abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 17:10:23 #1
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75976755
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

woensdag 23 december 2009 @ 17:12:02 #2
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75976818
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb ik ook
Ik moet nog testen en heb al de hele week een onstoken oor Die doppen erin stouwen gaat dus niet zo goed.

Als je snel antwoord wilt, tot nu toe vind ik de MD-72 het beste balans hebben tussen hoog en laag.
Ik moet echt een tabel maken want het verschil van de doppen is echt minuscuul. De MD-71 springen echt uit de groep, vandaar mijn antwoord.

Ik vind hoge tonen niet echt fijn, denk maar aan een drumstel. Sommige doppen geven die drumtikken heel fel door, vinden mijn oren niet fijn. Als jij dat wel weer fijn vindt, waarschijnlijk veel realistischer geluid, dan moet je op mijn tabel wachten

Als je echt overdreven bass wilt hebben dan heb ik ook een antwoord, maja Ik moet dat nog echt even goed testen.
Ok, nou haast je maar niet.. Doe maar rustig met je oor Ik heb nog wel geduld hoor. Sowieso tof dat je dit doet
Hoi
  woensdag 23 december 2009 @ 17:12:08 #3
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75976823
Mmm.. Vitamine Lood.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 23 december 2009 @ 17:14:24 #4
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75976873
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ok, nou haast je maar niet.. Doe maar rustig met je oor Ik heb nog wel geduld hoor. Sowieso tof dat je dit doet
Dat is de code van de Chinese shop shoppers, elkaar zooi adviseren
Maar ik sta echt te kijken van sommige Kanen doppen, echt waanzinnige kwaliteit voor 3 euro Ik zal ook adviseren (bij mijn tabel) dat je voor fun bepaalde types kunt kopen, gewoon omdat het een andere ervaring geeft.
pi_75976908
Zien die Eyepot Clones er een beetje echt uit?

en doen ze het goed?

de mijne zal ook onderweg zijn
pi_75976966
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zien die Eyepot Clones er een beetje echt uit?

en doen ze het goed?

de mijne zal ook onderweg zijn
Tot nu toe heb ik wat ruzie met het menu ( wat normaal voor mij is). Werkt niet als de echte ypod met een draaiwiel.
pi_75977333
Voor de eyepot ontvangers, test ze eens met H2testw.
pi_75977732
inderdaad, eigenlijk zouden ze de kanen lijn naar nederland moeten halen
  woensdag 23 december 2009 @ 17:42:30 #9
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75977775
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef PedroN het volgende:
Voor de eyepot ontvangers, test ze eens met H2testw.
Zal ik straks eens gaan doen.

Ons pap (vertaling: mijn vader) wil 'm hebben.
6 eien
pi_75977867
Hoe zit het ook alweer met die 200mw lasers als ze gezien worden door de douane en ze gaan problemen maken. Dan krijg je toch een waarschuwing, of meteen een boete oid?
pi_75977977
Laatst kwam er zo'n verzendbedrijf langs in dit topic, die goedkoop kon verzenden vanuit china.
Misschien is dat iets voor taobaonow, wat concurrentie is goed voor onze portemonnee.:)
pi_75978208
Kanen shop starten (zoals er al een aantal zijn overigens) is lastig. Net als zoveel van deze producten. Tegenwoordig zoekt iedereen informatie op op internet en wat zie je als je zoekt op kanen? De sites waar wij op zitten.
pi_75978413
Heeft iemand al iets binnen dat op 17 Dec. HKPost heeft verlaten?

ik wacht al bijna een maand ofzo op mijn adipas broek
  woensdag 23 december 2009 @ 18:17:34 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75978844
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat begint deze reeks zwaar kut te worden
Begint?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:21:51 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75978988
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef jopiede het volgende:
Scheer hier weg vlegel Straks bannen ze Nederland als markt voor onze Chinese winkels.
Voor 3/4 euro komt de boel uit China, in Nederland ga je al snel naar de 10 euro toe. Importbelasting, omzetbelasting, krab aan je reet belasting, BTW + dure TNT + de persoon wilt ook wat verdienen.

Dan is echt alle voordeel weg
Sommige producten uit China zijn de moeite niet waard, andere producten zijn echt de krenten in de pap.
Ik ben van mening dat bepaalde Kanen doppen echt dikke krenten zijn. Een beetje doppen zijn in Nederland vanaf 20 euro en dan scoren sommige Kanen nog steeds beter.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:55 schreef Skiet het volgende:
Kanen shop starten (zoals er al een aantal zijn overigens) is lastig. Net als zoveel van deze producten. Tegenwoordig zoekt iedereen informatie op op internet en wat zie je als je zoekt op kanen? De sites waar wij op zitten.
Je kunt wel de bekende broekpoepers krijgen als klant. Maar dit idee van Chinese producten aanbieden voor een paar euro meer Dat is volgens mij echt kwartjes werk en vervolgens klagende Sjonnies krijgen die 2 jaar wettelijk garantie eisen omdat ze het ding telkens slopen

Een simpel winkeltje runnen in Nederland kan bijna niet, teveel regels en gezeur. In China heb je meer een vrije markt, garantie tot aan de deur maakt goedkope producten mogelijk
pi_75979158
Ik wil ook mijn Ipotje ( of beter gezegt die van t vrouwtje ) wel eens testen op echtheid van het geheugen.

Verlies ik de data die op de ipot staat als ik z'n test doe met H2testw.?

aangezien hij bij bijv een format ; dan ook je firmware mee neemt geloof ik en je ipotje dan dood is

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 23-12-2009 18:36:50 ]
pi_75980199
Voor wie het nog wilde weten:
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
$6,39
Heb er eentje besteld om te proberen, ben benieuwd!
pi_75980596
ik heb mijn eyepot ook net ontvangen

Ziet er niet zo uit zoals ik verwachtte, maar toch wel leuk

er staat dat ik 15,9 GB beschikbare ruimte heb.
zal wel zien of dat ook zo is

staat er bij jullie ook 15,9 GB beschikbaar?

[ Bericht 20% gewijzigd door Jeffrey_San op 23-12-2009 19:12:40 ]
pi_75980805
Zo weer hele zooi tb bestellingen, addictive ?:x
pi_75981736
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Joene94 het volgende:
Voor wie het nog wilde weten:
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
$6,39
Heb er eentje besteld om te proberen, ben benieuwd!
Vind 't aardig aan de prijs voor 1 zo'n ding. Voor een tientje krijg je zo'n duopack op Ebay.
pi_75982059
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Vind 't aardig aan de prijs voor 1 zo'n ding. Voor een tientje krijg je zo'n duopack op Ebay.
Ik denk dat als je er meer koopt de p.p.s. aardig omlaag gaat.
pi_75982071
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Downstar het volgende:
Ik wil ook mijn Ipotje ( of beter gezegt die van t vrouwtje ) wel eens testen op echtheid van het geheugen.

aangezien hij bij bijv een format ; dan ook je firmware mee neemt geloof ik en je ipotje dan dood is
Het wordt aangeraden van op een vers geformatteerd volume te beginnen (omdat zo alles kan getest worden) maar dit is niet verplicht. De files die er al staan worden gewoon gerust gelaten.
jaja, en azo...
pi_75982223
Ik heb mijn Lipod net geformatteerd

nu doet die Lipod helemaal niks

Als ik hem dan weer wil formatteren start mn pc opnieuw op?

Heeft iemand de files die erop stonden voor me ?

of weet iemand wat ik nu kan doen??
  woensdag 23 december 2009 @ 19:38:34 #24
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75982303
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Jeffrey_San het volgende:

Ik wil straks of morgen wel even voor je kijken.
6 eien
  woensdag 23 december 2009 @ 19:56:37 #25
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75983189
nou, das nog es een tip: back-up maken voor je formateert
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75983285
pc valt ook uit als ik hem wil formatteren?

Kent iemand dit probleem?
  woensdag 23 december 2009 @ 20:08:57 #27
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75983719
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Scheer hier weg vlegel Straks bannen ze Nederland als markt voor onze Chinese winkels.
Voor 3/4 euro komt de boel uit China, in Nederland ga je al snel naar de 10 euro toe. Importbelasting, omzetbelasting, krab aan je reet belasting, BTW + dure TNT + de persoon wilt ook wat verdienen.

Je kunt wel de bekende broekpoepers krijgen als klant. Maar dit idee van Chinese producten aanbieden voor een paar euro meer Dat is volgens mij echt kwartjes werk en vervolgens klagende Sjonnies krijgen die 2 jaar wettelijk garantie eisen omdat ze het ding telkens slopen
Dat dus. Ook de reden dat ik niet in spullen van Chinese websites zou willen "handelen". Ook al hou je de winstmarge klein voor jezelf omdat je het alsnog niet al te duur wil verkopen en kunnen de meeste Nederlanders het alsnog voor een prikje van je over kopen, dan beginnen ze waarsch. alsnog te janken/klagen en piepen als ze nog maar vermoeden dat er iets mis mee kan zijn.
Kijk nou de laatste paar topics m.b.t. paypal disputes. Je zit godver in en topic waar meermaals bespoken en gewaarschuwd wordt dat verzenden vanuit China lang duurt,zeker in deze periode van het jaar, en nog zijn sommige mensen te lui om dat te lezen en is de plaat voor hun kop te groot om begrip op te brengen of überhaupt te begrijpen waar de spullen vandaan moeten komen en wat voor gigantische logistieke operatie er achter schuil gaat. En nog klagen terwijl ze al voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Zo Nederlands.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75984282
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:49 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Kan je die afstandbediening ook gebruiken op hakkitakkie merken of is het alleen voor de bekendste merken? Ik zit namelijk nu met 10 verschillende afstandbedieningen waar ik moei van word.
Je kan als het goed is de software downloaden en een dummy-account aanmaken en in de database zoeken of jouw apparaten erin staan. Ik kan je nu al wel zeggen dat zelfs de gaarste merken gevonden kunnen worden (las laatst iets over een of ander turks tv merk dat er zelfs in stond).

Mijn Samsung tv, UPC HDDVR, Pioneer surroundset en Asus O!play worden zonder al te veel problemen herkend.
To Wii or not to Wii....that's the question.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:49:58 #29
131319 mickeyD
pi_75985768
maargoed, zoals ik zei in t vorige topic, die harmony 880 doet dus ook RF, en dan kun je ook je verlichting bedienen.
ja, die's iets duurder, maar wat wil je ook.. meer opties en een echt kleuren lcd scherm als in een ipod nano.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75985914
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_75986597
tvp, om te hopen dat er nog leuke producten gepost worden..
pi_75986929
Bedankt voor de reacties rond die plasmabol... Rachel dacht dat ik het over een snowglobe had, schoot niet erg op
pi_75987290
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
ik heb mijn eyepot ook net ontvangen

Ziet er niet zo uit zoals ik verwachtte, maar toch wel leuk

er staat dat ik 15,9 GB beschikbare ruimte heb.
zal wel zien of dat ook zo is

staat er bij jullie ook 15,9 GB beschikbaar?
Nee bij mij zegt die 7,5 gb geheugen als ik rechtermuisklik kijk. Er zit wel een sticker van 16 gb op. Heb nog niet gekeken met dat progje omdat mijn pc elke keer vast liep door het progje.
pi_75987589
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef FrankP het volgende:

[..]

Je kan als het goed is de software downloaden en een dummy-account aanmaken en in de database zoeken of jouw apparaten erin staan. Ik kan je nu al wel zeggen dat zelfs de gaarste merken gevonden kunnen worden (las laatst iets over een of ander turks tv merk dat er zelfs in stond).

Mijn Samsung tv, UPC HDDVR, Pioneer surroundset en Asus O!play worden zonder al te veel problemen herkend.
Goede tip en gelijk in de praktijk gedaan. En yes mijn kiss player staat er tussen als ook de maxplus. Tv jammer genoeg niet. Maarja 2 afstandbediengen ipv 10 is al een verschil
pi_75988061
tvp binnenkort een cameratje scoren
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 23 december 2009 @ 21:58:44 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75989406
tvp
  woensdag 23 december 2009 @ 22:34:35 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75991360
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:08 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat dus.
Zijn wij soms tweelingbroers die bij de geboorte gescheiden zijn
pi_75992019
Iemand enig idee wat ik zou moeten betalen aan de douane als ik:

Electronica impoteer 149 dollar en 21 dollar verzendkosten dat via fedex word verstuurd?
  woensdag 23 december 2009 @ 22:50:01 #39
131319 mickeyD
pi_75992167
ga t wel meemaken hoeveel GB die eipots hebben als ze binnen zijn, gaat vast een maandje duren..
zegt die gast gisteren per mail: ik denk niet dat ik ze nog voor de kerst bij je krijg..

no shit sherlock!
  woensdag 23 december 2009 @ 22:52:59 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75992333
The item (RT041183590HK) left Hong Kong for its destination on 23-Dec-2009

Hoop dat ik hem nog in de vakantie krijg (is zo'n camera-iPot nano ), kan nog wel lukken omdat de laatste 2 pakketjes 3 dagen na die "left"-melding zijn aangekomen hier
pi_75992449
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef davo1979 het volgende:

Electronica impoteer 149 dollar en 21 dollar verzendkosten dat via fedex word verstuurd?

FedEx zal je gewoon een acceptgiro/rekening sturen met daarbij ook kosten voor het invoeren wat hun doen voor je.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:55:26 #42
131319 mickeyD
pi_75992490
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef davo1979 het volgende:

$149+$21= ¤111,50
12% douane = ¤13,38
19% omzetbelasting = ¤23,72
word dus ongeveer ¤148 + ¤17 inklaringskosten

¤165

[ Bericht 1% gewijzigd door mickeyD op 23-12-2009 23:11:09 ]
pi_75992507
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Goede tip en gelijk in de praktijk gedaan. En yes mijn kiss player staat er tussen als ook de maxplus. Tv jammer genoeg niet. Maarja 2 afstandbediengen ipv 10 is al een verschil
Al staat je TV er niet tussen dan kun je of een ander model van dat merk kiezen of alle knoppen zelf laten leren, of, wat nog makkelijker is, even Logitech bellen, die fixen dat in 9 van de 10 keer.
Perfecte service bij Logitech voor dit soort dingen.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:57:18 #44
131319 mickeyD
pi_75992588
vaak, heel vaak kun je dan een philips model kiezen als je een onbekent merk tv hebt.
pi_75993344
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef mickeyD het volgende:
maargoed, zoals ik zei in t vorige topic, die harmony 880 doet dus ook RF, en dan kun je ook je verlichting bedienen.
ja, die's iets duurder, maar wat wil je ook.. meer opties en een echt kleuren lcd scherm als in een ipod nano.
Da's allemaal leuk hoor maar ik wil er gewoon mijn Panasonic V10, Cisco PVR en stokoude Thomson dvdreceiver mee aansturen.
Als het even kan zou 360 en Sony dvdspeler ook leuk zijn.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:14:40 #46
131319 mickeyD
pi_75993542
ohhhh, zeg dat dan..
dus je zoekt zoiets
pi_75994958
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Jeffrey_San het volgende:

Wel dom dat je niet mijn tekst nog leest ; ik heb een paar post boven je duidelijk aangegeven dat je de ipot niet moet formateren aangezien hij dan ook de firmware wist op 1 of andere manier en je ipotje dan dood is ;
( tevens is deze firmware nergens op internet te verkrijgen zo lijkt het ; zoek maar eens op google onder fake ipo d firmware. krijg je miljoenen resultaten met mensen die de firmware zoeken omdat ze hun ipotje hebben geformateerd .

zie hier de quote van mijn bericht!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Downstar het volgende:

woensdag 23 december 2009 @ 23:50:31 #48
131319 mickeyD
pi_75995434
misschien kan iemand die em al heeft t ff copieeren voor je, maar of je dan alles hebt (ook onzichtbare files) is een vraag die maar op 1 manier beantwoord kan worden..
  donderdag 24 december 2009 @ 00:14:53 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75996697
Misschien dat omdat het door formatteren komt, het niet echt een beveiligde firmware is, en je met en soort HDD-backup&restore-tool je van een nieuwe iPot gewoon een complete backup kan maken, en die op die geformatteerde kan restoren.
  donderdag 24 december 2009 @ 00:33:53 #50
131319 mickeyD
pi_75997703
ja, als t zo makkelijk was, dan stond t internet niet vol van mensen die vragen naar de firmware maar vol met mensen die de oplossing aanbieden op fora all over the planet lijkt mij.
pi_75997853
tvp
  donderdag 24 december 2009 @ 00:40:29 #52
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75997993
Vandaag mijn pakje opgehaald. MIjn Flashlight zat er niet in
Tevens TVP
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 24 december 2009 @ 01:00:42 #53
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75998848
TVP
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_76000842
Hallo, ik heb de 76 miljoenste post, weltrusten!
pi_76001036
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:55 schreef Semmm het volgende:
Hallo, ik heb de 76 miljoenste post, weltrusten!
niet dus he, je bent 842 te laat.
Ik 1036 btw
pi_76001138
semm had hem wel idd, iets om trots op te zijn
pi_76001236
Late tvp moest de hele dag werken
pi_76001722
Mijn bankshit is nog steeds niet gekoppeld aan Paypal. Kun je niet als unverified paypal user kopen bij DX of andere sites? Heb genoeg paypal tegoed via de bank overgezet.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_76004861
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef jopiede het volgende:
Laat maar.... Heb er 3 gehad allemaal kut geluid! MD52 nog niet gehad... Ben maar weer gewoon voor Sony gegaan...
  donderdag 24 december 2009 @ 09:59:48 #60
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76004986
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:54 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Laat maar.... Heb er 3 gehad allemaal kut geluid! MD52 nog niet gehad... Ben maar weer gewoon voor Sony gegaan...
Welke modellen? Ik verwacht nog een stuk of 6 goedkopere modellen maar "kut geluid" ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nu 9 modellen liggen

Hebben jullie Emma al gezien? Die zit achter het popbuyingcs1 adres, ik dacht dat dit Jack zijn stekkie was Die is zonder cs1 zie ik nu

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 24-12-2009 10:06:25 ]
pi_76005199
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Welke modellen? Ik verwacht nog een stuk of 6 goedkopere modellen maar "kut geluid" ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nu 9 modellen liggen

Hebben jullie Emma al gezien? Die zit achter de popbuyingcs1 adres, ik dacht dat dit Jack zijn stekkie was Die is zonder cs1 zie ik nu

Die bovenste waren nog het minst slecht...
  donderdag 24 december 2009 @ 10:40:08 #62
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76005922
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste waren nog het minst slecht...
De EC1 is niet slecht, maar er is een betere keus voor hetzelfde type geluid, md-62 Het verschil zit in de bouwkwaliteit en de bass van de md-62 is meer flexibel, de EC1 is een platte bass.
Het zijn vooral enorme bass blazers deze 2 modellen, de hoog valt weg, als je dat niet zoekt zijn ze inderdaad kut Kun je mij vertellen wat je precies slecht vindt aan dit model? Geluid, zitcomfort etc. Ik probeer echt een objectieve schema te maken van de modellen. Dan kunnen mensen ook een betere keuze maken.

De EC5 moet ik nog ontvangen
pi_76006162
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De EC1 is niet slecht, maar er is een betere keus voor hetzelfde type geluid, md-62 Het verschil zit in de bouwkwaliteit en de bass van de md-62 is meer flexibel, de EC1 is een platte bass.
Het zijn vooral enorme bass blazers deze 2 modellen, de hoog valt weg, als je dat niet zoekt zijn ze inderdaad kut Kun je mij vertellen wat je precies slecht vindt aan dit model? Geluid, zitcomfort etc. Ik probeer echt een objectieve schema te maken van de modellen. Dan kunnen mensen ook een betere keuze maken.

De EC5 moet ik nog ontvangen
Die EC1 zuigt monkey balls! Ik heb hem juist gekocht vanwege de goede reviews, maar dit is me geeneens 1 euro waard! Wat het kan zijn is dat ik de zwarte had en dat de blauwe wel goed zijn. Maar wat een blik geluid.

De EC5 is best aardig, en wat je zegt inderdaad... Het is niet helemaal zuiver... Meer voor bas, maar de EC1 echt geen bas te bekennen...

De EC5, is eigenlijk wel de beste die ik heb besteld tot nu toe... Er zit iets te veel mid in waar door het wat blikkerig klinkt.... Pasvorm is perfevt en de bedrading is van nylon coating (erg fijn)...

De EC1, echt 1 van 5 sterren bij mij... Zitten slecht, slecht geluid, te weinig bas, te weinig treble, te veel mid...

[ Bericht 11% gewijzigd door RudyCarell op 24-12-2009 10:58:55 ]
  donderdag 24 december 2009 @ 10:57:18 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76006402
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:48 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Die EC1 zuigt monkey balls! Ik heb hem juist gekocht vanwege de goede reviews, maar dit is me geeneens 1 euro waard! Wat het kan zijn is dat ik de zwarte had en dat de blauwe wel goed zijn. Maar wat een blik geluid.

De EC5 is best aardig, en wat je zegt inderdaad... Het is niet helemaal zuiver... Meer voor bas, maar de EC1 echt geen bas te bekennen...
Heel apart, ik heb de zwarte en je hebt geen bass?
Ik neem even aan dat ze niet defect zijn of ineens de specificaties hebben veranderd. Misschien dat je platte bass ervaart als geen bass? De md-62 hebben echt zo'n dure Logitech subwoofer bass, zo'n flexibel gevoel.

Wellicht een gevalletje verschillend gehoor, verschillende oren, verschillende smaken
Dat blijft toch een probleem met audioproducten.

Heb je een voorbeeld waar je wel tevreden mee bent? Misschien dat jij echt tornado blazers gewend bent
pi_76006606
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heel apart, ik heb de zwarte en je hebt geen bass?
Ik neem even aan dat ze niet defect zijn of ineens de specificaties hebben veranderd. Misschien dat je platte bass ervaart als geen bass? De md-62 hebben echt zo'n Logitech subwoofer bass, zo'n flexibel gevoel.

Wellicht een gevalletje verschillend gehoor, verschillende oren, verschillende smaken
Dat blijft toch een probleem met audioproducten.

Heb je een voorbeeld waar je wel tevreden mee bent? Misschien dat jij echt tornado blazers gewend bent
Echt ik stond ook te kijken over die zwarte, iedereen vond ze goed... En goede reviews... Zal wel een rotte appel zijn die ik had...

Heb ook nog de ZijnHeters besteld voor de iphone deze geven een algemeen goed geluid... Nadat ik ze had vastgelijmd Vielen uit elkaar toen ik ze even testte... Maar eveneens de middentonen... Te schel

Dus nu een Griffin Smarttalk en goede Sony's aangeschaft in de winkel... Was het zat dat gedoe...

En net de welbekende 30w green laser kaleidoscope besteld...

[ Bericht 1% gewijzigd door RudyCarell op 24-12-2009 11:09:46 ]
  donderdag 24 december 2009 @ 11:22:55 #66
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76007235
Welke Zony doppen heb je dan gekocht?
Na advies een keer ex71 gehaald voor 50 euro, ik was niet heel erg onder de indruk.

Als je goed kijkt bij Jack zie je Zony doppen, op de Kanen website staan precies dezelfde. Jack shopt de naam weg van de doppen maar laat vervolgens het Zony doosje vol in beeld staan Bij FP staan Zony doppen die gewoon de Kanen md-62 zijn

Mijn theorie is dat Kanen zijn doppen bij een fabriek haalt die tijdens de nachtdienst wat letters wijzigt in de drukmachine

Daarom zijn Kanen doppen leuk, ze zijn een kopie van de kopie voor een kleiner prijsje
pi_76007477
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef monkeybrain het volgende:
Welke Zony doppen heb je dan gekocht?
Na advies een keer ex71 gehaald voor 50 euro, ik was niet heel erg onder de indruk.

Als je goed kijkt bij Jack zie je Zony doppen, op de Kanen website staan precies dezelfde. Jack shopt de naam weg van de doppen maar laat vervolgens het Zony doosje vol in beeld staan Bij FP staan Zony doppen die gewoon de Kanen md-62 zijn

Mijn theorie is dat Kanen zijn doppen bij een fabriek haalt die tijdens de nachtdienst wat letters wijzigt in de drukmachine

Daarom zijn Kanen doppen leuk, ze zijn een kopie van de kopie voor een kleiner prijsje
Sony EX75, erg goed geluid... Ik vertrouw het ook niet Zony te bestellen in China... Kans dat ze fake zijn is mij te groot... En ik heb btw ook Boza besteld, ze lijken hetzelfde maar de techniek is toch minder...
  donderdag 24 december 2009 @ 11:49:27 #68
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76008172
Dus welke afstandsbediening moet ik nou bestellen
pi_76008248
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus welke afstandsbediening moet ik nou bestellen
Gewoon een Logitech Harmony... Voor die 30-40 eurootjes... http://www.kieskeurig.nl/(...)/harmony_525/275910/
pi_76009489
tvp
  donderdag 24 december 2009 @ 12:48:30 #71
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76010226
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:30 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Sony EX75, erg goed geluid... Ik vertrouw het ook niet Zony te bestellen in China... Kans dat ze fake zijn is mij te groot... En ik heb btw ook Boza besteld, ze lijken hetzelfde maar de techniek is toch minder...
Kanen heeft ook Boza's
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=24&channel_ID=2&subject_ID=2
  donderdag 24 december 2009 @ 13:02:55 #72
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76010681
Heb Jack gevraagd of hij ook de koptelefoons toe kan voegen..

Die stonden er dus al op maar ook sommige als kannen enzo :']

http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22 Deze staat er dus nog niet op, KM-730

En de KM-880 staat erop als kannen KM-880 (Maar volgens mij is dat gewoon de KM-830 maar dan in een andere kleur)
Hoi
pi_76010723
ik kom maar weer eens even kijken, te veel kijken zorgt voor een slechte financiële situatie...
ik zoek die ene site met die merkhorloges voor een spotprijsje. die mechanische van DX vallen elke keer uit elkaar, best jammer.
pi_76011126
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef Granaatappel het volgende:
ik kom maar weer eens even kijken, te veel kijken zorgt voor een slechte financiële situatie...
ik zoek die ene site met die merkhorloges voor een spotprijsje. die mechanische van DX vallen elke keer uit elkaar, best jammer.
budgetgadgets, je gaat toch geen CelciusGroot horloge bestellen heh
  donderdag 24 december 2009 @ 13:18:16 #75
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76011235
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

budgetgadgets, je gaat toch geen CelciusGroot horloge bestellen heh
Stop nou is met whinen :p
Hoi
pi_76011289
Vandaag die splitter van 0,01 dollar binnengekregen van Focalprice
  donderdag 24 december 2009 @ 13:23:23 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76011446
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Unreal88 het volgende:
Heb Jack gevraagd of hij ook de koptelefoons toe kan voegen..

Die stonden er dus al op maar ook sommige als kannen enzo :']

http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22 Deze staat er dus nog niet op, KM-730

En de KM-880 staat erop als kannen KM-880 (Maar volgens mij is dat gewoon de KM-830 maar dan in een andere kleur)
De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.

Ik zal ook eens op het forum wat suggesties doen voor Kanen, ik wil bijv. die Boze proberen

ec9
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=98&channel_ID=2&subject_ID=2

km-33 (staan als Zony op Jack zijn site )
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=16&channel_ID=2&subject_ID=2
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26867
  donderdag 24 december 2009 @ 13:31:42 #78
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76011792
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.
Kanen KM-830:
quote:
Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-830
Driver Unit: Φ40mm
Freqency Response: 20-20,000Hz
Sensitivity: 104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m±0.3
Plug Type: Φ3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 290.0g
Kanen KM-880:
quote:
Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-880
Speaker: Φ40mm
Freqency Response:20-20,000Hz
Sensitivity:104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m ± 0.3
Plug Type: 3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 308.0g
Hoi
pi_76012011

Is nu één cent.
pi_76012255
Helaas geen pakje gehad van FP (past door de brievenbus, post is al geweest) die op 10 december is verzonden. Dus dat wordt een PSP-loze kerst! Want er zat een memory card van 8GB in...
pi_76012467
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef -Mo- het volgende:
[ link | afbeelding ]

Is nu één cent.
Die shoppingcart van focalprice is wel bagger zeg De paypal knop werkt nooit (zowel in FF als IE)
  donderdag 24 december 2009 @ 13:47:51 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76012558
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Kanen KM-830:
[..]

Kanen KM-880:
[..]

Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zit
Het is natuurlijk een goede vraag, betaal je iets meer voor het hout, hij weegt wel iets meer
Ik persoonlijk vind de Leenbakker lichte beukenhout kleur niet zo denderend, de bruine is mooier.

Ik vind het kabeltje wel triest ogen, dun en met zo'n gaar ogende L connector
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef -Mo- het volgende:
[ link | afbeelding ]

Is nu één cent.
Misschien handig als je krab hebt tussen je scrotum en je anus
Echt van die onzinnige 1 cent rotzooi
  donderdag 24 december 2009 @ 13:53:26 #83
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76012786
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zit
Het is natuurlijk een goede vraag, betaal je iets meer voor het hout, hij weegt wel iets meer
Ik persoonlijk vind de Leenbakker lichte beukenhout kleur niet zo denderend, de bruine is mooier.

Ik vind het kabeltje wel triest ogen, dun en met zo'n gaar ogende L connector
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..
En ik vind de donkerkleurige ook mooier..
Hoi
  donderdag 24 december 2009 @ 14:09:12 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76013406
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..
En ik vind de donkerkleurige ook mooier..
Ik heb nog geen grote besteld, alleen in-ear doppen.
Kannen is gewoon een spelfout

Kanen is ook Kanon, ze hebben gewoon het O logo van Canon gejat.
Volgens mij hebben ze de naam veranderd naar Kanen omdat het wel ERG duidelijk was.

Sommige oordoppen van mij hebben Kanen erop, andere Kanon Ik denk dat het nog oude voorraad is
pi_76014315
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef RudyCarell het volgende:

[..]
En net de welbekende 30w green laser kaleidoscope besteld...

Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
pi_76014900
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die splitter van 0,01 dollar binnengekregen van Focalprice
ik heb m ook net binnengekregen:p
pi_76014931
Ik heb nu ook gedonder met de douane.
Een pakketje met mn nieuwe bokshandschoenen + beenkappen zijn tegengehouden.
Wat kan ik doen om het zo goedkoop mogelijk naar me toe te krijgen?
De waarde is trouwens 90 euro.
Kan ik niet bijvoorbeeld 50 euro invullen en zeggen dat ze 2e hands zijn?
kei lief.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:41:23 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76015026
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
Hersenbeschadiging door Kanen oordoppen
Bij vsamsun is ie nog goedkoper.

Mooi hoor, maar waarom telkens een analoge tv antenne
Zet er dvb-t op en men wordt gek!!! Zit er eigenlijk al dvb-t op Nederlandse gsm's, ben niet meer zo op de hoogte van gsm toestanden.

Deze is ook leuk, beter dan de groene van FP
  donderdag 24 december 2009 @ 14:41:37 #89
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76015042
http://popbuying.com/christmas/Default.aspx
Je kan een kerstblessing sturen!

Hoi
  donderdag 24 december 2009 @ 14:43:14 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76015122
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Unreal88 het volgende:
http://popbuying.com/christmas/Default.aspx
Je kan een kerstblessing sturen!

En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeest
Wie wilt mijn kerstgroetjes, dan PM je emailadres maar

Allemaal de klantenservice van Popbuying kerstgroetjes geven
Even mezelf mailen, kijken wat er staat. Groetjes van ..... en bekijk deze mooie producten eens!!! Special price for you my friend

edit: werkt niet

[ Bericht 5% gewijzigd door monkeybrain op 24-12-2009 14:48:44 ]
pi_76015374
net mn dingetje binnen gekregen om een andere headset op je xbox controller te doen (en evt. je pc geluid over de party chat maar dat weet ik nog niet)..
pi_76015610
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja dat mag... Ik moest me bij FP registreren ofzo... kon geen PayPal link vinden. En dan ben ik heel makkelijk, hup andere site dan maar!
  donderdag 24 december 2009 @ 14:53:40 #93
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76015616
Weet iemand of je ook een bevestiging van vsamsun hoort te krijgen? Heb alleen een paypal bevestiging gehad, en heb een rubiks cube voor ¤1,13 gekocht
Hoi
  donderdag 24 december 2009 @ 15:10:40 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76016301
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Unreal88 het volgende:
Weet iemand of je ook een bevestiging van vsamsun hoort te krijgen? Heb alleen een paypal bevestiging gehad, en heb een rubiks cube voor ¤1,13 gekocht
5 bij 5 cm
Moet minstens 10 zijn
pi_76016396
Zojuist een ratelend geluid in de straat.......
En ja hoor stopt de pakjesbus voor mijn deur
Stapt pakjesmeneer uit met een grote gele enveloppe in zijn hand
Loopt hij naar de overkant belt aan geeft het af en rijdt weg
Ikke dus helemaal niks nadaa
Vrolijk kerstfeest
  donderdag 24 december 2009 @ 15:15:42 #96
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76016544
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een ratelend geluid in de straat.......
En ja hoor stopt de pakjesbus voor mijn deur
Stapt pakjesmeneer uit met een grote gele enveloppe in zijn hand
Loopt hij naar de overkant belt aan geeft het af en rijdt weg
Ikke dus helemaal niks nadaa
Vrolijk kerstfeest
6 eien
  donderdag 24 december 2009 @ 15:20:35 #97
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76016802
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

5 bij 5 cm
Moet minstens 10 zijn
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleine
Hoi
  donderdag 24 december 2009 @ 15:24:07 #98
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76016968
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleine
Als je het niet snapt gewoon Jack zijn video's bekijken, rechtsom linksom, dan gaat er niks fout
pi_76016992
Bestelling van FP die de 16e is verstuurd net binnen gekregen maar die de 10e is verstuurd (voor mij de belangrijkste) is nog niet binnen!! dus dat wordt m niet meer voor de kerst...

Nou zit ik dus met een mooi PSP opbergtasje, sleeve en audio splitter van 1 cent, maar geen memory card van 8GB...
pi_76017210
Hier is ook de 16GB player gearriveerd en meteen even aan de tand gevoeld:
- kwaliteit is ruk, geluid klinkt er blikkerig
- muziek die erop staat is eveneens ruk maar die gaat er toch af
- en de 16GB is in werkelijkheid 4GB (getest met H2testw)

Dat de 16GB in werkelijkheid minder zou zijn was bij het begin van de test al bijna zeker, dit is zo'n tergend langzaam geheugen, als de schrijftest van 16GB volledig zou draaien zou die zo'n 5 uur bezig zijn om te schrijven, het lezen van de 4GB ging wel snel.

Ga de speler maar eens onderhanden nemen kijken of er een goed werkende 4GB van getoverd kan worden.

Voor de liefhebbers hoe dat te doen, hier zijn wat mogelijkheden:
REPAREREN
en nog WAT INFORMATIE

De firmware die hier op staat is trouwens:
Lisong Design
LSC_251003V_B1D
2009-07-08
9.5.54
2008-06-04

Ik heb de Ebayer al gemaild met mijn bevindingen en hem in de gelegenheid gesteld te refunden, gebeurt dat niet dan volgt een paypal dispute en een melding aan Ebay, maar eerst maar eens kijken of hij terug wil storten.
pi_76018552
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeest
Wie wilt mijn kerstgroetjes, dan PM je emailadres maar

Allemaal de klantenservice van Popbuying kerstgroetjes geven
Even mezelf mailen, kijken wat er staat. Groetjes van ..... en bekijk deze mooie producten eens!!! Special price for you my friend

edit: werkt niet
werkt perfect hier. Staat niet eens reclame om of omheen. Wordt alleen verstuurd vanaf e-mail adres:
from popbuying.com <sales@popbuying.com>
  donderdag 24 december 2009 @ 16:04:30 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76018955
Zal wel aan Firefox liggen ofzo, hier stuurt ie niks op

Wel humor die DIY fix je neppe ipoot link. Geeft die pauper aan dat je bij Ebay moet klagen en je geld moet terugeisen.

Nu ben ik niet voor valse voorlichting maar voor 15 dollar een 16gb Ipoot verwachten is natuurlijk erg duf.
Wie probeert nu bij wie een poot uit te trekken

Een beetje jungle op Ebay is wel leuk, zolang ze de zooi maar voor onmogelijk lage prijzen aanbieden. Wat een stelletje jankende kleuters. Mama ze doen niet lief tegen mij, vadertje overheid maak snel een bizarre wet want ik kan mijn eigen reet niet afvegen
  donderdag 24 december 2009 @ 16:05:44 #103
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76019017
Haha sigaretten worden 9 cent duurder
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:09:33 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76019198
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:

Benzine en alcohol ook
Jack moet potten vaseline gaan verkopen, want verder bukken kan niet meer
pi_76019227
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:

stoppen? of doorgaan
pi_76019659
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PedroN het volgende:
- kwaliteit is ruk, geluid klinkt er blikkerig
- muziek die erop staat is eveneens ruk maar die gaat er toch af
- en de 16GB is in werkelijkheid 4GB (getest met H2testw)

Dat de 16GB in werkelijkheid minder zou zijn was bij het begin van de test al bijna zeker, dit is zo'n tergend langzaam geheugen, als de schrijftest van 16GB volledig zou draaien zou die zo'n 5 uur bezig zijn om te schrijven, het lezen van de 4GB ging wel snel.

Ga de speler maar eens onderhanden nemen kijken of er een goed werkende 4GB van getoverd kan worden.

Voor de liefhebbers hoe dat te doen, hier zijn wat mogelijkheden:
REPAREREN
en nog WAT INFORMATIE

De firmware die hier op staat is trouwens:
Lisong Design
LSC_251003V_B1D
2009-07-08
9.5.54
2008-06-04

Ik heb de Ebayer al gemaild met mijn bevindingen en hem in de gelegenheid gesteld te refunden, gebeurt dat niet dan volgt een paypal dispute en een melding aan Ebay, maar eerst maar eens kijken of hij terug wil storten.
Ik heb net geprobeerd mijn eyepot te repareren ik zie hem nu wel staan in deze computer en beschikbare ruimte is nu 15,9 GB
ik kan hem ook openen alleen als ik dan iets wil afspelen ofzo dan krijg ik weer zo een Disk error melding.

Maarja ik kan hem nu wel openen
  donderdag 24 december 2009 @ 16:24:10 #107
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76019884
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

stoppen? of doorgaan
Gelukkig hoef ik die keuzes niet te maken
pi_76019938
net een md80 gekocht , lijkt me een leuk speeltje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 24 december 2009 @ 16:33:51 #109
131319 mickeyD
pi_76020298
ik ga die ipoot's niet fixen..
als ik er al 1 verkoop, zeg ik: t komt uit china, NIET formateren, en garantie tot de eerstvolgende deur die je tegen komt.
ook al istie maar 4GB in plaats van 16GB (zal best wel) dan boeit t nog niet..
t is maar voor een uurtje per dag in het OV ofzo.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:47:29 #110
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76020876
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PedroN het volgende:

--

Jij bent echt zo'n triest persoontje .
  donderdag 24 december 2009 @ 17:02:30 #111
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76021560
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Waarom dat? Hij heeft toch een 16GB gekocht i.p.v. 4 GB? Dan mag hij toch best klagen als ie 4GB krijgt.

Mijn '16GB aiPod' is ook binnen, zal ook wel 4GB zijn dan.
Zit nog te twijfelen wat voor feedback ik moet geven.

Er zat trouwens een briefje bij met de volgende tekst:
quote:
Hello Friend, We hope this item has arrived fast. If there is any problems please contact us before negative feedback. We would like to have 5 stars feedback. We will reply email in 1 working day (weekend or vacation not included. if you dont get reply, please email once again, maybe system error). Thanks you for your purchase. Kind regards, have a nice day! For more discount please visit www.buyelectronicstore.com.
6 eien
  donderdag 24 december 2009 @ 17:14:31 #112
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76022113
Die PedroN wist heus wel dat het geen 16GB iPot was, maar pas als hij hem binnenheeft gaat hij om een refund zeuren bij de verkoper, in de hoop een gratis iPot te hebben gekregen. Zulke mensen kots ik op
pi_76022114
Het lijkt er toch op dat de levertijden weer iets normaler worden.

5 december bij Dealextreme besteld
24 december in huis
pi_76022172
Ik had laatst een 8GB mp3 speler gekocht voor 13 euro op eBay, was uiteindelijk maar 2GB.
Heb geklaagd en gedreigd met PayPal dispute. Meteen geld retour en mocht em houden.
Heb nu dus een gratis mp3 speler.

Zo nog wel es vaker gratis dingen mogen houden (ook al wist ik voor de aankoop al dat ie nep was ofzo )
pi_76022198
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]

wat wat wat wat
Mag ik dan bij jullie clubje, jij mag de voorzitter zijn want jij bent de grootste loser!
  donderdag 24 december 2009 @ 17:17:05 #116
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76022217
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Die PedroN wist heus wel dat het geen 16GB iPot was, maar pas als hij hem binnenheeft gaat hij om een refund zeuren bij de verkoper, in de hoop een gratis iPot te hebben gekregen. Zulke mensen kots ik op
Mensen oplichten, dat is netjes!
6 eien
pi_76022340
quote:
Als iemand mij iets aanbied en zegt dat het een 16GB dan verwacht ik ook een 16GB punt

Als ik hem gekocht had voor ¤ 100 mag ik dan ook niet zeiken of dan wel.

En wie zegt dat ik een Ipod kocht, ik heb het over een MP3/MP4 speler, in de Ebay omschrijving staat nergens IPOD!
pi_76022397
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Twizu het volgende:

[..]

Waarom dat? Hij heeft toch een 16GB gekocht i.p.v. 4 GB? Dan mag hij toch best klagen als ie 4GB krijgt.

Mijn '16GB aiPod' is ook binnen, zal ook wel 4GB zijn dan.
Zit nog te twijfelen wat voor feedback ik moet geven.

Er zat trouwens een briefje bij met de volgende tekst:
[..]

Ik zou voorlopig geen feedback geven.
Das dezelfde leverancier, dus ik zou 'm ook maar even testen, nou ja de uitkomst weet je al.
pi_76022670
quote:
Dit is de vraag die ik hem gesteld had:
quote:
superdealdaily2046????

Is this player a real genuine 16GB player?
I read that you are reported for selling fake mp3 players.
So could you guarantee me that this player has really 16GB of memory
Sorry to ask but I have to be certain.
en dit het antwoord
quote:
yes,it is
if you have any problom with the 16GB Player,please feel free to contract us
regards
Dus wat nou "Hij wist het van te voren", ja de leverancier wist het van te voren, dus nu krijgt hij de kans het recht te zetten. Ik kan ook meteen een Paypal dispute aanmaken maar hij krijgt nog de kans
  donderdag 24 december 2009 @ 17:28:56 #120
131319 mickeyD
pi_76022727
ja, en daarom willen steeds meer van die lui niet meer leveren aan nederland.
italie is al verbannen, duitsland ook al grotendeels, frankrijk ook..
en nog een lijst obscure landen.
je weet echt wel dat je iets koopt wat niet in de haak is, en 1 seconde spenderen op google geeft je 100derden, zoniet 1000den pagina's met "klagende" lui die te dom zijn om een fake van een echte te onderscheiden.
nu heb je voor $16 een 2GB of 4GB player.. mooi toch?
voor een "ipoot" betaal je zomaar ¤100 of meer, dus wat lul je nou?
kansloze
  donderdag 24 december 2009 @ 17:40:51 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76023224
Pedro geeft 3 antwoorden op een rij en gebruikt een merknaam

En ondertussen zeuren mensen ook over Jack zijn "dure" pots, want op Ebay $10
Wees blij met deze "oplichters", leuk spul voor de prijs.
pi_76023251
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef mickeyD het volgende:
ja, en daarom willen steeds meer van die lui niet meer leveren aan nederland.
italie is al verbannen, duitsland ook al grotendeels, frankrijk ook..
en nog een lijst obscure landen.
je weet echt wel dat je iets koopt wat niet in de haak is, en 1 seconde spenderen op google geeft je 100derden, zoniet 1000den pagina's met "klagende" lui die te dom zijn om een fake van een echte te onderscheiden.
nu heb je voor $16 een 2GB of 4GB player.. mooi toch?
voor een "ipoot" betaal je zomaar ¤100 of meer, dus wat lul je nou?
kansloze
Wie is er nou kansloos en waarom willen steeds meer van die lui niet leveren aan Nederland. Iedereen zou dat moeten doen dan hebben die lui geen kans op Ebay en is het gauw afgelopen met dat soort trucs, maar types zoals jij gaan ze positieve feedback geven in ruil voor een (deel-)refund.
Kansloos is iemand die b.v. de boel wil tillen door Ideal betalingen te manipuleren en daar over ook vragen gaat stellen op Fok

Voor een 2 of 4 GB spelertje ga ik wel naar de Blokker, maar ik bestelde een 16GB.
pi_76023262
Hij weet ook wel dat het geen echte is. Het gaat alleen om de 16 gb. Als hij dan 4 gb blijkt te hebben is het terecht dat hij zijn geld terug wil. Zo zijn de regels nou eenmaal. Als je een veilig wint moet je het kopen, verkopers moeten de waarheid in hun advertenties zetten.
  donderdag 24 december 2009 @ 17:42:03 #124
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76023266

Als Klonk hier zou zijn zou hij fappen op deze reacties
pi_76023336
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:40 schreef monkeybrain het volgende:
Pedro geeft 3 antwoorden op een rij en gebruikt een merknaam

En ondertussen zeuren mensen ook over Jack zijn "dure" pots, want op Ebay $15
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.
Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
  donderdag 24 december 2009 @ 17:48:44 #126
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76023576
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:

[..]

Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
Weer zo'n mammie opmerking. Ik ben de laatste die iemand wilt bannen, alleen is het zo typisch dat de grootste jankers zich nooit gedragen zoals in de OP staat. Neem eens wat eigen verantwoordelijkheid.

Mijn FP koptelefoon splitter binnen, gaat erg stroef erin. Maar wonderbaarlijk genoeg gaat het volume/kwaliteit niet omlaag met 2 koptelefoons Dat snap ik dus niet Mooi dingetje voor 1 cent
  donderdag 24 december 2009 @ 17:50:02 #127
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76023631
Echt kut.. mijn flashlight misde in een pakje. Nu kreeg ik de oplader maar die werkt niet..
pi_76023660
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.

Hoe makkelijk is het om een paypal dispute aan te vragen?
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 24 december 2009 @ 17:51:22 #129
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76023679
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.

Hoe makkelijk is het om een paypal dispute aan te vragen?
Makkelijk. Als koper krijg je meestal wel gelijk.
  donderdag 24 december 2009 @ 17:52:48 #130
131319 mickeyD
pi_76023731
t' is 50/50 hier..
mn vriendin geeft je gelijk, nep of niet, dan had ie ze moeten aanbieden als 4GB

als je op ebay.NL zoekt naar superdaily dan zie je dat ie niets in zn webshop heeft staan, op ebay.com echter wel, dat komt omdat ie niet naar nederland shipped. (probeer op ebay.nl maar eens te bieden op zijn spullen , dat gaat niet!

ps: lief dat je mn profiel bezoekt, was t de moeite?
  donderdag 24 december 2009 @ 18:07:19 #131
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76024320
PedroN, had jij hem ook besteld bij deze verkoper?

Als hij gewoon eerlijk in zijn advertentie had gezegd dat de Aipod 4GB is, was er niks aan de hand. Maar nee! Hij wil een hogere prijs dus 'maakt' hij er 16GB van.

En om negatieve feedback te voorkomen doet ie er zo'n briefje bij.

Zit een beetje te twijfelen of ik er achteraan ga. Ik wil de vooroordelen over Nederlanders eigenlijk niet bevestigen. (Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten).

Maar van de andere kant: Die chinees heeft de vooroordelen ook bevestigd.
6 eien
pi_76024394
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:12:35 #133
131319 mickeyD
pi_76024547
ik heb ze ook van superdaily hoor.. als ik 8GB's had besteld dan waren ze denk ik 2GB geweest (neem aan dat ze het met die software verviervoudigen)
maar idd, zou er geen probleem mee hebben alstie neerzet 16GB (4GB real) met een uitleg dat alle ipoot's op ebay fake zijn en de rest van de verkopers de boel "belazeren"
dan zou die geen problemen met pay-pal en ebay krijgen ook.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:16:19 #134
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76024724
Gast, PedroN, jij wist dus zelfs vooraf al dat hij bekend was om gehackte mp3-spelers te verkopen. En dan nog ga je zeuren als een zogenaamde 16GB mp3-speler maar 4GB echt is? Ik wil die verkoper niet verdedigen, maar hoe jij hebt gehandeld is ook gewoon triest. Ach, laat ook maar, jij bent een typische stereotype Hollander .
  donderdag 24 december 2009 @ 18:17:36 #135
131319 mickeyD
pi_76024770
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.
die zijn er niet.
alle ipoot's op ebay zijn fake, met gemanipuleerd geheugen
pi_76024919
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef mickeyD het volgende:

[..]

die zijn er niet.
alle ipoot's op ebay zijn fake, met gemanipuleerd geheugen
Bij genoeg refunds gaan ze uiteindelijk echt wel het daadwerkelijke geheugen vermelden.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:26:00 #137
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76025065
Ik ga die gast maar even een berichtje sturen. Kijken of we het netjes op kunnen lossen. Als hij al toegeeft dat ie fout zit, vind ik het al goed. (Het is immers kerst hè)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 eien
pi_76025238
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?

Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
  donderdag 24 december 2009 @ 18:40:03 #139
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76025588
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:

Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Haha, vergezocht!

Volgens mij weet Jack heel goed met wie hij zakendoet, dus de kans dat dit gebeurd lijkt me erg klein. Mocht het toch gebeuren dan zal Jack je denk ik wel terugbetalen.
6 eien
pi_76025668
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:

Ze bestellen alleen bij betrouwbare verkopers met hoge waarderingen. Als je iets wilt bestellen van een suplier die geen of geen goede feedback heeft dan doet Jack het niet of zoekt hij een andere supplier.
pi_76026769
Ik vind het ook wel een erg negatieve insteek. Bestellen aan de andere kant van de wereld brengt gewoon risico's met zich mee. Hoewel dat door PayPal zeer beperkt is.
  donderdag 24 december 2009 @ 19:23:17 #142
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76027386
Heb de verkoper van die Aipod even een bericht gestuurd. Ben benieuwd.

Heb er in gezet dat hij waarschijnlijk de verkeerde MP4 heeft gestuurd. (4GB in plaats van 16GB).
6 eien
  donderdag 24 december 2009 @ 19:36:07 #143
131319 mickeyD
pi_76027904
haha, ja DAS ook een optie
goeie insteek
dat ie "waarschijnlijk per ongeluk een 16GB stickertje op de 4GB versie heeft geplakt" en oftie wat voor je kan doen.
  donderdag 24 december 2009 @ 19:37:23 #144
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76027950
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:36 schreef mickeyD het volgende:
haha, ja DAS ook een optie
goeie insteek
dat ie "waarschijnlijk per ongeluk een 16GB stickertje op de 4GB versie heeft geplakt" en oftie wat voor je kan doen.
Precies dat ja!
6 eien
  donderdag 24 december 2009 @ 19:46:11 #145
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76028296
Ik heb trouwens ook een Wii BalanceBoard hoes binnengekregen.

¤5,40 inclusief verzendkosten.
6 eien
pi_76028490
Ik net de twee reisadapters. Dingen zijn precies zoals ik ze wilde hebben. Niet in Nederland te vinden en al helemaal niet voor 2,75 per stuk.
  donderdag 24 december 2009 @ 19:57:53 #147
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76028848
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:23 schreef Twizu het volgende:
Heb de verkoper van die Aipod even een bericht gestuurd. Ben benieuwd.

Heb er in gezet dat hij waarschijnlijk de verkeerde MP4 heeft gestuurd. (4GB in plaats van 16GB).

Ook maar 1 bestellen om zo'n email te kunnen sturen
pi_76029412
Sorry voor de misschien domme vraag maar wat is het meest actuele mailadres van Jack nou?

vtp
  donderdag 24 december 2009 @ 20:18:38 #149
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76029964
Mensen! Geloof het of niet, maar mijn broer komt opeens ook thuis met zo'n neppe aiPod. Precies dezelfde als ik heb besteld.

Hij heeft deze gekregen bij een FNV lidmaatschap.

Zo eentje als in dit topic: [TK] Ipod Nano clone 4g zwart 8 gb
6 eien
pi_76030397
Coupon code "merrychrismas "

15% discount for any of popbuying orders on 2009 12 25 for chrismas day
pi_76030504
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef jack-peng het volgende:

Thanks Jack
pi_76030505
Is it now already the 25th in China?
  donderdag 24 december 2009 @ 20:30:24 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76030512
FNV Gecontroleerde oppositie

Attentie attentie, ik ga dit nu kopen

Microsoft, lekker retro en fout

Blauwe tand

Vroem vroem

Om mijn anus te krabben voor 1 cent

Toch maar een kubus halen, lekker jaren 80 Degene die hem vanmiddag heeft gepost, bedankt
pi_76030515
Jack, do you have Oral-B Flexisoft Toothbrush 4 pcs. on your site?
I see it on DealPerfect but not on PopBuying, how to order??
pi_76030620
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Jack, do you have ..... Toothbrush 4 pcs. on your site?
Hoevaak moeten ze het hier zeggen dat je geen merknamen moet gebruiken.

Er staat op dealperfect bij alle producten trouwens heel groot: "how to buy", misschien even op klikken? Deze niet te missen knop dus..
pi_76030742
That is a great discount Jack!! Is the discount also valid for dealperfect orders through e-mail?
  donderdag 24 december 2009 @ 20:40:05 #157
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76030899
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef jack-peng het volgende:

Heb ik net 2 uur geleden wat besteld
Maar die $1 maakt ook niet uit
  donderdag 24 december 2009 @ 20:41:16 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76030938
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Heb ik net 2 uur geleden wat besteld
Maar die $1 maakt ook niet uit
Rot jij eens even op uit Nederland allochtoon
Best wel ziek, ik ga zo maar even snuffelen in de shop of er nog iets ligt dat ik "moet" hebben
  donderdag 24 december 2009 @ 20:56:47 #159
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76031491
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Rot jij eens even op uit Nederland allochtoon
Best wel ziek, ik ga zo maar even snuffelen in de shop of er nog iets ligt dat ik "moet" hebben
6 eien
pi_76031571
Iemand bekend met : www.7daymarketplace.com
Is allemaal wel erg goedkoop
pi_76031669
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Jack, do you have Oral-B Flexisoft Toothbrush 4 pcs. on your site?
It is on popbuying,with the same SKU number

If not ,please tell me the SKU ,I will add it to popbuying
pi_76031675
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef Joey_GG het volgende:
Geen Paypall dus
  donderdag 24 december 2009 @ 21:01:54 #163
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76031677
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef Joey_GG het volgende:
Geen PayPal.
6 eien
pi_76031718
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Skiet het volgende:
That is a great discount Jack!! Is the discount also valid for dealperfect orders through e-mail?
For Dealperfect orders,the 15% discount is valid for SKU items,but not for taobao items.

And this code will be valid for only 2009 12 25 (HK time 00:00 AM to 23:59PM)

We will not have any profit on Chrismas day
pi_76031767
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is it now already the 25th in China?
It is now: 2009 12 25 4:06 AM here
pi_76031776
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef jack-peng het volgende:

[..]

For Dealperfect orders,the 15% discount is valid for SKU items,but not for taobao items.

And this code will be valid for only 2009 12 25 (HK time 00:00 AM to 23:59PM)

We will not have any profit on Chrismas day

You are so kind Jack! You are our favorite webshop!
  donderdag 24 december 2009 @ 21:13:23 #167
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76032096
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:56 schreef Twizu het volgende:

[..]

In Nederland horen alleen mensen thuis die tot 1 cent korting eruit persen
  donderdag 24 december 2009 @ 21:14:22 #168
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76032124
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

In Nederland horen alleen mensen thuis die tot 1 cent korting eruit persen
Oh! Op die manier.
6 eien
  donderdag 24 december 2009 @ 21:16:42 #169
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76032202
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Vergeet hem geen kusje te geven
Het begint weer, 15% korting en iedereen is weer verliefd op Jack
pi_76032275
Monkeybrain kan je even kort zeggen welke Kanen oordopjes de moeite waard zijn? Met die 15% discount wil ik er wel een paar halen.
pi_76032327
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Vergeet hem geen kusje te geven
Het begint weer, 15% korting en iedereen is weer verliefd op Jack

Haha ik mag hopen dat je wel weet dat het sarcastisch is. Maar niettemin is het een prima actie.
pi_76032410
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Maar Jack is helemaal geen Webshop

@ Jack, nice discount!!
  donderdag 24 december 2009 @ 21:30:57 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76032591
Ook gozers, we gaan een kerstcadeau halen voor monkeybrain

Zullen we deze maar doen?
De bruine is zo bruin, de houten is 2 keer zo duur, die zuurstok kleuren zijn niks.
Deze ogen wel cool, maar hoe het klinkt???

Kanen hoofdkantoor....
Hup, aan het werk op die plastic camping krukjes want ik wil mijn koptelefoon voor een schijntje hebben

Stable quality, respect client Prachtig dat soort chinglish...
http://www.kanen.cc/index.php/Chinese/index
pi_76032762
Die coupon ook merrychrismas, het is toch merrychristmas of niet dan?
pi_76032876
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:

lol ook nog of niet dan erachter zetten
  donderdag 24 december 2009 @ 21:41:13 #176
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76032910
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:
Nee hoor. Het is gewoon merry Chrismas.
6 eien
  donderdag 24 december 2009 @ 21:42:02 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76032928
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Skiet het volgende:
Monkeybrain kan je even kort zeggen welke Kanen oordopjes de moeite waard zijn? Met die 15% discount wil ik er wel een paar halen.
Dan moet je even zeggen wat je zoekt.

Ik adviseer tot nu toe... ( ik moet nog een laatste finale test doen)

De md-62 voor een mooie overdreven flexibele subwoofer bas, echt fantastisch bij beukende muziek.
Er is totaal geen sprake van balans maar gewoon cool voor bepaalde muziek of afwisseling. De bouwkwaliteit is heel mooi en ze zitten goed vast in je oren.

De md-72 hebben een betere balans, de bas is mooi egaal en aanwezig zonder de hoge tonen in de weg te zitten. De bouwkwaliteit is ook erg goed. Deze gaan wel bovenlangs je oren, zit verrassend goed. Qua geluid lijken deze op de md52 geloof ik.

De km-92 vind ik ook prettig. Geven veel bas en de hoog is vrij hard. Zitten ook goed strak in de oren.

Deze sprongen tot nu toe eruit, maja smaken verschillen.
Ik ben wel een beetje van "de populaire sound", natuurlijke weergave vind ik niet zo belangrijk. Ik wil graag een beetje de basgitaren en drums horen, het warme geluid.
pi_76033076
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

lol ook nog of niet dan erachter zetten
ssssst Jack is geen Webshop!
pi_76033144
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

ssssst Jack is geen Webshop!

lol let maar goed op mijn Engels jongen. Kan je nog wat van leren.
pi_76033167
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

lol let maar goed op mijn Engels jongen. Kan je nog wat van leren.
  donderdag 24 december 2009 @ 21:56:38 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76033419
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Skiet het volgende:

[..]

Haha ik mag hopen dat je wel weet dat het sarcastisch is. Maar niettemin is het een prima actie.
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manier

Je hoeft mij niet te bedanken voor het advies voor de koptelefoon
pi_76033473
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies
  donderdag 24 december 2009 @ 21:58:57 #183
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76033502
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies
Aahahaha
pi_76033503
Damn, gewoon haast niet te geloven dat je voor 5 dollar goede oortjes kunt kopen. Fuck de MediaMarkt met hun 30 euro oortjes die in 2 weken verrot zijn

Kan aan mij liggen natuurlijk
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?

[ Bericht 7% gewijzigd door Jorwol op 24-12-2009 22:04:32 ]
  donderdag 24 december 2009 @ 22:03:39 #185
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76033659
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Je hoeft mij niet te bedanken voor het advies voor de koptelefoon
Waar haal je het toch telkens weer vandaan.
6 eien
pi_76033835
Welke Kanen oordopjes zijn goed voor gebruik met de PSP?

En heeft iemand ervaring met Kanen headsets? http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24654 en http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24655
  donderdag 24 december 2009 @ 22:19:49 #187
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76034188
E6,55

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25464

Morgen na het nodige drank misschien nog wat gekke aanstekers kopen op DP

donderdag 24 december 2009 @ 22:23:29 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76034325
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:

Nee, zijn nog onderweg.
pi_76037126
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb ze. Redelijk geluid voor dat geld. En kabeltje is erg fijn, moeten ze bij meer merken doen...
pi_76039137
is er een mogelijkheid om je bestelling te annuleren?
ik heb een bestelling geplaatst + betaald via paypal,
tot ik erachter kwam dat er 15% korting is met code merrychrismas...

nu wil ik m eigenlijk wel ff annuleren en opnieuw doen, maar kan het niet echt vinden

@ popbuying trouwens

EDIT: nvm, heb t al gevonden

[ Bericht 5% gewijzigd door mug89 op 25-12-2009 00:53:14 ]
pi_76039267
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef mug89 het volgende:
is er een mogelijkheid om je bestelling te annuleren?
ik heb een bestelling geplaatst + betaald via paypal,
tot ik erachter kwam dat er 15% korting is met code merrychrismas...

nu wil ik m eigenlijk wel ff annuleren en opnieuw doen, maar kan het niet echt vinden

@ popbuying trouwens
Kerel doe niet zo pauper
pi_76039292
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Kerel doe niet zo pauper
en waar maak jij je druk om je weet niet eens voor hoeveel ik heb besteld..
  vrijdag 25 december 2009 @ 01:05:02 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76039858
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26911

deze maar ff besteld met 15% discount en gratis gift
35 eurootjes
nu ff
pi_76042050
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
pi_76042059
wacht nog maar tot 20 januari mevrouw ongeduld
  vrijdag 25 december 2009 @ 03:29:37 #196
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_76042061
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
Welk jaar?
pi_76042950
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Ja
Gisteren kreeg ik mijn bestelling van 5 december binnen.
pi_76043060
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 03:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Welk jaar?

The item (RT027878544HK) left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2009

pakketje van 17 Dec was de 23ste geleverd vandaar....
  vrijdag 25 december 2009 @ 09:43:37 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76043220
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

35 eurootjes
nu ff
Wel een idee, grappig ding voor het geld. Discounts zijn evil....

Ik kreeg net de kerstgroetjes van PB, een heel grappig Chinglish verhaal + $1 code

Thank you for the courage and confidence you gave us. Wish our service provide your family with better life. POPBUYING team will be with you always. Wish we could be together this christmas.

Ik vind Chinezen toch wel heel erg lief, het vertaalt alleen zo raar naar onze cultuur
Iemand enig idee of ze in China onderling zo spreken of is dit ultieme beleefdheid dat een beetje raar klinkt na de vertaling. Net als de love service van PB
pi_76043684
Grrrrr
Wil ik zo'n Dream G2 telefoon bestellen bij Focalprice, zeggen ze pas na ik heb betaald dat hij buiten voorraad is en niet meer aan zal worden gevuld. Heb nu deze telefoon gekocht
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:34:06 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76043766

vrijdag 25 december 2009 @ 11:31:00 #202
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76044783
Ik heb bericht van die Ebay seller.
quote:
superdealdaily2046????

First thanks for the quick delivery. A friend of
mine told me to do a memory test. The outcome was
just not as good. You have sent a 4GB instead of
16GB. (De sticker says it is a 16GB, but the
testresult is 4GB). I dont like to complain, but
the advertisement says it should be a 16GB. Maybe
something went wrong? How do we solve this?

Best regards,

- twizu
quote:
Beste twizu,

really sorry
we refund you 50% for the wrong memory,is it ok?
please no leave negative feedback
regards

- superdealdaily2046
Let niet op mijn engels. Dat is gewoon Google Translate Engels, dan kan hij het ook makkelijk vertalen.
Wat zal ik doen?
6 eien
pi_76044840
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:31 schreef Twizu het volgende:
Ik heb bericht van die Ebay seller.
[..]

[..]

Let niet op mijn engels. Dat is gewoon Google Translate Engels, dan kan hij het ook makkelijk vertalen.
Wat zal ik doen?
En.... wat ga je doen? Als je 6 euro terug krijgt heb je opzich wel een 4 gb mediaplayer voor 6 euro
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:54:41 #204
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76045338
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:34 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb een 5-LED-versie daarvan, echt precies zelfde ding voor de rest (serieus ).
Gekocht bij de Aktion voor 2,50 euro ofzo .
Had niet goed gekeken toen ik hem kocht trouwens, wilde een koplamp voor op mijn fiets
pi_76045346
Ze doen er alles aan om de scam in leven te houden.
pi_76045486
Je tikt de naam van de verkoper in op google, éérste hit:

Link
superdealdaily2046 Ebay Fake Flash Memory Seller Alert – China
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:22:19 #207
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76046032
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:01 schreef Michael-H het volgende:
Je tikt de naam van de verkoper in op google, éérste hit:

Link
superdealdaily2046 Ebay Fake Flash Memory Seller Alert – China
Kwam ik later ook pas achter. Wat ben ik toch goedgelovig.
Weet alleen nog steeds niet wat ik ermee ga doen

Zal ik gewoon een negatieve feedback geven? Of zal ik me om laten kopen en 50% terug krijgen?
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:29:30 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76046247
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:22 schreef Twizu het volgende:

[..]

Kwam ik later ook pas achter. Wat ben ik toch goedgelovig.
Weet alleen nog steeds niet wat ik ermee ga doen

Zal ik gewoon een negatieve feedback geven? Of zal ik me om laten kopen en 50% terug krijgen?
Stug blijven zeuren of hij geen 16gb versie kan sturen want 4gb is onbruikbaar voor jou. Kijken wat ie gaat zeggen om eronderuit te komen Want 16gb bestaat niet

Ik gok erop dat hij uit zichzelf een 100% refund doet
Dan licht je hem niet op door het te eisen, geheel vrijwillig
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik heb een 5-LED-versie daarvan, echt precies zelfde ding voor de rest (serieus ).
Gekocht bij de Aktion voor 2,50 euro ofzo .
Had niet goed gekeken toen ik hem kocht trouwens, wilde een koplamp voor op mijn fiets
Leugenaar, die is zilver
Deze heeft wel een sterkere led, toch wel een hele prijzige hoofdlamp.

Maar die omgekeerde hanenkam is zo grappig
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:35:47 #209
131319 mickeyD
pi_76046410
laat je lekker omkopen en vraag 50% geld retour
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:36:20 #210
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76046423
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Stug blijven zeuren of hij geen 16gb versie kan sturen want 4gb is onbruikbaar voor jou. Kijken wat ie gaat zeggen om eronderuit te komen Want 16gb bestaat niet

Ik gok erop dat hij uit zichzelf een 100% refund doet
Dan licht je hem niet op door het te eisen, geheel vrijwillig
Goed idee!

Ga 'm dalijk weer eens een berichtje sturen. Zal ik 'm meteen fijne feestdagen wensen.
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:37:17 #211
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76046448
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef mickeyD het volgende:
laat je lekker omkopen en vraag nog een player i.p.v. je geld terug..
We hebben er al twee thuis. M'n broer heeft er ook opeens een. Gekregen bij FNV.
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:37:34 #212
131319 mickeyD
pi_76046464
kans bestaat dat ie vraagt of je em terug wilt sturen voor een 100% cash back.
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:40:36 #213
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76046563
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef mickeyD het volgende:
kans bestaat dat ie vraagt of je em terug wilt sturen voor een 100% cash back.
Als hij de verzendkosten betaald á ¤ 7,40, vind ik het best.
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:40:55 #214
131319 mickeyD
pi_76046577
ik ga, als ik ze binnen heb, wel zeuren dat ze onverkoopbaar zijn ofzo voor dat geld en dat ik er nog 3 wil ofzo..
kost em minder ook.. hij blij, ik blij..
pi_76047022
Het enige juiste is gewoon negatieve feedback geven maar met deze uitspraak zal ik me niet populair maken.
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:56:25 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76047052
ATTENTIE!!!

$1.31 voor een zaklamp + batterij
Gelijk 10 besteld, god mag weten wat ik ermee ga doen

http://www.suntekstore.co(...)h-cr123-battery.html
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:59:40 #217
48067 neo2000
pi_76047145
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:

[..]

Volgens mij post jij al lang genoeg in deze reeks om de regels een beetje te kennen. Als jij besluit jezelf boven deze regels te stellen, dan heb ik persoonlijk liever dat jij optieft dan dat deze reeks dicht gaat. Dus.
So much for the Christmas spirit..
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:34 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Goede deal voor de mijnwerkers onder ons..!

Volgens mij houden overigens de z.g. NL dagaanbiedingen sites deze reeks ook in de gaten..

http://www.megagadgets.nl/nl/dag-aanbieding-c-177/ Bekende camera..?
http://www.shirtvandedag.nl/index.php?referer=dagaanbieding Whehehehehe..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:03:46 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76047262
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[..]

Goede deal voor de mijnwerkers onder ons..!
De mijnwerkers hebben de aluminium uit de grond moeten graven voor een 1 euro zaklamp, lijkt me geen goede deal

Zit je al aan de drank bij je zwager met zijn mooie kersthuisjes
pi_76047348
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
ATTENTIE!!!

vrijdag 25 december 2009 @ 13:11:15 #220
131319 mickeyD
pi_76047481
die met schakelaartjes zijn de "echte"
die is (zeggen ze) 2 mega pixel
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:14:42 #221
48067 neo2000
pi_76047586
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De mijnwerkers hebben de aluminium uit de grond moeten graven voor een 1 euro zaklamp, lijkt me geen goede deal

Zit je al aan de drank bij je zwager met zijn mooie kersthuisjes
Nee, maar ik zie hem vanmiddag wel..!
Heb overigens zelf nog wat huisjes besteld.. Maar naar goed gebruik uiteraard niet de originele, maar imitatie. ( )
quote:
Bij elkaar knopen met een poststiekje en dan heb je een grote mega zaklamp. Die overigens wel wat rottig aan te zetten is. Dat dan weer wel.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:18:29 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76047676
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Heb overigens zelf nog wat huisjes besteld.. Maar naar goed gebruik uiteraard niet de originele, maar imitatie. ( )
In de jaren 60 gingen we naar de maan, we hadden indrukwekkende sci-fi films over het moderne leven in het jaar 2000. Vliegende auto's, reizen naar andere planeten was het vooruitzicht.... Moet je ons nu zien in 2010

Maar ik dacht dat iedereen wild zou worden door de zaklampen, geen interesse?
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:21:51 #223
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76047760
quote:
Thanks for your fast response. The problem is that
I really need a 16GB MP4. The 4GB is somewhat
useless for me. I hope you can come to an
appropriate solution. Thanks in Advance and Merry
X-mas!
Ben benieuwd ...
Als ons pap (mijn vader) 'm niet wil ga ik hem veilen voor Madalief. Toch nog goed besteed.
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:25:30 #224
131319 mickeyD
pi_76047860
nice!

en focalprice is een beetje stuk geloof ik..
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:26:16 #225
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76047884
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef mickeyD het volgende:
nice!

en focalprice is een beetje stuk geloof ik..
Vergeet je www. niet?
6 eien
pi_76047889
Inderdaad. Laden duurt eeuwen.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:27:54 #227
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76047939
Oja, nu merk ik het ook
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:29:54 #228
131319 mickeyD
pi_76048003
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:21 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ben benieuwd ...
Als ons pap (mijn vader) 'm niet wil ga ik hem veilen voor Madalief. Toch nog goed besteed.
en naderhand gezeik dr van krijgen dat ie stuk is?
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:34:45 #230
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76048157
Deze lijkt me wel wat
Scheelt een hoop geld vergeleken met gordijnen halen

Die dikke Amerikanen zitten op FP, hebben ook een keer een dag vakantie
Wat heeft Suntek trouwens een kut layout, surfen is echt een ramp op die site.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:36:21 #231
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76048196
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef mickeyD het volgende:

[..]

en naderhand gezeik dr van krijgen dat ie stuk is?
Alles voor het goede doel hè.
6 eien
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:37:26 #232
131319 mickeyD
pi_76048227
slapen met een BH op je kop?
is t al weer carnaval dan?
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:39:40 #233
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76048297
Dit lijkt me nogal onzin, forearm forklift
As seen on tv staat erbij

http://www.suntekstore.co(...)s-as-seen-on-tv.html
pi_76048376
Weet iemand of er ook voetbal shirtjes te bestellen zijn voor kinderen? kindermaten? ik had al gezocht maar ik kon alleen grote maten vinden..
pi_76048386
ik zie de arm al doormidden knakken bij dat eerste plaatje
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Weet iemand of er ook voetbal shirtjes te bestellen zijn voor kinderen? kindermaten? ik had al gezocht maar ik kon alleen grote maten vinden..
Gaat iemand weer de rachel foto posten?
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:43:26 #236
48067 neo2000
pi_76048406
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

In de jaren 60 gingen we naar de maan, we hadden indrukwekkende sci-fi films over het moderne leven in het jaar 2000. Vliegende auto's, reizen naar andere planeten was het vooruitzicht.... Moet je ons nu zien in 2010
Ja, de mensheid heeft grote sprongen gemaakt de laatste 40 jaar. Wereldhonger is uitgebannen, er is geen verschil meer tussen arm en rijk, de natuur is mooi in balans.. Het heelal is in kaart gebracht en er is wereldvrede. Oh wacht.
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:
Dit lijkt me nogal onzin, forearm forklift
As seen on tv staat erbij
Dat wijf in dat bankstel ook..
pi_76048570
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:34 schreef monkeybrain het volgende:
Deze lijkt me wel wat
Scheelt een hoop geld vergeleken met gordijnen halen
[ afbeelding ]

Die dikke Amerikanen zitten op FP, hebben ook een keer een dag vakantie
Wat heeft Suntek trouwens een kut layout, surfen is echt een ramp op die site.
Volgens mij kun je die dingen ook voor hele andere dingen gebruiken

Deze erbij bestellen
pi_76048720
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef Chuphinh het volgende:
ik zie de arm al doormidden knakken bij dat eerste plaatje
[..]

Gaat iemand weer de rachel foto posten?
Welke foto?
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:00:19 #239
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76048909
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef roald17 het volgende:

[..]

Welke foto?
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen
pi_76049199
Haha oke dan,

Maar weet iemand of er dan wel kindermaat voetbalshirts zijn?
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:23:48 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76049706
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

35 eurootjes
nu ff
Kon het niet laten met die 15% korting
Clip II Mini Bluetooth Stereo Headset Handsfree Headphone
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.22618
Die dus er maar ff bijbesteld 6.50 euri met korting
Nu maar eens stoppen met kopen
pi_76050051
quote:
Mocht je ze niet bij onze Chinese vrienden kunnen vinden, dan moet je even kijken op http://www.henkfcvoetbal.tk.
pi_76050244
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Mocht je ze niet bij onze Chinese vrienden kunnen vinden, dan moet je even kijken op http://www.henkfcvoetbal.tk.

Wat is dat nou weer voor ali illegali site haha
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:45:38 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76050433
Hey Skiet, heb je al een paar Kanen besteld?
pi_76050521
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef monkeybrain het volgende:
Hey Skiet, heb je al een paar Kanen besteld?

Yes, heb gewoon de 3 types die jij noemde besteld. Meteen ook zo een headset ding erbij genomen aangezien dat ding hier laatst stuk is gegaan. Roep 15% en ik koop meteen hoor
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:52:06 #246
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76050624
Zo, toch maar even de Kanen MD-52 en de Kanen KM-830 besteld voor 11 euro.
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:54:10 #247
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76050678
Haha shit nou ben ik die 1 dollar coupon vergeten :p

Wish we could be together this christmas.. Aww Jack I miss you tooo :p
Hoi
pi_76050681
quote:
ik heb wel heel wat kindersetjes gezien op TB, ma aangezien ik daar helemaal geen interesse voor heb ik geen linkjes voor je. Waarom tik je niet gewoon bijv een clubnaam in bij TB en vertaal je kind niet in google translate na Chinees traditioneel.
Werkt bijna altijd voor mij:p
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:58:41 #249
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76050805
Wat is dat nou weer.. Je kan die 1 dollar coupon niet gebruiken omdat iemand anders hem al heeft gebruikt..

Oooh..
quote:
This is a used coupon, if you want to use the new one, please cancel the old one, then try it again.
Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.

[ Bericht 58% gewijzigd door Unreal88 op 25-12-2009 15:06:39 ]
Hoi
pi_76051237
quote:
ATTENTIE!!!

Uw betaling is overgemaakt.

Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De autorisatie van de betaling van uw aankoop van Suntek Solutions Inc. is overgemaakt.

Bewaar dit ontvangstbewijs en de contactinformatie voor het geval u contact moet opnemen met de handelaar of met PayPal. PayPal heeft u per e-mail een ontvangstbewijs van deze transactie gestuurd.

En dan bestel je 35 zaklampen
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:33:15 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76051489
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:20 schreef Luman het volgende:

[..]

Uw betaling is overgemaakt.

Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De autorisatie van de betaling van uw aankoop van Suntek Solutions Inc. is overgemaakt.

Bewaar dit ontvangstbewijs en de contactinformatie voor het geval u contact moet opnemen met de handelaar of met PayPal. PayPal heeft u per e-mail een ontvangstbewijs van deze transactie gestuurd.

En dan bestel je 35 zaklampen
Wel in 2 keer mag ik hopen, zo'n groot pakket kan weleens gegrepen worden door de douane
Ben jij soms lid van de scouting
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:49:16 #252
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76051791
Ik heb er ook maar even 4 besteld, meer geld had ik niet op mn rekening atm :$

Iemand een idee waar je het goedkoopst zo'n lader kan bestellen? Deze zijn allebei met US plug..
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25257 (deze gaat rechtstreeks in het stopcontact)
http://www.suntekstore.co(...)r--us-standard-.html (deze is met snoer)
Hoi
pi_76052284
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is dat nou weer.. Je kan die 1 dollar coupon niet gebruiken omdat iemand anders hem al heeft gebruikt..

Oooh..
[..]

Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.
pi_76053094
Wat is er zo bijzonder aan die zaklampen?
pi_76053314
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zien!

Heb echt last dat ik steeds troep wil kopen dat ik niet nodig heb Volgens mij hebben wel meer mensen hier er last van
pi_76053645
Volgens mij besteld het gros van de mensen hier dingen die ze niet echt nodig hebben. Zelf probeer ik enkel maar nuttige zaken te kopen. Hoewel ik er naar neig om die papieren appel te kopen.
pi_76054016
Altijd weer die verleidelijke appel he. Ik wil ehm eigenlijk ook.
pi_76054153
Die appel komt er als ik wat NDS-spul ga bestellen. Verder heb ik ook wat speciale batterijen nodig.
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:14:16 #259
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76054201
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.

Nee, dit keer ben ik het niet Waarom zou ik ubderhaupt een coupon gebruiken als je 15% krijgt, die coupon is voor morgen
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die zaklampen?
Dat ze geen drol kosten, de 5W zal wel meevallen en je krijgt er een batterij bij.
Zonder batterij is ie $7, met lader + batterij $12.
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij besteld het gros van de mensen hier dingen die ze niet echt nodig hebben. Zelf probeer ik enkel maar nuttige zaken te kopen. Hoewel ik er naar neig om die papieren appel te kopen.
Dat zei ik ook in het begin
Wat heb je nu werkelijk ECHT nodig, lever die computer ook maar in. Nog niet zo lang geleden leefde men ook zonder alle elektronica.

Even nog een Kanen update, geen idee wie vroeg over de Senngeiser 201 vergelijking. Dan blijf je toch bij de md-52 uitkomen. Deze blijft qua geluid het meest helder en gebalanceerd. Hoewel je zo'n grote toeter natuurlijk niet kunt vergelijken met dopjes, maar komt in de buurt. De md-72 is ook een optie, is een tikkie warmer maar de bouwkwaliteit is echt veel beter. Koop ze allebei maar, kost toch geen drol en nu met goede korting

Even nog over de EC1, deze is qua bas inderdaad onder de maat. Gewoon kut geluid eigenlijk... Wie zei dat ook alweer
RATM verdween gewoon in een gat weg

@Skiet, geen nood, mijn advies staat nog als een huis
pi_76054286
Welke Ujjs kopen jullie nu altijd? Ik heb hier thuis opdracht gekregen om het maar te proberen.
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zei ik ook in het begin
Wat heb je nu werkelijk ECHT nodig, lever die computer ook maar in. Nog niet zo lang geleden leefde men ook zonder alle elektronica.
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.

[ Bericht 14% gewijzigd door Fastmatti op 25-12-2009 18:26:32 ]
pi_76054464
Levertijden zijn trouwens echt een drama. Mijn cadeau is inmiddels pas 20 dagen te laat bij mijn vriendin en het is er nog steeds niet
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:37:02 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76054534
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Fastmatti het volgende:
Welke Ujjs kopen jullie nu altijd? Ik heb hier thuis opdracht gekregen om het maar te proberen.
[..]

35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.
Dan kun je er 1 kopen, 1 euro lijkt me niet een probleem om over de balk te smijten.
Goedkope led zaklampen zijn altijd handig, voor in de auto, voor in de kelderkast, de hond uitlaten in het bos, koplamp voor je fiets. Hoef je hem ook niet van je fiets te rukken, als ie gejat wordt boeiend...

Ik ben wel nieuwsgierig wat iemand gaat doen met 35 lampen. Het zijn geen weggeef lampen, er zit zo'n debiele batterij in waar niemand een oplader voor heeft.
  vrijdag 25 december 2009 @ 18:39:31 #263
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76054569
Heb 2 mailtjes van Jack:
quote:
HI!

Thank you for your Email

I have recorded your new product request,we will update the KM-760 and KM-730 in 5 working days,please keen attention to the new arrival section of popbuying

Keep in touch

Best regards,
Jack
quote:
Peng Guodong to me
show details 3:39 PM (3 hours ago)
From the general specification,these two item do not have much difference

Maybe the KM-880 with better quality,because the purchasing price from our supplier is much higher..

Best regards,
Jack
En nog het volgende:
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Even nog een Kanen update, geen idee wie vroeg over de Senngeiser 201 vergelijking. Dan blijf je toch bij de md-52 uitkomen. Deze blijft qua geluid het meest helder en gebalanceerd. Hoewel je zo'n grote toeter natuurlijk niet kunt vergelijken met dopjes, maar komt in de buurt. De md-72 is ook een optie, is een tikkie warmer maar de bouwkwaliteit is echt veel beter. Koop ze allebei maar, kost toch geen drol en nu met goede korting
Dat was ik, ik heb in ieder geval de MD-52 gekocht, zal ook nog wel de MD-72 bestellen als ik weer geld op mijn rekening heb.

[ Bericht 9% gewijzigd door Unreal88 op 25-12-2009 18:57:02 ]
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:00:21 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76054862
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef Unreal88 het volgende:
Heb 2 mailtjes van Jack:
[..]

En:
[..]

Tja, the proof is in eating the pudding
Die shit moet eigenlijk goed getest worden voordat het is de winkel komt te liggen.

Nu ik alle kut oortjes van Kanen heb ontdekt begin ik het wel een beetje zonde te vinden dat ik er 14 heb besteld Maar goed, tot nu toe 3 matige doppen die niemand moet kopen. Nog 6 op komst, weten jullie gelijk waar die coupons naartoe zijn gegaan

Vindt je mijn opmerking dat de md-52 in de buurt komen van de Senngeizer correct?
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:13:35 #265
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76055086
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja, the proof is in eating the pudding
Die shit moet eigenlijk goed getest worden voordat het is de winkel komt te liggen.

Nu ik alle kut oortjes van Kanen heb ontdekt begin ik het wel een beetje zonde te vinden dat ik er 14 heb besteld Maar goed, tot nu toe 3 matige doppen die niemand moet kopen. Nog 6 op komst, weten jullie gelijk waar die coupons naartoe zijn gegaan

Vindt je mijn opmerking dat de md-52 in de buurt komen van de Senngeizer correct?
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jack
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:19:09 #266
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76055166
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jack

Zullen we een Kanen test pot maken, allemaal een euro geven aan mij en ik test nog een stel andere interessante
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:52:34 #267
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76055798
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zullen we een Kanen test pot maken, allemaal een euro geven aan mij en ik test nog een stel andere interessante
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaar
Hoi
pi_76055810
De 15% bon werkt niet meer?
Het is nog 4 uur 1e kerstdag hier in Nederland hoor!
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:55:01 #269
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76055845
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:53 schreef Deezertje het volgende:
De 15% bon werkt niet meer?
Het is nog 4 uur 1e kerstdag hier in Nederland hoor!
Maar de winkel zit niet in NL
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:04:29 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76056012
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaar
De meeste zijn niet zo interessant, ik hoef geen witte, alleen in-ear
Op de Kanen site staan nog een paar grappige qua design.

http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=16&channel_ID=2&subject_ID=2
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=21&channel_ID=2&subject_ID=2
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=20&channel_ID=2&subject_ID=2
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=24&channel_ID=2&subject_ID=2
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=98&channel_ID=2&subject_ID=2

Maar ik heb nu 4 modellen die echt leuk zijn, begint wel gekkenwerk te worden
Zit ik straks met 10 rotte modellen Een paar rotte is niet zo erg, gebruik ik voor tijdens het verven en andere smerige klusjes als ik podcasts beluister. Dan maakt de kwaliteit niks uit.

Wil ik nog een kerstsnoertje halen, doet de coupon het inderdaad niet meer
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:11:28 #271
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76056159
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633 Ken je deze ook?

Ik wil als ik jarig ben geweest wel weer zo'n kortingscoupon van Jack krijgen voor 15 of 20% korting, dan kan ik alles bestellen.
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:15:04 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76056248
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633 Ken je deze ook?
Wel blijven opletten
Heb ik gisteren aan Skiet geadviseerd, flinke bas en heeft een luide hoog.

Jack moet mij als gadget tester aannemen, gewoon gratis spullen sturen en ik breng verslag uit
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:15:33 #273
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76056261
Ok sorry, ik raak helemaal in de war van al die typenummers enzo
Misschien kunnen we wel een Kanen topic maken, want het gaat hier veel te snel met al die kanen gerelateerde zooi. En dan zet je zo in de OP alle versies en de kwaliteiten ervan, en welke nog niet gereviewd zijn zetten we dan in een lijstje eronder :p en dan bestel ik die wel een keer, of jij.
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:23:47 #274
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76056439
Als ik mijn laatste binnen krijg dan maak ik een schema.
Een Kanen topic gaat me iets te ver, misschien in de OP van deze topic een schema bijhouden

Kunnen we onderling de gare exemplaren ruilen, om te horen hoe kut ze klinken
Een beetje duf als we allemaal dezelfde kopen

De ec1 en md71 zijn iig dikke afraders.
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:48:08 #275
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76057003
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Als ik mijn laatste binnen krijg dan maak ik een schema.
Een Kanen topic gaat me iets te ver, misschien in de OP van deze topic een schema bijhouden

Kunnen we onderling de gare exemplaren ruilen, om te horen hoe kut ze klinken
Een beetje duf als we allemaal dezelfde kopen

De ec1 en md71 zijn iig dikke afraders.
Waar woon je eigenlijk?
Hoi
pi_76058098
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:48 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Waar woon je eigenlijk?
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
  vrijdag 25 december 2009 @ 21:32:02 #277
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76058184
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellen
Hoi
pi_76058194
De beste oortjes zijn toch wel de neppe Sennheisers (klik), niet van echt te onderscheiden
banaan
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:15:08 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76059422
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellen
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kut
Het gaat puur om de verificatie
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:

[..]

En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights mee
Jullie komen er niet in
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen
quote:
Rachel

Yooo, doe mij nog eens die foto?
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:20:21 #280
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76059566
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
6 eien
pi_76059753
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kut
Het gaat puur om de verificatie
[..]

En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights mee
Jullie komen er niet in
[..]

[..]

Als het om Rachel gaat voel ik enkel liefde, geen sarcasme
pi_76059847
Iemand enig idee of deze telefoon ook umts/hsdpa ondersteund? Het staat er wel niet, maar behalve GPS is ie qua specs bijna hetzelfde als de echte volgens mij. Waarom zouden ze dat er dan ook niet ff bij doen..
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Wel een mooi dingetje (vooral met 15% off), maar gprs is me wat te langzaam
pi_76059884
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef JapieGijs het volgende:
Iemand enig idee of deze telefoon ook umts/hsdpa ondersteund? Het staat er wel niet, maar behalve GPS is ie qua specs bijna hetzelfde als de echte volgens mij. Waarom zouden ze dat er dan ook niet ff bij doen..
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Wel een mooi dingetje (vooral met 15% off), maar gprs is me wat te langzaam
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hè
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:34:34 #284
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76059958
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
pi_76060001
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hè
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaan
Maar ik zie geen een telefoon op pb met hsdpa/umts, zal dus wel een dure techniek zijn oid.
pi_76060012
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Kijk even in welk topic je bent. Waarom teveel betalen?

al ben ik het met je eens dat 35 zaklampen iets teveel van het goede is
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaan
Maar ik zie geen een telefoon op pb met hsdpa/umts, zal dus wel een dure techniek zijn oid.
Dat bedoel ik ook, je moet er niet vanuit gaan dat 'moeilijke' en 'nieuwe' technieken in die telefoons zitten
pi_76060095
quote:
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:45:08 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76060290
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks .
pi_76060419
Zeg gewoon dat je het aso vindt. Vind ik ook
pi_76060462
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks .
Fouten worden afgestraft
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:52:20 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76060509
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

2 or more for US$1.31 each
5 or more for US$1.31 each
10 or more for US$1.31 each
25 or more for US$1.31 each
50 or more for US$1.31 each
100 or more for US$1.31 each

De kat op het spek binden
Je hebben nog niks veranderd dus tja... echt een foutje?

Zo'n oplader is wel erg duur vergeleken met de zaklampen
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:00:58 #292
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76060778
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:

Zo'n oplader is wel erg duur vergeleken met de zaklampen
Mah, 3 euro
Hoi
pi_76060899
quote:
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:06:05 #294
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76060955
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:13:59 #295
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_76061228
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.

Overigens is mijn gratis gewonnen mobieltjes-armband-tasje-dinges-geval binnen... verbazingwekkend stevig

Verder had ik deze opgemerkt, is wel érg goedkoop voor een netbook met WiFi, ondanks de lage specs:
http://www.suntekstore.com/7-inch-mini-notebook---white.html
http://www.suntekstore.co(...)k-w--au-charger.html
http://www.suntekstore.co(...)-w--au-charger-.html
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:25:43 #296
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76061660
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dan wil ik wel een linkje, 3 euro is tot nu toe het goedkoopste wat ik zag (@PB)
quote:
Valt wel mee, zijn al een tijdje te koop @ ebay voor die prijzen enzo.
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:28:09 #297
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76061745
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.
De lader op PB ziet er echt slecht uit, dan maar 2 dollar meer betalen.

Mailtje sturen naar Suntek, of je voor 1 dollar ook een lader erbij kunt krijgen anders heb je niks aan je 35 zaklampen
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:31:12 #298
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76061847
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.
De lader op PB ziet er echt slecht uit, dan maar 2 dollar meer betalen.

Mailtje sturen naar Suntek, of je voor 1 dollar ook een lader erbij kunt krijgen anders heb je niks aan je 35 zaklampen
Ja er zijn mooiere te koop voor 5 euro. Ik zou ook niet die van ¤3 kopen, crapding.
Hoi
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:34:20 #299
183846 joepie91
pi_76061965
Hm. Kan hem niet vinden, zal wel op een andere site geweest zijn.

Wel deze: http://www.suntekstore.co(...)r--us-standard-.html
4 oplaadbare CR123's + een lader voor ongeveer 9 euro.
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:35:38 #300
183846 joepie91
pi_76062009
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:39:34 #301
262852 monkeybrain