Met behoudt van titles en accolades. De rest ben je weer kwijt..quote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Prestige kun je voor kiezen als je level 70 bent geworden. Dan begin je in feite weer helemaal opnieuw en krijg je enkele extra's zoals extra tags, extra slot voor classes etc.
Bruno?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
En weer een cheater. Een homo uit Oostenrijk.. 25-0, alleen maar headshots.. Zucht. wat een homo's
Heb / had ik ook erg last van gaat nu beter.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, ik heb echt alleen maar negatieve K/D ratios, elke game weer
Pff...respect mij lukt het (nog) niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef arucard het volgende:
Mijn hoogste killstreak is 27 of 28 volgens mij.
Ik probeer gewoon van alles uit. En soms ga ik super lekker zoals me post hierboven ergens, maar soms ook echt reteslecht, haha.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:39 schreef Blik het volgende:
Bij mij hielp het hebben van Cold-blooded perk enorm. Daarvoor continue laagste en/of negatieve K/D-ratio. Nu is dat een stuk verbeterd sinds ik cold-blooded gebruik
en dan voor aap staat... als je zoiets "\godmode on" of enable_speedhack tikt in de algemene chatquote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef hardy_party het volgende:
http://www.rafati.nl/cont(...)fare-2-cheats-aimbot
Eerste zoekresultaat op Google
Op zich kan je op een hele makkelijke manier cheaten dus. Ik ga het ook maar eens proberen, waarom niet?
(of mag ik dit niet posten)
Denk dat cheaters het om hetzelfde doen als SM-meestersquote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
Cheaters zijn toch binnen no-time pleiten.
Snap overigens ook niet wat er leuk is aan cheaten... maar kan aan mij liggen.
Dan moet je ff een steamaccount aanmaken.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef CreaTyfus het volgende:
Iemand een ID waarom ik een foutmelding krijg als ik online wil gaan? Er word gezegd dat ik een steamaccount ofzo meot aan maken...
Ik zeg bannen voor het leven.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. Hou het netjes!
@CreaTyfus: op FOK! wordt er niet gepraat over illegale games. Het is prima dat je hier meepraat maar mijd dat onderwerp.
Ik zal zo ff de FOK community uitnodigen in een chat, kijken of er mensen zijn die ff willen gamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |