Razor21 ben ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heb net even met JD en Snipe2Kill (weet ff username niet) game gedaan.
Als mensen mee willen doen: Ik maak nu server aan. Join mijn game gewoon even.
Gaat nu OPEN.
Steamnaam is GEUSSELT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naam op steam: BootVluchtelingLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
^1[^7NL^4]^0Vetklepquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Leuke game net.
Hoe doe ik dat NL in die letters ?
Met spatie er tussenquote:
Gisteren dus begonnen aan prestige 3. Best grappig.. Ik ownde die gasten gruwelijk met mn M4 met grenadelauncher (die pre-build class).quote:
perks zet je aan als je een custom class maakt, daar heb je perk 1, 2 en 3 die je kan kiezen. Je kan binnen een class geen wapen wisselen tijdens een match, je kan echter wel van class wisselen(2 classes waarbij alleen het wapen anders is kan dus). Als je wisselt veranderd je class de volgende keer dat je spawnt.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bijvoorbeeld: hoe zet ik perks aan. En hoe kan ik bij klasses wapens wisselen voordat ik spawn?
En waar moet ik echt naar toewerken? Of unlock ik automatisch wel dingen als ik maar wat levels omhoog ga?
Ohja, en wat is noobtuben? Daar werd ik laatst voor uitgemaakt
Perks unlock je door te levelen. Dus hoe hoger je level, hoe meer perks je beschikbaar krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bijvoorbeeld: hoe zet ik perks aan. En hoe kan ik bij klasses wapens wisselen voordat ik spawn?
En waar moet ik echt naar toewerken? Of unlock ik automatisch wel dingen als ik maar wat levels omhoog ga?
Whehehe, ik was laterquote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
perks zet je aan als je een custom class maakt, daar heb je perk 1, 2 en 3 die je kan kiezen. Je kan binnen een class geen wapen wisselen tijdens een match, je kan echter wel van class wisselen(2 classes waarbij alleen het wapen anders is kan dus). Als je wisselt veranderd je class de volgende keer dat je spawnt.
Door met een wapen te spelen unlock je er attachments voor, in het menu kan je zien hoe je welke krijgt, bij barracks en dan challenges. Voor de meeste geldt dat je gewoon veel mensen dood moet maken.
Een noobtuber is ten slotte iemand die de grenade launcher op zijn gun (veel) gebruikt. Noobtuber komt er vandaan dat er erg weinig skill voor nodig is om hem te gebruiken aangezien hij al killt als ie een beetje in de buurt komt en bijna altijd 1 shot 1 kill is. Mensen die je daar voor uitmaken moet je overigens gewoon negeren.
Perks zet je aan bij Create Class. Je kunt er 3 instellen en een aparte die staat voor Deathstreak. Naarmate je level hoger wordt krijg je meer perks tot je beschikking.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als-ie t nu nog niet snapt...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
Perks zet je aan bij Create Class. Je kunt er 3 instellen en een aparte die staat voor Deathstreak. Naarmate je level hoger wordt krijg je meer perks tot je beschikking.
Je kunt van class wisselen door ingame op ESC te drukken en een andere custom class kiezen.
Je moet naar je doelen toewerken,
Ja, je unlockt dingen automatisch.
Tuben is overmatig gebruik maken van de grenade launcher.
Hoeft niets aan toegevoegd te worden..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:18 schreef WurM het volgende:
Wat is trouwens een lekkere knife class? Dan ga ik die ff bouwen
Heb nu Marathon Pro, Lightweight en Commando Pro...
EDIT: Ben nu een handgun aan t tweaken, zodat ik een Tactical Knife er op kan zetten
valt mee, als je goed knifet is je tegenstander al dood voor hij weet dat je er aan komt, dan hoef je niet onhoorbaar/zichtbaar te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef Raspb3rry het volgende:
Die First Recon class gewoon gebruiken, heb je zo je Magnum TacKnife. Dan kan je Commando gebruiken, al is Ninja ook goed voor een Knife class.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:18 schreef WurM het volgende:
Wat is trouwens een lekkere knife class? Dan ga ik die ff bouwen
Heb nu Marathon Pro, Lightweight en Commando Pro...
EDIT: Ben nu een handgun aan t tweaken, zodat ik een Tactical Knife er op kan zetten
altijd nog beter dan toen met die model ''1337'' die je haast als sniper kon gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Knifers. Echt het meest kutte in dit spel. Haast nog irritanter dan Dualwielders en tubers. Komt zo'n samurai met marathon pro en lightweight met 200km/h op je afvliegen om vervolgens op 10 meter afstand op ''miraculeuze'' wijze te naast je te teleporteren en een mes in je te steken.
Eensquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Knifers. Echt het meest kutte in dit spel. Haast nog irritanter dan Dualwielders en tubers. Komt zo'n samurai met marathon pro en lightweight met 200km/h op je afvliegen om vervolgens op 10 meter afstand op ''miraculeuze'' wijze te naast je te teleporteren en een mes in je te steken.
Geef even je naam dan voeg ik je toe. Kan ik met m'n ACR vanaf de verte jou oppikken.
Werkt die glitch eigenlijk? Ik heb van horen zeggen dat Bling met 1887 (Akimbo + FMJ) er voor zorgt dat ze de vorm van vóór de patch weer aannemen..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef shythe het volgende:
[..]
altijd nog beter dan toen met die model ''1337'' die je haast als sniper kon gebruiken![]()
nu zie je ze gelukkig niet meer
Och, het is niet zo dat ik nu pro-knifer wordt ofzo hoor. Gewoon af en toe, voor de leuk. Rondrennen zonder stoppen is iig 20x leuker dan op een plekje zitten wachten tot iemand eindelijk je vizier in loopt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Geef even je naam dan voeg ik je toe. Kan ik met m'n ACR vanaf de verte jou oppikken.
Daar heb ik pas een tyfushekel aan. Van die kutnoobs die gaan lopen campen in hoekjes, wachtend tot ze eindelijk 3 kills hebben zodat ze hun UAV kunnen gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Och, het is niet zo dat ik nu pro-knifer wordt ofzo hoor. Gewoon af en toe, voor de leuk. Rondrennen zonder stoppen is iig 20x leuker dan op een plekje zitten wachten tot iemand eindelijk je vizier in loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |