Wel in 2 keer mag ik hopen, zo'n groot pakket kan weleens gegrepen worden door de douanequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:20 schreef Luman het volgende:
[..]
Uw betaling is overgemaakt.
Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
De autorisatie van de betaling van uw aankoop van Suntek Solutions Inc. is overgemaakt.
Bewaar dit ontvangstbewijs en de contactinformatie voor het geval u contact moet opnemen met de handelaar of met PayPal. PayPal heeft u per e-mail een ontvangstbewijs van deze transactie gestuurd.
En dan bestel je 35 zaklampen
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is dat nou weer.. Je kan die 1 dollar coupon niet gebruiken omdat iemand anders hem al heeft gebruikt..
Oooh..
[..]
Betekent eigenlijk dat je al een coupon gebruikt, en niet dat je coupon al gebruikt is.
Zien!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja, het is MB natuurlijk weer gelukt om alle coupons onbruikbaar te maken.
Dat ze geen drol kosten, de 5W zal wel meevallen en je krijgt er een batterij bij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die zaklampen?
Dat zei ik ook in het beginquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij besteld het gros van de mensen hier dingen die ze niet echt nodig hebben. Zelf probeer ik enkel maar nuttige zaken te kopen. Hoewel ik er naar neig om die papieren appel te kopen.
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zei ik ook in het begin![]()
Wat heb je nu werkelijk ECHT nodig, lever die computer ook maar in. Nog niet zo lang geleden leefde men ook zonder alle elektronica.
Dan kun je er 1 kopen, 1 euro lijkt me niet een probleem om over de balk te smijten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:19 schreef Fastmatti het volgende:
Welke Ujjs kopen jullie nu altijd? Ik heb hier thuis opdracht gekregen om het maar te proberen.
[..]
35 zaklampen heb ik niet nodig. Ik had wel echt reisadapters nodig daar ik de laatste tijd veel te veel reis. Verder heb ik echt batterijen nodig voor het alarm hier. Ook een microSD-reader is echt noodzakelijk. Is wel allemaal in NL te koop, maar het is dan allemaal 5 keer zo duur.
quote:HI!
Thank you for your Email
I have recorded your new product request,we will update the KM-760 and KM-730 in 5 working days,please keen attention to the new arrival section of popbuying
Keep in touch
Best regards,
Jack
En nog het volgende:quote:Peng Guodong to me
show details 3:39 PM (3 hours ago)
From the general specification,these two item do not have much difference
Maybe the KM-880 with better quality,because the purchasing price from our supplier is much higher..
Best regards,
Jack
Dat was ik, ik heb in ieder geval de MD-52 gekocht, zal ook nog wel de MD-72 bestellen als ik weer geld op mijn rekening heb.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
Even nog een Kanen update, geen idee wie vroeg over de Senngeiser 201 vergelijking. Dan blijf je toch bij de md-52 uitkomen. Deze blijft qua geluid het meest helder en gebalanceerd. Hoewel je zo'n grote toeter natuurlijk niet kunt vergelijken met dopjes, maar komt in de buurt. De md-72 is ook een optie, is een tikkie warmer maar de bouwkwaliteit is echt veel beter. Koop ze allebei maar, kost toch geen drol en nu met goede korting![]()
Tja, the proof is in eating the puddingquote:
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jackquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, the proof is in eating the pudding![]()
Die shit moet eigenlijk goed getest worden voordat het is de winkel komt te liggen.
Nu ik alle kut oortjes van Kanen heb ontdekt begin ik het wel een beetje zonde te vinden dat ik er 14 heb besteldMaar goed, tot nu toe 3 matige doppen die niemand moet kopen. Nog 6 op komst, weten jullie gelijk waar die coupons naartoe zijn gegaan
Vindt je mijn opmerking dat de md-52 in de buurt komen van de Senngeizer correct?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan ze nog niet horen vanaf hier. Ze zijn namelijk nog bij Jack
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een Kanen test pot maken, allemaal een euro geven aan mij en ik test nog een stel andere interessante
Maar de winkel zit niet in NLquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:53 schreef Deezertje het volgende:
De 15% bon werkt niet meer?
Het is nog 4 uur 1e kerstdag hier in Nederland hoor!
De meeste zijn niet zo interessant, ik hoef geen witte, alleen in-earquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel kanen zijn er in totaal? Ik bedoel, volgens mij zijn er nog wel meer dan dat Jack op zijn site heeft staan. En hoe hou je ze uit elkaar
Wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633 Ken je deze ook?
Waar woon je eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Als ik mijn laatste binnen krijg dan maak ik een schema.
Een Kanen topic gaat me iets te ver, misschien in de OP van deze topic een schema bijhouden![]()
Kunnen we onderling de gare exemplaren ruilen, om te horen hoe kut ze klinken![]()
Een beetje duf als we allemaal dezelfde kopen
De ec1 en md71 zijn iig dikke afraders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |