quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Ok, nou haast je maar niet.. Doe maar rustig met je oorquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb ik ook![]()
Ik moet nog testen en heb al de hele week een onstoken oorDie doppen erin stouwen gaat dus niet zo goed.
Als je snel antwoord wilt, tot nu toe vind ik de MD-72 het beste balans hebben tussen hoog en laag.
Ik moet echt een tabel maken want het verschil van de doppen is echt minuscuul. De MD-71 springen echt uit de groep, vandaar mijn antwoord.
Ik vind hoge tonen niet echt fijn, denk maar aan een drumstel. Sommige doppen geven die drumtikken heel fel door, vinden mijn oren niet fijn. Als jij dat wel weer fijn vindt, waarschijnlijk veel realistischer geluid, dan moet je op mijn tabel wachten![]()
Als je echt overdreven bass wilt hebben dan heb ik ook een antwoord, majaIk moet dat nog echt even goed testen.
Dat is de code van de Chinese shop shoppers, elkaar zooi adviserenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ok, nou haast je maar niet.. Doe maar rustig met je oorIk heb nog wel geduld hoor. Sowieso tof dat je dit doet
Tot nu toe heb ik wat ruzie met het menu ( wat normaal voor mij is). Werkt niet als de echte ypod met een draaiwiel.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zien die Eyepot Clones er een beetje echt uit?
en doen ze het goed?
de mijne zal ook onderweg zijn
Zal ik straks eens gaan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef PedroN het volgende:
Voor de eyepot ontvangers, test ze eens met H2testw.
Begint?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat begint deze reeks zwaar kut te worden
Scheer hier weg vlegelquote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef jopiede het volgende:
inderdaad, eigenlijk zouden ze de kanen lijn naar nederland moeten halen
Je kunt wel de bekende broekpoepers krijgen als klant. Maar dit idee van Chinese producten aanbieden voor een paar euro meerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:55 schreef Skiet het volgende:
Kanen shop starten (zoals er al een aantal zijn overigens) is lastig. Net als zoveel van deze producten. Tegenwoordig zoekt iedereen informatie op op internet en wat zie je als je zoekt op kanen? De sites waar wij op zitten.
Vind 't aardig aan de prijs voor 1 zo'n ding. Voor een tientje krijg je zo'n duopack op Ebay.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Joene94 het volgende:
Voor wie het nog wilde weten:
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
$6,39
Heb er eentje besteld om te proberen, ben benieuwd!
Ik denk dat als je er meer koopt de p.p.s. aardig omlaag gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Vind 't aardig aan de prijs voor 1 zo'n ding. Voor een tientje krijg je zo'n duopack op Ebay.
Het wordt aangeraden van op een vers geformatteerd volume te beginnen (omdat zo alles kan getest worden) maar dit is niet verplicht. De files die er al staan worden gewoon gerust gelaten.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Downstar het volgende:
Ik wil ook mijn Ipotje ( of beter gezegt die van t vrouwtje) wel eens testen op echtheid van het geheugen.
Verlies ik de data die op de ipot staat als ik z'n test doe met H2testw.?
aangezien hij bij bijv een format ; dan ook je firmware mee neemt geloof ik en je ipotje dan dood is
Ik wil straks of morgen wel even voor je kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb mijn Lipod net geformatteerd
nu doet die Lipod helemaal niks![]()
Als ik hem dan weer wil formatteren start mn pc opnieuw op?
Heeft iemand de files die erop stonden voor me ?
of weet iemand wat ik nu kan doen??
Dat dus. Ook de reden dat ik niet in spullen van Chinese websites zou willen "handelen". Ook al hou je de winstmarge klein voor jezelf omdat je het alsnog niet al te duur wil verkopen en kunnen de meeste Nederlanders het alsnog voor een prikje van je over kopen, dan beginnen ze waarsch. alsnog te janken/klagen en piepen als ze nog maar vermoeden dat er iets mis mee kan zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Scheer hier weg vlegelStraks bannen ze Nederland als markt voor onze Chinese winkels.
Voor 3/4 euro komt de boel uit China, in Nederland ga je al snel naar de 10 euro toe. Importbelasting, omzetbelasting, krab aan je reet belasting, BTW + dure TNT + de persoon wilt ook wat verdienen.
Je kunt wel de bekende broekpoepers krijgen als klant. Maar dit idee van Chinese producten aanbieden voor een paar euro meerDat is volgens mij echt kwartjes werk en vervolgens klagende Sjonnies krijgen die 2 jaar wettelijk garantie eisen omdat ze het ding telkens slopen
Je kan als het goed is de software downloaden en een dummy-account aanmaken en in de database zoeken of jouw apparaten erin staan. Ik kan je nu al wel zeggen dat zelfs de gaarste merken gevonden kunnen worden (las laatst iets over een of ander turks tv merk dat er zelfs in stond).quote:Op woensdag 23 december 2009 16:49 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Kan je die afstandbediening ook gebruiken op hakkitakkie merken of is het alleen voor de bekendste merken? Ik zit namelijk nu met 10 verschillende afstandbedieningen waar ik moei van word.
Nee bij mij zegt die 7,5 gb geheugen als ik rechtermuisklik kijk. Er zit wel een sticker van 16 gb op. Heb nog niet gekeken met dat progje omdat mijn pc elke keer vast liep door het progje.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
ik heb mijn eyepot ook net ontvangen![]()
Ziet er niet zo uit zoals ik verwachtte, maar toch wel leuk
er staat dat ik 15,9 GB beschikbare ruimte heb.
zal wel zien of dat ook zo is
staat er bij jullie ook 15,9 GB beschikbaar?
Goede tip en gelijk in de praktijk gedaan. En yes mijn kiss player staat er tussen als ook de maxplus. Tv jammer genoeg niet. Maarja 2 afstandbediengen ipv 10 is al een verschilquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef FrankP het volgende:
[..]
Je kan als het goed is de software downloaden en een dummy-account aanmaken en in de database zoeken of jouw apparaten erin staan. Ik kan je nu al wel zeggen dat zelfs de gaarste merken gevonden kunnen worden (las laatst iets over een of ander turks tv merk dat er zelfs in stond).
Mijn Samsung tv, UPC HDDVR, Pioneer surroundset en Asus O!play worden zonder al te veel problemen herkend.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee wat ik zou moeten betalen aan de douane als ik:
Electronica impoteer 149 dollar en 21 dollar verzendkosten dat via fedex word verstuurd?
$149+$21= ¤111,50quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee wat ik zou moeten betalen aan de douane als ik:
Electronica impoteer 149 dollar en 21 dollar verzendkosten dat via fedex word verstuurd?
Al staat je TV er niet tussen dan kun je of een ander model van dat merk kiezen of alle knoppen zelf laten leren, of, wat nog makkelijker is, even Logitech bellen, die fixen dat in 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Goede tip en gelijk in de praktijk gedaan. En yes mijn kiss player staat er tussen als ook de maxplus. Tv jammer genoeg niet. Maarja 2 afstandbediengen ipv 10 is al een verschil![]()
Da's allemaal leuk hoor maar ik wil er gewoon mijn Panasonic V10, Cisco PVR en stokoude Thomson dvdreceiver mee aansturen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef mickeyD het volgende:
maargoed, zoals ik zei in t vorige topic, die harmony 880 doet dus ook RF, en dan kun je ook je verlichting bedienen.
ja, die's iets duurder, maar wat wil je ook.. meer opties en een echt kleuren lcd scherm als in een ipod nano.
Wel dom dat je niet mijn tekst nog leest ; ik heb een paar post boven je duidelijk aangegeven dat je de ipot niet moet formateren aangezien hij dan ook de firmware wist op 1 of andere manier en je ipotje dan dood is ;quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb mijn Lipod net geformatteerd
nu doet die Lipod helemaal niks![]()
Als ik hem dan weer wil formatteren start mn pc opnieuw op?
Heeft iemand de files die erop stonden voor me ?
of weet iemand wat ik nu kan doen??
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Downstar het volgende:
Ik wil ook mijn Ipotje ( of beter gezegt die van t vrouwtje) wel eens testen op echtheid van het geheugen.
Verlies ik de data die op de ipot staat als ik z'n test doe met H2testw.?
aangezien hij bij bijv een format ; dan ook je firmware mee neemt geloof ik en je ipotje dan dood is
niet dus he, je bent 842 te laat.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:55 schreef Semmm het volgende:
Hallo, ik heb de 76 miljoenste post, weltrusten!
Laat maar.... Heb er 3 gehad allemaal kut geluid! MD52 nog niet gehad... Ben maar weer gewoon voor Sony gegaan...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef jopiede het volgende:
inderdaad, eigenlijk zouden ze de kanen lijn naar nederland moeten halen
Welke modellen? Ik verwacht nog een stuk of 6 goedkopere modellen maar "kut geluid" ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nu 9 modellen liggenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Laat maar.... Heb er 3 gehad allemaal kut geluid! MD52 nog niet gehad... Ben maar weer gewoon voor Sony gegaan...
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Welke modellen? Ik verwacht nog een stuk of 6 goedkopere modellen maar "kut geluid" ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nu 9 modellen liggen![]()
Hebben jullie Emma al gezien? Die zit achter de popbuyingcs1 adres, ik dacht dat dit Jack zijn stekkie wasDie is zonder cs1 zie ik nu
De EC1 is niet slecht, maar er is een betere keus voor hetzelfde type geluid, md-62 Het verschil zit in de bouwkwaliteit en de bass van de md-62 is meer flexibel, de EC1 is een platte bass.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste waren nog het minst slecht...
Die EC1 zuigt monkey balls! Ik heb hem juist gekocht vanwege de goede reviews, maar dit is me geeneens 1 euro waard! Wat het kan zijn is dat ik de zwarte had en dat de blauwe wel goed zijn. Maar wat een blik geluid.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De EC1 is niet slecht, maar er is een betere keus voor hetzelfde type geluid, md-62 Het verschil zit in de bouwkwaliteit en de bass van de md-62 is meer flexibel, de EC1 is een platte bass.
Het zijn vooral enorme bass blazers deze 2 modellen, de hoog valt weg, als je dat niet zoekt zijn ze inderdaad kutKun je mij vertellen wat je precies slecht vindt aan dit model? Geluid, zitcomfort etc. Ik probeer echt een objectieve schema te maken van de modellen. Dan kunnen mensen ook een betere keuze maken.
De EC5 moet ik nog ontvangen
Heel apart, ik heb de zwarte en je hebt geen bass?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die EC1 zuigt monkey balls! Ik heb hem juist gekocht vanwege de goede reviews, maar dit is me geeneens 1 euro waard! Wat het kan zijn is dat ik de zwarte had en dat de blauwe wel goed zijn. Maar wat een blik geluid.
De EC5 is best aardig, en wat je zegt inderdaad... Het is niet helemaal zuiver... Meer voor bas, maar de EC1 echt geen bas te bekennen...
Echt ik stond ook te kijken over die zwarte, iedereen vond ze goed... En goede reviews... Zal wel een rotte appel zijn die ik had...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heel apart, ik heb de zwarte en je hebt geen bass?
Ik neem even aan dat ze niet defect zijn of ineens de specificaties hebben veranderd. Misschien dat je platte bass ervaart als geen bass? De md-62 hebben echt zo'n Logitech subwoofer bass, zo'n flexibel gevoel.
Wellicht een gevalletje verschillend gehoor, verschillende oren, verschillende smaken![]()
Dat blijft toch een probleem met audioproducten.
Heb je een voorbeeld waar je wel tevreden mee bent? Misschien dat jij echt tornado blazers gewend bent
Sony EX75, erg goed geluid... Ik vertrouw het ook niet Zony te bestellen in China... Kans dat ze fake zijn is mij te groot... En ik heb btw ook Boza besteld, ze lijken hetzelfde maar de techniek is toch minder...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef monkeybrain het volgende:
Welke Zony doppen heb je dan gekocht?
Na advies een keer ex71 gehaald voor 50 euro, ik was niet heel erg onder de indruk.
Als je goed kijkt bij Jack zie je Zony doppen, op de Kanen website staan precies dezelfde. Jack shopt de naam weg van de doppen maar laat vervolgens het Zony doosje vol in beeld staanBij FP staan Zony doppen die gewoon de Kanen md-62 zijn
![]()
Mijn theorie is dat Kanen zijn doppen bij een fabriek haalt die tijdens de nachtdienst wat letters wijzigt in de drukmachine![]()
Daarom zijn Kanen doppen leuk, ze zijn een kopie van de kopie voor een kleiner prijsje
Gewoon een Logitech Harmony... Voor die 30-40 eurootjes... http://www.kieskeurig.nl/(...)/harmony_525/275910/quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus welke afstandsbediening moet ik nou bestellen
Kanen heeft ook Boza'squote:Op donderdag 24 december 2009 11:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sony EX75, erg goed geluid... Ik vertrouw het ook niet Zony te bestellen in China... Kans dat ze fake zijn is mij te groot... En ik heb btw ook Boza besteld, ze lijken hetzelfde maar de techniek is toch minder...
budgetgadgets, je gaat toch geen CelciusGroot horloge bestellen hehquote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef Granaatappel het volgende:
ik kom maar weer eens even kijken, te veel kijken zorgt voor een slechte financiële situatie...
ik zoek die ene site met die merkhorloges voor een spotprijsje. die mechanische van DX vallen elke keer uit elkaar, best jammer.
Stop nou is met whinen :pquote:Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
budgetgadgets, je gaat toch geen CelciusGroot horloge bestellen heh
De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Unreal88 het volgende:
Heb Jack gevraagd of hij ook de koptelefoons toe kan voegen..
Die stonden er dus al op maar ook sommige als kannen enzo :']
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22 Deze staat er dus nog niet op, KM-730
En de KM-880 staat erop als kannen KM-880 (Maar volgens mij is dat gewoon de KM-830 maar dan in een andere kleur)
Kanen KM-830:quote:Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.
Kanen KM-880:quote:Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-830
Driver Unit: Φ40mm
Freqency Response: 20-20,000Hz
Sensitivity: 104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m±0.3
Plug Type: Φ3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 290.0g
quote:Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-880
Speaker: Φ40mm
Freqency Response:20-20,000Hz
Sensitivity:104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m ± 0.3
Plug Type: 3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 308.0g
Die shoppingcart van focalprice is wel bagger zegquote:
Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zitquote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kanen KM-830:
[..]
Kanen KM-880:
[..]
Misschien handig als je krab hebt tussen je scrotum en je anusquote:
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zit![]()
Het is natuurlijk een goede vraag, betaal je iets meer voor het hout, hij weegt wel iets meer![]()
Ik persoonlijk vind de Leenbakker lichte beukenhout kleur niet zo denderend, de bruine is mooier.
Ik vind het kabeltje wel triest ogen, dun en met zo'n gaar ogende L connector![]()
Ik heb nog geen grote besteld, alleen in-ear doppen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..
En ik vind de donkerkleurige ook mooier..
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En net de welbekende 30w green laser kaleidoscope besteld...
ik heb m ook net binnengekregen:pquote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die splitter van 0,01 dollar binnengekregen van Focalprice
Hersenbeschadiging door Kanen oordoppenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeestquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Unreal88 het volgende:
http://popbuying.com/christmas/Default.aspx
Je kan een kerstblessing sturen!
Ja dat mag... Ik moest me bij FP registreren ofzo... kon geen PayPal link vinden. En dan ben ik heel makkelijk, hup andere site dan maar!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
5 bij 5 cmquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Unreal88 het volgende:
Weet iemand of je ook een bevestiging van vsamsun hoort te krijgen? Heb alleen een paypal bevestiging gehad, en heb een rubiks cube voor ¤1,13 gekocht
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een ratelend geluid in de straat.......![]()
En ja hoor stopt de pakjesbus voor mijn deur![]()
![]()
Stapt pakjesmeneer uit met een grote gele enveloppe in zijn hand![]()
![]()
Loopt hij naar de overkant belt aan geeft het af en rijdt weg![]()
![]()
Ikke dus helemaal niks nadaa![]()
![]()
Vrolijk kerstfeest
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleinequote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
5 bij 5 cm![]()
Moet minstens 10 zijn
Als je het niet snapt gewoon Jack zijn video's bekijken, rechtsom linksom, dan gaat er niks foutquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleine
werkt perfect hier. Staat niet eens reclame om of omheen. Wordt alleen verstuurd vanaf e-mail adres:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeest![]()
Wie wilt mijn kerstgroetjes, dan PM je emailadres maar
Allemaal de klantenservice van Popbuying kerstgroetjes geven![]()
Even mezelf mailen, kijken wat er staat. Groetjes van ..... en bekijk deze mooie producten eens!!! Special price for you my friend![]()
edit: werkt niet![]()
Benzine en alcohol ookquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sigaretten worden 9 cent duurder
stoppen? of doorgaanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sigaretten worden 9 cent duurder
Ik heb net geprobeerd mijn eyepot te repareren ik zie hem nu wel staan in deze computer en beschikbare ruimte is nu 15,9 GBquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PedroN het volgende:
Hier is ook de 16GB player gearriveerd en meteen even aan de tand gevoeld:
- kwaliteit is ruk, geluid klinkt er blikkerig
- muziek die erop staat is eveneens ruk maar die gaat er toch af
- en de 16GB is in werkelijkheid 4GB (getest met H2testw)
Dat de 16GB in werkelijkheid minder zou zijn was bij het begin van de test al bijna zeker, dit is zo'n tergend langzaam geheugen, als de schrijftest van 16GB volledig zou draaien zou die zo'n 5 uur bezig zijn om te schrijven, het lezen van de 4GB ging wel snel.
Ga de speler maar eens onderhanden nemen kijken of er een goed werkende 4GB van getoverd kan worden.
Voor de liefhebbers hoe dat te doen, hier zijn wat mogelijkheden:
REPAREREN
en nog WAT INFORMATIE
De firmware die hier op staat is trouwens:
Lisong Design
LSC_251003V_B1D
2009-07-08
9.5.54
2008-06-04
Ik heb de Ebayer al gemaild met mijn bevindingen en hem in de gelegenheid gesteld te refunden, gebeurt dat niet dan volgt een paypal dispute en een melding aan Ebay, maar eerst maar eens kijken of hij terug wil storten.
Gelukkig hoef ik die keuzes niet te makenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PedroN het volgende:
Hier is ook de 16GB player gearriveerd en meteen even aan de tand gevoeld:
--
Ik heb de Ebayer al gemaild met mijn bevindingen en hem in de gelegenheid gesteld te refunden, gebeurt dat niet dan volgt een paypal dispute en een melding aan Ebay, maar eerst maar eens kijken of hij terug wil storten.
Waarom dat? Hij heeft toch een 16GB gekocht i.p.v. 4 GB? Dan mag hij toch best klagen als ie 4GB krijgt.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n triest persoontje.
quote:Hello Friend, We hope this item has arrived fast. If there is any problems please contact us before negative feedback. We would like to have 5 stars feedback. We will reply email in 1 working day (weekend or vacation not included. if you dont get reply, please email once again, maybe system error). Thanks you for your purchase. Kind regards, have a nice day! For more discount please visit www.buyelectronicstore.com.
wat wat wat watquote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n triest persoontje.
Mensen oplichten, dat is netjes!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Die PedroN wist heus wel dat het geen 16GB iPot was, maar pas als hij hem binnenheeft gaat hij om een refund zeuren bij de verkoper, in de hoop een gratis iPot te hebben gekregen. Zulke mensen kots ik op
Als iemand mij iets aanbied en zegt dat het een 16GB dan verwacht ik ook een 16GB puntquote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Die PedroN wist heus wel dat het geen 16GB iPot was, maar pas als hij hem binnenheeft gaat hij om een refund zeuren bij de verkoper, in de hoop een gratis iPot te hebben gekregen. Zulke mensen kots ik op
Ik zou voorlopig geen feedback geven.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Twizu het volgende:
[..]
Waarom dat? Hij heeft toch een 16GB gekocht i.p.v. 4 GB? Dan mag hij toch best klagen als ie 4GB krijgt.
Mijn '16GB aiPod' is ook binnen, zal ook wel 4GB zijn dan.
Zit nog te twijfelen wat voor feedback ik moet geven.
Er zat trouwens een briefje bij met de volgende tekst:
[..]
Dit is de vraag die ik hem gesteld had:quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
en dit het antwoordquote:superdealdaily2046????
Is this player a real genuine 16GB player?
I read that you are reported for selling fake mp3 players.
So could you guarantee me that this player has really 16GB of memory
Sorry to ask but I have to be certain.
Dus wat nou "Hij wist het van te voren", ja de leverancier wist het van te voren, dus nu krijgt hij de kans het recht te zetten. Ik kan ook meteen een Paypal dispute aanmaken maar hij krijgt nog de kansquote:yes,it is
if you have any problom with the 16GB Player,please feel free to contract us
regards
Wie is er nou kansloos en waarom willen steeds meer van die lui niet leveren aan Nederland. Iedereen zou dat moeten doen dan hebben die lui geen kans op Ebay en is het gauw afgelopen met dat soort trucs, maar types zoals jij gaan ze positieve feedback geven in ruil voor een (deel-)refund.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef mickeyD het volgende:
ja, en daarom willen steeds meer van die lui niet meer leveren aan nederland.
italie is al verbannen, duitsland ook al grotendeels, frankrijk ook..
en nog een lijst obscure landen.
je weet echt wel dat je iets koopt wat niet in de haak is, en 1 seconde spenderen op google geeft je 100derden, zoniet 1000den pagina's met "klagende" lui die te dom zijn om een fake van een echte te onderscheiden.
nu heb je voor $16 een 2GB of 4GB player.. mooi toch?
voor een "ipoot" betaal je zomaar ¤100 of meer, dus wat lul je nou?
kansloze
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:40 schreef monkeybrain het volgende:
Pedro geeft 3 antwoorden op een rijen gebruikt een merknaam
![]()
En ondertussen zeuren mensen ook over Jack zijn "dure" pots, want op Ebay $15
Weer zo'n mammie opmerking. Ik ben de laatste die iemand wilt bannen, alleen is het zo typisch dat de grootste jankers zich nooit gedragen zoals in de OP staat. Neem eens wat eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.
Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
Makkelijk. Als koper krijg je meestal wel gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.
Hoe makkelijk is het om een paypal dispute aan te vragen?
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.
die zijn er niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.
Bij genoeg refunds gaan ze uiteindelijk echt wel het daadwerkelijke geheugen vermelden.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die zijn er niet.
alle ipoot's op ebay zijn fake, met gemanipuleerd geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Haha, vergezocht!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?
Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Ze bestellen alleen bij betrouwbare verkopers met hoge waarderingen. Als je iets wilt bestellen van een suplier die geen of geen goede feedback heeft dan doet Jack het niet of zoekt hij een andere supplier.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?
Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Precies dat ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:36 schreef mickeyD het volgende:
haha, ja DAS ook een optie
goeie insteek
dat ie "waarschijnlijk per ongeluk een 16GB stickertje op de 4GB versie heeft geplakt" en oftie wat voor je kan doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:23 schreef Twizu het volgende:
Heb de verkoper van die Aipod even een bericht gestuurd. Ben benieuwd.
Heb er in gezet dat hij waarschijnlijk de verkeerde MP4 heeft gestuurd. (4GB in plaats van 16GB).![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef jack-peng het volgende:
Coupon code "merrychrismas "
15% discount for any of popbuying orders on 2009 12 25 for chrismas day
Hoevaak moeten ze het hier zeggen dat je geen merknamen moet gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Jack, do you have ..... Toothbrush 4 pcs. on your site?![]()
I see it on DealPerfect but not on PopBuying, how to order??
Heb ik net 2 uur geleden wat besteldquote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef jack-peng het volgende:
Coupon code "merrychrismas "
15% discount for any of popbuying orders on 2009 12 25 for chrismas day
Rot jij eens even op uit Nederland allochtoonquote:Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb ik net 2 uur geleden wat besteld
Maar die $1 maakt ook niet uit
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rot jij eens even op uit Nederland allochtoon![]()
Best wel ziek, ik ga zo maar even snuffelen in de shop of er nog iets ligt dat ik "moet" hebben
It is on popbuying,with the same SKU numberquote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Jack, do you have Oral-B Flexisoft Toothbrush 4 pcs. on your site?![]()
I see it on DealPerfect but not on PopBuying, how to order??
Geen Paypall dusquote:Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef Joey_GG het volgende:
Iemand bekend met : www.7daymarketplace.com
Is allemaal wel erg goedkoop
Geen PayPal.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef Joey_GG het volgende:
Iemand bekend met : www.7daymarketplace.com
Is allemaal wel erg goedkoop
For Dealperfect orders,the 15% discount is valid for SKU items,but not for taobao items.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Skiet het volgende:
That is a great discount Jack!! Is the discount also valid for dealperfect orders through e-mail?
It is now: 2009 12 25 4:06 AM herequote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is it now already the 25th in China?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For Dealperfect orders,the 15% discount is valid for SKU items,but not for taobao items.
And this code will be valid for only 2009 12 25 (HK time 00:00 AM to 23:59PM)
We will not have any profit on Chrismas day
Oh! Op die manier.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In Nederland horen alleen mensen thuis die tot 1 cent korting eruit persen
Vergeet hem geen kusje te gevenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
You are so kind Jack! You are our favorite webshop!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vergeet hem geen kusje te geven![]()
Het begint weer, 15% korting en iedereen is weer verliefd op Jack
Maar Jack is helemaal geen Webshopquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
You are so kind Jack! You are our favorite webshop!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:
Die coupon ookmerrychrismas, het is toch merrychristmas of niet dan?
Nee hoor. Het is gewoon merry Chrismas.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:
Die coupon ookmerrychrismas, het is toch merrychristmas of niet dan?
Dan moet je even zeggen wat je zoekt.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Skiet het volgende:
Monkeybrain kan je even kort zeggen welke Kanen oordopjes de moeite waard zijn? Met die 15% discount wil ik er wel een paar halen.
ssssst Jack is geen Webshop!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol ook nog of niet dan erachter zetten
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol let maar goed op mijn Engels jongen. Kan je nog wat van leren.
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manierquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha ik mag hopen dat je wel weet dat het sarcastisch is. Maar niettemin is het een prima actie.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manier![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies![]()
Aahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies![]()
Waar haal je het toch telkens weer vandaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor het advies voor de koptelefoon![]()
Nee, zijn nog onderweg.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?
Ik heb ze. Redelijk geluid voor dat geld. En kabeltje is erg fijn, moeten ze bij meer merken doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?
Kerel doe niet zo pauperquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef mug89 het volgende:
is er een mogelijkheid om je bestelling te annuleren?
ik heb een bestelling geplaatst + betaald via paypal,
tot ik erachter kwam dat er 15% korting is met code merrychrismas...
nu wil ik m eigenlijk wel ff annuleren en opnieuw doen, maar kan het niet echt vinden
@ popbuying trouwens
Welk jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
quote:
Wel een idee, grappig ding voor het geld. Discounts zijn evil....quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26911
deze maar ff besteld met 15% discount en gratis gift
35 eurootjes![]()
nu ff
quote:superdealdaily2046????
First thanks for the quick delivery. A friend of
mine told me to do a memory test. The outcome was
just not as good. You have sent a 4GB instead of
16GB. (De sticker says it is a 16GB, but the
testresult is 4GB). I dont like to complain, but
the advertisement says it should be a 16GB. Maybe
something went wrong? How do we solve this?
Best regards,
- twizu
Let niet op mijn engels. Dat is gewoon Google Translate Engels, dan kan hij het ook makkelijk vertalen.quote:Beste twizu,
really sorry
we refund you 50% for the wrong memory,is it ok?
please no leave negative feedback
regards
- superdealdaily2046
En.... wat ga je doen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:31 schreef Twizu het volgende:
Ik heb bericht van die Ebay seller.![]()
[..]
[..]
Let niet op mijn engels. Dat is gewoon Google Translate Engels, dan kan hij het ook makkelijk vertalen.
Wat zal ik doen?
Ik heb een 5-LED-versie daarvan, echt precies zelfde ding voor de rest (serieusquote:
Kwam ik later ook pas achter. Wat ben ik toch goedgelovig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:01 schreef Michael-H het volgende:
Je tikt de naam van de verkoper in op google, éérste hit:
Link
superdealdaily2046 Ebay Fake Flash Memory Seller Alert – China
Stug blijven zeuren of hij geen 16gb versie kan sturen want 4gb is onbruikbaar voor jou. Kijken wat ie gaat zeggen om eronderuit te komenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Kwam ik later ook pas achter. Wat ben ik toch goedgelovig.
Weet alleen nog steeds niet wat ik ermee ga doen
Zal ik gewoon een negatieve feedback geven? Of zal ik me om laten kopen en 50% terug krijgen?
Leugenaar, die is zilverquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb een 5-LED-versie daarvan, echt precies zelfde ding voor de rest (serieus).
Gekocht bij de Aktion voor 2,50 euro ofzo.
Had niet goed gekeken toen ik hem kocht trouwens, wilde een koplamp voor op mijn fiets
Goed idee!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stug blijven zeuren of hij geen 16gb versie kan sturen want 4gb is onbruikbaar voor jou. Kijken wat ie gaat zeggen om eronderuit te komenWant 16gb bestaat niet
![]()
Ik gok erop dat hij uit zichzelf een 100% refund doet![]()
Dan licht je hem niet op door het te eisen, geheel vrijwillig![]()
We hebben er al twee thuis. M'n broer heeft er ook opeens een. Gekregen bij FNV.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef mickeyD het volgende:
laat je lekker omkopen en vraag nog een player i.p.v. je geld terug..
Als hij de verzendkosten betaald á ¤ 7,40, vind ik het best.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef mickeyD het volgende:
kans bestaat dat ie vraagt of je em terug wilt sturen voor een 100% cash back.
Volgens mij post jij al lang genoeg in deze reeks om de regels een beetje te kennen. Als jij besluit jezelf boven deze regels te stellen, dan heb ik persoonlijk liever dat jij optieft dan dat deze reeks dicht gaat. Dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.
Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
Goede deal voor de mijnwerkers onder ons..!quote:
De mijnwerkers hebben de aluminium uit de grond moeten graven voor een 1 euro zaklamp, lijkt me geen goede dealquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Goede deal voor de mijnwerkers onder ons..!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
ATTENTIE!!!
$1.31 voor een zaklamp + batterij![]()
Gelijk 10 besteld, god mag weten wat ik ermee ga doen![]()
http://www.suntekstore.co(...)h-cr123-battery.html
Nee, maar ik zie hem vanmiddag wel..!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De mijnwerkers hebben de aluminium uit de grond moeten graven voor een 1 euro zaklamp, lijkt me geen goede deal![]()
Zit je al aan de drank bij je zwager met zijn mooie kersthuisjes
Bij elkaar knopen met een poststiekje en dan heb je een grote mega zaklamp. Die overigens wel wat rottig aan te zetten is. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
In de jaren 60 gingen we naar de maan, we hadden indrukwekkende sci-fi films over het moderne leven in het jaar 2000. Vliegende auto's, reizen naar andere planeten was het vooruitzicht.... Moet je ons nu zien in 2010quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb overigens zelf nog wat huisjes besteld.. Maar naar goed gebruik uiteraard niet de originele, maar imitatie.(
)
Ben benieuwd ...quote:Thanks for your fast response. The problem is that
I really need a 16GB MP4. The 4GB is somewhat
useless for me. I hope you can come to an
appropriate solution. Thanks in Advance and Merry
X-mas!
Vergeet je www. niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef mickeyD het volgende:
nice!
en focalprice is een beetje stuk geloof ik..
en naderhand gezeik dr van krijgen dat ie stuk is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben benieuwd ...
Als ons pap (mijn vader) 'm niet wil ga ik hem veilen voor Madalief. Toch nog goed besteed.![]()
Alles voor het goede doel hè.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef mickeyD het volgende:
[..]
en naderhand gezeik dr van krijgen dat ie stuk is?
Gaat iemand weer de rachel foto posten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Weet iemand of er ook voetbal shirtjes te bestellen zijn voor kinderen? kindermaten? ik had al gezocht maar ik kon alleen grote maten vinden..
Ja, de mensheid heeft grote sprongen gemaakt de laatste 40 jaar. Wereldhonger is uitgebannen, er is geen verschil meer tussen arm en rijk, de natuur is mooi in balans.. Het heelal is in kaart gebracht en er is wereldvrede. Oh wacht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In de jaren 60 gingen we naar de maan, we hadden indrukwekkende sci-fi films over het moderne leven in het jaar 2000. Vliegende auto's, reizen naar andere planeten was het vooruitzicht.... Moet je ons nu zien in 2010![]()
Dat wijf in dat bankstel ook..quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:
Dit lijkt me nogal onzin, forearm forklift![]()
As seen on tv staat erbij![]()
Volgens mij kun je die dingen ook voor hele andere dingen gebruikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:34 schreef monkeybrain het volgende:
Deze lijkt me wel wat![]()
Scheelt een hoop geld vergeleken met gordijnen halen![]()
[ afbeelding ]
Die dikke Amerikanen zitten op FP, hebben ook een keer een dag vakantie
Wat heeft Suntek trouwens een kut layout, surfen is echt een ramp op die site.
Welke foto?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef Chuphinh het volgende:
ik zie de arm al doormidden knakken bij dat eerste plaatje
[..]
Gaat iemand weer de rachel foto posten?![]()
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?quote:
Kon het niet laten met die 15% kortingquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26911
deze maar ff besteld met 15% discount en gratis gift
35 eurootjes![]()
nu ff
Mocht je ze niet bij onze Chinese vrienden kunnen vinden, dan moet je even kijken op http://www.henkfcvoetbal.tk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Weet iemand of er ook voetbal shirtjes te bestellen zijn voor kinderen? kindermaten? ik had al gezocht maar ik kon alleen grote maten vinden..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mocht je ze niet bij onze Chinese vrienden kunnen vinden, dan moet je even kijken op http://www.henkfcvoetbal.tk.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef monkeybrain het volgende:
Hey Skiet, heb je al een paar Kanen besteld?
ik heb wel heel wat kindersetjes gezien op TB, ma aangezien ik daar helemaal geen interesse voor heb ik geen linkjes voor je. Waarom tik je niet gewoon bijv een clubnaam in bij TB en vertaal je kind niet in google translate na Chinees traditioneel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.quote:This is a used coupon, if you want to use the new one, please cancel the old one, then try it again.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
ATTENTIE!!!
$1.31 voor een zaklamp + batterij![]()
http://www.suntekstore.co(...)h-cr123-battery.html
Wel in 2 keer mag ik hopen, zo'n groot pakket kan weleens gegrepen worden door de douanequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:20 schreef Luman het volgende:
[..]
Uw betaling is overgemaakt.
Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De autorisatie van de betaling van uw aankoop van Suntek Solutions Inc. is overgemaakt.
Bewaar dit ontvangstbewijs en de contactinformatie voor het geval u contact moet opnemen met de handelaar of met PayPal. PayPal heeft u per e-mail een ontvangstbewijs van deze transactie gestuurd.
En dan bestel je 35 zaklampen
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is dat nou weer.. Je kan die 1 dollar coupon niet gebruiken omdat iemand anders hem al heeft gebruikt..
Oooh..
[..]
Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.
Zien!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.
Dat ze geen drol kosten, de 5W zal wel meevallen en je krijgt er een batterij bij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die zaklampen?
Dat zei ik ook in het beginquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij besteld het gros van de mensen hier dingen die ze niet echt nodig hebben. Zelf probeer ik enkel maar nuttige zaken te kopen. Hoewel ik er naar neig om die papieren appel te kopen.
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zei ik ook in het begin![]()
Wat heb je nu werkelijk ECHT nodig, lever die computer ook maar in. Nog niet zo lang geleden leefde men ook zonder alle elektronica.
Dan kun je er 1 kopen, 1 euro lijkt me niet een probleem om over de balk te smijten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Fastmatti het volgende:
Welke Ujjs kopen jullie nu altijd? Ik heb hier thuis opdracht gekregen om het maar te proberen.
[..]
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.
quote:HI!
Thank you for your Email
I have recorded your new product request,we will update the KM-760 and KM-730 in 5 working days,please keen attention to the new arrival section of popbuying
Keep in touch
Best regards,
Jack
En nog het volgende:quote:Peng Guodong to me
show details 3:39 PM (3 hours ago)
From the general specification,these two item do not have much difference
Maybe the KM-880 with better quality,because the purchasing price from our supplier is much higher..
Best regards,
Jack
Dat was ik, ik heb in ieder geval de MD-52 gekocht, zal ook nog wel de MD-72 bestellen als ik weer geld op mijn rekening heb.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Even nog een Kanen update, geen idee wie vroeg over de Senngeiser 201 vergelijking. Dan blijf je toch bij de md-52 uitkomen. Deze blijft qua geluid het meest helder en gebalanceerd. Hoewel je zo'n grote toeter natuurlijk niet kunt vergelijken met dopjes, maar komt in de buurt. De md-72 is ook een optie, is een tikkie warmer maar de bouwkwaliteit is echt veel beter. Koop ze allebei maar, kost toch geen drol en nu met goede korting![]()
Tja, the proof is in eating the puddingquote:
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jackquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, the proof is in eating the pudding![]()
Die shit moet eigenlijk goed getest worden voordat het is de winkel komt te liggen.
Nu ik alle kut oortjes van Kanen heb ontdekt begin ik het wel een beetje zonde te vinden dat ik er 14 heb besteldMaar goed, tot nu toe 3 matige doppen die niemand moet kopen. Nog 6 op komst, weten jullie gelijk waar die coupons naartoe zijn gegaan
Vindt je mijn opmerking dat de md-52 in de buurt komen van de Senngeizer correct?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jack
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een Kanen test pot maken, allemaal een euro geven aan mij en ik test nog een stel andere interessante
Maar de winkel zit niet in NLquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:53 schreef Deezertje het volgende:
De 15% bon werkt niet meer?
Het is nog 4 uur 1e kerstdag hier in Nederland hoor!
De meeste zijn niet zo interessant, ik hoef geen witte, alleen in-earquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaar
Wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633 Ken je deze ook?
Waar woon je eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Als ik mijn laatste binnen krijg dan maak ik een schema.
Een Kanen topic gaat me iets te ver, misschien in de OP van deze topic een schema bijhouden![]()
Kunnen we onderling de gare exemplaren ruilen, om te horen hoe kut ze klinken![]()
Een beetje duf als we allemaal dezelfde kopen
De ec1 en md71 zijn iig dikke afraders.
Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kutquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellen
En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights meequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen![]()
quote:Rachel
Yooo, doe mij nog eens die foto?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen![]()
[..]
Als het om Rachel gaat voel ik enkel liefde, geen sarcasmequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kut
Het gaat puur om de verificatie![]()
[..]
En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights mee![]()
Jullie komen er niet in![]()
[..]
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen![]()
[..]
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef JapieGijs het volgende:
Iemand enig idee of deze telefoon ook umts/hsdpa ondersteund? Het staat er wel niet, maar behalve GPS is ie qua specs bijna hetzelfde als de echte volgens mij. Waarom zouden ze dat er dan ook niet ff bij doen..
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Wel een mooi dingetje (vooral met 15% off), maar gprs is me wat te langzaam
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hè
Kijk even in welk topic je bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Dat bedoel ik ook, je moet er niet vanuit gaan dat 'moeilijke' en 'nieuwe' technieken in die telefoons zittenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaan![]()
Maar ik zie geen een telefoon op pb met hsdpa/umts, zal dus wel een dure techniek zijn oid.
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuksquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?
Fouten worden afgestraftquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks.
Mah, 3 euroquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n oplader is wel erg duur vergeleken met de zaklampen![]()
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12
Dan wil ik wel een linkje, 3 euro is tot nu toe het goedkoopste wat ik zag (@PB)quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.
Valt wel mee, zijn al een tijdje te koop @ ebay voor die prijzen enzo.quote:Verder had ik deze opgemerkt, is wel érg goedkoop voor een netbook met WiFi, ondanks de lage specs:
http://www.suntekstore.com/7-inch-mini-notebook---white.html
http://www.suntekstore.co(...)k-w--au-charger.html
http://www.suntekstore.co(...)-w--au-charger-.html
Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.
Ja er zijn mooiere te koop voor 5 euro. Ik zou ook niet die van ¤3 kopen, crapding.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.
De lader op PB ziet er echt slecht uit, dan maar 2 dollar meer betalen.
Mailtje sturen naar Suntek, of je voor 1 dollar ook een lader erbij kunt krijgen anders heb je niks aan je 35 zaklampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |