Vanavond tussen 6 en 8 ga ik ook wel ff spelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:31 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond nog maar eens proberen dan?
Steamnaam = Geusselt
Mensen inviten gaat als volgt: als je op Play drukt, bovenin het hoofdmenu, krijg je in het volgende menu een knopje Invite. Als je daar op klikt, gaat direct je steam ingame open en krijg je je friendlist te zien. Door een simpele druk op invite achter de desbetreffende persoon, kan je diegene inviten om met jou een lobby te openen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe te inviten enzo.
Snap echt geen kut van dat steam, zo onoverzichtelijk.
En hoe doe ik bijvoorbeeld IN GAME mensen uitnodigen ?!?!
Lekker hendigquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet ik eens zoeken.......
Als Fokkers nou even Geusselt toevoegen, dan accepteer ik vanavond even.
Ohja ook even voor degene die dat gisteren gedaan hebben, het de lijst namelijk gewist per ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan eventueel verder helpen.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Heb je dit al doorgelezen hier staan de oplossingen voor de problemen met Nattype.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:03 schreef Mazora het volgende:
*sluit na 10 minuten pure frustratie dit spel af omdat het onmogelijk is andere Fok!'ers te joinen in een potje MW2 ondanks dat Nattype op 'open' staat.
Moet je even in Steam in de zoekbalk FOK intikken en dan staat er bij de usergroepen de juiste tussen FOKMW2.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:15 schreef Dibble het volgende:
Hoe join ik de steamgroep
En wat is je naam in het spel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
Als er mensen zijn die willen knallen over een goed half uurtje?
Voeg me dan maar toe in de game: Geusselt is Steam account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |