werkt perfect hier. Staat niet eens reclame om of omheen. Wordt alleen verstuurd vanaf e-mail adres:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En dan op een spamlist komen, vrolijk kerstfeest![]()
Wie wilt mijn kerstgroetjes, dan PM je emailadres maar
Allemaal de klantenservice van Popbuying kerstgroetjes geven![]()
Even mezelf mailen, kijken wat er staat. Groetjes van ..... en bekijk deze mooie producten eens!!! Special price for you my friend![]()
edit: werkt niet![]()
Benzine en alcohol ookquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sigaretten worden 9 cent duurder
stoppen? of doorgaanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sigaretten worden 9 cent duurder
Ik heb net geprobeerd mijn eyepot te repareren ik zie hem nu wel staan in deze computer en beschikbare ruimte is nu 15,9 GBquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PedroN het volgende:
Hier is ook de 16GB player gearriveerd en meteen even aan de tand gevoeld:
- kwaliteit is ruk, geluid klinkt er blikkerig
- muziek die erop staat is eveneens ruk maar die gaat er toch af
- en de 16GB is in werkelijkheid 4GB (getest met H2testw)
Dat de 16GB in werkelijkheid minder zou zijn was bij het begin van de test al bijna zeker, dit is zo'n tergend langzaam geheugen, als de schrijftest van 16GB volledig zou draaien zou die zo'n 5 uur bezig zijn om te schrijven, het lezen van de 4GB ging wel snel.
Ga de speler maar eens onderhanden nemen kijken of er een goed werkende 4GB van getoverd kan worden.
Voor de liefhebbers hoe dat te doen, hier zijn wat mogelijkheden:
REPAREREN
en nog WAT INFORMATIE
De firmware die hier op staat is trouwens:
Lisong Design
LSC_251003V_B1D
2009-07-08
9.5.54
2008-06-04
Ik heb de Ebayer al gemaild met mijn bevindingen en hem in de gelegenheid gesteld te refunden, gebeurt dat niet dan volgt een paypal dispute en een melding aan Ebay, maar eerst maar eens kijken of hij terug wil storten.
Gelukkig hoef ik die keuzes niet te makenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef PedroN het volgende:
Hier is ook de 16GB player gearriveerd en meteen even aan de tand gevoeld:
--
Ik heb de Ebayer al gemaild met mijn bevindingen en hem in de gelegenheid gesteld te refunden, gebeurt dat niet dan volgt een paypal dispute en een melding aan Ebay, maar eerst maar eens kijken of hij terug wil storten.
Waarom dat? Hij heeft toch een 16GB gekocht i.p.v. 4 GB? Dan mag hij toch best klagen als ie 4GB krijgt.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n triest persoontje.
quote:Hello Friend, We hope this item has arrived fast. If there is any problems please contact us before negative feedback. We would like to have 5 stars feedback. We will reply email in 1 working day (weekend or vacation not included. if you dont get reply, please email once again, maybe system error). Thanks you for your purchase. Kind regards, have a nice day! For more discount please visit www.buyelectronicstore.com.
wat wat wat watquote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n triest persoontje.
Mensen oplichten, dat is netjes!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Die PedroN wist heus wel dat het geen 16GB iPot was, maar pas als hij hem binnenheeft gaat hij om een refund zeuren bij de verkoper, in de hoop een gratis iPot te hebben gekregen. Zulke mensen kots ik op
Als iemand mij iets aanbied en zegt dat het een 16GB dan verwacht ik ook een 16GB puntquote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Die PedroN wist heus wel dat het geen 16GB iPot was, maar pas als hij hem binnenheeft gaat hij om een refund zeuren bij de verkoper, in de hoop een gratis iPot te hebben gekregen. Zulke mensen kots ik op
Ik zou voorlopig geen feedback geven.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Twizu het volgende:
[..]
Waarom dat? Hij heeft toch een 16GB gekocht i.p.v. 4 GB? Dan mag hij toch best klagen als ie 4GB krijgt.
Mijn '16GB aiPod' is ook binnen, zal ook wel 4GB zijn dan.
Zit nog te twijfelen wat voor feedback ik moet geven.
Er zat trouwens een briefje bij met de volgende tekst:
[..]
Dit is de vraag die ik hem gesteld had:quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
en dit het antwoordquote:superdealdaily2046????
Is this player a real genuine 16GB player?
I read that you are reported for selling fake mp3 players.
So could you guarantee me that this player has really 16GB of memory
Sorry to ask but I have to be certain.
Dus wat nou "Hij wist het van te voren", ja de leverancier wist het van te voren, dus nu krijgt hij de kans het recht te zetten. Ik kan ook meteen een Paypal dispute aanmaken maar hij krijgt nog de kansquote:yes,it is
if you have any problom with the 16GB Player,please feel free to contract us
regards
Wie is er nou kansloos en waarom willen steeds meer van die lui niet leveren aan Nederland. Iedereen zou dat moeten doen dan hebben die lui geen kans op Ebay en is het gauw afgelopen met dat soort trucs, maar types zoals jij gaan ze positieve feedback geven in ruil voor een (deel-)refund.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:28 schreef mickeyD het volgende:
ja, en daarom willen steeds meer van die lui niet meer leveren aan nederland.
italie is al verbannen, duitsland ook al grotendeels, frankrijk ook..
en nog een lijst obscure landen.
je weet echt wel dat je iets koopt wat niet in de haak is, en 1 seconde spenderen op google geeft je 100derden, zoniet 1000den pagina's met "klagende" lui die te dom zijn om een fake van een echte te onderscheiden.
nu heb je voor $16 een 2GB of 4GB player.. mooi toch?
voor een "ipoot" betaal je zomaar ¤100 of meer, dus wat lul je nou?
kansloze
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:40 schreef monkeybrain het volgende:
Pedro geeft 3 antwoorden op een rijen gebruikt een merknaam
![]()
En ondertussen zeuren mensen ook over Jack zijn "dure" pots, want op Ebay $15
Weer zo'n mammie opmerking. Ik ben de laatste die iemand wilt bannen, alleen is het zo typisch dat de grootste jankers zich nooit gedragen zoals in de OP staat. Neem eens wat eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja so what, en knap dat jullie de prijs weten die ik betaald heb.
Misschien moet je een mod waarschuwen om mij te bannen, was dat je bedoeling van je opmerking, boeiend
Makkelijk. Als koper krijg je meestal wel gelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.
Hoe makkelijk is het om een paypal dispute aan te vragen?
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef W00fer het volgende:
Tja dat vind ik wel iets te ver gaan. Je kunt inderdaad niet verwachten voor zo'n laag bedrag 16GB te krijgen. Aan de andere kant is het lichte vorm van misleiding.
Zou zonde zijn als ze niet meer leveren aan NL.
die zijn er niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is toch prima dat oplichters niet meer aan Nederland leveren. Laat de eerlijke verkopers maar overblijven.
Bij genoeg refunds gaan ze uiteindelijk echt wel het daadwerkelijke geheugen vermelden.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die zijn er niet.
alle ipoot's op ebay zijn fake, met gemanipuleerd geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Haha, vergezocht!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?
Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Ze bestellen alleen bij betrouwbare verkopers met hoge waarderingen. Als je iets wilt bestellen van een suplier die geen of geen goede feedback heeft dan doet Jack het niet of zoekt hij een andere supplier.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef Arboxx het volgende:
Taobao is toch eigenlijk de Chinese E-Bay?
Wat nou als ik een product bestel via Jack en betaal. Zij krijgen dan het product binnen bij hun kantoor en controleren of dat hetgene is wat jij besteld: wat nou als zij niks krijgen? Of een foute bestelling? Krijg ik dan als klant mijn geld terug?
Precies dat ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:36 schreef mickeyD het volgende:
haha, ja DAS ook een optie
goeie insteek
dat ie "waarschijnlijk per ongeluk een 16GB stickertje op de 4GB versie heeft geplakt" en oftie wat voor je kan doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:23 schreef Twizu het volgende:
Heb de verkoper van die Aipod even een bericht gestuurd. Ben benieuwd.
Heb er in gezet dat hij waarschijnlijk de verkeerde MP4 heeft gestuurd. (4GB in plaats van 16GB).![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef jack-peng het volgende:
Coupon code "merrychrismas "
15% discount for any of popbuying orders on 2009 12 25 for chrismas day
Hoevaak moeten ze het hier zeggen dat je geen merknamen moet gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Jack, do you have ..... Toothbrush 4 pcs. on your site?![]()
I see it on DealPerfect but not on PopBuying, how to order??
Heb ik net 2 uur geleden wat besteldquote:Op donderdag 24 december 2009 20:27 schreef jack-peng het volgende:
Coupon code "merrychrismas "
15% discount for any of popbuying orders on 2009 12 25 for chrismas day
Rot jij eens even op uit Nederland allochtoonquote:Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb ik net 2 uur geleden wat besteld
Maar die $1 maakt ook niet uit
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Rot jij eens even op uit Nederland allochtoon![]()
Best wel ziek, ik ga zo maar even snuffelen in de shop of er nog iets ligt dat ik "moet" hebben
It is on popbuying,with the same SKU numberquote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Jack, do you have Oral-B Flexisoft Toothbrush 4 pcs. on your site?![]()
I see it on DealPerfect but not on PopBuying, how to order??
Geen Paypall dusquote:Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef Joey_GG het volgende:
Iemand bekend met : www.7daymarketplace.com
Is allemaal wel erg goedkoop
Geen PayPal.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef Joey_GG het volgende:
Iemand bekend met : www.7daymarketplace.com
Is allemaal wel erg goedkoop
For Dealperfect orders,the 15% discount is valid for SKU items,but not for taobao items.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Skiet het volgende:
That is a great discount Jack!! Is the discount also valid for dealperfect orders through e-mail?
It is now: 2009 12 25 4:06 AM herequote:Op donderdag 24 december 2009 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is it now already the 25th in China?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For Dealperfect orders,the 15% discount is valid for SKU items,but not for taobao items.
And this code will be valid for only 2009 12 25 (HK time 00:00 AM to 23:59PM)
We will not have any profit on Chrismas day
Oh! Op die manier.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In Nederland horen alleen mensen thuis die tot 1 cent korting eruit persen
Vergeet hem geen kusje te gevenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
You are so kind Jack! You are our favorite webshop!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vergeet hem geen kusje te geven![]()
Het begint weer, 15% korting en iedereen is weer verliefd op Jack
Maar Jack is helemaal geen Webshopquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
You are so kind Jack! You are our favorite webshop!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:
Die coupon ookmerrychrismas, het is toch merrychristmas of niet dan?
Nee hoor. Het is gewoon merry Chrismas.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Semmm het volgende:
Die coupon ookmerrychrismas, het is toch merrychristmas of niet dan?
Dan moet je even zeggen wat je zoekt.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Skiet het volgende:
Monkeybrain kan je even kort zeggen welke Kanen oordopjes de moeite waard zijn? Met die 15% discount wil ik er wel een paar halen.
ssssst Jack is geen Webshop!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol ook nog of niet dan erachter zetten
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol let maar goed op mijn Engels jongen. Kan je nog wat van leren.
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manierquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha ik mag hopen dat je wel weet dat het sarcastisch is. Maar niettemin is het een prima actie.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Skiet bedankt Jack nog even op een fatsoenlijke manier![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies![]()
Aahahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor de koptelefoon advies![]()
Waar haal je het toch telkens weer vandaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft mij niet te bedanken voor het advies voor de koptelefoon![]()
Nee, zijn nog onderweg.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?
Ik heb ze. Redelijk geluid voor dat geld. En kabeltje is erg fijn, moeten ze bij meer merken doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
Monkeybrain, heb jij die Kanen EC5 ook al geprobeerd?
Kerel doe niet zo pauperquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:40 schreef mug89 het volgende:
is er een mogelijkheid om je bestelling te annuleren?
ik heb een bestelling geplaatst + betaald via paypal,
tot ik erachter kwam dat er 15% korting is met code merrychrismas...
nu wil ik m eigenlijk wel ff annuleren en opnieuw doen, maar kan het niet echt vinden
@ popbuying trouwens
Welk jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:28 schreef Lizzle360 het volgende:
Zijn er mensen die ook nog steeds wachten op een pakketje die 14 december verzonden is??
quote:
Wel een idee, grappig ding voor het geld. Discounts zijn evil....quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26911
deze maar ff besteld met 15% discount en gratis gift
35 eurootjes![]()
nu ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |