abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75274489
Karin, wij werden zelf uiteraard op de "normale" tijden wakker, dus niet echt lekker geslapen. Maar goed.
Het was al een hele stap om haar uit logeren te doen.
En vannacht was ze wel weer om half 4 en half 5 "wakker". Maar speentje gegeven en ze sliep zo weer verder tot uiteindelijk 6 uur, heel netjes!

Bar, Iris kan zich wel een beetje vermaken. Maar je moet wel regelmatig even aandacht geven anders gaat ze jengelen. Ze "roept" je gewoon. Dat deed Mirte niet zo, die kon en kan prima zelf spelen en vind het leuk als je komt kijken hoor. Maar als je even ergens anders mee bezig bent is dat ook prima.

Incantrix

Timo, beterschap! En Chan ook!

Innepin, wat een gezellig geklets!
Fake it till you make it...
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:48:26 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75275106
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Chan het volgende:
Asy Timo was ook zo'n actieveling in mn buik, maar sinds hij er uit is, is het een typische slaapbaby geworden
Dat geeft hoop!
Ca.ra noemde Harry van de week al een hooligan!
pi_75275974
Sorry, ik heb geen tijd om te lezen, ik moet zo weer troosten, ML heeft zich ziekgemeld zodat hij kan helpen. Ik zag alleen voorbij flitsen dat er iets mis was met je kat Icantrix, beterschap Maar even snel.

Sinds ik die post plaatste dat het beter gaat met Niels' krampjes sinds de Infacol heeft hij op 2 voedingen na bij of na iedere voeding gekrijst van de pijn. Gisteravond ben ik voor het eerst 2 uur van huis weggeweest, naar postnatale zwangerschapsgym, toen ik wegging lag hij vredig te slapen, maar bij thuiskomst bleek hij vijf minuten stil geweest te zijn en twee uur lang nonstop gehuild te hebben, hij was helemaal schor . Hij heeft ook sinds een paar dagen heel veel uitslag op zijn gezicht, nek, hals en bovenrug, anders dan gewone pukkeltjes, het lijkt meer exceem. Vannacht heb ik een beker warme melk gedronken en de voeding erna was het weer ernstig mis. Ik vermoed daarom dat hij wel eens zou kunnen reageren op de koemelkeiwitten uit mijn voeding. Dus die wil ik elimineren, het probleem is echter dat geadviseerd wordt om ook in ieder geval vier weken lang andere sterke allergenen uit de voeding te weren en dat zijn soja, noten, zaden, vis... Dat zijn nou net de producten waarmee ik vlees vervang. Ik heb al sinds mijn kleutertijd geen vlees gegeten en ik vind het doodeng om weer te beginnen met vleeseten eerlijk gezegd. Maar als ik daar Niels mee help probeer ik het wel natuurlijk.
Maar goed, eerst maar eens langs de huisarts, daar hebben we vanmiddag een afspraak mee. En volgende week vrijdag heb ik een afspraak met de dietist. De huisartsassistente reageerde trouwens geschrokken op het gekrijs van Niels (ze hoorde hem) en dat hij dat al drie weken doet en plaatste hem snel als spoed tussen de andere afspraken. En ik zit de hele tijd aan te verkondigen dat darmkrampjes normaal zijn, dat alle kinderen dat hebben en hij zich niet zo druk moet maken, ik schaam me dood.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75276604
Ach gut Twinkly niet schamen hoor! Het is toch ook logisch? Huilen na een voeding bij zo'n kleintje is 99 van de 100 keer ook van de krampjes. Dat jullie nou toevallig net die ene uitzondering zijn waarbij het wellicht toch iets anders is dat had niemand aan kunnen zien komen toch. Ze worden jammer genoeg niet met een gebruiksaanwijzing geboren.
wat fijn dat je huisarts jullie zo snel kan zien zeg! Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen het vlees eten. Zijn er geen andere dingen waar je vlees mee kunt vervangen? Is quinoa ofzoiets niet ook een soort vleesvervanger? Ik weet niet of dat sterk allergeen is maar misschien is zoiets het overwegen waard. Je kunt anders de diëtist bellen om te vragen waar je zo snel vlees mee kunt vervangen tot de tijd van jullie afspraak, of het echt nodig is dat je weer vlees gaat eten.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Kersjes het volgende:
Hoera voor Amelie! Ze wilde gewoon lekker in bad, dit is haar manier geweest om dat aan te geven
je gaat het haast denken ja...

blij ei

En Chan leuk is dat hè? Amélie is helemaal stil als ik zing en ze moet lachen enzo. En ze wordt er inderdaad ook rustig van. Toch nog iemand die het kan waarderen
Fijn dat Timo weer een beetje opgeknapt lijkt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75277112
Ohw Twinkly en Niels Hopelijk kan de huisarts snel iets voor jullie doen! En wat Huup zegt hoor, ze komen nou eenmaal niet met gebruiksaanwijzing..

Huup wat een heerlijke Amélie-bad-foto! En zo'n ding wil ik ook hebben voor Timo, wat ziet het er comfi uit zeg Past dat ook in een babybad? Jawel toch? Ahem, ja het zal wel, aangezien er ook een baby in een babybad past...
pi_75277245
ja t was voor het eerst dat we het ding gebruikten, ik wilde niet het hele bad vol laten lopen dit keer, maar om nou zelf in zo'n minilaagje water te gaan zitten...
Hij is geloof ik bedoeld voor in die babybadjes, wij hebben hem gekregen van de buurvrouw en die gebruikte hem in t babybadje. Wij hebben alleen het grote bad en de tub vindt mevrouw niet meer leuk dus dit is ook best zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75277479
Huup en Chan, wij gebruiken het ding in het gewone bad, daar zijn ze volgens mij ook voor bedoeld. Te koop bij de prenatal geloof ik (ik heb em cadeau gehad). Het is hier een grote hit en ik vind het ook veel makkelijker dan in de tummy doen. In de tummy krijg ik bijna niet alleen voor elkaar of ik moet de emmer de hele dag laten staan want ik kan em niet tillen. En dit gaat super! Bij enorme poepbroeken gooi ik het ding in bad, kraan open, snel luier verschonen en vast wat wassen en dan is het bad vol genoeg om Driekus er in te leggen.

Niels en Twinkly , vervelend zeg! En wat fijn dat je er zo tussen mag bij de huisarts. Hopelijk valt het mee. En ik zou even goed overleggen met de dieetiste, die heeft er voor gestudeerd, misschien hoef je geen vlees te gaan eten.

Ik heb net toch maar de huisarts gebeld voor mezelf. Driekus is maandag 10 weken oud en ik heb geloof ik al 5 dagen (verspreid) gehad waarop ik geen bloed verloor. Had zo de hoop dat het na een menstruatie zou ophouden, maar niet dus. Argh, ik ben er zo klaar mee
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75277762
oh toch voor in het gewone bad ja? Hmm mijn buurvrouw heeft geen bad geloof ik alleen een douche dus zij deed het in het babybadje. Maar goed ik weet het idd ook neit precies want ik heb hem ook gekregen. Lekker duidelijk
Maar hij s wel handig!

Vervelend zeg Mefke.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75281039
Twinkly, toen ik zelf nog enorm bezig was met borstvoeding op gang krijgen heb ik ergens gelezen dat ze krampjes kunnen krijgen als de moeder melk drinkt. Ik kan het nu niet meer vinden, maar ik weet dat ik het ergens heb gelezen, want ik ben toen accuut gestopt met zelf melk drinken.
Ik heb nog even gegoogled en kwam ook nog dit tegen:
"Allergie of intolerantie voor melk
Prof. Castronovo uit België vertelde dat het IgA door melk stuk gemaakt wordt. Indien de moeder tijdens de borstvoeding veel melk drinkt, dan krijgt het kind te weinig IgA en kan dan allergisch reageren met bijv. eczeem. Het stoppen van melk drinken heft de situatie op."
pi_75281121
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb net toch maar de huisarts gebeld voor mezelf. Driekus is maandag 10 weken oud en ik heb geloof ik al 5 dagen (verspreid) gehad waarop ik geen bloed verloor. Had zo de hoop dat het na een menstruatie zou ophouden, maar niet dus. Argh, ik ben er zo klaar mee
Hier precies hetzelfde Het wordt ook niet minder, alleen maar meer. Ben gewoon al bijna twee weken ongesteld nu.

Huub, nu wil ik ook zo'n badding!
pi_75281283
Dat ziet er comfi uit! Amelie heeft gewoon vet gelijk, daar zou ik ook wel in willen liggen!

Twinkly, het klinkt best wel als het verhaal van Lars, alleen begon die niet meteen na de voeding te gillen maar na anderhalf uur. Hij leek ook erg te reageren op de voeding, dus we zijn toen eerst naar Omneo geswitched, toen dat ook niet hielp naar Pepti.
Op de pepti doet hij het goed, maar we proberen nu toch of we het kunnen afbouwen.
Ik hoop dat dat gaat, het is natuurlijk het mooist als hij een zo normaal mogelijke voeding kan krijgen.
Maar gaat het niet dan krijgen we wel de machtiging voor de apotheek, en hoeven we de pepti niet meer zelf te betalen.
Ondertussen gaan we met Lars ook naar de osteopaat, Lars heeft het Kisssyndroom, wat inhoudt dat hij enorm last van zijn nekje heeft. Die man behandeld hem en het lijkt goed te helpen.
Heb jij ook contact met de wvk of iemand anders? Ik vond het heel fijn dat er een deskundig iemand meedacht met ons. Het is hartstikke zwaar, een kindje wat heel veel en hard huilt. Probeer ook hulp aan te nemen als dat je wordt aangeboden. Niels een keertje uitbesteden, of iemand die je helpt in huis.
Niet alleen maar de powermama uithangen, want het gaat opbreken....
Ik hoop dat je met het elimineren van melkproducten de koe bij de hoorns hebt, en dat het dan beter met Niels gaat.

Mefke, wat naar! Hier begon het vandaag ook alweer, zat nog geen 3 weken tussen. Kun je nagaan dat een lichaam best wel te lijden heeft onder een zwangerschap, of in ieder geval je hormoonhuishouding.
Ik ga maar weer braaf de pil slikken, dan regel ik in ieder geval nog zelf wanneer ik ongesteld wordt.

We zijn met Lars bezig met slapen in zijn eigen bedje, en zelf in slaap vallen.
Lastig....maar we hebben het met Meike ook gehad. Rationeel weet ik heel goed dat ik hem even moet laten huilen, maar mijn gevoel kan daar echt niet tegen.
Gister toch maar doorgezet, het duurde 45 min voordat hij in slaap viel....
Vanmorgen was het na een minuutje of 10 stil (en vervolgens 3 uur slapen!) en nu ligt hij ook weer te slapen nadat hij een min. of 5 heeft gehuild....
Oh ik hoop dat deze trend zich voortzet.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75281542
Oh, wat lief, Amelie in het badzitje! Wat kijkt ze blij
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Xenia het volgende:
Twinkly, toen ik zelf nog enorm bezig was met borstvoeding op gang krijgen heb ik ergens gelezen dat ze krampjes kunnen krijgen als de moeder melk drinkt. Ik kan het nu niet meer vinden, maar ik weet dat ik het ergens heb gelezen, want ik ben toen accuut gestopt met zelf melk drinken.
Ik heb nog even gegoogled en kwam ook nog dit tegen:
"Allergie of intolerantie voor melk
Prof. Castronovo uit België vertelde dat het IgA door melk stuk gemaakt wordt. Indien de moeder tijdens de borstvoeding veel melk drinkt, dan krijgt het kind te weinig IgA en kan dan allergisch reageren met bijv. eczeem. Het stoppen van melk drinken heft de situatie op."
Ja, zoiets had ik ook gevonden! o.a. hier. En met die symptomen van exceem op de wangen vond ik het toch wel erg verdacht.
Ik ben net teruggebeld door de dietiste, ik moest mijn voedingsschema van een dag doormailen en dan kijkt zij wat ik als vervanging kan eten en mailt dat terug. Ze gaat ook kijken of ik eerder volgende week op het spreekuur kan komen. Lief he?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75281665
Wat goed Karin!

Xeentje ligt in de wandelwagen naast me te slapen. Ze heeft vanmorgen haar eerste prikjes gehad. Wat is dat zielig Maar ze was super dapper en lachte alweer voorzichtig toen we de deur uit gingen.
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen er over. Laatst waren er 3 baby's overleden na die vaccinatie en ze zijn er nog niet achter hoe dat nou kon gebeuren. Ik begreep dat ze gewoon stopten met ademhalen. Dus ik laat mijn meisje vandaag geen seconde uit het oog
* Xenia had van te voren nooit gedacht dat ze zo'n overbezorgde moeder zou zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 04-12-2009 13:58:32 ]
pi_75281809
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Xenia het volgende:
Wat goed Karin!

Xeentje ligt in de wandelwagen naast me te slapen. Ze heeft vanmorgen haar eerste prikjes gehad. Wat is dat zielig Maar ze was super dapper en lachte alweer voorzichtig toen we de deur uit gingen.
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen er over. Laatst waren er 3 baby's overleden na die vaccinatie en ze zijn er nog niet achter hoe dat nou kon gebeuren. Ik begreep dat ze gewoon stopten met ademhalen. Dus ik laat mijn meisje vandaag geen seconde uit het oog
* Xenia me had van te voren nooit gedacht dat ze zo'n overbezorgde moeder zou zijn
Ja eng die verhalen! Maar toen was er iets mis met het vaccin he.
En zielig, gemeneriken op het CB, zomaar een naald in die kleine beentjes te jassen
Sterkte met Xeentje vandaag, hopen dat ze er niet zo'n last van krijgt.
Lars werd er vooral slaperig van....niet verkeerd haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75282224
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Ja, zoiets had ik ook gevonden! o.a. hier. En met die symptomen van exceem op de wangen vond ik het toch wel erg verdacht.
Ik ben net teruggebeld door de dietiste, ik moest mijn voedingsschema van een dag doormailen en dan kijkt zij wat ik als vervanging kan eten en mailt dat terug. Ze gaat ook kijken of ik eerder volgende week op het spreekuur kan komen. Lief he?
Fijn ja!

Karin ik dacht ook eerst dat het wel lekker zou zijn als ze lekker een dagje slaapt, maar daar ben ik van terug gekomen want nu hang ik elke halve minuut boven de wagen om te kijken of ze nog wel ademt
pi_75284043
Xenia, ongeruste mama

Lente heeft ook een hele dag liggen slapen na d'r prikjes. Ze werd alleen maar wakker om te drinken.

Vannacht heeft ze van 2200 tot 0800 geslapen! Sinds een kleine week slaapt ze al door (van 2200 tot 0600), maar dit was wel erg lang. En ik had niet eens 'tijd' om me ongerust te maken, om te twijfelen of ik 'r wel of niet wakker zou maken. Want ik sliep zelf ook.
pi_75288674
Xeentje een voor de prikken. Driekus mag dinsdag, ik ben benieuwd...een slapend kindje lijkt me dan niet zo erg, maar ik hoop vooral dat ie er minder last van heeft dan zijn moeder. Ik voel die mg prik nog en dat na dik een week en ik voelde de prik van de verdoving voor de bevalling ook ongeveer 2 weken.
Lekker he Ssserpente, dat doorslapen. Driekus kan het weer, zolang ie zijn voeding maar op tijd krijgt.
Karin ik hoop dat Lars het snel doorheeft, dat slapen in zijn eigen bedje. Lijkt me wel zo fijn.

En over dat bloeden, ik wil nou toch graag een echo hoor, effe kijken of er geen placentarestje is. En als dat niet zo is (en dat hoop ik) dan moet ik er gewoon meer leren leven en dat gaat vast ook wel lukken. Maar nou maak ik me gewoon ongerust. En ik vrees dat mijn hb hierdoor ook weer te laag is, ben veel sneller moe dan een paar weken terug.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:45:29 #268
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75289987
Karin, er lijkt zeker progressie in te zitten !!

Twinkly, heel heftig, je verhaal. Zoals Karin al schrijft, heb je contact met een deskundig iemand? Iemand die julie de juiste richting op kan helpen? Want het is zo ontzettend zoeken soms. En iemand die met 'andere ogen kijkt' kan soms heel verhelderend zijn. Misschien ook een idee om iemand te vragen om je huisje oid bij te houden, dan kan jij je op Niels concentreren. Of juist andersom, is misschien ook wel even lekker. Of een dagje er tussenuit? Kan je even opladen. Sterkte iig!

Wat een mooie foto van Amélie! Ziet er comfortabel uit zeg!

Mefke, idd gewoon even naar vragen. Een echo is zo gemaakt en dan heb je tenminste zekerheid. Misschien is een multivitamine als extraatje een goed idee? Heeft mij toen wel geholpen in ieder geval. Sterkte!

Ssserpente, je verhaal over het slapen klinkt heerlijk! Lekker!
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:46:55 #269
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75290018
Xenia, onze mannen hebben na de eerste prikken ook bijna de hele dag geslapen. 's Avonds wel een beetje verhoging, ik heb toen bij iedere voeding de temperatuur in de gaten gehouden, vond ik zelf erg prettig. Maar: sneu idd! Dat blijft, ook bij volgende prikken vond ik. Gelukkig ben je er na 3 x even vanaf!
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:16:55 #270
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75290788
Xenia, ik snap je bezorgdheid anders heel goed hoor, is niet raar toch? En toezien op zo'n zielig koppie omdat je kind pijn heeft doet gewoon pijn aan je hart!

Twinkly, jeumig zeg, ik vind het echt ontzettend naar te lezen hoeveel moeite het jullie allemaal kost. Verschríkkelijk heftig! Ik vind je echt een held hoor, ik had denk ik allang het bijltje erbij neergegooid. Ik hoop echt dat de diëtiste iets voor je kan betekenen, in elk geval súperfijn dat je (hopelijk) eerder terecht kunt.

Huups, ook hier al zo'n ontzettend mooie foto Kan ik die kleine muffin van je niet alvast uithuwelijken aan mijn zoon? Krijgen we vast héle mooie kleinkindjes van

Karin, dat lijkt me echt moeilijk hoor, succes! Het klinkt gelukkig wel alsof er vooruitgang in zit, dat is alvast iets

Hiero een goede dag hoor, voeden gaat goed, hij is een beetje aangekomen (20 gram, geen idee of dat weinig is, maar elke vooruitgang maakt me gelukkig op het moment) en mijn hechtingen zien er supergoed uit, de gynaecologe in het ziekenhuis was impressed en de zuster vond dat ik me al behoorlijk kwiek voortbewoog Mijn mama heeft zich vandaag ook nog niet gemeld, heel fijn.. Begin wel een beetje op te zien tegen komende week, ineens is het al weekend en lief moet dinsdag weer gaan werken! Hoe bizar snel gaat de tijd! Het lijkt me zwaar alle voedingen 's-nachts te moeten doen zonder hulp en qua verschonen heb ik nogal snel last van mijn rug & bekkenbodem.. Misschien maar verschoningskussen op tafel ofzo, kan ik Stef zittend verschonen
3!
pi_75294946
@ Twinkly, wat zei de huisarts?
Sterkte ermee, huilen is zooooooooooooooooo vervelend.

@ Karin, goed dat je hem laat wennen.
Hier wil Tijn overdag niet in zijn eigen bed slapen.
's Avonds gaat het wel goed en 's nachts maar overdag is het ook huilen en met of zonder pacco, het maakt niets uit.
Ik laat hem vaak 10min. huilen en dan ga ik er weer naar toe etc. maar vind het soms zo zielig.

@ Incantrix, komt vast goed joh.
Tenminste de eerste keer alleen zijnviel mij heel erg mee, net of ik nooit anders gedaan had.
Aan het begin "woonde" ik wel veel boven hoor en verschoonde hem ook weleens of op de bank of op tafel (en nu nog weleens).
Dan haalde ik beneen kopje thee, sapje, boterhammen enzo en dan ging ik naar boven, Tijn fles gevne, kolven, en lekker beetje in bed liggen lezen en slapen vooral.
pi_75301449
Bar, ik moet een beetje lachen om Roy die onder die speelboog ligt. Hij kijkt zo nadenkend.

Asynuir, ehm, die van mij was zeer druk in de buik en is ook zeer druk erbuiten. Zoals familie zo netjes zegt, hij is wel beweeglijk he? en hem dan maar weer gauw teruggeeft.
Maar goed, dat zegt natuurlijk niets over Harry.

Twinkly meis, wat zwaar klinkt het allemaal. Ik wil je alleen even een dikke knuffel geven, ik vind dat je het heel goed doet, maar denk om jezelf he.

He Amelie heeft hetzelfde badding als Ko! Zie je wel!
Ik heb dat ding in het kleine badje gebruikt maar vond het niet handig, maar in het grote bad heb ik nog niet geprobeerd, ziet er een stuk beter uit. Ko spettert trouwens zo in het kleine badje dat we dat al bijna niet meer doen, in het grote bad is meer ruimte voor actie!
Dus zo chill als Amelie zal hij er nooit bijliggen.

Karin, dat zou fijn zijn als die trend van slapen doorzet!

Xenia, heel begrijpelijk hoor, die angst voor de prikken. Vooral na dat nieuws.

Mefke, wat vervelend. Ik hoop dat het bloeden gauw ophoudt, ik kan me voorstellen dat je er niet goed van wordt.

Incantrix, spannend die eerste dagen alleen met Stef. Komt helemaal goed, hoe Het-Is -Mij het aanpakte klinkt helemaal goed!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:00:53 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75301800
twinkel Niels en man, Pittige tijden voor jullie, en slopend.
Wel fijn dat jullie ook serieus genomen worden en dat er wat aan gedaan word.
Sterkte!
En dat Niels zich snel beter in zijn vel voelt zitten.

Xenia hoe is het met je dochter? nog last gehad van de prikken?

Asynuir, hier een druk kindje in de buik, en een zeer druk kindje nu...

Lars zo lekker slapen
Maar ik zag dat er in DL ook doorgeslapen word Goed zo Lotte!
Amélie lekker ontspannen chillen in haar whirpool
Incantrix en Stef lekker genieten en kneuteren hoor!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75302965
Aw Niels wat zielig zeg Sterkte Twinkly.

Mef dat is idd wel erg lang lijkt me...ben benieuwd.

Amélie wat ben jij toch een dotje Lekker in bad

Xenia-beeb de eerste prikjes gehad! Jaha dat doet toch wel wat met je hé?
Evi had afgelopen week de tweede keer prikjes en was er helemaal niet lekker door. We hebben 2 maal kinderparacetamol gegeven (60mg geloof ik) en dat hielp wel iets. Ze heeft behoorlijk liggen huilen, terwijl ze helemaal geen huilbaby is. De eerste keer prikjes sliep Evi ook heel veel, in tegenstelling tot nu.

aan alle beebjes en mama's

Evi in haar wiegje bij oma en opa

[ Bericht 10% gewijzigd door DuchessX op 04-12-2009 23:41:58 ]
#geen
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:36:30 #275
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75303053
Hehe, ik ben weer bijgelezen. Laptopje is weer gereanimeerd, dus ik kan weer voluit toegeven aan mijn fokverslaving

Asy, Thomas was op de echo's ook altijd een druktemaker. Hoewel ik er niet zo heel veel van voelde vanwege de ligging van de placenta, tenminste niet zoals jij het beschrijft. En je weet hoe hij nu is....
Ik blijf er gewoon bij dat je een kleine hooligan krijgt. *relluh!*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')