Nee hoor. Het is gewoon merry Chrismas.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:
Die coupon ookmerrychrismas, het is toch merrychristmas of niet dan?
Dan moet je even zeggen wat je zoekt.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Skiet het volgende:
Monkeybrain kan je even kort zeggen welke Kanen oordopjes de moeite waard zijn? Met die 15% discount wil ik er wel een paar halen.
ssssst Jack is geen Webshop!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol ook nog of niet dan erachter zetten
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol let maar goed op mijn Engels jongen. Kan je nog wat van leren.
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manierquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha ik mag hopen dat je wel weet dat het sarcastisch is. Maar niettemin is het een prima actie.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manier![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies![]()
Aahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies![]()
Waar haal je het toch telkens weer vandaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor het advies voor de koptelefoon![]()
Nee, zijn nog onderweg.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?
Ik heb ze. Redelijk geluid voor dat geld. En kabeltje is erg fijn, moeten ze bij meer merken doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?
Kerel doe niet zo pauperquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef mug89 het volgende:
is er een mogelijkheid om je bestelling te annuleren?
ik heb een bestelling geplaatst + betaald via paypal,
tot ik erachter kwam dat er 15% korting is met code merrychrismas...
nu wil ik m eigenlijk wel ff annuleren en opnieuw doen, maar kan het niet echt vinden
@ popbuying trouwens
Welk jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
quote:
Wel een idee, grappig ding voor het geld. Discounts zijn evil....quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26911
deze maar ff besteld met 15% discount en gratis gift
35 eurootjes![]()
nu ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |