Afghanquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:43 schreef Blik het volgende:
Ik had gisteren een lekkere set-upEen Tar-21 met heartbeatsensor en n00btube in level Terminal
Dat was dus echt kansloos, na 7 keer neergeschoten te zijn geweest zonder een kill te maken maar van class gewisseld.
Ben nu bezig om Mastery te halen met mijn M4 (alleen die stomme FMJ-kills nog), wil daarna gaan focussen op de snipers. Echter gebruik ik die alleen maar op Wasteland en Derail. Zijn er nog andere maps waar een redelijke n00b-sniper goed uit de voeten kan?
Level met die 2 kantoren, bovenop de richel aan één van de kantenquote:
No offense maar dat is nou niet echt een hele efficiënte build.. scavenger heb je alleen (imo) nodig als je een tube gebruikt, voor steady aim kan je beter ninja gebruiken en stopping power is nog tot daar aan toe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Level met die 2 kantoren, bovenop de richel aan één van de kanten.
Ik speel nu met:
Famas met red dot.
Willekeurige pistooltje met FMJ.
Die sticky grenades en flashbangs.
Scavenger pro
Stopping power pro
Steady aim pro
Met Scavenger heb je a) onbeperkte granaten b) bijna niemand speelt met famas, dus als ik een leuke killstreak wil halen heb ik de ammo wel nodig. Zeker in het vliegtuig level is het heerlijk dat je zo veel met granaten kan gooien als je wilt. Ninja kan ik op dit moment nog niet, ben level 25 ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
No offense maar dat is nou niet echt een hele efficiënte build.. scavenger heb je alleen (imo) nodig als je een tube gebruikt, voor steady aim kan je beter ninja gebruiken en stopping power is nog tot daar aan toe.
En dat level dat je bedoeld is highrise.
Als jij 9 kogels nodig hebt om iemand neer te schieten, moet je niet zijn teennagels bijknippen, maar zn buik raken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:46 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met Scavenger heb je a) onbeperkte granaten b) bijna niemand speelt met famas, dus als ik een leuke killstreak wil halen heb ik de ammo wel nodig. Zeker in het vliegtuig level is het heerlijk dat je zo veel met granaten kan gooien als je wilt. Ninja kan ik op dit moment nog niet, ben level 25 ofzo. En stopping power is ideaal met de Famas, omdat je daarmee vaak iemand met één salvo neer schiet of anders twee. Zonder stopping power is dit vaak drie, en dan verlies je één op één te vaak.
Mjah op lange afstanden wil het nog wel eens gebeuren dat ik in iemands been schiet/ mis schietquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij 9 kogels nodig hebt om iemand neer te schieten, moet je niet zijn teennagels bijknippen, maar zn buik raken...
Maar goed, ik begrijp je punt, al zie ik nog steeds een betere build
DIe plek is al zo obvious dat je daar afgeschoten word voor je maar in positie bent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Level met die 2 kantoren, bovenop de richel aan één van de kanten.
Kutmap idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
DIe plek is al zo obvious dat je daar afgeschoten word voor je maar in positie bent.
Ze stonden met 5 man een op een kluitje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Die Multikill die je maakte in quarry was lekker
Dus als je met de Scar op een neerstortend vliegtuig schiet tellen die kills voor de challenge? Moet je dan persé ook zelf dat ding uit de lucht knallen of dat niet persé?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:00 schreef Wei_Jun het volgende:
[..]
cold blooded pro dan zie je geen rode naam boven je hoofd en krijgen ze geen rode crosshair als ze op je mikken.
mijn fijne primary wapens zijn: acr, scar, barret en ump
secondary: G18, Spas en Raffica
Volgens mij moet je hem wel zelf uit de lucht knallen.. Ik raad je aan om een AT4 te gebruiken met een LMG.. (ook Sleight of hand en uiteraard cold blooded)..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dus als je met de Scar op een neerstortend vliegtuig schiet tellen die kills voor de challenge? Moet je dan persé ook zelf dat ding uit de lucht knallen of dat niet persé?
Waarom usp als secondary..? Een thumper is imo veel beter.. Ten minste, als je er mee om kan gaan.. Ik kan B dekken vanaf C in Afghanquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:50 schreef Solique het volgende:
Gisteravond k/d van 39 - 4 op Domination in Afghan ging lekker.
Met heel het team eigenlijk, eindscore 200 - 12 (ons record tot nu toe)
ACR + Red dot
USP
Semtex
Perks: (weet ik niet meer)
Killstreak: UAV, Predator, Harrier
Waarom geen Stinger dan? Die is toch sterker?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hem wel zelf uit de lucht knallen.. Ik raad je aan om een AT4 te gebruiken met een LMG.. (ook Sleight of hand en uiteraard cold blooded)..
Dan blijft er weinig meer over om tegen aan te schietenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Waarom geen Stinger dan? Die is toch sterker?
De kills tellen dus pas als het vliegtuig neerstort zegmaar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig meer over om tegen aan te schieten
Jupquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De kills tellen dus pas als het vliegtuig de helicopter neerstort zegmaar?
Rond een uur of 3-half 4 zal dat worden. Half 2 sollicitatiegesprek. Daarna ben ik all yoursquote:
Soms wel soms nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
DIe plek is al zo obvious dat je daar afgeschoten word voor je maar in positie bent.
Volgens mij niet. Een tijdje geleden werd een helikopter door iemand neergeschoten in skidrow. Die helikopter had mij al een paar keer gedood. Dus uit frustratie begon ik op die heli te knallen en toen sprong ik van 20/40 naar 40/40 voor cold blooded pro.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hem wel zelf uit de lucht knallen.. Ik raad je aan om een AT4 te gebruiken met een LMG.. (ook Sleight of hand en uiteraard cold blooded)..
Ben bezig met de usp alles compleet te behalen, dus even zonder Thumper, etc.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom usp als secondary..? Een thumper is imo veel beter.. Ten minste, als je er mee om kan gaan.. Ik kan B dekken vanaf C in Afghan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |