Lief van je!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja trouwens Cat, ik wil die Vanilairy vast na de hele sale en grabbag toestanden wel ruilen voor wat zoete badmeuk die jij niet hoeft hoor, ik hoef dr geen spectaculaire dingen voor terug. Dus ik hou m wel ff vast tot na alle toestanden en dan gooi ik m dr nog es in
Kaikuh en koopuh?quote:
Binnenkort zit jij hier om 08:00, fris uit bed te chatten, ontbijtje al achter de kiezen, en om 23:00 doet Zwabberquote:Op woensdag 30 december 2009 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vrees dat dat inhouden wordt
[..]
prima, merk er nog niks van![]()
nah, over twee weken gaat de dosering omhoog, eens kijken wat er dan gebeurt
Ja is prima hoor, als ik dr iemand blij mee kan maken doe ik dat gewoon, maar anders kunnen wij wel ruilen voor dingen die jij niet wil die ik wel wilquote:Op woensdag 30 december 2009 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief van je!Maar als je hem tussendoor kwijt kunt voor een goede ruil dan moet je dat vooral doen he. Niet speciaal voor mij vasthouden.
![]()
Voorlopig heb ik aan zoete meuk voor je:
- MMM
- Star melt
- Purplesparkle melts die ook best wel zoet zijn.
Hier is het andersom. Charlie moet er altijd bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef senesta het volgende:
Trouwens, volgens mij heb ik een jaloerse kat![]()
Als Elco naar me toe loopt (die wil nog wel eens zijn kop op mijn benen leggen voor een aai) en Hummer heeft het in de gaten dan schiet hij met een noodgang op mijn schoot en gaat languit liggen![]()
Hebben jullie dat wel eens eerder gehoord of gezien?
Yesquote:
Ik wilde mijn brood ook altijd in stukjes gesneden, en anders niet. Maar alleen mijn oma was zo gek om het te doen,quote:Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef nieslief het volgende:
Raar kind heb ik toch, hij lust geen appels maar als ik er een puzzel-appel van maak dan weet hij niet hoeveel hij er op een dag op moet eten.
Dat zou een unicum zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:11 schreef nieslief het volgende:
Wat een stilte hier trouwens, stilte voor de storm of moet dit topic open blijven tot 1 januari?
quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:35 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, badkamers bekeken! Was leuk! Nu nog kijken of alles in onze badkamer past wat we willen
En nu inschatten of we het verstandig is om vanavond naar Zeist te rijden. Conleche PMde dat er in Amsterdam sneeuw ligt en nog veel sneeuw wordt verwacht en dat het haske glad is. Maar ik heb er hier geen benul van, echt niets van sneeuw of gladheid. Waar zal ik met de Smart in belanden als ik naar Zeist ga? Waar kan ik dat nou het beste nakijken?
Het klinkt niet superverschrikkelijk.quote:Verwachting tot morgen middernacht
woensdag 30 december en donderdag 31 december 2009
Af en toe regen of motregen, in het noorden wat sneeuw. Kans op ijzel
De grens tussen de koude en zachte lucht ligt nu nog boven ons land. In de zuidelijke helft valt van tijd tot tijd regen, terwijl in het noorden af en toe nog wat lichte sneeuw valt. De temperatuur varieert van iets onder nul in het noorden tot 3 graden in het zuiden. In het uiterste zuidoosten is het met ongeveer 9 graden beduidend warmer. De wind is matig uit oost tot noordoostelijke richting, aan de kust (vrij) krachtig 5 tot 6 Bft. In het uiterste zuidoosten komt de wind eerst nog uit het zuidwesten en is daar matig.
Vanavond en komende nacht trekt de vorstgrens weer langzaam zuidwaarts. Er valt vooral in het midden en zuiden af en toe nog regen of (natte) sneeuw en nabij de vorstgrens is nog steeds kleine kans op IJZEL. In de nanacht en morgenochtend vroeg gaat ook de neerslag in het zuiden weer over in sneeuw, m.u.v. Zuid-Limburg. De temperatuur daalt uiteindelijk bijna overal tot iets onder nul, behalve in het uiterste zuidoosten. De noordoostelijke wind verandert nauwelijks.
Vind ik ook altijd lastig. We zitten hier in zo'n uithoek waar het weer eigenlijk nooit klopt met de voorspelling. En dan moet ik morgen naar Deventer. Tsja daar schijnt het glibberig te zijn. Maar hier is niks aan het handje.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, badkamers bekeken! Was leuk! Nu nog kijken of alles in onze badkamer past wat we willen
En nu inschatten of we het verstandig is om vanavond naar Zeist te rijden. Conleche PMde dat er in Amsterdam sneeuw ligt en nog veel sneeuw wordt verwacht en dat het haske glad is. Maar ik heb er hier geen benul van, echt niets van sneeuw of gladheid. Waar zal ik met de Smart in belanden als ik naar Zeist ga? Waar kan ik dat nou het beste nakijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |