Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kutquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:32 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ik bedoel, hij wil de kutkanens uitwisselen, maar verzenden binnen NL is bijna zo duur dat je ze net zo goed uit china kan bestellen
En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights meequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jaaa want dan kunnen we gezellig bij jouw met thee alle kanens uitproberen!
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rachel in dat korte zomerjurkje, heb je die nooit gezien?
Pm maar als iemand de foto wilt ontvangen![]()
quote:Rachel
Yooo, doe mij nog eens die foto?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen![]()
[..]
Als het om Rachel gaat voel ik enkel liefde, geen sarcasmequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hooguit 88 cent in een envelop, ze klinken toch kut
Het gaat puur om de verificatie![]()
[..]
En vervolgens brengen ze ook jumping eggs en fleshlights mee![]()
Jullie komen er niet in![]()
[..]
Ja hoor, iemand moest weer even een PM sturen ipv sarcasme snappen![]()
[..]
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef JapieGijs het volgende:
Iemand enig idee of deze telefoon ook umts/hsdpa ondersteund? Het staat er wel niet, maar behalve GPS is ie qua specs bijna hetzelfde als de echte volgens mij. Waarom zouden ze dat er dan ook niet ff bij doen..
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Wel een mooi dingetje (vooral met 15% off), maar gprs is me wat te langzaam
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou er echt niet vanuit gaan... Blijft Chinees hè
Kijk even in welk topic je bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Dat bedoel ik ook, je moet er niet vanuit gaan dat 'moeilijke' en 'nieuwe' technieken in die telefoons zittenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Heb al 2x een telefoon uit china laten komen, hebben het allebei prima gedaan![]()
Maar ik zie geen een telefoon op pb met hsdpa/umts, zal dus wel een dure techniek zijn oid.
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En ja hoor, een bedrijf heeft een leuke aanbieding zonder "max 1 per klant" er staan, en meteen weer wat mensen die 35 stuks bestellen ...
Maar als er dan een stereotype van een Nederlander wordt afgebeeld maar zeggen dat het niet klopt
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuksquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?
Fouten worden afgestraftquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niks, maar kom op, een bedrijf heeft een mooie aanbieding die waarschijnlijk gewoon 1 per persoon moest zijn, en dan bestellen er mensen eventjes 35 stuks.
Mah, 3 euroquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n oplader is wel erg duur vergeleken met de zaklampen![]()
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Chinezen doen niet bepaald onder voor Nederlanders hoor. Daarbij is er maar 40cent van de prijs af gegaan. Hoewel ik ook niet snap wat je met 35 zaklampen moet met batterijen waar je niks mee kunt.
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Niet echt hoor, meer iets van 5 euro, kijk maar eens als je zoekt op CR123 kan je wel ongeveer uitrekenen wat zo'n ding normaal kost. Want inclusief lader (à $6) kost het $12
Dan wil ik wel een linkje, 3 euro is tot nu toe het goedkoopste wat ik zag (@PB)quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.
Valt wel mee, zijn al een tijdje te koop @ ebay voor die prijzen enzo.quote:Verder had ik deze opgemerkt, is wel érg goedkoop voor een netbook met WiFi, ondanks de lage specs:
http://www.suntekstore.com/7-inch-mini-notebook---white.html
http://www.suntekstore.co(...)k-w--au-charger.html
http://www.suntekstore.co(...)-w--au-charger-.html
Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Suntek hele goedkope CR123-laders had.
Ja er zijn mooiere te koop voor 5 euro. Ik zou ook niet die van ¤3 kopen, crapding.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerst even kijken wat voor batterijen erbij zitten en ook graag de mogelijkheid om 1 batterij te laden, niet 2.
De lader op PB ziet er echt slecht uit, dan maar 2 dollar meer betalen.
Mailtje sturen naar Suntek, of je voor 1 dollar ook een lader erbij kunt krijgen anders heb je niks aan je 35 zaklampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |