Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
neeeeee hoooooooor...
echt, je zit zooooo dicht bij!!!
ik vind dit ook zo spannend, wanneer raad je me?
*stuiter*stuiter*boink*boink* (<-- is ook hintje, heb ik paar dagen terug ook gezegd...)bijna spannender dan m'n eigen pakje uitpakken...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:36 schreef Ca.ra het volgende:
Hehe, ik ben weer bijgelezen. Laptopje is weer gereanimeerd, dus ik kan weer voluit toegeven aan mijn fokverslaving
BEgint jou lootje met een O?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Jelief het volgende:
owww ik heb geen idee, iemand die niet van dichten houdt iig. (scheelt weer,ik hou daar ook niet van bij dit soort gelegenheden).Maar ook geen hints![]()
En mijn (verstuurde) pakje is nog niet opengemaakt, zal ook nog wel even duren
Ja maak maar lekker open hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef bodpa09 het volgende:
Pffffffffttttttttttt![]()
![]()
![]()
Pak (!) van mijn hart zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag mijn pakje ook open !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk idd ook dat jij TF hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen????
Ik zet nog steeds in op taartjesfee, want ik weet het anders echt niet
Ohw....in that case...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Santapa het volgende:
Ik ben niet Jelief, maar fijn dat je er zo blij mee bent
De hint met de beer is ook erg ver gezocht, dus ik wens je nog even succes
Zal ik je maar ff helpen danquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen????
Ik zet nog steeds in op taartjesfee, want ik weet het anders echt niet
jooooah zou beppie zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal ik je maar ff helpen dan
Het kwam van mij ja
Denkdenk...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ohw....in that case...
heb ik echt geen clue.
Ben je echt Jelief niet?
Denk er nog eens goed over na?![]()
Hmmm beer is ursa in het latijn... zou je dan misschien urla zijn?
Jaaaa goed zeg. Gezien het hele laptopverhaal dacht ik het wel af te kunnen zonder hint in het pakje. Ik kon ook geen hint bedenken. Vanochtend dacht ik ineens dat ik natuurlijk iets van Thomas de Stoomlocomotief erin had kunnen doen voor Seb. Rijkelijk laatquote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Estrys het volgende:
jaaaaaa HEBBEStis even zoeken maar heb je ook wat
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn god, poezennamen. Een van jouw poezen heet Emma. Zegt me nog niks.
Had ik goed gegokt met mijn lucky shot in november?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |