Cheers!quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Hier drink ik een pilsje op! Wat een genot!
20 autominuten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef neen het volgende:
Woon je dichtbij Leeuwarden dan?
Vandaag was ik nog even bij de "centrale" ik zag dat er nu ook een Blokker is en dat die hele gevelwand ook is veranderd naar de stijl van de Media Markt enzoNu dat gedeelte bij de Praxis nog even
![]()
Die Praxis gaat als het goed is gewoon platquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef neen het volgende:
Woon je dichtbij Leeuwarden dan?
Vandaag was ik nog even bij de "centrale" ik zag dat er nu ook een Blokker is en dat die hele gevelwand ook is veranderd naar de stijl van de Media Markt enzoNu dat gedeelte bij de Praxis nog even
![]()
Gaast oek altied?quote:
Waar gaat de Praxis naar toe dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die Praxis gaat als het goed is gewoon plat
Winterstop hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gaast oek altied?
Cambuur topic is ook helemaal dood... zowel hier als elders
Laatste wedstrijden is er helemaal niet meer gepost volgens mijquote:
Die kon naar het pand waar nu de Blokker zit, maar dat wouden ze niet. Ik heb begrepen dat de eigenaar van de Centrale daar een doorgang wil hebben, en als het moet gewoon de Praxis eruit zetquote:
Laatste 3 wedstrijden was ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:07 schreef neen het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden is er helemaal niet meer gepost volgens mij
Ik zit ook bijna niet meer te posten in vbl trouwens.
Dat vind ik niet normaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden was ik ook op vakantie
Noord hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gaast oek altied?
Cambuur topic is ook helemaal dood... zowel hier als elders
Tegen GAE was ik weer thuis gekomen, maar had weinig zin lange dag gehad en zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef neen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal.
15e pas weer thuis
Welk vakquote:
10, ik moet het niet suh van mien zangkwaliteiten heffequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tegen GAE was ik weer thuis gekomen, maar had weinig zin lange dag gehad en zo![]()
[..]
Welk vak
Mja dat krijg je met al die succes supporters he. Iedereen wil opeens op Noord zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:26 schreef justmattie het volgende:
Hehe oke, wij tegenwoordig in vak 14, wegens het kleine grut in vak 13
True, het was zelfs zo dat ik een wedstrijd vanaf zuid moest zien, omdat al dat klotevolk wat normaal nooit komt nu ineens op noord moest. Goed geregeld ook van Scc om SK houders eerst te laten gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:31 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Mja dat krijg je met al die succes supporters he. Iedereen wil opeens op Noord zitten
Ergerde me ook mateloos aan tijdens de playoffs moet ik zeggen.
Zeker. Lachte me dood dat vrienden van mij opeens om 6 uur 's ochtends al naar het Cambuurplein gingen om een kaart te bemachtigenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
True, het was zelfs zo dat ik een wedstrijd vanaf zuid moest zien, omdat al dat klotevolk wat normaal nooit komt nu ineens op noord moest. Goed geregeld ook van Scc om SK houders eerst te laten gaan
Deden een vriend en ik ook we stonden de eerste keer al vlak vooraanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zeker. Lachte me dood dat vrienden van mij opeens om 6 uur 's ochtends al naar het Cambuurplein gingen om een kaart te bemachtigen.
Kiekquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deden een vriend en ik ook we stonden de eerste keer al vlak vooraan
Die werden toen wel weggeslagen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef Sodeju het volgende:
[..]
KiekBen toen wel ff langs gefietst, allemaal van die stoere gangsters voordringen daar bij dat hek joh
Maar ja, die playoffs wil ik liever niet meer aan denken. Laatste 10 minuten de winst uit handen geven
Iedereen woont wel vlak bij elkaar, of is Liwwadden suh kleinquote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
Vegelinwijk, dat is daar bij Achter de Hoven toch? Kom zelf uit Huizum Dorp trouwens
Wat voor werk doe je danquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja prima weer!
Vandaag even vuurwerk halen!
Geen flauw idee, straks maar eens even kijken wat ze hebben.quote:
Ja is idd Achter de Hoven. Wonen hier nu 4 jaar, in de nieuwbouw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
Vegelinwijk, dat is daar bij Achter de Hoven toch? Kom zelf uit Huizum Dorp trouwens
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Geen flauw idee, straks maar eens even kijken wat ze hebben.
Sowieso wat knalwerk, dat kost toch helemaal niks.
Ik heb al vier jaar geen rotje meer afgestoken!quote:
De gemalen zijn toch nog druk aan het pompen, van mij mag het snel weer dooien zodat we dan een écht goede laag ijs kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef justmattie het volgende:
Anders vaart er even een vrachtschip het ijs hier voor huis kapot
Dan zoeken ze maar elders wrakken van een paar tientjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Ensaf het volgende:
Eén keer per jaar moeten er toch wel auto's opgeblazen mogen worden?
Anders heeft de jeugd ook maar niets te doen.
Juist, en geen kwaliteitsauto's zoals BMWquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar elders wrakken van een paar tientjes.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist, en geen kwaliteitsauto's zoals BMW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |