Nee. Maar wat ik al aangaf zit er wel sindskort een normale kroeg boven die homotent. Daarnaast zitten natuurlijk de betere shoarmazaken in die straatquote:
Oh inderdaad, zie nu pas dat het ook een restaurant is.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:46 schreef Sodeju het volgende:
Wouters ben ik zelf nog nooit binnen geweest, is ook meer een eettent lijkt mij?
Moet d'r wel een mooi tabelltje van gemaakt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:49 schreef justmattie het volgende:
AangepastIs wel wat voor in de OP zeker
Kun je er ook dineren?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef justmattie het volgende:
Maar dat is Fire cafe ook wel een beetje, die gaat rond 23:00 ook dicht en overdag kun je er lunchen e.d.
Heb gister bij olympus om half 6 's ochtends nog een broodje en een sixpack gescoordquote:Op woensdag 30 december 2009 12:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vindt het lastig wat wel en wat niet op de lijst moet. Alle restaurants lijkt me sowieso wat te veel van het goede. Lachende Koe, Spinoza, Las Tapas, noem maar op. Om nog maar niet over alle pizzaria's en shoarmatenten (waar je blikjes bier kunt krijgen) te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |