quote:
Doordat je reageerde op de foto van mijn zoon in het paddenstoelentopic, toen dacht ik hee... zou dat mijn secret santa zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef Linda2205 het volgende:
Maar hoe wissie nou dat ik het was?
En toen jij je cadeautje kreeg was ik net 1 dag terug in Berlijn
Jij bent achterdochtig zeg...zelfs reageren op schattige jongetjes op paddenstoeltjes kan niet meerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Doordat je reageerde op de foto van mijn zoon in het paddenstoelentopic, toen dacht ik hee... zou dat mijn secret santa zijn?
dan is het een kans van 1 op 4...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komen
Zie de PIquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef bodpa09 het volgende:
jawel dat mag juist wel gekkie! want was issie leuk he!
die dame van jou ook trouwens.
Ow dit is wel zo duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
dan is het een kans van 1 op 4...
(ik heb ook iets met rekenen en kinderen...)
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Fannie het volgende:
Hihihi, ik zit helemaal te genieten hier, ondanks dat ik nog ff moet wachten met uitpakken ondat de batteries nog steeds niet zijn opgeladen
![]()
![]()
Maar dat maakt de spanning alleen maar leukerder!
Bodpa, hoe wist je btw dat ik van Scooter hou?.... Het voorsteltopic misschien?
Klopt!quote:
Nopequote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Poppejans, ben jij de mijne dan?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van rugklachten en hondenbezit kom ik achter...![]()
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Lois het volgende:
Misschien is het van iemand die iets voor je gemaakt heeft Poppejans en daardoor je adres al wist?
Dat grote ding wat je vandaag kreeg had ik geregeldquote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Lois het volgende:
Lieve Santa's die mij zo verwend hebben met cadeautjes en kaartjes, ik heb geen idee wie jullie zijn![]()
Ik zou graag meer hints ontvangen
Haha zie het SC topicquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat grote ding wat je vandaag kreeg had ik geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |