Cheers!quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Hier drink ik een pilsje op! Wat een genot!
20 autominuten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef neen het volgende:
Woon je dichtbij Leeuwarden dan?
Vandaag was ik nog even bij de "centrale" ik zag dat er nu ook een Blokker is en dat die hele gevelwand ook is veranderd naar de stijl van de Media Markt enzoNu dat gedeelte bij de Praxis nog even
![]()
Die Praxis gaat als het goed is gewoon platquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef neen het volgende:
Woon je dichtbij Leeuwarden dan?
Vandaag was ik nog even bij de "centrale" ik zag dat er nu ook een Blokker is en dat die hele gevelwand ook is veranderd naar de stijl van de Media Markt enzoNu dat gedeelte bij de Praxis nog even
![]()
Gaast oek altied?quote:
Waar gaat de Praxis naar toe dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die Praxis gaat als het goed is gewoon plat
Winterstop hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gaast oek altied?
Cambuur topic is ook helemaal dood... zowel hier als elders
Laatste wedstrijden is er helemaal niet meer gepost volgens mijquote:
Die kon naar het pand waar nu de Blokker zit, maar dat wouden ze niet. Ik heb begrepen dat de eigenaar van de Centrale daar een doorgang wil hebben, en als het moet gewoon de Praxis eruit zetquote:
Laatste 3 wedstrijden was ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:07 schreef neen het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden is er helemaal niet meer gepost volgens mij
Ik zit ook bijna niet meer te posten in vbl trouwens.
Dat vind ik niet normaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden was ik ook op vakantie
Noord hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gaast oek altied?
Cambuur topic is ook helemaal dood... zowel hier als elders
Tegen GAE was ik weer thuis gekomen, maar had weinig zin lange dag gehad en zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef neen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal.
15e pas weer thuis
Welk vakquote:
10, ik moet het niet suh van mien zangkwaliteiten heffequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tegen GAE was ik weer thuis gekomen, maar had weinig zin lange dag gehad en zo![]()
[..]
Welk vak
Mja dat krijg je met al die succes supporters he. Iedereen wil opeens op Noord zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:26 schreef justmattie het volgende:
Hehe oke, wij tegenwoordig in vak 14, wegens het kleine grut in vak 13
True, het was zelfs zo dat ik een wedstrijd vanaf zuid moest zien, omdat al dat klotevolk wat normaal nooit komt nu ineens op noord moest. Goed geregeld ook van Scc om SK houders eerst te laten gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:31 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Mja dat krijg je met al die succes supporters he. Iedereen wil opeens op Noord zitten
Ergerde me ook mateloos aan tijdens de playoffs moet ik zeggen.
Zeker. Lachte me dood dat vrienden van mij opeens om 6 uur 's ochtends al naar het Cambuurplein gingen om een kaart te bemachtigenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
True, het was zelfs zo dat ik een wedstrijd vanaf zuid moest zien, omdat al dat klotevolk wat normaal nooit komt nu ineens op noord moest. Goed geregeld ook van Scc om SK houders eerst te laten gaan
Deden een vriend en ik ook we stonden de eerste keer al vlak vooraanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zeker. Lachte me dood dat vrienden van mij opeens om 6 uur 's ochtends al naar het Cambuurplein gingen om een kaart te bemachtigen.
Kiekquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deden een vriend en ik ook we stonden de eerste keer al vlak vooraan
Die werden toen wel weggeslagen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef Sodeju het volgende:
[..]
KiekBen toen wel ff langs gefietst, allemaal van die stoere gangsters voordringen daar bij dat hek joh
Maar ja, die playoffs wil ik liever niet meer aan denken. Laatste 10 minuten de winst uit handen geven
Iedereen woont wel vlak bij elkaar, of is Liwwadden suh kleinquote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
Vegelinwijk, dat is daar bij Achter de Hoven toch? Kom zelf uit Huizum Dorp trouwens
Wat voor werk doe je danquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja prima weer!
Vandaag even vuurwerk halen!
Geen flauw idee, straks maar eens even kijken wat ze hebben.quote:
Ja is idd Achter de Hoven. Wonen hier nu 4 jaar, in de nieuwbouw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
Vegelinwijk, dat is daar bij Achter de Hoven toch? Kom zelf uit Huizum Dorp trouwens
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Geen flauw idee, straks maar eens even kijken wat ze hebben.
Sowieso wat knalwerk, dat kost toch helemaal niks.
Ik heb al vier jaar geen rotje meer afgestoken!quote:
De gemalen zijn toch nog druk aan het pompen, van mij mag het snel weer dooien zodat we dan een écht goede laag ijs kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef justmattie het volgende:
Anders vaart er even een vrachtschip het ijs hier voor huis kapot
Dan zoeken ze maar elders wrakken van een paar tientjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Ensaf het volgende:
Eén keer per jaar moeten er toch wel auto's opgeblazen mogen worden?
Anders heeft de jeugd ook maar niets te doen.
Juist, en geen kwaliteitsauto's zoals BMWquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar elders wrakken van een paar tientjes.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist, en geen kwaliteitsauto's zoals BMW
Bier drinken, what elsequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Sodeju het volgende:
Wat zijn de plannen voor oud & nieuw trouwens?
Eerst familie tot uurtje of 7, dan weten we het nog niet, en één uur de stad in.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:12 schreef Sodeju het volgende:
Dat sowieso ja. Las in de Poiesz krant trouwens dat 2 kratten Amstel nu 15 euro kosten. (voor degene die het nog niet wist)
De ene helft van de vriendengroep wil de stad in en de andere wil met een groep bij elkaar zitten. Lijkt mij echt niet te doen om met oud en nieuw de doelesteeg in te gaan
Nee, een C-cafe volgens Ensafquote:
Zodat ik haar aan m'n ouders kan voorstellen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:07 schreef justmattie het volgende:
Zodat je geen bekenden tegenkomt ?
Woon jij vlak bij het spoor of niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoorde zostraks een luide knal hier in de buurt. Woonde jij niet vlakbij achter de hoven?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef neen het volgende:
[..]
Zodat ik haar aan m'n ouders kan voorstellen!
in achter de hoven zelfs, achter de Spoorstraatquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoorde zostraks een luide knal hier in de buurt. Woonde jij niet vlakbij achter de hoven?
Ja dat was toch de mooiste tijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef neen het volgende:
Dat waren mooie tijden, ik denk er nog graag aan terug.
Klopt natuurlijk geen sodemieter meer van, moeten we morgen maar even updaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:50 schreef Ensaf het volgende:
A-Kroegen:Dikke van Dale Irish Pub De Salon Stadscafé Purple Lounge Bar Mammaloe Fire Café Noa Del Sol Coos Sybs De Ouwe Stoep De Rus Rembrandt
B-KroegenSpoekepôle Doelebar De Prins De Stroohoed De Stee Mukkus Het Wapen van Leeuwarden Oranjebierhuis
C-KroegenHet Kantoor Bierhuis Lampie Het Hoekje Café Coby De Stengel De Scamele Rúter De Kleine Leeuwarder
Ik ben d'r wel een paar vergeten.
Aanvullingen welkom!
Ja ik zei toch dat 'ie aangepast moest worden.quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:28 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja ik zei toch dat 'ie aangepast moest worden.
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 30 december 2009 09:14 schreef Sodeju het volgende:
X-Tra is de naam van die homokroeg, je hebt sinds een tijd nu ook daarboven de Stad Inn zitten. Bier zuipe voor een euro op donderdag![]()
Goeiemorgen trouwens!
Nee. Maar wat ik al aangaf zit er wel sindskort een normale kroeg boven die homotent. Daarnaast zitten natuurlijk de betere shoarmazaken in die straatquote:
Oh inderdaad, zie nu pas dat het ook een restaurant is.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:46 schreef Sodeju het volgende:
Wouters ben ik zelf nog nooit binnen geweest, is ook meer een eettent lijkt mij?
Moet d'r wel een mooi tabelltje van gemaakt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:49 schreef justmattie het volgende:
AangepastIs wel wat voor in de OP zeker
Kun je er ook dineren?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef justmattie het volgende:
Maar dat is Fire cafe ook wel een beetje, die gaat rond 23:00 ook dicht en overdag kun je er lunchen e.d.
Heb gister bij olympus om half 6 's ochtends nog een broodje en een sixpack gescoordquote:Op woensdag 30 december 2009 12:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vindt het lastig wat wel en wat niet op de lijst moet. Alle restaurants lijkt me sowieso wat te veel van het goede. Lachende Koe, Spinoza, Las Tapas, noem maar op. Om nog maar niet over alle pizzaria's en shoarmatenten (waar je blikjes bier kunt krijgen) te beginnen.
De ervaring van ''ons'' Liwwaddersquote:Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef Faceoff het volgende:
En de Strohoed, mag dan wel een B-Kroeg zijn. Het is de perfecte plek voor een Biersafari!
Wat bepaald eigenlijk of iets een A of B kroeg is? De C kroegen snap ik
Onze willekeur ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
De ervaring van ''ons'' Liwwadders!
Vrij nieuw inderdaad. Ben er wel eens geweest, en het viel me zeker niet tegen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef Sodeju het volgende:
Rembrandt kan je overdag ook eten hoor!!!!1 Op de zaterdagavond was het Fire Cafe altijd wel te doen, snap dan ook niet dat ze dat gedeelte opeens sluiten.
Café Zelle zit er ook nog niet zo heel lang zeker of wel? Hoorde onlangs nog dat ze er veel hardcore draaien op zaterdag.
Komt op hetzelfde neerquote:
Ja, heb voor 25 euro gehaald.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer![]()
Gister nog geslaagd met vuurwerk halen?
Reminds me off the good old daysquote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, heb voor 25 euro gehaald.
Waaronder 400 rotjes en 280 babypijltjes.
Ik heb niet eens de behoefte om ze uit de verpakking te halen.
Geen idee waarom ik het gekocht heb.
Hier bescheiden siervuurwerkpaket kan wel de moeite zijn.
Ik weet niet wie er toen draaide, Ik weet wel dat het gezellig is als de juiste persoon achter de bar staatquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef justmattie het volgende:
Draaide met Koninginnedag een DJ van Zelle daar op dat plein?
http://partyflock.nl/party/150783:Koninginnedag_2009.htmlquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef justmattie het volgende:
Draaide met Koninginnedag een DJ van Zelle daar op dat plein?
Dat die er niet tussen stond!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef Faceoff het volgende:
Dan missen we nog de Gloppe, ondanks dat het er elk weekend na 3én vol is, naar mijn idee toch een B Kroeg.
En als ik het goed heb is de Xtra al een poos dicht (iets met teveel gesnuif daar).
B-kroeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef Ensaf het volgende:
Nee, Dubio zit er ook, inderdaad.
Vorige week nog geweest.
B-kroeg?
OMG!! Die wigger!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Ensaf het volgende:
Dan heb ik niet veel gemist zo te zien.
http://room91.hyves.nl/
Postbodes komen iig genoeg solliciterenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef justmattie het volgende:
Jij zit toch bij een uitzendbureau? Wat wordt er rond deze tijd veel gevraagd ? Postbode's?
Wanneer begint de drukte weer, begin januari gelijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Postbodes komen iig genoeg solliciteren![]()
Nee voornamelijk callcenter medewerkers, rond de kerstperiode is het echt zo dood als wat.
Als mijn stage eindigtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wanneer begint de drukte weer, begin januari gelijk?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Als mijn stage eindigt![]()
, echt te triest voor woorden.
Reken maar rond de derde week van januari
Wat voor stage loop je dan? Meeste stages beginnen in september meende ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]mooi kut. Ik ben in November begonnen met stage was het ook vet rustig, heb 3 weken extra vrij gekregen maar 4 januari wordt het gelijk druk, jaarafsluiting voor bedrijven moeten dan gedaan worden
Volg de opleiding bedrijfsadministrateur bij het FC.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Wat voor stage loop je dan? Meeste stages beginnen in september meende ik.
Ah!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef Faceoff het volgende:
en en ik me bedenk me net, voor de studenten onder ons. Wolweze is ook weer open.
Zit nu in t Auckemastraatje (stukkie naas het oranje Bierhuis), in het oude pand van de heeren van nassau.
Toen nog op t Vlietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah!
Ben daar in het oude gebouw nog wel eens geweest.
Prachtig!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef Faceoff het volgende:
[..]
OMG!! Die wigger!
[ afbeelding ]
hoe oud is dat joch? 14?
Onnavolgbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:47 schreef justmattie het volgende:
Staat die kroeg die nu op het Vliet zit wel in het lijstje? Het Schuimkraagje
die hoort stijf onderaan in de C lijst
Gaat om Noa del Sol he, is het café naast NOAquote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Maharbal het volgende:
O, en kom nou....zet je de mammaloe op de B-lijst....oké dat kan. Maar dan zet je de Noa op de A-Lijst? Allejezus.
In de mammaloe mogen dan wel idioten komen (myself included), maar ze staan er vaak wel een beetje te dansen en pretmaken. Elke keer als ik in de Noa kom sta ik daar......kijk om me heen........al die quasi-mooiboys heel stoer aan de zijkant staan en iedereen kijkt semi-hip uit de ogen naar de dansende meiden op de dansvloer. Het is daar net zo gezellig als in Abu Graib.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Maharbal het volgende:
O, en kom nou....zet je de mammaloe op de B-lijst....oké dat kan. Maar dan zet je de Noa op de A-Lijst? Allejezus.
In de mammaloe mogen dan wel idioten komen (myself included), maar ze staan er vaak wel een beetje te dansen en pretmaken. Elke keer als ik in de Noa kom sta ik daar......kijk om me heen........al die quasi-mooiboys heel stoer aan de zijkant staan en iedereen kijkt semi-hip uit de ogen naar de dansende meiden op de dansvloer. Het is daar net zo gezellig als in Abu Graib.
O, daar ben ik éen keer geweest....toen Nederland uitgeschakeld werd door Ruslandquote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Gaat om Noa del Sol he, is het café naast NOA
Kan me trouwens de tent Coltrane ook nog herinneren die onder Spinoza zat. Zit deze daar nog steeds?
Wheheh viel me nu ook pas opquote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef justmattie het volgende:
Dat je daar naar kijkt_!
Trouwens die banner bovenin tussen de posts door kun je uitschakelen
Wat een trieste bedoeling, als ik die man op straat tegenkom trap ik hem in z'n gezicht.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:46 schreef Ensaf het volgende:
Heb net oliebollen gehaald.
Ik kan maar één ding zeggen:
Rot op man, dat is Rinus!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoeling, als ik die man op straat tegenkom trap ik hem in z'n gezicht.
Neen heeft al een tijdje niet gepost.quote:Leeuwarder gepakt voor lastigvallen vrouwen
LC | Gepubliceerd op 30 december 2009
LEEUWARDEN -
De politie heeft een 42-jarige Leeuwarder aangehouden voor exhibitionisme.
De man werd in Sint Annaparochie gepakt, nadat hij opnieuw zijn geslachtsdeel had laten zien aan passerende fietsende vrouwen.
De afgelopen maanden kwamen bij de politie veertien aangiftes en nog een tiental meldingen tegen de Leeuwarder man binnen.
Zijn naam is doorgegeven aan de hulpinstanties. De man zal zich binnenkort voor de rechter moeten verantwoorden.
Die is geen 42, of ze hebben een tiepvaud gemaakt en bedoelden ze 24quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neen heeft al een tijdje niet gepost.
Nou en, die Rinus is een dikke debielquote:
Fixedquote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef Ensaf het volgende:
Rinus is het enige heldere licht in deze donkere dagen.
Hij werkt bij de DSW dacht ik, was laatst een interview met'm bij iets wat op Caparis leek.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou en, die Rinus is een dikke debiel_! Kijk hem op het eind staan met die dingen bij z'n oren
Zo iemand zou je toch het liefst deporteren en nooit weer terug zien
Dat hij nog werkt danquote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij werkt bij de DSW dacht ik, was laatst een interview met'm bij iets wat op Caparis leek.
Open er een topic over in KLB!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom ligt de postratio van mannen zo hoog in dit topic? In andere STA topics hebben juist vaak vrouwen de meerderheid...
Wonen er dan geen leuke vrouwen in Leeuwarden?
Nee, daar ligt het postratio qua mannen nog hoger dan hierquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:58 schreef Ensaf het volgende:
Ze komen ook niet van de ambulancepost bij de Vrijheidswijk.
Er wonen zat leuke vrouwen, maar die hebben vast een leven, wij hier nietquote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom ligt de postratio van mannen zo hoog in dit topic? In andere STA topics hebben juist vaak vrouwen de meerderheid...
Wonen er dan geen leuke vrouwen in Leeuwarden?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er wonen zat leuke vrouwen, maar die hebben vast een leven, wij hier niet
JA DIE IS NU DICHT OMDEZE TIJD!!!!!11!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee tot hoe laat de Super de Boer op het Hoeksterpad open is?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er wonen zat leuke vrouwen, maar die hebben vast een leven, wij hier niet
quote:
Dat zag ik op de website.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Ensaf het volgende:
Normaal gesproken tot 20.30, op donderdag tot 21.00.
Weet niet hoe het op Oud & Nieuw zit.
Anders maakt het niks uitquote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, hopen dat er geen bekende tussen zaten dan
Aldus de Leeuwarder Courant.quote:LEEUWARDEN -
Bij een aanrijding op de Hendrik Algraweg in Leeuwarden is woensdagavond een grote ravage ontstaan. Een ambulance botste daar frontaal tegen een vrachtwagen. Een andere vrachtwagen moest uitwijken en belandde in de bermsloot. Er raakten meerdere personen gewond.
Eerder op de avond deed zich een ernstig ongeval voor op de A7 tussen Drachten en Groningen. Daarbij waren vier auto's betrokken en raakten drie personen gewond.
Nee tuurlijk niet. Mensen die ik niet ken boeien me nidt. Of jank jij om elke aidsdode in Oeroeboereostan of zo?quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Mensen die ik niet ken boeien me nidt. Of jank jij om elke aidsdode in Oeroeboereostan of zo?
Nou, vooruit, genoeg aidsdodenin de wereld. Maar heb je nu een nieuwe TV of niet? Wat deed dat Scheer en FOkken busje bij je voor de deur?quote:
op dat stuk kun je met gemak tussen twee personenwagens door met je ambuquote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Je zou verwachten dat een ambulance rijder dit soort risico's wel beter in kan schatten trouwens. Is het op dat stuk ook niet verboden in te halen?
Waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, vooruit, genoeg aidsdodenin de wereld. Maar heb je nu een nieuwe TV of niet? Wat deed dat Scheer en FOkken busje bij je voor de deur?
Dan kan ik je oude TV voor een prikkie overkopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten?
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
EN HET IS FRIESLAND MAN DAT MOET JE NIET VERGETEN DAT IS JE ALLES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |