Wheheh viel me nu ook pas opquote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef justmattie het volgende:
Dat je daar naar kijkt_!
Trouwens die banner bovenin tussen de posts door kun je uitschakelen
Wat een trieste bedoeling, als ik die man op straat tegenkom trap ik hem in z'n gezicht.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:46 schreef Ensaf het volgende:
Heb net oliebollen gehaald.
Ik kan maar één ding zeggen:
Rot op man, dat is Rinus!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoeling, als ik die man op straat tegenkom trap ik hem in z'n gezicht.
Neen heeft al een tijdje niet gepost.quote:Leeuwarder gepakt voor lastigvallen vrouwen
LC | Gepubliceerd op 30 december 2009
LEEUWARDEN -
De politie heeft een 42-jarige Leeuwarder aangehouden voor exhibitionisme.
De man werd in Sint Annaparochie gepakt, nadat hij opnieuw zijn geslachtsdeel had laten zien aan passerende fietsende vrouwen.
De afgelopen maanden kwamen bij de politie veertien aangiftes en nog een tiental meldingen tegen de Leeuwarder man binnen.
Zijn naam is doorgegeven aan de hulpinstanties. De man zal zich binnenkort voor de rechter moeten verantwoorden.
Die is geen 42, of ze hebben een tiepvaud gemaakt en bedoelden ze 24quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neen heeft al een tijdje niet gepost.
Nou en, die Rinus is een dikke debielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |