Oh een bass lijntje, dat kan ik wel appreciërenquote:
behoorlijk nutteloos jaquote:Op woensdag 30 december 2009 03:12 schreef griekjeee het volgende:
godverdomme zeg ik zit nu serieus te discussiëren of bacteriën wel of niet als hygiënisch gezien worden, hoe laag kun je zinken.
speel een stukje demilichquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin weer om gitaar op te nemenhou het kort met een paar klassieke riffjes
!
Ja. Dat dacht ik ook. Alsof je een klein kind iets uitlegt.quote:
Ik weet het, waarom ga ik er ook op inquote:
Ziggy Stardustquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin weer om gitaar op te nemenhou het kort met een paar klassieke riffjes
!
oh.. nou daar bleef het dus bijquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh een bass lijntje, dat kan ik wel appreciëren
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh.. nou daar bleef het dus bij
okee dan, poging 2quote:Op woensdag 30 december 2009 03:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die gitaarlijntjes erdoorheen![]()
![]()
![]()
Al doet de studioversie het geen recht, je moet een live One Of These Days horen
geluid-stil-geluid-stil.....herhaalquote:Op woensdag 30 december 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit echt met een akoestische gitaar iets met een laptop microfoon op te nemen dus de kwaliteit is echt pauper.
Kijken of iemand dit kent:
http://www.zshare.net/audio/70554890ebed9957/
Speel em even zonder basstonen erbij
Mijn computer liep vast bij het openen van dat kleine bestandjequote:Op woensdag 30 december 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
geluid-stil-geluid-stil.....herhaal
Oh ik moet et gewoon 1 keer helemaal laten spelen
je hebt gewoon geen smaak, jongemanquote:Op woensdag 30 december 2009 03:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mijn computer liep vast bij het openen van dat kleine bestandje
mijn computer![]()
Ik ben bijna klaar met de live versie, het heeft niet mogen baten heer siniti
al was die wel beter
Ik zou dat nooit geraden hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |