Ik denk dat voor de lange termijn de dedicated servers onmisbaar zijn. Het is nu gewoon irritant dat je
- midden in een potje joined (is trouwens niet anders bij dedic)
- als je genoeg hebt van die prestiges speel je feitelijk nergens meer om, je komt geen vaste lui op servers tegen waartegen je vaak speelt en waaraan je je kunt afmeten
- je kunt GEEN FFA kiezen wanneer je met meerdere mensen speelt !!!!

- wanneer je met meerdere lui joined wordt je eerst 3x gekicked dan kun je 3 potten spelen en wordt je weer 5x gekicked (net 3 dagen gelanned en niks anders ondervonden)
- ik mis iets van een wekelijkse of maandelijkse ranglijst van de online spelers, je kd ratio heb je nml geen ruk aan met al die verschillende spelvormen.
- het is nog steeds ongebalanceerd: de weapon attachment grenade launcher is sterker dat je secondary tubber heb ik het idee, terwijl je weapon attachment ´shotgun´ wel gewoon minder sterk is dan een echt shotgun.
- slecht map vote systeem
- te weinig mappen tot op heden
- waar slaat het op dat sinds de laatste update er Rust wordt gespeeld met TD......
Kortom: spel is fantastisch leuk om nog ff te spelen, maar denk dat ik het na een prestige of 3/4 wel voor gezien hou als er geen verbeteringen in het spel komen, helaas...