JA DIE IS NU DICHT OMDEZE TIJD!!!!!11!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand enig idee tot hoe laat de Super de Boer op het Hoeksterpad open is?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er wonen zat leuke vrouwen, maar die hebben vast een leven, wij hier niet
quote:
Dat zag ik op de website.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Ensaf het volgende:
Normaal gesproken tot 20.30, op donderdag tot 21.00.
Weet niet hoe het op Oud & Nieuw zit.
Anders maakt het niks uitquote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, hopen dat er geen bekende tussen zaten dan
Aldus de Leeuwarder Courant.quote:LEEUWARDEN -
Bij een aanrijding op de Hendrik Algraweg in Leeuwarden is woensdagavond een grote ravage ontstaan. Een ambulance botste daar frontaal tegen een vrachtwagen. Een andere vrachtwagen moest uitwijken en belandde in de bermsloot. Er raakten meerdere personen gewond.
Eerder op de avond deed zich een ernstig ongeval voor op de A7 tussen Drachten en Groningen. Daarbij waren vier auto's betrokken en raakten drie personen gewond.
Nee tuurlijk niet. Mensen die ik niet ken boeien me nidt. Of jank jij om elke aidsdode in Oeroeboereostan of zo?quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Mensen die ik niet ken boeien me nidt. Of jank jij om elke aidsdode in Oeroeboereostan of zo?
Nou, vooruit, genoeg aidsdodenin de wereld. Maar heb je nu een nieuwe TV of niet? Wat deed dat Scheer en FOkken busje bij je voor de deur?quote:
op dat stuk kun je met gemak tussen twee personenwagens door met je ambuquote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Je zou verwachten dat een ambulance rijder dit soort risico's wel beter in kan schatten trouwens. Is het op dat stuk ook niet verboden in te halen?
Waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, vooruit, genoeg aidsdodenin de wereld. Maar heb je nu een nieuwe TV of niet? Wat deed dat Scheer en FOkken busje bij je voor de deur?
Dan kan ik je oude TV voor een prikkie overkopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten?
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
EN HET IS FRIESLAND MAN DAT MOET JE NIET VERGETEN DAT IS JE ALLES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |