Dat geeft hoop!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Chan het volgende:
Asy Timo was ook zo'n actieveling in mn buik, maar sinds hij er uit is, is het een typische slaapbaby geworden
je gaat het haast denken ja...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Kersjes het volgende:
Hoera voor Amelie! Ze wilde gewoon lekker in bad, dit is haar manier geweest om dat aan te geven![]()
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb net toch maar de huisarts gebeld voor mezelf. Driekus is maandag 10 weken oud en ik heb geloof ik al 5 dagen (verspreid) gehad waarop ik geen bloed verloor. Had zo de hoop dat het na een menstruatie zou ophouden, maar niet dus. Argh, ik ben er zo klaar mee
Ja, zoiets had ik ook gevonden! o.a. hier. En met die symptomen van exceem op de wangen vond ik het toch wel erg verdacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Xenia het volgende:
Twinkly, toen ik zelf nog enorm bezig was met borstvoeding op gang krijgen heb ik ergens gelezen dat ze krampjes kunnen krijgen als de moeder melk drinkt. Ik kan het nu niet meer vinden, maar ik weet dat ik het ergens heb gelezen, want ik ben toen accuut gestopt met zelf melk drinken.
Ik heb nog even gegoogled en kwam ook nog dit tegen:
"Allergie of intolerantie voor melk
Prof. Castronovo uit België vertelde dat het IgA door melk stuk gemaakt wordt. Indien de moeder tijdens de borstvoeding veel melk drinkt, dan krijgt het kind te weinig IgA en kan dan allergisch reageren met bijv. eczeem. Het stoppen van melk drinken heft de situatie op."
Ja eng die verhalen! Maar toen was er iets mis met het vaccin he.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Xenia het volgende:
Wat goed Karin!![]()
Xeentje ligt in de wandelwagen naast me te slapen. Ze heeft vanmorgen haar eerste prikjes gehad. Wat is dat zieligMaar ze was super dapper en lachte alweer voorzichtig toen we de deur uit gingen.
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen er over. Laatst waren er 3 baby's overleden na die vaccinatie en ze zijn er nog niet achter hoe dat nou kon gebeuren. Ik begreep dat ze gewoon stopten met ademhalen. Dus ik laat mijn meisje vandaag geen seconde uit het oog![]()
* Xenia me had van te voren nooit gedacht dat ze zo'n overbezorgde moeder zou zijn
Fijn ja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Ja, zoiets had ik ook gevonden! o.a. hier. En met die symptomen van exceem op de wangen vond ik het toch wel erg verdacht.
Ik ben net teruggebeld door de dietiste, ik moest mijn voedingsschema van een dag doormailen en dan kijkt zij wat ik als vervanging kan eten en mailt dat terug. Ze gaat ook kijken of ik eerder volgende week op het spreekuur kan komen. Lief he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |