hehe duidelijk inderdaad. Gebruikte in het begin ook wel de grenade launcher, maar nu ik red dot sight/holographic sight heb is dat eigenlijk veel effectiever dan twee van die granaatjes.quote:
je zou het kunnen proberen, ik vind het allang leuk dat je niet in een potje zit met 6 mensen die die combo gebruiken...quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
Werkt die glitch eigenlijk? Ik heb van horen zeggen dat Bling met 1887 (Akimbo + FMJ) er voor zorgt dat ze de vorm van vóór de patch weer aannemen..
Kun je elkaar dan vinden oid?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
Er is ook een fok! steam community. Hier zijn al heel veel mensen lid van, dus kom er ook bij!
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Je kan elkaars game joinen e.d.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kun je elkaar dan vinden oid?
Inderdaad. In cod4 rende iedereen gewoon rond en speelde ik regelmatig hardcore.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:53 schreef Dibble het volgende:
Omg, speel nu 2 dagen alleen HQ hardcore matches maar valt me op dat er onwijs veel gecamped wordt. Wat kan hier de reden van zijn? Waar ik voorheen met rambotactiek pwnde wordt je nu medogenloos sneaky vanaf elke hoek beschoten.
Vervolgens met zijn allen gaan spelen is helaas een ander verhaalquote:
Ik heb mij ook aangemeldquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
Er is ook een fok! steam community. Hier zijn al heel veel mensen lid van, dus kom er ook bij!
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Ehhhh... Nee?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef hardy_party het volgende:
Zit het nog steeds in de beta versie?
Ik moet ff douchen en daarna doe ik wel ff mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga weer ff knallen. Let me know als je mee wilt doen
Dat krijg je met een beta versiequote:Op zondag 3 januari 2010 12:50 schreef Thormodo het volgende:
Geniaal. Zit je er in, game laadt. Server connection time out -,-.
Zolang je denkt dat MW2 in een beta zit, kun je maar beter niks aannemen van je vriendenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:43 schreef hardy_party het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beta versie
Ik heb van een vriend gehoord dat Infinity bezig is met een flinke patch waarbij er gebruik gemaakt gaat worden van dedicated servers. Hebben jullie hier al iets van gehoord?![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Zolang je denkt dat MW2 in een beta zit, kun je maar beter niks aannemen van je vrienden
quote:I have been informed that MW2 will be releasing a mod patch on the 11th january 2010.
Included in patch, DEDICATED SERVERS, NEW MAPS AND WEAPONS AND ATTACHMENTS.
New Maps include.
Afganistan. Urban map. street fighting.
Gaza. urban map.
Vitnam. jungle warefare
Africa. Desert ops
Siberia. Snow ops
Egypt. desert ops.
New weapons and attachments
KNIVES:
Survival knife; double edged blade. can be throughn plus re picked up
PISTOLS:
Glock 17
browning 9mm
ASSUALT RIFLES:
Sig 550
Sar 80
G3
SMG:
Steyr mpi
Shipka smg
SNIPER RIFLES:
Parker hale m82. Bolt action
LMG:
Parrabellum
Attachments:
Pistol attchment to shoot around corners.
nightvision rifle scopes (sniper and aussault rifles only)
Bulletproof vests and slash proof vests.
Update:
REMOTE DETINATION DEVICE: DETALIALS SIMMULAR TO A REMOTE CONTROL CAR THAT YOU DRIVE AND AND CAN BLOW UP NEAR A GROU P OF ENAMIES. KILL STEAK OF 12 NEEDED TO UNLOCK.
BAYONET FOR RIFLES.
SIGNAL JAMMER PERK. STOPS HEARTBEAT MONITORS FROM PICKING YOU UP, AND BLOCKS TEAM CHAT WHEN ENAMIES ARE NEAR YOU
NEW UNDERWATER MULTIPLAYER MAP. SCUBA EQUIPMENT AND WEAPONS FOR MAP SPEAR GUN,
PLEASE NOTE THAT ALL THIS INFO HAS CAME WITHIN INFINITY WARD AND WILL BE RELEASED IN A COUPLE OF DAYS.
I WILL GET THE LATENT VIDEO IN A FEW DAYS. ALL THESE MODS ARE CONFIRMED AND THERE IS MORE TO COME.
Joepiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Dibble het volgende:![]()
http://www.born-to-kill.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3
[..]
Oke, dat is een reden om door te blijven spelenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Dibble het volgende:![]()
http://www.born-to-kill.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3
[..]
Wat nou bèta versie? Dat spel is gedrukt en verkocht. Zoek maar eens op wat bèta betekend.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:43 schreef hardy_party het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beta versie
Ik heb van een vriend gehoord dat Infinity bezig is met een flinke patch waarbij er gebruik gemaakt gaat worden van dedicated servers. Hebben jullie hier al iets van gehoord?![]()
"I have been informed", lekker vaag ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef Dibble het volgende:
Natuurlijk beloof ik nikshet blijft een third party site
Kills van killstreak rewards gelden toch niet voor je killstreak?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:49 schreef sanakthe het volgende:
Wat speelt een 5-7-9 combo ziek trouwens. Predator missile, als je geluk hebt kan je 2 kills krijgen, gelijk een harrier, 2 extra kills en je hebt een Pavelow en een Harrier tegelijk die iedereen kapot schieten.
Goede scores daarmee gehad :p
Soort van wel en dat is ook niet helemaal duidelijk, maar naar mijn ervaring tellen de rewards gewoon mee, dus predator kills werken mee voor je harrier. Als je echter dood gaat en een harrier oproept tellen die kills niet mee volgens mij. En zooi uit een carepackage telt nooit.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kills van killstreak rewards gelden toch niet voor je killstreak?
veel raak schieten (25 kills) en niet doodgaanquote:
quote:
lekker campen dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Attack Chopper --> Chopper Gunner --> Nuke.![]()
En zorgen dat je goed verstopt zit natuurlijk terwijl je die eerste 2 uitvoert.
Juist niet. Want de meeste spelers hebben rap door waar je zit en op campers wordt echt wel gehunt. Gaat erom om voorzichtig in beweging te blijven als je nog kills moet halen. En je goed te verstoppen als je die choppergunner gebruikt. Dood = geen Nuke.quote:
Dat dus. Al is de kern wel waarheid.quote:
Een care package laat een box vallen met daarin een airstrike, ammo of iets anders. loop naar de doos toe, druk op F en dan krijg je je airstrike/sentry gun/ac130 etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Razor21 het volgende:
Hoe werkt die carepackage eigenlijk met die straaljagers die overvliegen?
Ik raak nooit wat met die dingen.
Met rechtermuisknop geef ik de richting aan kun je de pijl langer / korter maken en links bevestig ik het.
Als een malle vliegen ze over maar iets raken ho maar.
Iemand tips?
Ja dat snap ik maar dan heb ik die airstrike en activeer ik hem wat kun je dan het beste doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een care package laat een box vallen met daarin een airstrike, ammo of iets anders. loop naar de doos toe, druk op F en dan krijg je je airstrike/sentry gun/ac130 etc.
Gebruik je wel een UAV? Daarmee kan je nl. de vijanden zien voordat je een bommenwerper overstuurt..quote:Op maandag 4 januari 2010 12:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan heb ik die airstrike en activeer ik hem wat kun je dan het beste doen?
Ik geef altijd een richting aan met die muis en dan vliegen ze over maar raken nooit wat.
Wat ik wil weten wat zijn de effecten als je aimed en die pijl langer / korten maakt? (de snelheid dat ze overvliegen?).
Ik raak nooit wat met die dingen.
De AC130 daarintegen![]()
![]()
![]()
Nu level 40 trouwens.
Ja die gebruik ik ik zie ze dan ook wel maar het enige dat ik me afvraag hoe werkt het met die pijl?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gebruik je wel een UAV? Daarmee kan je nl. de vijanden zien voordat je een bommenwerper overstuurt..
Dat is de richting dat de bommen op vallen. Je moet dus de pijl naar de rode stippen laten wijzen. Verder moet je wel goed kijken dat je de bommen niet op een dak gooit, want dat doet niet zo een pijn bij de vijandquote:Op maandag 4 januari 2010 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ik zie ze dan ook wel maar het enige dat ik me afvraag hoe werkt het met die pijl?
Je kunt daarme de richting / snelheid bepalen dat ze overvliegen over het doel?
"gedownloade" versie van CoD MW2?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef CreaTyfus het volgende:
Iemand een ID waarom ik een foutmelding krijg als ik online wil gaan? Er word gezegd dat ik een steamaccount ofzo meot aan maken...
Prestige kun je voor kiezen als je level 70 bent geworden. Dan begin je in feite weer helemaal opnieuw en krijg je enkele extra's zoals extra tags, extra slot voor classes etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lees hier vanalles over prestige....
Wat is dat precies en hoe kan ik zien welke prestige ik ben?
Met behoudt van titles en accolades. De rest ben je weer kwijt..quote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Prestige kun je voor kiezen als je level 70 bent geworden. Dan begin je in feite weer helemaal opnieuw en krijg je enkele extra's zoals extra tags, extra slot voor classes etc.
Bruno?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
En weer een cheater. Een homo uit Oostenrijk.. 25-0, alleen maar headshots.. Zucht. wat een homo's
Heb / had ik ook erg last van gaat nu beter.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, ik heb echt alleen maar negatieve K/D ratios, elke game weer
Pff...respect mij lukt het (nog) niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef arucard het volgende:
Mijn hoogste killstreak is 27 of 28 volgens mij.
Ik probeer gewoon van alles uit. En soms ga ik super lekker zoals me post hierboven ergens, maar soms ook echt reteslecht, haha.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:39 schreef Blik het volgende:
Bij mij hielp het hebben van Cold-blooded perk enorm. Daarvoor continue laagste en/of negatieve K/D-ratio. Nu is dat een stuk verbeterd sinds ik cold-blooded gebruik
en dan voor aap staat... als je zoiets "\godmode on" of enable_speedhack tikt in de algemene chatquote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef hardy_party het volgende:
http://www.rafati.nl/cont(...)fare-2-cheats-aimbot
Eerste zoekresultaat op Google
Op zich kan je op een hele makkelijke manier cheaten dus. Ik ga het ook maar eens proberen, waarom niet?
(of mag ik dit niet posten)
Denk dat cheaters het om hetzelfde doen als SM-meestersquote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Cheaters zijn toch binnen no-time pleiten.
Snap overigens ook niet wat er leuk is aan cheaten... maar kan aan mij liggen.
Dan moet je ff een steamaccount aanmaken.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef CreaTyfus het volgende:
Iemand een ID waarom ik een foutmelding krijg als ik online wil gaan? Er word gezegd dat ik een steamaccount ofzo meot aan maken...
Ik zeg bannen voor het leven.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. Hou het netjes!
@CreaTyfus: op FOK! wordt er niet gepraat over illegale games. Het is prima dat je hier meepraat maar mijd dat onderwerp.
Ik zal zo ff de FOK community uitnodigen in een chat, kijken of er mensen zijn die ff willen gamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |