Waarom vraag je dan of het een minder bekend merk is.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
D'oh, dat staat er ook: 'clone'
ga je nu apple ook dit topic mailen?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:22 schreef Dionysiou het volgende:
. Daarbij mag dat niet eens want die dingen zijn alleen door Apple geregistreerd.
Omdat ik nog wel kan willen weten wélk minder bekend merk dat dan isquote:Op donderdag 24 december 2009 07:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of het een minder bekend merk is.
Dat idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:15 schreef sjors81 het volgende:
Omdat een clone ook door een fabrikant gemaakt wordt? Is geen rare vraag hoor, je hebt bv de nanoshape ofzo en denk dat er nog wel meer zijn, hier staat iig niets op. (...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:22 schreef Dionysiou het volgende:
Ja hehe, het meesten wat word gemaakt is door een fabrikant, maar dat hoeft niet te zeggen dat het een ander merk is. Daarbij mag dat niet eens want die dingen zijn alleen door Apple geregistreerd. Nanoshape is gewoon een ander woord voor de iPod Nanomaar dat het geen echte is.
Die dingen worden in China en Hong Kong gemaakt voor een prikkie en dat zijn gewoon clones zonder merk.
Hoe kan het dat hij maar 2 gb heeft...maar je wel 8 gb kunt gebruikenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:15 schreef sjors81 het volgende:
(...) Waar ik gister wel achtergekomen ben. Is dat hij maar 2gb geheugen heeft, dit is zgn gehacked geheugen, als je wel 8gb geheugen gebruikt gaat dit ten koste van de levensduur.(...)
Wat is de levensduur van de geheugenchip dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef sjors81 het volgende:
het heeft te maken met de levensduur van de geheugenchip. pc herkent gewoon 8gb maar het schijnt dat je toch niet de volledige 8gb kunt gebruiken. je kunt het gewoon terugzetten naar 2gb en dan is het een perfecte mp3/mp4 speler.
maar goed, wie biedt?
Nou:quote:Op donderdag 24 december 2009 13:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat ik het triest vind dat het geen Apple is, wat bezielt jou allemaal dat je andere dingen leest?
Ik heb er zelf ook zo'n ding liggen hier, geïmporteerd vanuit China. Prima dingen.
Apple maakt gewoon veel winst over die dingen. Ik wou alleen benadrukken dat het geen merk is. Niet alles hoeft gemerkt te zijn.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of het een minder bekend merk is.
Kortom:quote:Op donderdag 24 december 2009 08:22 schreef Dionysiou het volgende:
Ja hehe, het meesten wat word gemaakt is door een fabrikant, maar dat hoeft niet te zeggen dat het een ander merk is. Daarbij mag dat niet eens want die dingen zijn alleen door Apple geregistreerd. Nanoshape is gewoon een ander woord voor de iPod Nanomaar dat het geen echte is.
Die dingen worden in China en Hong Kong gemaakt voor een prikkie en dat zijn gewoon clones zonder merk.
Mij bezielt dat ik iets te veelquote:![]()
![]()
![]()
Het ging mij erom dat jij ging suggereren dat het misschien een ander merk zou zijn terwijl het gewoon een (neppe) clone is.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou:
[..]
[..]
[..]
Kortom:
[..]
Mij bezielt dat ik iets te veellees na comments over dat hij nep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |