Hoe doe ik datquote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Bootje84 het volgende:
Join de game van Bootvluchteling op steam. Fun guaranteed
Probeer eerst ff uit te zoeken hoe het werkt. Als jij jouw steamnaam geeft, kunnen we je een stuk beter helpen..quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
Naja dan ga ik maar zelf ONLINEN.
Hier word ik gek van.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Razor21 het volgende:
Zo net even met 9 fokkers lopen gamen te gaaf gewoon skype aan en gaan met z'n allen.![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Razor21 het volgende:
Zo net even met 9 fokkers lopen gamen te gaaf gewoon skype aan en gaan met z'n allen.![]()
Vanavond tussen 6 en 8 ga ik ook wel ff spelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:31 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond nog maar eens proberen dan?
Steamnaam = Geusselt
Mensen inviten gaat als volgt: als je op Play drukt, bovenin het hoofdmenu, krijg je in het volgende menu een knopje Invite. Als je daar op klikt, gaat direct je steam ingame open en krijg je je friendlist te zien. Door een simpele druk op invite achter de desbetreffende persoon, kan je diegene inviten om met jou een lobby te openen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe te inviten enzo.
Snap echt geen kut van dat steam, zo onoverzichtelijk.
En hoe doe ik bijvoorbeeld IN GAME mensen uitnodigen ?!?!
Lekker hendigquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet ik eens zoeken.......
Als Fokkers nou even Geusselt toevoegen, dan accepteer ik vanavond even.
Ohja ook even voor degene die dat gisteren gedaan hebben, het de lijst namelijk gewist per ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan eventueel verder helpen.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Heb je dit al doorgelezen hier staan de oplossingen voor de problemen met Nattype.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:03 schreef Mazora het volgende:
*sluit na 10 minuten pure frustratie dit spel af omdat het onmogelijk is andere Fok!'ers te joinen in een potje MW2 ondanks dat Nattype op 'open' staat.
Moet je even in Steam in de zoekbalk FOK intikken en dan staat er bij de usergroepen de juiste tussen FOKMW2.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:15 schreef Dibble het volgende:
Hoe join ik de steamgroep
En wat is je naam in het spel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
Als er mensen zijn die willen knallen over een goed half uurtje?
Voeg me dan maar toe in de game: Geusselt is Steam account.
Razor21 ben ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heb net even met JD en Snipe2Kill (weet ff username niet) game gedaan.
Als mensen mee willen doen: Ik maak nu server aan. Join mijn game gewoon even.
Gaat nu OPEN.
Steamnaam is GEUSSELT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naam op steam: BootVluchtelingLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
^1[^7NL^4]^0Vetklepquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Leuke game net.
Hoe doe ik dat NL in die letters ?
Met spatie er tussenquote:
Gisteren dus begonnen aan prestige 3. Best grappig.. Ik ownde die gasten gruwelijk met mn M4 met grenadelauncher (die pre-build class).quote:
perks zet je aan als je een custom class maakt, daar heb je perk 1, 2 en 3 die je kan kiezen. Je kan binnen een class geen wapen wisselen tijdens een match, je kan echter wel van class wisselen(2 classes waarbij alleen het wapen anders is kan dus). Als je wisselt veranderd je class de volgende keer dat je spawnt.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bijvoorbeeld: hoe zet ik perks aan. En hoe kan ik bij klasses wapens wisselen voordat ik spawn?
En waar moet ik echt naar toewerken? Of unlock ik automatisch wel dingen als ik maar wat levels omhoog ga?
Ohja, en wat is noobtuben? Daar werd ik laatst voor uitgemaakt
Perks unlock je door te levelen. Dus hoe hoger je level, hoe meer perks je beschikbaar krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bijvoorbeeld: hoe zet ik perks aan. En hoe kan ik bij klasses wapens wisselen voordat ik spawn?
En waar moet ik echt naar toewerken? Of unlock ik automatisch wel dingen als ik maar wat levels omhoog ga?
Whehehe, ik was laterquote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
perks zet je aan als je een custom class maakt, daar heb je perk 1, 2 en 3 die je kan kiezen. Je kan binnen een class geen wapen wisselen tijdens een match, je kan echter wel van class wisselen(2 classes waarbij alleen het wapen anders is kan dus). Als je wisselt veranderd je class de volgende keer dat je spawnt.
Door met een wapen te spelen unlock je er attachments voor, in het menu kan je zien hoe je welke krijgt, bij barracks en dan challenges. Voor de meeste geldt dat je gewoon veel mensen dood moet maken.
Een noobtuber is ten slotte iemand die de grenade launcher op zijn gun (veel) gebruikt. Noobtuber komt er vandaan dat er erg weinig skill voor nodig is om hem te gebruiken aangezien hij al killt als ie een beetje in de buurt komt en bijna altijd 1 shot 1 kill is. Mensen die je daar voor uitmaken moet je overigens gewoon negeren.
Perks zet je aan bij Create Class. Je kunt er 3 instellen en een aparte die staat voor Deathstreak. Naarmate je level hoger wordt krijg je meer perks tot je beschikking.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als-ie t nu nog niet snapt...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
Perks zet je aan bij Create Class. Je kunt er 3 instellen en een aparte die staat voor Deathstreak. Naarmate je level hoger wordt krijg je meer perks tot je beschikking.
Je kunt van class wisselen door ingame op ESC te drukken en een andere custom class kiezen.
Je moet naar je doelen toewerken,
Ja, je unlockt dingen automatisch.
Tuben is overmatig gebruik maken van de grenade launcher.
Hoeft niets aan toegevoegd te worden..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:18 schreef WurM het volgende:
Wat is trouwens een lekkere knife class? Dan ga ik die ff bouwen
Heb nu Marathon Pro, Lightweight en Commando Pro...
EDIT: Ben nu een handgun aan t tweaken, zodat ik een Tactical Knife er op kan zetten
valt mee, als je goed knifet is je tegenstander al dood voor hij weet dat je er aan komt, dan hoef je niet onhoorbaar/zichtbaar te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef Raspb3rry het volgende:
Die First Recon class gewoon gebruiken, heb je zo je Magnum TacKnife. Dan kan je Commando gebruiken, al is Ninja ook goed voor een Knife class.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:18 schreef WurM het volgende:
Wat is trouwens een lekkere knife class? Dan ga ik die ff bouwen
Heb nu Marathon Pro, Lightweight en Commando Pro...
EDIT: Ben nu een handgun aan t tweaken, zodat ik een Tactical Knife er op kan zetten
altijd nog beter dan toen met die model ''1337'' die je haast als sniper kon gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Knifers. Echt het meest kutte in dit spel. Haast nog irritanter dan Dualwielders en tubers. Komt zo'n samurai met marathon pro en lightweight met 200km/h op je afvliegen om vervolgens op 10 meter afstand op ''miraculeuze'' wijze te naast je te teleporteren en een mes in je te steken.
Eensquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Knifers. Echt het meest kutte in dit spel. Haast nog irritanter dan Dualwielders en tubers. Komt zo'n samurai met marathon pro en lightweight met 200km/h op je afvliegen om vervolgens op 10 meter afstand op ''miraculeuze'' wijze te naast je te teleporteren en een mes in je te steken.
Geef even je naam dan voeg ik je toe. Kan ik met m'n ACR vanaf de verte jou oppikken.
Werkt die glitch eigenlijk? Ik heb van horen zeggen dat Bling met 1887 (Akimbo + FMJ) er voor zorgt dat ze de vorm van vóór de patch weer aannemen..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef shythe het volgende:
[..]
altijd nog beter dan toen met die model ''1337'' die je haast als sniper kon gebruiken![]()
nu zie je ze gelukkig niet meer
Och, het is niet zo dat ik nu pro-knifer wordt ofzo hoor. Gewoon af en toe, voor de leuk. Rondrennen zonder stoppen is iig 20x leuker dan op een plekje zitten wachten tot iemand eindelijk je vizier in loopt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Geef even je naam dan voeg ik je toe. Kan ik met m'n ACR vanaf de verte jou oppikken.
Daar heb ik pas een tyfushekel aan. Van die kutnoobs die gaan lopen campen in hoekjes, wachtend tot ze eindelijk 3 kills hebben zodat ze hun UAV kunnen gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Och, het is niet zo dat ik nu pro-knifer wordt ofzo hoor. Gewoon af en toe, voor de leuk. Rondrennen zonder stoppen is iig 20x leuker dan op een plekje zitten wachten tot iemand eindelijk je vizier in loopt.
hehe duidelijk inderdaad. Gebruikte in het begin ook wel de grenade launcher, maar nu ik red dot sight/holographic sight heb is dat eigenlijk veel effectiever dan twee van die granaatjes.quote:
je zou het kunnen proberen, ik vind het allang leuk dat je niet in een potje zit met 6 mensen die die combo gebruiken...quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
Werkt die glitch eigenlijk? Ik heb van horen zeggen dat Bling met 1887 (Akimbo + FMJ) er voor zorgt dat ze de vorm van vóór de patch weer aannemen..
Kun je elkaar dan vinden oid?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
Er is ook een fok! steam community. Hier zijn al heel veel mensen lid van, dus kom er ook bij!
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Je kan elkaars game joinen e.d.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kun je elkaar dan vinden oid?
Inderdaad. In cod4 rende iedereen gewoon rond en speelde ik regelmatig hardcore.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:53 schreef Dibble het volgende:
Omg, speel nu 2 dagen alleen HQ hardcore matches maar valt me op dat er onwijs veel gecamped wordt. Wat kan hier de reden van zijn? Waar ik voorheen met rambotactiek pwnde wordt je nu medogenloos sneaky vanaf elke hoek beschoten.
Vervolgens met zijn allen gaan spelen is helaas een ander verhaalquote:
Ik heb mij ook aangemeldquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
Er is ook een fok! steam community. Hier zijn al heel veel mensen lid van, dus kom er ook bij!
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Ehhhh... Nee?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef hardy_party het volgende:
Zit het nog steeds in de beta versie?
Ik moet ff douchen en daarna doe ik wel ff mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga weer ff knallen. Let me know als je mee wilt doen
Dat krijg je met een beta versiequote:Op zondag 3 januari 2010 12:50 schreef Thormodo het volgende:
Geniaal. Zit je er in, game laadt. Server connection time out -,-.
Zolang je denkt dat MW2 in een beta zit, kun je maar beter niks aannemen van je vriendenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:43 schreef hardy_party het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beta versie
Ik heb van een vriend gehoord dat Infinity bezig is met een flinke patch waarbij er gebruik gemaakt gaat worden van dedicated servers. Hebben jullie hier al iets van gehoord?![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Zolang je denkt dat MW2 in een beta zit, kun je maar beter niks aannemen van je vrienden
quote:I have been informed that MW2 will be releasing a mod patch on the 11th january 2010.
Included in patch, DEDICATED SERVERS, NEW MAPS AND WEAPONS AND ATTACHMENTS.
New Maps include.
Afganistan. Urban map. street fighting.
Gaza. urban map.
Vitnam. jungle warefare
Africa. Desert ops
Siberia. Snow ops
Egypt. desert ops.
New weapons and attachments
KNIVES:
Survival knife; double edged blade. can be throughn plus re picked up
PISTOLS:
Glock 17
browning 9mm
ASSUALT RIFLES:
Sig 550
Sar 80
G3
SMG:
Steyr mpi
Shipka smg
SNIPER RIFLES:
Parker hale m82. Bolt action
LMG:
Parrabellum
Attachments:
Pistol attchment to shoot around corners.
nightvision rifle scopes (sniper and aussault rifles only)
Bulletproof vests and slash proof vests.
Update:
REMOTE DETINATION DEVICE: DETALIALS SIMMULAR TO A REMOTE CONTROL CAR THAT YOU DRIVE AND AND CAN BLOW UP NEAR A GROU P OF ENAMIES. KILL STEAK OF 12 NEEDED TO UNLOCK.
BAYONET FOR RIFLES.
SIGNAL JAMMER PERK. STOPS HEARTBEAT MONITORS FROM PICKING YOU UP, AND BLOCKS TEAM CHAT WHEN ENAMIES ARE NEAR YOU
NEW UNDERWATER MULTIPLAYER MAP. SCUBA EQUIPMENT AND WEAPONS FOR MAP SPEAR GUN,
PLEASE NOTE THAT ALL THIS INFO HAS CAME WITHIN INFINITY WARD AND WILL BE RELEASED IN A COUPLE OF DAYS.
I WILL GET THE LATENT VIDEO IN A FEW DAYS. ALL THESE MODS ARE CONFIRMED AND THERE IS MORE TO COME.
Joepiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Dibble het volgende:![]()
http://www.born-to-kill.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3
[..]
Oke, dat is een reden om door te blijven spelenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Dibble het volgende:![]()
http://www.born-to-kill.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3
[..]
Wat nou bčta versie? Dat spel is gedrukt en verkocht. Zoek maar eens op wat bčta betekend.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:43 schreef hardy_party het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beta versie
Ik heb van een vriend gehoord dat Infinity bezig is met een flinke patch waarbij er gebruik gemaakt gaat worden van dedicated servers. Hebben jullie hier al iets van gehoord?![]()
"I have been informed", lekker vaag ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef Dibble het volgende:
Natuurlijk beloof ik nikshet blijft een third party site
Kills van killstreak rewards gelden toch niet voor je killstreak?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:49 schreef sanakthe het volgende:
Wat speelt een 5-7-9 combo ziek trouwens. Predator missile, als je geluk hebt kan je 2 kills krijgen, gelijk een harrier, 2 extra kills en je hebt een Pavelow en een Harrier tegelijk die iedereen kapot schieten.
Goede scores daarmee gehad :p
Soort van wel en dat is ook niet helemaal duidelijk, maar naar mijn ervaring tellen de rewards gewoon mee, dus predator kills werken mee voor je harrier. Als je echter dood gaat en een harrier oproept tellen die kills niet mee volgens mij. En zooi uit een carepackage telt nooit.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kills van killstreak rewards gelden toch niet voor je killstreak?
veel raak schieten (25 kills) en niet doodgaanquote:
quote:
lekker campen dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Attack Chopper --> Chopper Gunner --> Nuke.![]()
En zorgen dat je goed verstopt zit natuurlijk terwijl je die eerste 2 uitvoert.
Juist niet. Want de meeste spelers hebben rap door waar je zit en op campers wordt echt wel gehunt. Gaat erom om voorzichtig in beweging te blijven als je nog kills moet halen. En je goed te verstoppen als je die choppergunner gebruikt. Dood = geen Nuke.quote:
Dat dus. Al is de kern wel waarheid.quote:
Een care package laat een box vallen met daarin een airstrike, ammo of iets anders. loop naar de doos toe, druk op F en dan krijg je je airstrike/sentry gun/ac130 etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Razor21 het volgende:
Hoe werkt die carepackage eigenlijk met die straaljagers die overvliegen?
Ik raak nooit wat met die dingen.
Met rechtermuisknop geef ik de richting aan kun je de pijl langer / korter maken en links bevestig ik het.
Als een malle vliegen ze over maar iets raken ho maar.
Iemand tips?
Ja dat snap ik maar dan heb ik die airstrike en activeer ik hem wat kun je dan het beste doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een care package laat een box vallen met daarin een airstrike, ammo of iets anders. loop naar de doos toe, druk op F en dan krijg je je airstrike/sentry gun/ac130 etc.
Gebruik je wel een UAV? Daarmee kan je nl. de vijanden zien voordat je een bommenwerper overstuurt..quote:Op maandag 4 januari 2010 12:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan heb ik die airstrike en activeer ik hem wat kun je dan het beste doen?
Ik geef altijd een richting aan met die muis en dan vliegen ze over maar raken nooit wat.
Wat ik wil weten wat zijn de effecten als je aimed en die pijl langer / korten maakt? (de snelheid dat ze overvliegen?).
Ik raak nooit wat met die dingen.
De AC130 daarintegen![]()
![]()
![]()
Nu level 40 trouwens.
Ja die gebruik ik ik zie ze dan ook wel maar het enige dat ik me afvraag hoe werkt het met die pijl?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gebruik je wel een UAV? Daarmee kan je nl. de vijanden zien voordat je een bommenwerper overstuurt..
Dat is de richting dat de bommen op vallen. Je moet dus de pijl naar de rode stippen laten wijzen. Verder moet je wel goed kijken dat je de bommen niet op een dak gooit, want dat doet niet zo een pijn bij de vijandquote:Op maandag 4 januari 2010 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ik zie ze dan ook wel maar het enige dat ik me afvraag hoe werkt het met die pijl?
Je kunt daarme de richting / snelheid bepalen dat ze overvliegen over het doel?
"gedownloade" versie van CoD MW2?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef CreaTyfus het volgende:
Iemand een ID waarom ik een foutmelding krijg als ik online wil gaan? Er word gezegd dat ik een steamaccount ofzo meot aan maken...
Prestige kun je voor kiezen als je level 70 bent geworden. Dan begin je in feite weer helemaal opnieuw en krijg je enkele extra's zoals extra tags, extra slot voor classes etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lees hier vanalles over prestige....
Wat is dat precies en hoe kan ik zien welke prestige ik ben?
Met behoudt van titles en accolades. De rest ben je weer kwijt..quote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Prestige kun je voor kiezen als je level 70 bent geworden. Dan begin je in feite weer helemaal opnieuw en krijg je enkele extra's zoals extra tags, extra slot voor classes etc.
Bruno?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
En weer een cheater. Een homo uit Oostenrijk.. 25-0, alleen maar headshots.. Zucht. wat een homo's
Heb / had ik ook erg last van gaat nu beter.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, ik heb echt alleen maar negatieve K/D ratios, elke game weer
Pff...respect mij lukt het (nog) niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef arucard het volgende:
Mijn hoogste killstreak is 27 of 28 volgens mij.
Ik probeer gewoon van alles uit. En soms ga ik super lekker zoals me post hierboven ergens, maar soms ook echt reteslecht, haha.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:39 schreef Blik het volgende:
Bij mij hielp het hebben van Cold-blooded perk enorm. Daarvoor continue laagste en/of negatieve K/D-ratio. Nu is dat een stuk verbeterd sinds ik cold-blooded gebruik
en dan voor aap staat... als je zoiets "\godmode on" of enable_speedhack tikt in de algemene chatquote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef hardy_party het volgende:
http://www.rafati.nl/cont(...)fare-2-cheats-aimbot
Eerste zoekresultaat op Google
Op zich kan je op een hele makkelijke manier cheaten dus. Ik ga het ook maar eens proberen, waarom niet?
(of mag ik dit niet posten)
Denk dat cheaters het om hetzelfde doen als SM-meestersquote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Cheaters zijn toch binnen no-time pleiten.
Snap overigens ook niet wat er leuk is aan cheaten... maar kan aan mij liggen.
Dan moet je ff een steamaccount aanmaken.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef CreaTyfus het volgende:
Iemand een ID waarom ik een foutmelding krijg als ik online wil gaan? Er word gezegd dat ik een steamaccount ofzo meot aan maken...
Ik zeg bannen voor het leven.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. Hou het netjes!
@CreaTyfus: op FOK! wordt er niet gepraat over illegale games. Het is prima dat je hier meepraat maar mijd dat onderwerp.
Ik zal zo ff de FOK community uitnodigen in een chat, kijken of er mensen zijn die ff willen gamenquote:
Geen idee. Ik vind persoonlijk heel die accolades zoo fucking nutteloos.. Je hebt er geen FUCK aan..quote:Op maandag 4 januari 2010 22:51 schreef LuckyLuQ het volgende:
Weet iemand toevallig of je een callsign of emblem ofzo krijgt als je alle Accolades hebt? Ik hoef er nu nog maar 16
titles en emblems zijn niet veel nuttiger, maar het is wel leuk om te verzamelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind persoonlijk heel die accolades zoo fucking nutteloos.. Je hebt er geen FUCK aan..
Ja idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
titles en emblems zijn niet veel nuttiger, maar het is wel leuk om te verzamelen.
Af en toe zijn die accolades wel een beetje obvious, had laatst deze 3:
Most kills/most headshots - most kills - most headshots
en
Most kills/fewest deaths - most kills - fewest deaths
Killstreak is het aantal kills in 1 (!!) leven hč.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn hoogste streak is 42 kills ;D
Daarnaast gebruik ik voor mijn knifeclass cold blooded i.p.v. lightweight, wordt altijd zo snel gespot. Nog 50 knife kills en ik heb de blademaster titel
Hoop wel dat er binnenkort een grote update komt, voelde allemaal vlinders in mijn buik bij dat plaatjemaarja, to good too be true
Ja....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Killstreak is het aantal kills in 1 (!!) leven hč.....
Ik had een keer 2 AC130's in 1 Emergencydropquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef bigbass het volgende:
2 chopper gunners uit 1 emergency airdropdat ownt echt
en nog een mooi voorbeeldje van de leuke accolades: [ afbeelding ]
Die The Feared accolade heb ik al iets van 400 x gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef bigbass het volgende:
2 chopper gunners uit 1 emergency airdropdat ownt echt
en nog een mooi voorbeeldje van de leuke accolades: [ afbeelding ]
welke bug?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Die The Feared accolade heb ik al iets van 400 x gehaald![]()
Btw Bootje, beetje alle credits opeisen voor die cold blooded bug, ik kwam ermee!![]()
![]()
Met coldblooded een heli neerknallen met stinger, en dan met je machinegeweer erop door blijven knallen. Dan haal je binnen no time je cold blooded pro.quote:
In de OP, laatste stuk.quote:
ah, ok, die kende ik wel. Al las ik hem pas nadat ik hem had gehaald...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met coldblooded een heli neerknallen met stinger, en dan met je machinegeweer erop door blijven knallen. Dan haal je binnen no time je cold blooded pro.
Je kan 'em nog 10 x halen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
ah, ok, die kende ik wel. Al las ik hem pas nadat ik hem had gehaald...
Over cheaters gesprokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Scorpie het volgende:
Kreeg net 2 AC130 in mijn care packages
Zeer zeker ja, hij heeft amper terugslag waardoor je met 2x clicks eigenlijk altijd een kill hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Jantje12345 het volgende:
Is die laatste sniper trouwens wat?
Ben al weer bezigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef Jantje12345 het volgende:
Gaan we nog weer knallen met een paar fokkers vanavond?
Zit je er in. "Could not migrate host...quote:
ik had er ook last van vanmiddag, normaal zou ik mijn internet de schuld geven, maar dat is zo snel en stabiel hier dat dat het niet kan zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Dibble het volgende:
vandaag extra veel lag, meerdere personen dit ervaren? Mijn laatste paar potjes waren haast onspeelbaar hierdoor
Ik weet ook niet zo goed wat tegen knifers te beginnenquote:
Een shotgun goed gemikt is voldoende...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat tegen knifers te beginnen
Net zo min als tegen rennende shotgunmalloten.
Mooie score hoor.quote:
True, maar als ik een gun heb, ga ik een stuk minder dood.. Nu is het rushen voor het vaderland..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooie score hoor.
Vind eigenlijk wel dat nummers 1 en 2 het beter hebben gedaan als je naar K/D ratio kijkt. Samen 3 kills meer, maar 8 deaths minder
Gewoon HC doen en met je pistol iedereen afknallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef Lysdexie het volgende:
Nja, ben een knife class aan het preparerenMaar aangezien je eerst knetterveel kills moet maken met een pistooltje duurt dat nog wel even
Nog nooit eerder HC gedaan, doe het meteen ffquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon HC doen en met je pistol iedereen afknallen.
Zodra je Akimbo hebt op je pistool, gaat het sowieso een stuk snellerquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nog nooit eerder HC gedaan, doe het meteen ff
Duidelijk!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. Hou het netjes!
@CreaTyfus: op FOK! wordt er niet gepraat over illegale games. Het is prima dat je hier meepraat maar mijd dat onderwerp.
ik wordt altijd paranoide zonder radar en met al die campers in HC, dus ben er na 2 potjes maar weer mee gestoptquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nog nooit eerder HC gedaan, doe het meteen ff
cold blooded pro dan zie je geen rode naam boven je hoofd en krijgen ze geen rode crosshair als ze op je mikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Droathoah het volgende:
Wat is er extra aan die Cold Blooded Pro dan?
En welke geweren worden aangeraden?
Afghanquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef Blik het volgende:
Ik had gisteren een lekkere set-upEen Tar-21 met heartbeatsensor en n00btube in level Terminal
Dat was dus echt kansloos, na 7 keer neergeschoten te zijn geweest zonder een kill te maken maar van class gewisseld.
Ben nu bezig om Mastery te halen met mijn M4 (alleen die stomme FMJ-kills nog), wil daarna gaan focussen op de snipers. Echter gebruik ik die alleen maar op Wasteland en Derail. Zijn er nog andere maps waar een redelijke n00b-sniper goed uit de voeten kan?
Level met die 2 kantoren, bovenop de richel aan één van de kantenquote:
No offense maar dat is nou niet echt een hele efficiėnte build.. scavenger heb je alleen (imo) nodig als je een tube gebruikt, voor steady aim kan je beter ninja gebruiken en stopping power is nog tot daar aan toe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Level met die 2 kantoren, bovenop de richel aan één van de kanten.
Ik speel nu met:
Famas met red dot.
Willekeurige pistooltje met FMJ.
Die sticky grenades en flashbangs.
Scavenger pro
Stopping power pro
Steady aim pro
Met Scavenger heb je a) onbeperkte granaten b) bijna niemand speelt met famas, dus als ik een leuke killstreak wil halen heb ik de ammo wel nodig. Zeker in het vliegtuig level is het heerlijk dat je zo veel met granaten kan gooien als je wilt. Ninja kan ik op dit moment nog niet, ben level 25 ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
No offense maar dat is nou niet echt een hele efficiėnte build.. scavenger heb je alleen (imo) nodig als je een tube gebruikt, voor steady aim kan je beter ninja gebruiken en stopping power is nog tot daar aan toe.
En dat level dat je bedoeld is highrise.
Als jij 9 kogels nodig hebt om iemand neer te schieten, moet je niet zijn teennagels bijknippen, maar zn buik raken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:46 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met Scavenger heb je a) onbeperkte granaten b) bijna niemand speelt met famas, dus als ik een leuke killstreak wil halen heb ik de ammo wel nodig. Zeker in het vliegtuig level is het heerlijk dat je zo veel met granaten kan gooien als je wilt. Ninja kan ik op dit moment nog niet, ben level 25 ofzo. En stopping power is ideaal met de Famas, omdat je daarmee vaak iemand met één salvo neer schiet of anders twee. Zonder stopping power is dit vaak drie, en dan verlies je één op één te vaak.
Mjah op lange afstanden wil het nog wel eens gebeuren dat ik in iemands been schiet/ mis schietquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij 9 kogels nodig hebt om iemand neer te schieten, moet je niet zijn teennagels bijknippen, maar zn buik raken...
Maar goed, ik begrijp je punt, al zie ik nog steeds een betere build
DIe plek is al zo obvious dat je daar afgeschoten word voor je maar in positie bent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Level met die 2 kantoren, bovenop de richel aan één van de kanten.
Kutmap idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
DIe plek is al zo obvious dat je daar afgeschoten word voor je maar in positie bent.
Ze stonden met 5 man een op een kluitje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Die Multikill die je maakte in quarry was lekker
Dus als je met de Scar op een neerstortend vliegtuig schiet tellen die kills voor de challenge? Moet je dan persé ook zelf dat ding uit de lucht knallen of dat niet persé?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Wei_Jun het volgende:
[..]
cold blooded pro dan zie je geen rode naam boven je hoofd en krijgen ze geen rode crosshair als ze op je mikken.
mijn fijne primary wapens zijn: acr, scar, barret en ump
secondary: G18, Spas en Raffica
Volgens mij moet je hem wel zelf uit de lucht knallen.. Ik raad je aan om een AT4 te gebruiken met een LMG.. (ook Sleight of hand en uiteraard cold blooded)..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dus als je met de Scar op een neerstortend vliegtuig schiet tellen die kills voor de challenge? Moet je dan persé ook zelf dat ding uit de lucht knallen of dat niet persé?
Waarom usp als secondary..? Een thumper is imo veel beter.. Ten minste, als je er mee om kan gaan.. Ik kan B dekken vanaf C in Afghanquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:50 schreef Solique het volgende:
Gisteravond k/d van 39 - 4 op Domination in Afghan ging lekker.
Met heel het team eigenlijk, eindscore 200 - 12 (ons record tot nu toe)
ACR + Red dot
USP
Semtex
Perks: (weet ik niet meer)
Killstreak: UAV, Predator, Harrier
Waarom geen Stinger dan? Die is toch sterker?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hem wel zelf uit de lucht knallen.. Ik raad je aan om een AT4 te gebruiken met een LMG.. (ook Sleight of hand en uiteraard cold blooded)..
Dan blijft er weinig meer over om tegen aan te schietenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Waarom geen Stinger dan? Die is toch sterker?
De kills tellen dus pas als het vliegtuig neerstort zegmaar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig meer over om tegen aan te schieten
Jupquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De kills tellen dus pas als het vliegtuig de helicopter neerstort zegmaar?
Rond een uur of 3-half 4 zal dat worden. Half 2 sollicitatiegesprek. Daarna ben ik all yoursquote:
Soms wel soms nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
DIe plek is al zo obvious dat je daar afgeschoten word voor je maar in positie bent.
Volgens mij niet. Een tijdje geleden werd een helikopter door iemand neergeschoten in skidrow. Die helikopter had mij al een paar keer gedood. Dus uit frustratie begon ik op die heli te knallen en toen sprong ik van 20/40 naar 40/40 voor cold blooded pro.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hem wel zelf uit de lucht knallen.. Ik raad je aan om een AT4 te gebruiken met een LMG.. (ook Sleight of hand en uiteraard cold blooded)..
Ben bezig met de usp alles compleet te behalen, dus even zonder Thumper, etc.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom usp als secondary..? Een thumper is imo veel beter.. Ten minste, als je er mee om kan gaan.. Ik kan B dekken vanaf C in Afghan
Maak een knifeclass aan met een tactical knife.. Succes verzekerd..quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben bezig met de usp alles compleet te behalen, dus even zonder Thumper, etc.
Waarom USP en niet de M9?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak een knifeclass aan met een tactical knife.. Succes verzekerd..
even ter info: 493 kills gemaakt met de usp (door tactical knife grotendeels) maar ik gok dat ik er veel meer had gemaakt maar dat ik die aantallen kwijt ben
Omdat de M9 pas beschikbaar komt op level 46..quote:
Gezien het aantal maal dat je het lopen roepen op Skype... iets van rond de 3000quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak een knifeclass aan met een tactical knife.. Succes verzekerd..
even ter info: 493 kills gemaakt met de usp (door tactical knife grotendeels) maar ik gok dat ik er veel meer had gemaakt maar dat ik die aantallen kwijt ben
Je krijgt gun camo's door headshots te makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Golden Guns bestaan die nog?
Heb nog geen enkel gekleurde gun gekregen nl. Hoe krijg ik die? Kills maken toch?
Mjah. Ik wissel momenteel ook vaak van wapens.
Heb er best vaak mee gespeeld, omdat ik 'em zo cool eruit vind zien met een red dotquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:22 schreef Dibble het volgende:
Valt me trouwens of dat niemand hier met de F2000 enhousiast speelt. Wordt de recoil jullie te gek.
Ik denk omdat als je zo hard rent met Marathon/lightweight dat ze toch niets aan die UAV hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Waarom gebruikt niemand cold blooded in zijn knifeclass?
Heul nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef Dibble het volgende:ze zouden snelheidsbekeuringen moten geven in het spel
Marathon pro, Lightweight pro, eventueel ninja pro i.p.v. commando pro. En een pistool met een tactical knife.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef afro het volgende:
even een domme vraag![]()
Wat zijn de specs van een knife class?
Ik kom niet verder dan:
Commando pro aan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |