quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
[..]
*Boetekleed aantrekt.![]()
![]()
![]()
Kijk je wel even in je pm?
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Estrys het volgende:
Wij herhalen dit bericht:
Ik ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
dat wordt strepen in het babietjestopicquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Estrys het volgende:
Wij herhalen dit bericht:
Ik ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
jaaaaaa, ik hou te weinig bij de laatste tijd. Vroeger he vroeger wist ik alles van iedereenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Nijna het volgende:
BE, ze is hier nu dus ze heeft het gezien hoor. "Hij past" riep ze
.
Mijn verdachtenlijstje van 8 november...
Lishe
Mijsje
M@x
Kleurdoos
Spuuglokje
Waarschijnlijk 1 van die 5 dan...?!
en breien...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Nijna het volgende:
Mijsje
M@x
Kleurdoos
Spuuglokje
Heeft Mijsje niet ook eens een Nijntje-avater gehad? Of zit ik teveel in die richting te denken....
Mijn Santa kan haken en borduren in elk geval...
Ik heb een flauw vermoeden..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
AAARGH ik heb het idee dat ik het echt wel weet, maar dat het me gewoon niet te binnen schiet.
Mijn secret santa heeft dit jaar een mooi meisje gekregen, heeft ook al een zoon en houdt van een bepaald soort chocolade.... maar het kwartje valt gewoon niet!!
help?
Aangezien er geen mannen meedoen zegt dat me verder helemaal geen biet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef santazondererwt het volgende:
[..]
Ik ben niet miss dynastie.. Maar ik heb wel nog een hint voor je
In mijn kerstboom hangen 2 ballen die totaal niet bij de rest staan
Lishe had ik al afgestreept omdat ik zag dat zij al "vergeven" was als secret Santa.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
hoe vond je de sjaal?ik was iets te enthousiast met de strijkbout om hem iets minder om te laten krullen... (was te warm, dus werd de sjaal plat...)
en de slofjes waren gebreid...maar ik ben heel blij dat ze passen!
in ieder geval nog iets aan de voeten van Iris...
voel je je weer wat beter trouwens? ziek zijn is niet fijn...
[..]
en breien...
(mijsje heeft geen Nijntje-avatar gehad...)
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lishe had ik al afgestreept omdat ik zag dat zij al "vergeven" was als secret Santa.
Maar je bent dus niet mijsje...?
Kan wel het rijtje afgaan, maar ik heb gewoon geen idee eigenlijk. Ben de foto's aan het uploaden, nog geen van Iris met slofjes, want kind ligt zo lekker te slapen op het moment. En ik zou de pop ook nog even op de foto zetten, maar dat ben ik ook nog vergeten.
Er was mij niks opgevallen aan de sjaal in de zin van te heet gestreken hoor...en het is leuk voor bij Iris haar roze jasje!
ah nou *stampvoet*, zit je me nou te stangen...?!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?![]()
Gelukkig is de sjaal ook positief ontvangen...![]()
Zij is de mijne alquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Poppejans het volgende:
De Buurvrouw, ben jij mijn Santa???
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
ah nou *stampvoet*, zit je me nou te stangen...?!
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
neeeeee hoooooooor...
echt, je zit zooooo dicht bij!!!
ik vind dit ook zo spannend, wanneer raad je me?
*stuiter*stuiter*boink*boink* (<-- is ook hintje, heb ik paar dagen terug ook gezegd...)bijna spannender dan m'n eigen pakje uitpakken...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:36 schreef Ca.ra het volgende:
Hehe, ik ben weer bijgelezen. Laptopje is weer gereanimeerd, dus ik kan weer voluit toegeven aan mijn fokverslaving
BEgint jou lootje met een O?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Jelief het volgende:
owww ik heb geen idee, iemand die niet van dichten houdt iig. (scheelt weer,ik hou daar ook niet van bij dit soort gelegenheden).Maar ook geen hints![]()
En mijn (verstuurde) pakje is nog niet opengemaakt, zal ook nog wel even duren
Ja maak maar lekker open hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef bodpa09 het volgende:
Pffffffffttttttttttt![]()
![]()
![]()
Pak (!) van mijn hart zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag mijn pakje ook open !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk idd ook dat jij TF hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen????
Ik zet nog steeds in op taartjesfee, want ik weet het anders echt niet
Ohw....in that case...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Santapa het volgende:
Ik ben niet Jelief, maar fijn dat je er zo blij mee bent
De hint met de beer is ook erg ver gezocht, dus ik wens je nog even succes
Zal ik je maar ff helpen danquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen????
Ik zet nog steeds in op taartjesfee, want ik weet het anders echt niet
jooooah zou beppie zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal ik je maar ff helpen dan
Het kwam van mij ja
Denkdenk...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ohw....in that case...
heb ik echt geen clue.
Ben je echt Jelief niet?
Denk er nog eens goed over na?![]()
Hmmm beer is ursa in het latijn... zou je dan misschien urla zijn?
Jaaaa goed zeg. Gezien het hele laptopverhaal dacht ik het wel af te kunnen zonder hint in het pakje. Ik kon ook geen hint bedenken. Vanochtend dacht ik ineens dat ik natuurlijk iets van Thomas de Stoomlocomotief erin had kunnen doen voor Seb. Rijkelijk laatquote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Estrys het volgende:
jaaaaaa HEBBEStis even zoeken maar heb je ook wat
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn god, poezennamen. Een van jouw poezen heet Emma. Zegt me nog niks.
Had ik goed gegokt met mijn lucky shot in november?
quote:
Doordat je reageerde op de foto van mijn zoon in het paddenstoelentopic, toen dacht ik hee... zou dat mijn secret santa zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef Linda2205 het volgende:
Maar hoe wissie nou dat ik het was?
En toen jij je cadeautje kreeg was ik net 1 dag terug in Berlijn
Jij bent achterdochtig zeg...zelfs reageren op schattige jongetjes op paddenstoeltjes kan niet meerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Doordat je reageerde op de foto van mijn zoon in het paddenstoelentopic, toen dacht ik hee... zou dat mijn secret santa zijn?
dan is het een kans van 1 op 4...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komen
Zie de PIquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef bodpa09 het volgende:
jawel dat mag juist wel gekkie! want was issie leuk he!
die dame van jou ook trouwens.
Ow dit is wel zo duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
dan is het een kans van 1 op 4...
(ik heb ook iets met rekenen en kinderen...)
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Fannie het volgende:
Hihihi, ik zit helemaal te genieten hier, ondanks dat ik nog ff moet wachten met uitpakken ondat de batteries nog steeds niet zijn opgeladen
![]()
![]()
Maar dat maakt de spanning alleen maar leukerder!
Bodpa, hoe wist je btw dat ik van Scooter hou?.... Het voorsteltopic misschien?
Klopt!quote:
Nopequote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Poppejans, ben jij de mijne dan?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van rugklachten en hondenbezit kom ik achter...![]()
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Lois het volgende:
Misschien is het van iemand die iets voor je gemaakt heeft Poppejans en daardoor je adres al wist?
Dat grote ding wat je vandaag kreeg had ik geregeldquote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Lois het volgende:
Lieve Santa's die mij zo verwend hebben met cadeautjes en kaartjes, ik heb geen idee wie jullie zijn![]()
Ik zou graag meer hints ontvangen
Haha zie het SC topicquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat grote ding wat je vandaag kreeg had ik geregeld
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef innepin het volgende:
Ja ik had niet bijgelezen. Maar ik gok lekker toch op Asy
Lijkt mij ook Spuuglokje ja.... 3 kids...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!
Spuuglokje, ben jij dan mijn Santa??? Nu kan ik het haast niet meer mis hebben hoop ik toch
Ik weet het, ik weet het!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komen
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef kerstgeheimpje het volgende:
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?![]()
Gelukkig is de sjaal ook positief ontvangen...![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!
Spuuglokje, ben jij dan mijn Santa??? Nu kan ik het haast niet meer mis hebben hoop ik toch
Wie leest nou wie niet?quote:quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh en Vlinder heppu mij?
![]()
Dat IRC deed het hem he
Fijn dat je er blij mee bent! De snaaierijen waren speciaal op ruime datum uitgezocht
Ik ga vanmiddag uitpakken, nu eerst de kleine bij vriendlief onder de douche doen.
Weer wat geleerd! Zenk joe!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Post-icon. Het plaatje dat voor de post staat, zoals hier het
ik had er expres al niet zoveel gedaan, omdat er al een halve kilo drop bij zat...wilde je niet ziek de kerst in laten gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Zenk joe!
Appelringen zijn op. Klein beetje misselijk.
Hallo lieve Lois!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Lois het volgende:
Lieve Santa's die mij zo verwend hebben met cadeautjes en kaartjes, ik heb geen idee wie jullie zijn![]()
Ik zou graag meer hints ontvangen
Je hebt een meisjesbaby en het is de mooiste van de wereldquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef tantesanta het volgende:
[..]
Hallo lieve Lois!
Ik voel me een beetje beschaamd, want ik had nog wat dingetjesen dat vond ik vandaag terug in de kast
Whoops. Ik stuur het je gewoon lekker alsnog op, maar dan moet je daar wel weer op wachten
![]()
Geniet van al het lekkers iig.![]()
Heb je echt geen idee? Ik post in het kleine babietjestopic...
Nee ik vind haar de mooiste van de hele wereld.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef Lois het volgende:
[..]
Je hebt een meisjesbaby en het is de mooiste van de wereldNou dat maakt het stukken makkelijker
ow en we hebben elkaar nooit ontmoet. Eh...... god ik ben hier (tegenwoordig) zo slecht in.....
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Oooh wat een leuke cadeautjes heb ik gekregen! En mijn Secret Santa kan breien. Dan is het vast Marlieske! Klopt dat?
Ik zal hem iets toelichten:quote:Nog even een hint over jouw Secret Santaatje
Ik sta het best met blauw of roze, en ben geen groen blaadje
Heb 2 kinderen, van hetzelfde geslacht
En wel iets ouder dan jouw nageslacht.
It is! Zo moeilijk was dat toch niet?quote:
Stiekem was het behangpapier waar de doos in verpakt zat toch wel een hint. Kijk eens in de santa-topics van vorig jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Jelief het volgende:
owww ik heb geen idee, iemand die niet van dichten houdt iig. (scheelt weer,ik hou daar ook niet van bij dit soort gelegenheden).Maar ook geen hints![]()
En mijn (verstuurde) pakje is nog niet opengemaakt, zal ook nog wel even duren
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef tantesanta het volgende:
[..]
It is! Zo moeilijk was dat toch niet?
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Belana het volgende:
ok....wie woont er allemaal in Friesland en heeft een baby tussen de 6 en 12 maanden
zweefvliegje misschien???
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]![]()
Open de noodenveloppe maar!
Lekker van mijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef SanTaart het volgende:
Zeg maarreh... Mevrouw Taartjesfee?
Ik vis niet graag naar complimentjes,
behalve als het gaat om mijn twee ventjes.
Vallen de pakjes een beetje in de smaak?
Dat heb ik gemist tussen al het 'raad maar raak'.
Oxy, kijk es:quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Oxymoron het volgende:
Kersjes, waar ben je?! Maak je pakje eens open!
hahahahahahaha. het was gewoon goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Belana het volgende:
ok....wie woont er allemaal in Friesland en heeft een baby tussen de 6 en 12 maanden
zweefvliegje misschien???
Fijn dat je het leuk vindtquote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Fuente het volgende:
Ik ben heel erg verwend door mijn Santa!
En ik heb geen idee wie het is
Alsjeblieft, ik vond het leuk om te doen!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Belana het volgende:
[..]Daar staat helemaal niks op
boefje!! Maar het rijmt wel
Lief zweefvliegje, dankjewel voor je lieve cadeautjes!!
Dacht jij ook aan mij of niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahahahaha. het was gewoon goed.![]()
Euh, weet ik jou adres?!? dachutniet hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nope![]()
Verdorie, ik dacht echt dat het DeBuurvrouw was, wie helpt me even, ik heb de volgende hints:
*Iemand uit Groningen (ik had woorden in een dialect op de kaart staan)
*Met 3 kinderen
* en die mijn adres al wist (daarom dacht ik dus dat het debuurvrouw was)
Ik ben heel hard gaan nadenken maar volgens mij is echt de enige met 3 kinderen bij wie ik ooit wat gekocht heb, dus die mijn adres weet, Mamanik en die doet niet mee.
En degenen hier met 3 kinderen weet ik vrijwel allemaal wel dacht ik
Nee, ik dacht sorbootje.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan mij of niet?
Kijk eens in mijn post!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Nijna het volgende:
Asy, wie???
Dames, ik kom morgen weer verder kijken. Voel me steeds beroerder worden weer, dus ik ga zo naar bed. Santa, dank je voor de leuke pakjes
Mooi! Das fijnquote:
Mja, zoals ik al als kloon zei: veel dingen had ik nog hier liggen en heb ik er bij gestopt. Twee avonden rijmpjes bedenken en ze zijn zó slechtquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef innepin het volgende:
[..]Je bent lief!
Wat een boel cadeaus en wat een boel gedichtjes en wat een boel werk
![]()
![]()
potverknurft.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet de dame met 3 kinderen in Groningen ook!
En nee. Easy had geen last van haar rug en heeft ook geen hond!
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo intelliget als wijquote:Op woensdag 23 december 2009 19:56 schreef mijsje het volgende:Asy, ze zag het niet...
nou moet ik tot morgen wachten want nu is ze naar bed...
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Nijna het volgende:
Asy, wie???
Dames, ik kom morgen weer verder kijken. Voel me steeds beroerder worden weer, dus ik ga zo naar bed. Santa, dank je voor de leuke pakjes
Ik dacht: Op het adres van de afzender zit een bedrijf. De naam daarvan is volgens mij hetzelfde als jouw meisjesnaam. (hyves is your friendquote:Op woensdag 23 december 2009 20:10 schreef Memmel het volgende:
Oxy, Kersjes moest volgens mij tot 21 uur vanavond werken en zou daarna haar pakje openmaken.
Waarom ben jij daar zo nieuwsgierig naar???![]()
Ik zie dat ik door maar liefst 3 personen als ss wordt gezien! Moehahaha
Waarom denkt eenieder dat?
Mijn hint: een van de drie heeft gelijk!!
Ik snap m nog steeds niet. Je draagt geen zwart, dus dan ben je niet Rocka. Maar wie er graag in blauw en roze loopt weet ik niet :Squote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef SantaCa.ra het volgende:
Ca.ra nog even je hints op een rij
[..]
Ik zal hem iets toelichten:
In het zwart, zo zullen weinig mensen mij zien
ze zien me vaker in het blauw zien hoewel roze mij ook enorm goed staat.
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen steek wijzer.... Pakketje uit het noorden... Waar ook de wijzen vandaan komen...gepost in Emmen.... Kaartje gehad uit Zwolle.....
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef amaranta het volgende:
Ik kan het helaas niet zo bijhouden allemaal. Weet ook helemaal niet of er een hint is geweest voor mij.
Qua plaatsen zat je al erg goedquote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef amaranta het volgende:
Lieve Santemaranta, zou je mij een hint kunnen geven?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en Luchtbel is waarschijnlijk niet mijn Santa bedacht ik mij net onder het eten van een stukje chocola uit mijn santapakketje. Luchtbel houdt namelijk niet van chocola viel mij toen in dus ik denk niet dat die iets van chocola zou kopen voor mij...
Maar ik zag net een foto van Mahre in het pakjes topic, dus misschien is het wel Lenaatje!
maar het kan ook Beaker zijn of evenstar of Pvoesss of misschien nog wel iemand anders en hoeveel kinderen heeft wendytje eigenlijk (want die ken ik niet)
Het ÍS Lenaatje!
![]()
na een profielcheck weet ik het echt zeker!!
OH! Helemaal gemist!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Oxy, kijk es:
[OUD Secret Santa 2009-15] D-Day! Raden maar....
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Santeamaranta het volgende:
[..]
[..]
Qua plaatsen zat je al erg goed
Ik heb 1 kindje (en niet 2 BE)
Heb je daar al wat aan?
Maar jij had wél rugpijn. toch? Dat ik nog wel een béétje in deze wereld leef.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Poppedein het volgende:
hahahahaoch arme buuv, ik durf t je bijna niet te zeggen, maar nee sorry... It wasn't me!
Dat klinkt wel heul foutquote:
Joehoequote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Volgens mij is Flowerbox ook nog niet gesignaleerd toch?
haha toch maar doorgespit?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef mikoxx het volgende:
En ik weet t nog steeds niet .............
Het zou Oeke kunnen zijn, maar ja, die zit nu op de boot.... dus daar kom ik pas na de 26e achter dan. Of t is iemand anders natuurlijk. Al denk ik t vrij zeker te weten..
Lang leve het estafettetopic!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef mrien het volgende:
Ik wil ook graag weten of Flowerbox inderdaad mijn Secret Santa was!
Leuk al die suggesties, raadpogingen en enthousiaste reacties!!
Hij was vrij duidelijk jaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
U gaat door voor de koelkast! Goed geraden en zo snel
. Waren mijn hints zo duidelijk??
Ja maar das heul nie eerlijkquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al als kloon zei: veel dingen had ik nog hier liggen en heb ik er bij gestopt. Twee avonden rijmpjes bedenken en ze zijn zó slechtmaar ik vond het heel erg leuk om te doen!
![]()
En ik was bang dat ik niet zo goed gehint had, maar je zat meteen goed!
Wel ontzettend jammer dat de waxinelichtje-houders kapot zijn gegaanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Hij was vrij duidelijk ja
Op de meeting was jij volgens mij naast Freecell (die niet mee doet) de enige met 1 kind. Spuuglokje had 3 kids bij zich, Noli 2,5, Ingrid en Djeez ook 2 dacht ik
Dat moest jij wel zijn dan!
Dank je wel voor de kado's!
Het kookboekje is erg leuk, de blokjes puzzel vind Lotte helemaal leuk
D'r heeft iemand ontzettend d'r best gedaan op jouw cadeautjes.. Ik heb óók heel erg m'n best gedaan en ben aardig creatief bezig geweest (al zeg ik het zelf).. Maar helaas niet met jouw cadeautjes. Sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul fout, maar goed de cadeeautjes, de postcode, het overeenkomstige, brabant, en stukje limburg, de naam
Peace, da's toch van Ingrid en Peace??quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Goed ik helemaal bijgelezen en er niets mee opgeschoten....
Dit waren de hints in het kaartje:
een peace teken en ik heb een kind (of2)
Geen idee, totaal niet.....
Nou, ik wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Jeeee toch wel? Je schrijft anders als Santaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lois het volgende:
En waarom zou het niet kloppen Cara?![]()
Mijn usernaam zwart, dat hebben niet veel mensen nog gezien. Blauw ben ik wel weer een hele tijd geweest maar roze staat me toch beter
Ik weet het; dat kan alleen maar Diana zijn (zo heet ze toch?)quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
diaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Volgens mij voor t laatst toen ik bevielquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar jij had wél rugpijn. toch? Dat ik nog wel een béétje in deze wereld leef.
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Poppedein het volgende:
[..]
volgens mij voor t laatst toen ik beviel
t spiet mien donders!
Lieve Lenaatje, ik heb jou toen niet gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Lenaatje het volgende:
Oh ja en ze heeft met Tazz ge-pmd en daar zei ze dat we elkaar wel eens gezien hebben op een meet. en dan weet ik niet of ik haar ook gezien heb of dat Tazz haar gezien heeft..... En ze kent Tazz echt.
Yppy is het niet want die is een oldbie en dat is mijn santaatje ook niet.... Pffff
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Marie79 het volgende:
Nog helemaal niet bijgelezen maar toen ik vanavond thuis kwam stond mijn pakje daar!!! De postbode was zo lief geweest om hem in ons hokje bij de voordeur te leggen (ja, was vergeten een briefje op de deur te plakken, was erg vroeg vanmorgen zeg maar) en ik heb net alles uitgepakt (foto's zal ik ook gelijk in het fototopic plaatsen)!
Eerst maar even, dank je wel Secret Santa!!!
Ik heb mooie kaarsen gehad, en lekkere thee (denk ik, ik ken hem niet) en 2 repen chocola (heb er al een stukje van geproeft, mmmm)!
O ja, nog even een gok, misschien zit ik er compleet naast, uit het gedicht werd ik verder ook niet wijs, maar heb zo'n gevoel dat Ingrid mijn Secret Santa is????
Heel verstandig, ik bedacht me pas aan het einde dat ik het ijzerdraad nog ergens moest laten.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry Yppy, jouw tipi durf ik niet te gebruiken. Ben bang dat ik mijn Rockertje er pijn mee doe maar dat slurftipi'tje probeer ik straks nog even
Hihi, ik heb een dwaalspoor uitgezetquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul fout, maar goed de cadeeautjes, de postcode, het overeenkomstige, brabant, en stukje limburg, de naam
hey!! jou moet ik hebben. Ben jij mijn Santa?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk, al zoveel pakjes!
Mijn pakje is nog wat vertraagd, gelukkig heb ik mijn Santa al ontmaskerd!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zie ook mijn ondertitel...
Sinds 31 mei 2007: Peacewoman
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey!@! jouw moet ik hebben. Ben jij mijn Santa?
Ha! Ik zit weer in de racequote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef evenSanta het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een dwaalspoor uitgezet
't is gelukt, nu heb ik pret!
Icicle, nee dat ben ik niet
Raad nog maar even, tot je raak schiet!
*graaf graaf* Volgens mij ken ik je niet zo heel erg goed, maar heb je 2 jongetjes? Mikoxx???quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef RednosedReindeer het volgende:
Fuente![]()
Er is een lijstje met wie er al geraden zijn dacht ik. Even zoeken hoor....
Uhm... een hintje... ben nog niet heel lang op OUD, 2 kids, en altijd maar druk druk druk druk. En oh ja, vraag zeer regelmatig adviezen hier....![]()
Nou, omdat jij de enige nog bent waarvan ik weet dat ie een hond heeft.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef Fuente het volgende:
[..]
*graaf graaf* Volgens mij ken ik je niet zo heel erg goed, maar heb je 2 jongetjes? Mikoxx???
Of je zegt dat je het niet bent, maar je het stiekem wel bentquote:
Alsof je dat al niet wist!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Pm ben jij het dan? dat moet haast wel toch?
naam+ brabo, want yppy heeft rocka al ...
ja toch?
Graag gedaan... en het was ook leuk om met Tazz ook te pm-en voor de foto's. Hij was ook erg nieuwsgierig naar wie ik wasquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
![]()
Met dank aan Tazz hoor want die gaf met goede zetje door te vragen of er niet iemand een man had die met peace postte!
Heel erg bedankt voor de leuke en lekkere kadootjes! En Mahre vind de stickers helemaal geweldig en is meteen gaan plakken en kleuren!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah dan heeft Diaan nog een rode triptrap te koop!
Je lacht me toch niet uit hè.quote:
Nee Beaker, ik was Bix haar santa.quote:
ja maar jij en icicle waren gemeen en yppy ook en en en en..quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Alsof je dat al niet wist!![]()
Sorry Buuf, ik had het leuk gevonden om ook jouw Santa te zijn, ik heb wel een hond, en een holle rug, maar dat heb ik niet in mijn gedicht gezet!![]()
Dit keer had ik de eer iemand anders haar Santa te zijn!
Ik kan wel flauw doen hoor, maar niet zó flauwquote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Of je zegt dat je het niet bent, maar je het stiekem wel bent
Er heeft toch iemand een vaatdoekje als avatar?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
haha toch maar doorgespit?![]()
Ik denk dat Kleurdoos mijn santa is?
Gekleurd vaatdooekje op de doos......
Ik weet het anders ook niet!
Laat verwarring zaaien maar aan ons over!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja maar jij en icicle waren gemeen en yppy ook en en en en..maar yppy was al van rocka.
ik heb zo mijn contacten!quote:En toen met die postcode,
geen ijsster, maar de avondster. Horende bij.....?!quote:en die ijsster had toch gekunt
Had gekund!quote:Het had toch ook heel goed icicle kunnen zijn![]()
Leuk!quote:Oh echt te erg![]()
![]()
Jullie ijn gemenerds![]()
![]()
Maar wel lief![]()
Foto';s die icicle gaat maken komen er wel in en even nog de foto van grote en kleine A. verkleinen en erin
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Peace, da's toch van Ingrid en Peace??
Ik heb wel een idee....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Jou heb ik even gemist, wie is je santa?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk, al zoveel pakjes!
Mijn pakje is nog wat vertraagd, gelukkig heb ik mijn Santa al ontmaskerd!
volgens mij weet ik wie het isquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen steek wijzer.... Pakketje uit het noorden... Waar ook de wijzen vandaan komen...gepost in Emmen.... Kaartje gehad uit Zwolle.....
wie??!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Er heeft toch iemand een vaatdoekje als avatar?
Raden maar!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Jou heb ik even gemist, wie is je santa?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, omdat jij de enige nog bent waarvan ik weet dat ie een hond heeft.![]()
en zo ja, wat vervelend van je rug!![]()
![]()
JA!! haha, ik vond het zo grappig dat ze onder de verkeerde naam zat maar nu kan ze hem alsnog postem!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah dan heeft Diaan nog een rode triptrap te koop!
Denk eens aan een hele bekende fabrikant van schoonmaakdoekjes?quote:
Oe, ik weet het wel! Dus ik ga zo lekker slapen!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie woont er in de buurt van venlo
Ik wil nog wel kunnen slapen vanavond
De even(ing)starquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Laat verwarring zaaien maar aan ons over!
[..]
ik heb zo mijn contacten!
[..]
geen ijsster, maar de avondster. Horende bij.....?!![]()
[..]
Had gekund!
[..]
Leuk!
Maar ik vind jouw ijsstergedachte minstens net zo goed!quote:
Nou ja je weet maar nooit he?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Whahahahahah!
Klokken en klepels!![]()
Heerlijk!
Sorry, ik bedoel het niet rot, maar ik moest zo lachen!
Dat Peace-teken en die 2 kinderen... dat kan er volgens mij maar eentje zijn toch?
Ik ben het niet. Mijn lootje nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Marie79 het volgende:
Nog helemaal niet bijgelezen maar toen ik vanavond thuis kwam stond mijn pakje daar!!! De postbode was zo lief geweest om hem in ons hokje bij de voordeur te leggen (ja, was vergeten een briefje op de deur te plakken, was erg vroeg vanmorgen zeg maar) en ik heb net alles uitgepakt (foto's zal ik ook gelijk in het fototopic plaatsen)!
Eerst maar even, dank je wel Secret Santa!!!
Ik heb mooie kaarsen gehad, en lekkere thee (denk ik, ik ken hem niet) en 2 repen chocola (heb er al een stukje van geproeft, mmmm)!
O ja, nog even een gok, misschien zit ik er compleet naast, uit het gedicht werd ik verder ook niet wijs, maar heb zo'n gevoel dat Ingrid mijn Secret Santa is????
ooooh is dat dan misschien dinges? Begint met n I ?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Saffier het volgende:
Mijn santa is iemand met...
een groot hart
een heel mooi handschrift,
een pasgeboren kindje (een zoontje dacht ik,)
meesterlijke dichtkunsten
creatief maar niet met naald en draad
komt uit DH
....
ik weet het echt niet.
Als DH voor Den Haag staat heb ik een idee....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Saffier het volgende:
Mijn santa is iemand met...
een groot hart
een heel mooi handschrift,
een pasgeboren kindje (een zoontje dacht ik,)
meesterlijke dichtkunsten
creatief maar niet met naald en draad
komt uit DH
....
ik weet het echt niet.
Ja, die denk ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh is dat dan misschien dinges? Begint met n I ?
Ben jij mijn Secret Santaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oe, ik weet het wel! Dus ik ga zo lekker slapen!
Nee joh, Limburgquote:
Of Den Helderquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Saffier het volgende:
Vertel eens Bodpa!!! Want dat staat voor Den Haag jaIk dacht eerst aan Groofske, maar die is het niet
Ik ben het niet! Ik had Kleurdoosquote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Saffier het volgende:
Vlindur? Poppejans?
Maar dan snap ik de IKEA-hint niet...
Dit zijn al heel wat hints, ik ga eens zoeken. Wacht nog maar met de foto. Ik houd wel van een verrassingspakketje!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
Oh boy wat gaat het snel!
Sjak,
Ik ben zo druk met andere dingen (zwangerschap en twee aanstaande verhuizingen) dat ik heel weinig hints heb gegeven. Mijn realme heeft ook een hint op de foto gezet maar die weet nog niet of ze die al moet plaatsen omdat je nog geen pakje hebt.
Die doet én niet mee én woont hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik dacht eerst aan Groofske, maar die is het niet
Ik had vandeweek al een keer onder mijn eigen naam iets gepost voor jou, maar dat heb jij gelukkig niet gezien. Alleen chan volgens mij... ik heb snel geëdit.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
JA!! haha, ik vond het zo grappig dat ze onder de verkeerde naam zat maar nu kan ze hem alsnog postem!!
Ik ben hier echt slecht inquote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Die doet én niet mee én woont hier.
Dat was toch de kinderkamer voor een dochter?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Hmm had ze niet de award voor de leukste kinderkamer gewonnen????
Santasjak, ben jij Becky?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
[..]
Dit zijn al heel wat hints, ik ga eens zoeken. Wacht nog maar met de foto. Ik houd wel van een verrassingspakketje!
Nieuwsgierig is my middle name.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag gedaan... en het was ook leuk om met Tazz ook te pm-en voor de foto's. Hij was ook erg nieuwsgierig naar wie ik was
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had vandeweek al een keer onder mijn eigen naam iets gepost voor jou, maar dat heb jij gelukkig niet gezien. Alleen chan volgens mij... ik heb snel geëdit.
Was ik zo duidelijk met hinten?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef flowerbox het volgende:
Ik denk dat ik weet wie mijn santa is: Faja ben jjij mijn santa? Anders zou ik het echt niet weten....
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nieuwsgierig is my middle name.
Ik had tot een half uur geleden geen idee wie je was!
Heb je er kerstzegels opgeplakt? Denken ze dat het een kerstkaart is en dan doen ze hem niet met de priopost mee!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
pmis het er echt nog steeds niet?
stomstom, t ging gelijk met graemes muts op de post en die was er eergisteren al.. hou je rekening met de kerstdrukte, duurt t nog langer
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
heb ik in het begin gedaan en heeft alleen debuurvrouw gezien en verder niemand geloof ik!
Jaaaa!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Memmel het volgende:
Zo wat gaan jullie hard!!!
She-Wolf, je hebt helemaal gelijik! It is I , your secret santa!
Iemand _Bar_ nog gesignaleerd? Ik wil weten of ik het bij het juiste eind heb, anders moet ik ook nog door gaan raden.
kerstzegels iddquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heb je er kerstzegels opgeplakt? Denken ze dat het een kerstkaart is en dan doen ze hem niet met de priopost mee!![]()
Nou, het komt goed hoor, ik denk morgen en anders na de kerst. Ik gok dat ik toch geen tijd heb om het cadeau al echt te gebruiken de komende 3 dagen!
Dat is Incantrix?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef bodpa09 het volgende:
Oh... nou dan moet je maar eens in het geboortekaartjestopic kijken, bij het laatst geposte kaartje.
Dat zou mijn gok zijn.
Sorry...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de buurt van venlo (stond ook op de vorige pagina)
nee jij hebt gegokt op Poppejans. Alleen de vetgedrukte Santa's zijn bevestigd. En dan nog een korreltje zout, ik doe mijn best om het goed te doen maar kan niet garanderen dat het foutloos gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Cara!! Wat doe jij nou?? Is Poppejans mijn santa?????
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Was ik zo duidelijk met hinten?
Boy, dit was verschrikkelijk, ik lig in bed met Stef op mijn borst en wilde je ZO graag meer hints geven, maar ik wist het password van mijn kloon niet meerquote:
ow.quote:
oeh!! da's een goeie!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, kan het niet Ticootje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |