niet dus he, je bent 842 te laat.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:55 schreef Semmm het volgende:
Hallo, ik heb de 76 miljoenste post, weltrusten!
Laat maar.... Heb er 3 gehad allemaal kut geluid! MD52 nog niet gehad... Ben maar weer gewoon voor Sony gegaan...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:41 schreef jopiede het volgende:
inderdaad, eigenlijk zouden ze de kanen lijn naar nederland moeten halen
Welke modellen? Ik verwacht nog een stuk of 6 goedkopere modellen maar "kut geluid" ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nu 9 modellen liggenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Laat maar.... Heb er 3 gehad allemaal kut geluid! MD52 nog niet gehad... Ben maar weer gewoon voor Sony gegaan...
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Welke modellen? Ik verwacht nog een stuk of 6 goedkopere modellen maar "kut geluid" ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nu 9 modellen liggen![]()
Hebben jullie Emma al gezien? Die zit achter de popbuyingcs1 adres, ik dacht dat dit Jack zijn stekkie wasDie is zonder cs1 zie ik nu
De EC1 is niet slecht, maar er is een betere keus voor hetzelfde type geluid, md-62 Het verschil zit in de bouwkwaliteit en de bass van de md-62 is meer flexibel, de EC1 is een platte bass.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste waren nog het minst slecht...
Die EC1 zuigt monkey balls! Ik heb hem juist gekocht vanwege de goede reviews, maar dit is me geeneens 1 euro waard! Wat het kan zijn is dat ik de zwarte had en dat de blauwe wel goed zijn. Maar wat een blik geluid.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De EC1 is niet slecht, maar er is een betere keus voor hetzelfde type geluid, md-62 Het verschil zit in de bouwkwaliteit en de bass van de md-62 is meer flexibel, de EC1 is een platte bass.
Het zijn vooral enorme bass blazers deze 2 modellen, de hoog valt weg, als je dat niet zoekt zijn ze inderdaad kutKun je mij vertellen wat je precies slecht vindt aan dit model? Geluid, zitcomfort etc. Ik probeer echt een objectieve schema te maken van de modellen. Dan kunnen mensen ook een betere keuze maken.
De EC5 moet ik nog ontvangen
Heel apart, ik heb de zwarte en je hebt geen bass?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die EC1 zuigt monkey balls! Ik heb hem juist gekocht vanwege de goede reviews, maar dit is me geeneens 1 euro waard! Wat het kan zijn is dat ik de zwarte had en dat de blauwe wel goed zijn. Maar wat een blik geluid.
De EC5 is best aardig, en wat je zegt inderdaad... Het is niet helemaal zuiver... Meer voor bas, maar de EC1 echt geen bas te bekennen...
Echt ik stond ook te kijken over die zwarte, iedereen vond ze goed... En goede reviews... Zal wel een rotte appel zijn die ik had...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heel apart, ik heb de zwarte en je hebt geen bass?
Ik neem even aan dat ze niet defect zijn of ineens de specificaties hebben veranderd. Misschien dat je platte bass ervaart als geen bass? De md-62 hebben echt zo'n Logitech subwoofer bass, zo'n flexibel gevoel.
Wellicht een gevalletje verschillend gehoor, verschillende oren, verschillende smaken![]()
Dat blijft toch een probleem met audioproducten.
Heb je een voorbeeld waar je wel tevreden mee bent? Misschien dat jij echt tornado blazers gewend bent
Sony EX75, erg goed geluid... Ik vertrouw het ook niet Zony te bestellen in China... Kans dat ze fake zijn is mij te groot... En ik heb btw ook Boza besteld, ze lijken hetzelfde maar de techniek is toch minder...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef monkeybrain het volgende:
Welke Zony doppen heb je dan gekocht?
Na advies een keer ex71 gehaald voor 50 euro, ik was niet heel erg onder de indruk.
Als je goed kijkt bij Jack zie je Zony doppen, op de Kanen website staan precies dezelfde. Jack shopt de naam weg van de doppen maar laat vervolgens het Zony doosje vol in beeld staanBij FP staan Zony doppen die gewoon de Kanen md-62 zijn
![]()
Mijn theorie is dat Kanen zijn doppen bij een fabriek haalt die tijdens de nachtdienst wat letters wijzigt in de drukmachine![]()
Daarom zijn Kanen doppen leuk, ze zijn een kopie van de kopie voor een kleiner prijsje
Gewoon een Logitech Harmony... Voor die 30-40 eurootjes... http://www.kieskeurig.nl/(...)/harmony_525/275910/quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus welke afstandsbediening moet ik nou bestellen
Kanen heeft ook Boza'squote:Op donderdag 24 december 2009 11:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sony EX75, erg goed geluid... Ik vertrouw het ook niet Zony te bestellen in China... Kans dat ze fake zijn is mij te groot... En ik heb btw ook Boza besteld, ze lijken hetzelfde maar de techniek is toch minder...
budgetgadgets, je gaat toch geen CelciusGroot horloge bestellen hehquote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef Granaatappel het volgende:
ik kom maar weer eens even kijken, te veel kijken zorgt voor een slechte financiële situatie...
ik zoek die ene site met die merkhorloges voor een spotprijsje. die mechanische van DX vallen elke keer uit elkaar, best jammer.
Stop nou is met whinen :pquote:Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
budgetgadgets, je gaat toch geen CelciusGroot horloge bestellen heh
De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Unreal88 het volgende:
Heb Jack gevraagd of hij ook de koptelefoons toe kan voegen..
Die stonden er dus al op maar ook sommige als kannen enzo :']
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22 Deze staat er dus nog niet op, KM-730
En de KM-880 staat erop als kannen KM-880 (Maar volgens mij is dat gewoon de KM-830 maar dan in een andere kleur)
Kanen KM-830:quote:Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.
Kanen KM-880:quote:Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-830
Driver Unit: Φ40mm
Freqency Response: 20-20,000Hz
Sensitivity: 104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m±0.3
Plug Type: Φ3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 290.0g
quote:Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-880
Speaker: Φ40mm
Freqency Response:20-20,000Hz
Sensitivity:104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m ± 0.3
Plug Type: 3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 308.0g
Die shoppingcart van focalprice is wel bagger zegquote:
Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zitquote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kanen KM-830:
[..]
Kanen KM-880:
[..]
Misschien handig als je krab hebt tussen je scrotum en je anusquote:
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zit![]()
Het is natuurlijk een goede vraag, betaal je iets meer voor het hout, hij weegt wel iets meer![]()
Ik persoonlijk vind de Leenbakker lichte beukenhout kleur niet zo denderend, de bruine is mooier.
Ik vind het kabeltje wel triest ogen, dun en met zo'n gaar ogende L connector![]()
Ik heb nog geen grote besteld, alleen in-ear doppen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..
En ik vind de donkerkleurige ook mooier..
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En net de welbekende 30w green laser kaleidoscope besteld...
ik heb m ook net binnengekregen:pquote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die splitter van 0,01 dollar binnengekregen van Focalprice
Hersenbeschadiging door Kanen oordoppenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeestquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Unreal88 het volgende:
http://popbuying.com/christmas/Default.aspx
Je kan een kerstblessing sturen!
Ja dat mag... Ik moest me bij FP registreren ofzo... kon geen PayPal link vinden. En dan ben ik heel makkelijk, hup andere site dan maar!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
5 bij 5 cmquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Unreal88 het volgende:
Weet iemand of je ook een bevestiging van vsamsun hoort te krijgen? Heb alleen een paypal bevestiging gehad, en heb een rubiks cube voor ¤1,13 gekocht
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een ratelend geluid in de straat.......![]()
En ja hoor stopt de pakjesbus voor mijn deur![]()
![]()
Stapt pakjesmeneer uit met een grote gele enveloppe in zijn hand![]()
![]()
Loopt hij naar de overkant belt aan geeft het af en rijdt weg![]()
![]()
Ikke dus helemaal niks nadaa![]()
![]()
Vrolijk kerstfeest
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleinequote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
5 bij 5 cm![]()
Moet minstens 10 zijn
Als je het niet snapt gewoon Jack zijn video's bekijken, rechtsom linksom, dan gaat er niks foutquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |