quote:superdealdaily2046????
First thanks for the quick delivery. A friend of
mine told me to do a memory test. The outcome was
just not as good. You have sent a 4GB instead of
16GB. (De sticker says it is a 16GB, but the
testresult is 4GB). I dont like to complain, but
the advertisement says it should be a 16GB. Maybe
something went wrong? How do we solve this?
Best regards,
- twizu
Let niet op mijn engels. Dat is gewoon Google Translate Engels, dan kan hij het ook makkelijk vertalen.quote:Beste twizu,
really sorry
we refund you 50% for the wrong memory,is it ok?
please no leave negative feedback
regards
- superdealdaily2046
En.... wat ga je doen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:31 schreef Twizu het volgende:
Ik heb bericht van die Ebay seller.![]()
[..]
[..]
Let niet op mijn engels. Dat is gewoon Google Translate Engels, dan kan hij het ook makkelijk vertalen.
Wat zal ik doen?
Ik heb een 5-LED-versie daarvan, echt precies zelfde ding voor de rest (serieusquote:
Kwam ik later ook pas achter. Wat ben ik toch goedgelovig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:01 schreef Michael-H het volgende:
Je tikt de naam van de verkoper in op google, éérste hit:
Link
superdealdaily2046 Ebay Fake Flash Memory Seller Alert – China
Stug blijven zeuren of hij geen 16gb versie kan sturen want 4gb is onbruikbaar voor jou. Kijken wat ie gaat zeggen om eronderuit te komenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Kwam ik later ook pas achter. Wat ben ik toch goedgelovig.
Weet alleen nog steeds niet wat ik ermee ga doen
Zal ik gewoon een negatieve feedback geven? Of zal ik me om laten kopen en 50% terug krijgen?
Leugenaar, die is zilverquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb een 5-LED-versie daarvan, echt precies zelfde ding voor de rest (serieus).
Gekocht bij de Aktion voor 2,50 euro ofzo.
Had niet goed gekeken toen ik hem kocht trouwens, wilde een koplamp voor op mijn fiets
Goed idee!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stug blijven zeuren of hij geen 16gb versie kan sturen want 4gb is onbruikbaar voor jou. Kijken wat ie gaat zeggen om eronderuit te komenWant 16gb bestaat niet
![]()
Ik gok erop dat hij uit zichzelf een 100% refund doet![]()
Dan licht je hem niet op door het te eisen, geheel vrijwillig![]()
We hebben er al twee thuis. M'n broer heeft er ook opeens een. Gekregen bij FNV.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef mickeyD het volgende:
laat je lekker omkopen en vraag nog een player i.p.v. je geld terug..
Als hij de verzendkosten betaald á ¤ 7,40, vind ik het best.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef mickeyD het volgende:
kans bestaat dat ie vraagt of je em terug wilt sturen voor een 100% cash back.
Volgens mij post jij al lang genoeg in deze reeks om de regels een beetje te kennen. Als jij besluit jezelf boven deze regels te stellen, dan heb ik persoonlijk liever dat jij optieft dan dat deze reeks dicht gaat. Dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.
Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
Goede deal voor de mijnwerkers onder ons..!quote:
De mijnwerkers hebben de aluminium uit de grond moeten graven voor een 1 euro zaklamp, lijkt me geen goede dealquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Goede deal voor de mijnwerkers onder ons..!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
ATTENTIE!!!
$1.31 voor een zaklamp + batterij![]()
Gelijk 10 besteld, god mag weten wat ik ermee ga doen![]()
http://www.suntekstore.co(...)h-cr123-battery.html
Nee, maar ik zie hem vanmiddag wel..!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De mijnwerkers hebben de aluminium uit de grond moeten graven voor een 1 euro zaklamp, lijkt me geen goede deal![]()
Zit je al aan de drank bij je zwager met zijn mooie kersthuisjes
Bij elkaar knopen met een poststiekje en dan heb je een grote mega zaklamp. Die overigens wel wat rottig aan te zetten is. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
In de jaren 60 gingen we naar de maan, we hadden indrukwekkende sci-fi films over het moderne leven in het jaar 2000. Vliegende auto's, reizen naar andere planeten was het vooruitzicht.... Moet je ons nu zien in 2010quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb overigens zelf nog wat huisjes besteld.. Maar naar goed gebruik uiteraard niet de originele, maar imitatie.(
)
Ben benieuwd ...quote:Thanks for your fast response. The problem is that
I really need a 16GB MP4. The 4GB is somewhat
useless for me. I hope you can come to an
appropriate solution. Thanks in Advance and Merry
X-mas!
Vergeet je www. niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef mickeyD het volgende:
nice!
en focalprice is een beetje stuk geloof ik..
en naderhand gezeik dr van krijgen dat ie stuk is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben benieuwd ...
Als ons pap (mijn vader) 'm niet wil ga ik hem veilen voor Madalief. Toch nog goed besteed.![]()
Alles voor het goede doel hè.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef mickeyD het volgende:
[..]
en naderhand gezeik dr van krijgen dat ie stuk is?
Gaat iemand weer de rachel foto posten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Weet iemand of er ook voetbal shirtjes te bestellen zijn voor kinderen? kindermaten? ik had al gezocht maar ik kon alleen grote maten vinden..
Ja, de mensheid heeft grote sprongen gemaakt de laatste 40 jaar. Wereldhonger is uitgebannen, er is geen verschil meer tussen arm en rijk, de natuur is mooi in balans.. Het heelal is in kaart gebracht en er is wereldvrede. Oh wacht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In de jaren 60 gingen we naar de maan, we hadden indrukwekkende sci-fi films over het moderne leven in het jaar 2000. Vliegende auto's, reizen naar andere planeten was het vooruitzicht.... Moet je ons nu zien in 2010![]()
Dat wijf in dat bankstel ook..quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:
Dit lijkt me nogal onzin, forearm forklift![]()
As seen on tv staat erbij![]()
Volgens mij kun je die dingen ook voor hele andere dingen gebruikenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:34 schreef monkeybrain het volgende:
Deze lijkt me wel wat![]()
Scheelt een hoop geld vergeleken met gordijnen halen![]()
[ afbeelding ]
Die dikke Amerikanen zitten op FP, hebben ook een keer een dag vakantie
Wat heeft Suntek trouwens een kut layout, surfen is echt een ramp op die site.
Welke foto?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef Chuphinh het volgende:
ik zie de arm al doormidden knakken bij dat eerste plaatje
[..]
Gaat iemand weer de rachel foto posten?![]()
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?quote:
Kon het niet laten met die 15% kortingquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26911
deze maar ff besteld met 15% discount en gratis gift
35 eurootjes![]()
nu ff
Mocht je ze niet bij onze Chinese vrienden kunnen vinden, dan moet je even kijken op http://www.henkfcvoetbal.tk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Weet iemand of er ook voetbal shirtjes te bestellen zijn voor kinderen? kindermaten? ik had al gezocht maar ik kon alleen grote maten vinden..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mocht je ze niet bij onze Chinese vrienden kunnen vinden, dan moet je even kijken op http://www.henkfcvoetbal.tk.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef monkeybrain het volgende:
Hey Skiet, heb je al een paar Kanen besteld?
ik heb wel heel wat kindersetjes gezien op TB, ma aangezien ik daar helemaal geen interesse voor heb ik geen linkjes voor je. Waarom tik je niet gewoon bijv een clubnaam in bij TB en vertaal je kind niet in google translate na Chinees traditioneel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:42 schreef roald17 het volgende:
Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.quote:This is a used coupon, if you want to use the new one, please cancel the old one, then try it again.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
ATTENTIE!!!
$1.31 voor een zaklamp + batterij![]()
http://www.suntekstore.co(...)h-cr123-battery.html
Wel in 2 keer mag ik hopen, zo'n groot pakket kan weleens gegrepen worden door de douanequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:20 schreef Luman het volgende:
[..]
Uw betaling is overgemaakt.
Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De autorisatie van de betaling van uw aankoop van Suntek Solutions Inc. is overgemaakt.
Bewaar dit ontvangstbewijs en de contactinformatie voor het geval u contact moet opnemen met de handelaar of met PayPal. PayPal heeft u per e-mail een ontvangstbewijs van deze transactie gestuurd.
En dan bestel je 35 zaklampen
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is dat nou weer.. Je kan die 1 dollar coupon niet gebruiken omdat iemand anders hem al heeft gebruikt..
Oooh..
[..]
Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.
Zien!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.
Dat ze geen drol kosten, de 5W zal wel meevallen en je krijgt er een batterij bij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die zaklampen?
Dat zei ik ook in het beginquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij besteld het gros van de mensen hier dingen die ze niet echt nodig hebben. Zelf probeer ik enkel maar nuttige zaken te kopen. Hoewel ik er naar neig om die papieren appel te kopen.
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zei ik ook in het begin![]()
Wat heb je nu werkelijk ECHT nodig, lever die computer ook maar in. Nog niet zo lang geleden leefde men ook zonder alle elektronica.
Dan kun je er 1 kopen, 1 euro lijkt me niet een probleem om over de balk te smijten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Fastmatti het volgende:
Welke Ujjs kopen jullie nu altijd? Ik heb hier thuis opdracht gekregen om het maar te proberen.
[..]
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.
quote:HI!
Thank you for your Email
I have recorded your new product request,we will update the KM-760 and KM-730 in 5 working days,please keen attention to the new arrival section of popbuying
Keep in touch
Best regards,
Jack
En nog het volgende:quote:Peng Guodong to me
show details 3:39 PM (3 hours ago)
From the general specification,these two item do not have much difference
Maybe the KM-880 with better quality,because the purchasing price from our supplier is much higher..
Best regards,
Jack
Dat was ik, ik heb in ieder geval de MD-52 gekocht, zal ook nog wel de MD-72 bestellen als ik weer geld op mijn rekening heb.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Even nog een Kanen update, geen idee wie vroeg over de Senngeiser 201 vergelijking. Dan blijf je toch bij de md-52 uitkomen. Deze blijft qua geluid het meest helder en gebalanceerd. Hoewel je zo'n grote toeter natuurlijk niet kunt vergelijken met dopjes, maar komt in de buurt. De md-72 is ook een optie, is een tikkie warmer maar de bouwkwaliteit is echt veel beter. Koop ze allebei maar, kost toch geen drol en nu met goede korting![]()
Tja, the proof is in eating the puddingquote:
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jackquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, the proof is in eating the pudding![]()
Die shit moet eigenlijk goed getest worden voordat het is de winkel komt te liggen.
Nu ik alle kut oortjes van Kanen heb ontdekt begin ik het wel een beetje zonde te vinden dat ik er 14 heb besteldMaar goed, tot nu toe 3 matige doppen die niemand moet kopen. Nog 6 op komst, weten jullie gelijk waar die coupons naartoe zijn gegaan
Vindt je mijn opmerking dat de md-52 in de buurt komen van de Senngeizer correct?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jack
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een Kanen test pot maken, allemaal een euro geven aan mij en ik test nog een stel andere interessante
Maar de winkel zit niet in NLquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:53 schreef Deezertje het volgende:
De 15% bon werkt niet meer?
Het is nog 4 uur 1e kerstdag hier in Nederland hoor!
De meeste zijn niet zo interessant, ik hoef geen witte, alleen in-earquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaar
Wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633 Ken je deze ook?
Waar woon je eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Als ik mijn laatste binnen krijg dan maak ik een schema.
Een Kanen topic gaat me iets te ver, misschien in de OP van deze topic een schema bijhouden![]()
Kunnen we onderling de gare exemplaren ruilen, om te horen hoe kut ze klinken![]()
Een beetje duf als we allemaal dezelfde kopen
De ec1 en md71 zijn iig dikke afraders.
Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kutquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellen
En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights meequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen![]()
quote:Rachel
Yooo, doe mij nog eens die foto?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen![]()
[..]
Als het om Rachel gaat voel ik enkel liefde, geen sarcasmequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kut
Het gaat puur om de verificatie![]()
[..]
En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights mee![]()
Jullie komen er niet in![]()
[..]
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen![]()
[..]
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef JapieGijs het volgende:
Iemand enig idee of deze telefoon ook umts/hsdpa ondersteund? Het staat er wel niet, maar behalve GPS is ie qua specs bijna hetzelfde als de echte volgens mij. Waarom zouden ze dat er dan ook niet ff bij doen..
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Wel een mooi dingetje (vooral met 15% off), maar gprs is me wat te langzaam
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hè
Kijk even in welk topic je bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Dat bedoel ik ook, je moet er niet vanuit gaan dat 'moeilijke' en 'nieuwe' technieken in die telefoons zittenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaan![]()
Maar ik zie geen een telefoon op pb met hsdpa/umts, zal dus wel een dure techniek zijn oid.
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuksquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?
Fouten worden afgestraftquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks.
Mah, 3 euroquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n oplader is wel erg duur vergeleken met de zaklampen![]()
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12
Dan wil ik wel een linkje, 3 euro is tot nu toe het goedkoopste wat ik zag (@PB)quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.
Valt wel mee, zijn al een tijdje te koop @ ebay voor die prijzen enzo.quote:Verder had ik deze opgemerkt, is wel érg goedkoop voor een netbook met WiFi, ondanks de lage specs:
http://www.suntekstore.com/7-inch-mini-notebook---white.html
http://www.suntekstore.co(...)k-w--au-charger.html
http://www.suntekstore.co(...)-w--au-charger-.html
Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.
Ja er zijn mooiere te koop voor 5 euro. Ik zou ook niet die van ¤3 kopen, crapding.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.
De lader op PB ziet er echt slecht uit, dan maar 2 dollar meer betalen.
Mailtje sturen naar Suntek, of je voor 1 dollar ook een lader erbij kunt krijgen anders heb je niks aan je 35 zaklampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |