Lamon: Ik ben fucking lekker hahahahahha.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Siniti het volgende:
Tuurlijk kan het wel.
Bijvoorbeeld:
Persoon 1: "Ik heb net noobs gepwnt met COD 2"
Persoon 2: "Nou, wat goed van jou zeg. Echt geweldig, ik ben zwaar onder de indruk hoor"
dan is datgeen dat persoon 2 schrijft toch duidelijk sarcastisch?
Als ik dan zeg, "Ik neem dit forum ernstig serieus, en verwacht dat ik erg veel invloed heb op de nieuwere generatie, en denk met mijn forumgedragingen bij deze users daar ook een wereldschokkende verandering mee teweeg te brengen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik doe dat anders niet onaardig. Misschien is het voor jou moeilijk om in schrijftaal over te brengen. Er zijn echter tal van voorbeelden, voornamelijk in de literatuur, waar het perfect gebeurd.
Meteen dan maar? Ik heb geen zin weer om 5 uur naar bed te gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Maisnon het volgende:
Hey Siniti wil je nog een late night WC3 doen![]()
Otis hou je mond
Inderdaad zegquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze post gaat het dus om.
[..]
Ook deze vond ik schokkend.
[..]
Wedden dat die wijven ook een behaarde kut hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze post gaat het dus om.
[..]
Ook deze vond ik schokkend.
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je leren wat sarcasme betekent. Dat is duidelijk oprecht.
Yesquote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Meteen dan maar? Ik heb geen zin weer om 5 uur naar bed te gaan![]()
Bij jou klinkt alles sarcastisch. Of droevig.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik dan zeg, "Ik neem dit forum ernstig serieus, en verwacht dat ik erg veel invloed heb op de nieuwere genaratie, en denk met mijn forumgedragingen bij deze users daar ook een wereldschokkende verandering mee teweeg te brengen.
Ik heb zelfs de moeite gedaan om met een naturele (erwwww), zoals amomieme derden mijn gebrek aan accent beschreven ernstig mijn uiterste best gedaan."
Klinkt dat dan gemeend of enigszins sarcartisch? Om even die impact van schrijftaal te definieeren?
Dit deel geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik dan zeg, "Ik neem dit forum ernstig serieus, en verwacht dat ik erg veel invloed heb op de nieuwere genaratie, en denk met mijn forumgedragingen bij deze users daar ook een wereldschokkende verandering mee teweeg te brengen.
Ik heb zelfs de moeite gedaan om met een naturele (erwwww), zoals amomieme derden mijn gebrek aan accent beschreven ernstig mijn uiterste best gedaan."
Klinkt dat dan gemeend of enigszins sarcartisch? Om even die impact van schrijftaal te definieeren?
Heul niet dat is sarcastisch!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je leren wat sarcasme betekent. Dat is duidelijk oprecht.
Of dat ja. Alleen gaan er teveel mensen serieus op inquote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lamon: Ik ben fucking lekker hahahahahha.
De rest: Ja hoor Lamon, heb je hélemaal gelijk in.
Die van de laatste zegt dit:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedden dat die wijven ook een behaarde kut hebben
over:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Barachem het volgende:
Prima toch, ik zie niks wat er mis mee is.![]()
Klikken op eigen risico.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt meeje zou maar dit hebben..
[ afbeelding ]
Je gaf me eerder wel een goed voorbeeld ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Herkenbaar, er zitten hier genoeg mensen die je liever niet in het echt tegen komt.
Erop ingaan is leuk, ik ben hier niet om mensen te negeren (vrije quote van Biels).quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heul niet dat is sarcastisch!
[..]
Of dat ja. Alleen gaan er teveel mensen serieus op in!
Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van de laatste zegt dit:
[..]
over:
[..]
Klikken op eigen risico.
Maar dat is toch lekker natuurlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van de laatste zegt dit:
[..]
over:
[..]
Klikken op eigen risico.
Lekker natuurlijk, maar natuurlijk niet lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar dat is toch lekker natuurlijk?
Homo.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
Vandaag kreeg ik trouwens een muismat in de vorm van een hartje met een foto van Steven Seagal. True story.
Inderdaad, weg met die haren!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lekker natuurlijk, maar natuurlijk niet lekker.
Dan nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Steven Seagal is de definitie van stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |