in achter de hoven zelfs, achter de Spoorstraatquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoorde zostraks een luide knal hier in de buurt. Woonde jij niet vlakbij achter de hoven?
Ja dat was toch de mooiste tijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef neen het volgende:
Dat waren mooie tijden, ik denk er nog graag aan terug.
Klopt natuurlijk geen sodemieter meer van, moeten we morgen maar even updaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:50 schreef Ensaf het volgende:
A-Kroegen:Dikke van Dale Irish Pub De Salon Stadscafé Purple Lounge Bar Mammaloe Fire Café Noa Del Sol Coos Sybs De Ouwe Stoep De Rus Rembrandt
B-KroegenSpoekepôle Doelebar De Prins De Stroohoed De Stee Mukkus Het Wapen van Leeuwarden Oranjebierhuis
C-KroegenHet Kantoor Bierhuis Lampie Het Hoekje Café Coby De Stengel De Scamele Rúter De Kleine Leeuwarder
Ik ben d'r wel een paar vergeten.
Aanvullingen welkom!
Ja ik zei toch dat 'ie aangepast moest worden.quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:28 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja ik zei toch dat 'ie aangepast moest worden.
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 30 december 2009 09:14 schreef Sodeju het volgende:
X-Tra is de naam van die homokroeg, je hebt sinds een tijd nu ook daarboven de Stad Inn zitten. Bier zuipe voor een euro op donderdag![]()
Goeiemorgen trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |