quote:
Wat een poll, alsof die 'ja's ' geen trollposts zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij deze dan
Poll: Mode vrouwen 2010 oksel/schaamhaarJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Doggy.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is die agent nou met die arrestant aan het doen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Alborz het volgende:
Sjonge, dingen waar je je druk om kan maken, alsof je d'r oksels gaat likken ofzo..
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, vrouwen met haar op een andere plaats dan op hun hoofd
Als wij het laten zitten dan is het echt niet voor de moeite hoor. De meeste van ons scheren of trimmen onze baard regelmatig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat een aanstellers die mannen hier zeg, die hebben zeker zelf ook geen okselhaar? Watjes.
Die kennen vrouwen alleen van vage foto's op het internet, echte vrouwen zien hun niet eens staan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat een aanstellers die mannen hier zeg, die hebben zeker zelf ook geen okselhaar? Watjes.
Heb jij okselhaar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Jij blijftquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pff elke dag je oksels scheren does normaal
Dat dus, het is een kleine moeitequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
kost je 20 seconden op een dag.. zeikwijven die dat niet doen![]()
dat je niet iedere paar dagen je benen scheert in de winter kan ik in komen,maar je oksels
De jochies laten hun angst voor twee plukken van enkele honderden haren blijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik scheer gewoon. Wat ik wil zeggen is dat je 30 jaar geleden niet anders verwacht had.
Toen was scheren namelijk raar.
Je weet gewoon niet beter en ben blij voor je maar om nou zo panisch te doen?
Ik vraag me af waarom eigenlijk en of dat echt zoveel zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
sommige vrouwen vinden okselhaar lekkerder dan niet.
maar ik kan voor 99% van alle mannen zeggen dat vrouwelijk okselhaar: ::::rrrrr
Prima toch, ik zie niks wat er mis mee is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt meeje zou maar dit hebben..
[ afbeelding ]
Dat zijn dan ook geen mannen, maar jochies die denken dat oksel- en schaamhaar van vrouwen cooties veroorzaken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Correct, my dear Watson.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dat is toch iets wat ons als gedrag aangeleerd is: dat vrouwen hun oksels moeten scheren?!?!
Net als dat seks iets is waar je totaal niet over mag praten, en dat je je altijd moet bedekken enzulks.
Ach gut, het meiske wat nog steeds de prinses van het toverbos wil uithangen en daarom haar oksels scheert, om de illusie van een meisjeslichaam te behouden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
kost je 20 seconden op een dag.. zeikwijven die dat niet doen![]()
dat je niet iedere paar dagen je benen scheert in de winter kan ik in komen,maar je oksels
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh BAHquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |