oh wat lief dat je het gevraagd hebt! dankjewelquote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje! Ik heb vandaag onze fysio gevraagd over dat rollen voetjes vastpakken en als ze het al konden nu was het echt heel vroeg. 4-5 maanden is daarvoor echt wel gemiddeld.
Het is wel goed, dat van die voetjes omdat ze dan hun rugje bollen dus het idee dat je fysio graag zou zien dat ze het deed is wel leuk, maar het zou echt rap zijn hoor!
De fysio heeft vandaag Oscar's schedeltje weer opgemeten, morgen of volgende week krijgen we de uitslag Er was iig nu al wel aan de vorm te zien dat het schedeltje nog niet mooi rond was... Als ze alles berekend heeft gaan we overleggen over hoe nu verder zeg maar.
Volgens mij is het wel iets verbeterd, wat ik ervan kan zien, maar toen ze me de vorm liet zien vanmiddag viel het me eig. tegen dat het nog zo ongelijk was...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh wat lief dat je het gevraagd hebt! dankjewel
wij moeten maandag weer... ik ben benieuwd. Kind gaat nog geen kant op als ik haar op dr buik leg en ook die voeten doet ze nog niets mee. Ze ziet ze wel en ze vindt het geinig om haar tenen te bewegen (dikke pret!) maar pakken nèh... maar rugje bollen dus, okay, daar kan ik misschien wel iets meer mee.
Heeft je fysio ook gezegd of Oscar's schedel wel al rond had moeten zijn? Of dat het wellicht nog gewoon bijtrekt ofzo? En maak je je er zelf zorgen om?
Mijn fysio heeft dus nog niets opgemeten, en vorige keer zei ze dat ze ons eigenlijk had willen ontslaan maar dat ze het toch maar niet ging doen. Ergens ben ik dus blij dat ze ons niet ontslagen heeft maar aan de andere kant vond ik het wel gek dat ze ons zo weg wilde sturen zonder iets gemeten te hebben ofzo. Terwijl ze wel steeds roept dat ze zo plat isik ga denk ik maandag maar ns vragen of Amélie ook opgemeten kan worden want al dat haar is leuk en aardig maar ik zie nauwelijks iets aan haar schedel qua veranderingen
zijquote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gek dat hij zegt dat het erger is, maar dat hij dan niet meet...
Ik was bij de eerste keer meten al verbaasd dat hij net over de grens van matig naar erger zat.
En toen dacht ik 'ach, stel dat... wat maakt zo'n helmpje dan uit' maar idd vind ik het nu ook een naar idee. Maar goed, beter wel doen. Stel dat hij later ooit zijn koppie kaal wil scheren dan moet het er wel een beetje uit zien.
jaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef mefke79 het volgende:
Hebben jullie hummels trouwens ook van die ijskoude handjes als je ze 's ochtends uit bed haalt? Echte ijspegels zijn het hier, het eigenwijsje wil gewoon niet met zijn handjes onder de dekens.
Hij zat aan het begin op mijn schoot aan het hoofd van de tafel en sloeg er ook nog heel professioneel op!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef mikoxx het volgende:
En, knappe Ko! Heb je ook lekker meevergaderd of was je wel stil? haha!
Kersjes, had het ook nog even nagezocht, postbus 51 meldt het volgende: En ook tijdens uw bevallingsverlof en de eerste zes weken na uw bevallingsverlof mag u niet worden ontslagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Kersjes het volgende:
En de brief bewaar ik idd. Heb het even nagezocht Mefke, je mag niet binnen 12 weken na de bevalling ontslagen worden.
Die van mij leek wel 24 uur per dag wakker toen hij nog in de buik zat, maar nu hij er is blijkt zijn favoriete hobby slapen te zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Asyniur het volgende:
Nog eventjes en dan mag ik ook in dit topic posten met mijn manneke. Als hij zo druk blijft als nu in mijn buik, dan kan ik mijn lol nog op!
En a.s. Maandagochtend komt ze weer om te kijken hoe roy dan overdag is.quote:Gisteravond gesprek gehad na het video gebeuren.
Tja weinig op of aan te merken, we doen het goed.
Wat nou precies de bedoeling was weten we nu wel;
Doordat je te maken hebt met een huilbaby, komt het wel eens voor dat je dan vergeet dat je een kindje hebt, en dat je daar dan heel anders naar bent. (qua contackt zoeken ed)
Alleen dat is hier dus niet aan de orde.
Na aanleiding van mijn verhaal wat ik gisteren vertelde, schrok dat vrouwtje best wel, en komt nu maandag nog een keertje langs maar dan overdag.
Ik vertelde dus dat ik niet de volledige liefde aan Roy durf/kan geven, want stel nou dat.... ik houd gepaste afstand.
kijken in de toekomst dat durf/kan ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |