Weer zo'n mammie opmerking. Ik ben de laatste die iemand wilt bannen, alleen is het zo typisch dat de grootste jankers zich nooit gedragen zoals in de OP staat. Neem eens wat eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.
Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
Makkelijk. Als koper krijg je meestal wel gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.
Hoe makkelijk is het om een paypal dispute aan te vragen?
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.
die zijn er niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.
Bij genoeg refunds gaan ze uiteindelijk echt wel het daadwerkelijke geheugen vermelden.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die zijn er niet.
alle ipoot's op ebay zijn fake, met gemanipuleerd geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Haha, vergezocht!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?
Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Ze bestellen alleen bij betrouwbare verkopers met hoge waarderingen. Als je iets wilt bestellen van een suplier die geen of geen goede feedback heeft dan doet Jack het niet of zoekt hij een andere supplier.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?
Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Precies dat ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:36 schreef mickeyD het volgende:
haha, ja DAS ook een optie
goeie insteek
dat ie "waarschijnlijk per ongeluk een 16GB stickertje op de 4GB versie heeft geplakt" en oftie wat voor je kan doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:23 schreef Twizu het volgende:
Heb de verkoper van die Aipod even een bericht gestuurd. Ben benieuwd.
Heb er in gezet dat hij waarschijnlijk de verkeerde MP4 heeft gestuurd. (4GB in plaats van 16GB).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |