De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Unreal88 het volgende:
Heb Jack gevraagd of hij ook de koptelefoons toe kan voegen..
Die stonden er dus al op maar ook sommige als kannen enzo :']
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22 Deze staat er dus nog niet op, KM-730
En de KM-880 staat erop als kannen KM-880 (Maar volgens mij is dat gewoon de KM-830 maar dan in een andere kleur)
Kanen KM-830:quote:Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De 830 is nep hout zover ik het begreep. Het prijsverschil is zo groot, daar moet technisch wel verschil tussen zitten. Jack heeft de KM860 van zijn site gehaald.
Kanen KM-880:quote:Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-830
Driver Unit: Φ40mm
Freqency Response: 20-20,000Hz
Sensitivity: 104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m±0.3
Plug Type: Φ3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 290.0g
quote:Specifications
Brand: Kanen
Model: KM-880
Speaker: Φ40mm
Freqency Response:20-20,000Hz
Sensitivity:104±3dB
Impedance: 32 Ohm
Cable Length: 1.8m ± 0.3
Plug Type: 3.5mm Stereo
Weight(including the packing): 308.0g
Die shoppingcart van focalprice is wel bagger zegquote:
Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zitquote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kanen KM-830:
[..]
Kanen KM-880:
[..]
Misschien handig als je krab hebt tussen je scrotum en je anusquote:
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, specs zeggen niet zo heel veel wat erin zit![]()
Het is natuurlijk een goede vraag, betaal je iets meer voor het hout, hij weegt wel iets meer![]()
Ik persoonlijk vind de Leenbakker lichte beukenhout kleur niet zo denderend, de bruine is mooier.
Ik vind het kabeltje wel triest ogen, dun en met zo'n gaar ogende L connector![]()
Ik heb nog geen grote besteld, alleen in-ear doppen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar wat voor koptelefoon had jij nou besteld? Zo'n 860? Die is er ook nog wel maar staat als kannen..
En ik vind de donkerkleurige ook mooier..
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En net de welbekende 30w green laser kaleidoscope besteld...
ik heb m ook net binnengekregen:pquote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die splitter van 0,01 dollar binnengekregen van Focalprice
Hersenbeschadiging door Kanen oordoppenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeestquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Unreal88 het volgende:
http://popbuying.com/christmas/Default.aspx
Je kan een kerstblessing sturen!
Ja dat mag... Ik moest me bij FP registreren ofzo... kon geen PayPal link vinden. En dan ben ik heel makkelijk, hup andere site dan maar!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die op DX koopt en niet bij FP waar ie echt een stuk goedkoper is?
5 bij 5 cmquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Unreal88 het volgende:
Weet iemand of je ook een bevestiging van vsamsun hoort te krijgen? Heb alleen een paypal bevestiging gehad, en heb een rubiks cube voor ¤1,13 gekocht
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist een ratelend geluid in de straat.......![]()
En ja hoor stopt de pakjesbus voor mijn deur![]()
![]()
Stapt pakjesmeneer uit met een grote gele enveloppe in zijn hand![]()
![]()
Loopt hij naar de overkant belt aan geeft het af en rijdt weg![]()
![]()
Ikke dus helemaal niks nadaa![]()
![]()
Vrolijk kerstfeest
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleinequote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
5 bij 5 cm![]()
Moet minstens 10 zijn
Als je het niet snapt gewoon Jack zijn video's bekijken, rechtsom linksom, dan gaat er niks foutquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Boeie, het kost niks en ik kan het niet eens. + het is handiger om mee naar school te nemen zo'n kleine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |