OMG!! Die wigger!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Ensaf het volgende:
Dan heb ik niet veel gemist zo te zien.
http://room91.hyves.nl/
Postbodes komen iig genoeg solliciterenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef justmattie het volgende:
Jij zit toch bij een uitzendbureau? Wat wordt er rond deze tijd veel gevraagd ? Postbode's?
Wanneer begint de drukte weer, begin januari gelijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Postbodes komen iig genoeg solliciteren![]()
Nee voornamelijk callcenter medewerkers, rond de kerstperiode is het echt zo dood als wat.
Als mijn stage eindigtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wanneer begint de drukte weer, begin januari gelijk?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Als mijn stage eindigt![]()
, echt te triest voor woorden.
Reken maar rond de derde week van januari
Wat voor stage loop je dan? Meeste stages beginnen in september meende ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]mooi kut. Ik ben in November begonnen met stage was het ook vet rustig, heb 3 weken extra vrij gekregen maar 4 januari wordt het gelijk druk, jaarafsluiting voor bedrijven moeten dan gedaan worden
Volg de opleiding bedrijfsadministrateur bij het FC.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Wat voor stage loop je dan? Meeste stages beginnen in september meende ik.
Ah!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:39 schreef Faceoff het volgende:
en en ik me bedenk me net, voor de studenten onder ons. Wolweze is ook weer open.
Zit nu in t Auckemastraatje (stukkie naas het oranje Bierhuis), in het oude pand van de heeren van nassau.
Toen nog op t Vlietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah!
Ben daar in het oude gebouw nog wel eens geweest.
Prachtig!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef Faceoff het volgende:
[..]
OMG!! Die wigger!
[ afbeelding ]
hoe oud is dat joch? 14?
Onnavolgbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:47 schreef justmattie het volgende:
Staat die kroeg die nu op het Vliet zit wel in het lijstje? Het Schuimkraagje
die hoort stijf onderaan in de C lijst
Gaat om Noa del Sol he, is het café naast NOAquote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Maharbal het volgende:
O, en kom nou....zet je de mammaloe op de B-lijst....oké dat kan. Maar dan zet je de Noa op de A-Lijst? Allejezus.
In de mammaloe mogen dan wel idioten komen (myself included), maar ze staan er vaak wel een beetje te dansen en pretmaken. Elke keer als ik in de Noa kom sta ik daar......kijk om me heen........al die quasi-mooiboys heel stoer aan de zijkant staan en iedereen kijkt semi-hip uit de ogen naar de dansende meiden op de dansvloer. Het is daar net zo gezellig als in Abu Graib.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Maharbal het volgende:
O, en kom nou....zet je de mammaloe op de B-lijst....oké dat kan. Maar dan zet je de Noa op de A-Lijst? Allejezus.
In de mammaloe mogen dan wel idioten komen (myself included), maar ze staan er vaak wel een beetje te dansen en pretmaken. Elke keer als ik in de Noa kom sta ik daar......kijk om me heen........al die quasi-mooiboys heel stoer aan de zijkant staan en iedereen kijkt semi-hip uit de ogen naar de dansende meiden op de dansvloer. Het is daar net zo gezellig als in Abu Graib.
O, daar ben ik éen keer geweest....toen Nederland uitgeschakeld werd door Ruslandquote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Gaat om Noa del Sol he, is het café naast NOA
Kan me trouwens de tent Coltrane ook nog herinneren die onder Spinoza zat. Zit deze daar nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |