Dat dus. Ook de reden dat ik niet in spullen van Chinese websites zou willen "handelen". Ook al hou je de winstmarge klein voor jezelf omdat je het alsnog niet al te duur wil verkopen en kunnen de meeste Nederlanders het alsnog voor een prikje van je over kopen, dan beginnen ze waarsch. alsnog te janken/klagen en piepen als ze nog maar vermoeden dat er iets mis mee kan zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Scheer hier weg vlegelStraks bannen ze Nederland als markt voor onze Chinese winkels.
Voor 3/4 euro komt de boel uit China, in Nederland ga je al snel naar de 10 euro toe. Importbelasting, omzetbelasting, krab aan je reet belasting, BTW + dure TNT + de persoon wilt ook wat verdienen.
Je kunt wel de bekende broekpoepers krijgen als klant. Maar dit idee van Chinese producten aanbieden voor een paar euro meerDat is volgens mij echt kwartjes werk en vervolgens klagende Sjonnies krijgen die 2 jaar wettelijk garantie eisen omdat ze het ding telkens slopen
Je kan als het goed is de software downloaden en een dummy-account aanmaken en in de database zoeken of jouw apparaten erin staan. Ik kan je nu al wel zeggen dat zelfs de gaarste merken gevonden kunnen worden (las laatst iets over een of ander turks tv merk dat er zelfs in stond).quote:Op woensdag 23 december 2009 16:49 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Kan je die afstandbediening ook gebruiken op hakkitakkie merken of is het alleen voor de bekendste merken? Ik zit namelijk nu met 10 verschillende afstandbedieningen waar ik moei van word.
Nee bij mij zegt die 7,5 gb geheugen als ik rechtermuisklik kijk. Er zit wel een sticker van 16 gb op. Heb nog niet gekeken met dat progje omdat mijn pc elke keer vast liep door het progje.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
ik heb mijn eyepot ook net ontvangen![]()
Ziet er niet zo uit zoals ik verwachtte, maar toch wel leuk
er staat dat ik 15,9 GB beschikbare ruimte heb.
zal wel zien of dat ook zo is
staat er bij jullie ook 15,9 GB beschikbaar?
Goede tip en gelijk in de praktijk gedaan. En yes mijn kiss player staat er tussen als ook de maxplus. Tv jammer genoeg niet. Maarja 2 afstandbediengen ipv 10 is al een verschilquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef FrankP het volgende:
[..]
Je kan als het goed is de software downloaden en een dummy-account aanmaken en in de database zoeken of jouw apparaten erin staan. Ik kan je nu al wel zeggen dat zelfs de gaarste merken gevonden kunnen worden (las laatst iets over een of ander turks tv merk dat er zelfs in stond).
Mijn Samsung tv, UPC HDDVR, Pioneer surroundset en Asus O!play worden zonder al te veel problemen herkend.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee wat ik zou moeten betalen aan de douane als ik:
Electronica impoteer 149 dollar en 21 dollar verzendkosten dat via fedex word verstuurd?
$149+$21= ¤111,50quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee wat ik zou moeten betalen aan de douane als ik:
Electronica impoteer 149 dollar en 21 dollar verzendkosten dat via fedex word verstuurd?
Al staat je TV er niet tussen dan kun je of een ander model van dat merk kiezen of alle knoppen zelf laten leren, of, wat nog makkelijker is, even Logitech bellen, die fixen dat in 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Goede tip en gelijk in de praktijk gedaan. En yes mijn kiss player staat er tussen als ook de maxplus. Tv jammer genoeg niet. Maarja 2 afstandbediengen ipv 10 is al een verschil![]()
Da's allemaal leuk hoor maar ik wil er gewoon mijn Panasonic V10, Cisco PVR en stokoude Thomson dvdreceiver mee aansturen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef mickeyD het volgende:
maargoed, zoals ik zei in t vorige topic, die harmony 880 doet dus ook RF, en dan kun je ook je verlichting bedienen.
ja, die's iets duurder, maar wat wil je ook.. meer opties en een echt kleuren lcd scherm als in een ipod nano.
Wel dom dat je niet mijn tekst nog leest ; ik heb een paar post boven je duidelijk aangegeven dat je de ipot niet moet formateren aangezien hij dan ook de firmware wist op 1 of andere manier en je ipotje dan dood is ;quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb mijn Lipod net geformatteerd
nu doet die Lipod helemaal niks![]()
Als ik hem dan weer wil formatteren start mn pc opnieuw op?
Heeft iemand de files die erop stonden voor me ?
of weet iemand wat ik nu kan doen??
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Downstar het volgende:
Ik wil ook mijn Ipotje ( of beter gezegt die van t vrouwtje) wel eens testen op echtheid van het geheugen.
Verlies ik de data die op de ipot staat als ik z'n test doe met H2testw.?
aangezien hij bij bijv een format ; dan ook je firmware mee neemt geloof ik en je ipotje dan dood is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |