Jaquote:Op maandag 28 december 2009 21:03 schreef Sjeen het volgende:
Werken jullie gechipte nagellak ook wel eens bij? Ik was vergeten na nagelriemspullie mijn nagels af te doen met aceton, dus nu last van gechipte nagels. Maar ik wil 'm nog niet eraf halen, want veel teDus ik lak de stukjes maar bij en gooi er een nieuwe laag topcoat overheen... Bij sommige lakjes gaat dat
Go Wild van Essencequote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef snkr-xxx het volgende:
YAY nieuw topic.![]()
Nog even voor Sarabi en Stormqueen, welke onderkleurtjes hebben jullie gebruikt?
Ik doe dat nooit. Hoe mooi een lak ook is, meestal ben ik wel weer toe aan wat nieuws voor ik chips heb.quote:Op maandag 28 december 2009 21:03 schreef Sjeen het volgende:
Werken jullie gechipte nagellak ook wel eens bij? Ik was vergeten na nagelriemspullie mijn nagels af te doen met aceton, dus nu last van gechipte nagels. Maar ik wil 'm nog niet eraf halen, want veel teDus ik lak de stukjes maar bij en gooi er een nieuwe laag topcoat overheen... Bij sommige lakjes gaat dat
Ik moet erbij vertellen dat ik ook niet altijd tijd heb om helemaal nieuw te lakken, dus dan doe ik het zoquote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit. Hoe mooi een lak ook is, meestal ben ik wel weer toe aan wat nieuws voor ik chips heb.
nu ik acrylnagels heb chipt het veel minder snel godzijdank. het wordt wel rommelig bij de tips, verder weinig chippenquote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit. Hoe mooi een lak ook is, meestal ben ik wel weer toe aan wat nieuws voor ik chips heb.
Whehehe die moet ik toch eens in het echt zien. Volgens mij moet je daar enorm veel reacties op krijgen. Niet te missen die glitters!quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nu ik acrylnagels heb chipt het veel minder snel godzijdank. het wordt wel rommelig bij de tips, verder weinig chippendus ben niet meer gedwongen steeds binnen 24 uur wat nieuws op te doen, dat scheelt. maar meestal ben ik na 3 dagen idd wel toe aan wat nieuws
nu china glaze medaillon opgedaan, wat een heerlijke hysterische lak![]()
[ afbeelding ]
hij is echt hysterischquote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe die moet ik toch eens in het echt zien. Volgens mij moet je daar enorm veel reacties op krijgen. Niet te missen die glitters!
Volgende keer even eerst op je huid plakken en dan pas op je nagel. Dan plakken ze genoeg om te blijven zitten maar niet meer genoeg om je nagellak te verstieren.quote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Noes!!! Die stomme french stickertjes van Essence zitten vast op mijn nagellak!!!
Links plakten ze voor geen meter, moest ze continu aandrukken.. Rechts zitten ze muurvast? Hmpf. Fijn. Nouja, Carnival Lights denk ik maarquote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgende keer even eerst op je huid plakken en dan pas op je nagel. Dan plakken ze genoeg om te blijven zitten maar niet meer genoeg om je nagellak te verstieren.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Good mani:
[ afbeelding ]
Bááááád mani
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Good mani:
[ afbeelding ]
Bááááád mani
[ afbeelding ]
WOW, wat je zegt!quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nu ik acrylnagels heb chipt het veel minder snel godzijdank. het wordt wel rommelig bij de tips, verder weinig chippendus ben niet meer gedwongen steeds binnen 24 uur wat nieuws op te doen, dat scheelt. maar meestal ben ik na 3 dagen idd wel toe aan wat nieuws
nu china glaze medaillon opgedaan, wat een heerlijke hysterische lak![]()
[ afbeelding ]
Oh jammer.quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Good mani:
[ afbeelding ]
Bááááád mani
[ afbeelding ]
mnooh, zondequote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Good mani:
[ afbeelding ]
Bááááád mani
[ afbeelding ]
Geen tijd voor een nieuwe, moet over 20 minuten naar bedquote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Mag niet lachen maar het ziet er wel enigzins grappig uit![]()
Nou ja , goed excuus voor een vers lakje
asos? Dat flesje komt me heel erg bekend voor, met dat strikje eromheen..quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef bernies het volgende:
is dit niet heel erg schattig:
[ afbeelding ]
Nu nog een shop vinden die naar NL verstuurd
Nog meer op: http://www.ciate.co.uk/idxosc.php?cPath=1_21
Hoe ziet die eruit? Vind geen swatch... De naam is veelbelovendquote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef Misstique het volgende:
Vandaag OPI Disco Ball Sparkle gekocht. Bij de nagelstylist want op TD hadden ze hem niet meer.
Is dat een Colour & Go of een gewoon flesje? De site doet t niet en ik kan het niet opzoeken dusquote:
Hebben ze nu ook strikjes idd...maar niet deze strikjes...quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
asos? Dat flesje komt me heel erg bekend voor, met dat strikje eromheen..
quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
asos? Dat flesje komt me heel erg bekend voor, met dat strikje eromheen..
Van die kleine flesjes dus volgens mij is dat colour en go jaquote:Op maandag 28 december 2009 21:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat een Colour & Go of een gewoon flesje? De site doet t niet en ik kan het niet opzoeken dus.
@ Mirjam, wow tóf!!
Strikjes..quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef bernies het volgende:
is dit niet heel erg schattig:
[ afbeelding ]
Nu nog een shop vinden die naar NL verstuurd
Nog meer op: http://www.ciate.co.uk/idxosc.php?cPath=1_21
Uit de losse hand kan ik het nietquote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Oblivion het volgende:
Maar daph, je hebt die stickers toch helemaal niet nodig?
Gewoon de kwast op je randje zetten en je vinger draaien, op de tafel.quote:Op maandag 28 december 2009 21:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uit de losse hand kan ik het niet. BIG fail was dat toen ik het probeerde..
C-C-Courage en Opi Ink suede en Good Witch zijn mijn favo's tot nu toequote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef Sjeen het volgende:
@Bubseltje, welk van je net binnengekomen bestelling vind je het leukst? Ik vind OPI Ink Suede erg mooi, die komt hier ook mee in volgende bestelling en Preppy Pink zit er ook bij
Ja, omdat ik de vorige er vanwege een allergische reactie af moest halen dus wilde het eerst testen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef moussy het volgende:
Die glitternagels! Leuk!
Zonde van je frenchjes Daph!
Mimu, hoe is het nou met de jeuk, zakt het al wat af? Had je die gel nou zo op je huid gesmeerd om te testen?
Ik zal in januari gaan oefenen.. Nu lukt het niet.. Ook met de konadplates nietquote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon de kwast op je randje zetten en je vinger draaien, op de tafel.
Ook jij kan dat...
Balen dat die jeuk niet minder is. Ik wist trouwens niet dat het kon, gel op je huid, dacht dat het juist absoluutniet op de huid mocht komen. Ik zou denk ik eerder kiezen voor iedere hand een nagel ofzo, maar beterschap iig, en hopelijk snel!quote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja, omdat ik de vorige er vanwege een allergische reactie af moest halen dus wilde het eerst testen.
Geen goed plan.Nou ja, of juist wel. Het was natuurlijk nog erger geweest als het op al mijn vingers had gezeten.
![]()
De jeuk is nog niks minder.
Oooooh die is gaaf!! Heerlijk over the top!!quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
hoop dat ik zo het idee van medaillon te pakken heb.
[ afbeelding ]
even iets anders; ik heb dus die 3 lakjes van zoya gewonnen.
krijg ik net een mailtje of ik weet hoe ze het naar me toe moeten sturen, ze hebben nog nooit iets naar nederland verzonden![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
hoop dat ik zo het idee van medaillon te pakken heb.
[ afbeelding ]
even iets anders; ik heb dus die 3 lakjes van zoya gewonnen.
krijg ik net een mailtje of ik weet hoe ze het naar me toe moeten sturen, ze hebben nog nooit iets naar nederland verzonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |