Cheers!quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Hier drink ik een pilsje op! Wat een genot!
20 autominuten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef neen het volgende:
Woon je dichtbij Leeuwarden dan?
Vandaag was ik nog even bij de "centrale" ik zag dat er nu ook een Blokker is en dat die hele gevelwand ook is veranderd naar de stijl van de Media Markt enzoNu dat gedeelte bij de Praxis nog even
![]()
Die Praxis gaat als het goed is gewoon platquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef neen het volgende:
Woon je dichtbij Leeuwarden dan?
Vandaag was ik nog even bij de "centrale" ik zag dat er nu ook een Blokker is en dat die hele gevelwand ook is veranderd naar de stijl van de Media Markt enzoNu dat gedeelte bij de Praxis nog even
![]()
Gaast oek altied?quote:
Waar gaat de Praxis naar toe dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die Praxis gaat als het goed is gewoon plat
Winterstop hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gaast oek altied?
Cambuur topic is ook helemaal dood... zowel hier als elders
Laatste wedstrijden is er helemaal niet meer gepost volgens mijquote:
Die kon naar het pand waar nu de Blokker zit, maar dat wouden ze niet. Ik heb begrepen dat de eigenaar van de Centrale daar een doorgang wil hebben, en als het moet gewoon de Praxis eruit zetquote:
Laatste 3 wedstrijden was ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:07 schreef neen het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden is er helemaal niet meer gepost volgens mij
Ik zit ook bijna niet meer te posten in vbl trouwens.
Dat vind ik niet normaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden was ik ook op vakantie
Noord hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gaast oek altied?
Cambuur topic is ook helemaal dood... zowel hier als elders
Tegen GAE was ik weer thuis gekomen, maar had weinig zin lange dag gehad en zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef neen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal.
15e pas weer thuis
Welk vakquote:
10, ik moet het niet suh van mien zangkwaliteiten heffequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tegen GAE was ik weer thuis gekomen, maar had weinig zin lange dag gehad en zo![]()
[..]
Welk vak
Mja dat krijg je met al die succes supporters he. Iedereen wil opeens op Noord zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:26 schreef justmattie het volgende:
Hehe oke, wij tegenwoordig in vak 14, wegens het kleine grut in vak 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |