oh wat lief dat je het gevraagd hebt! dankjewelquote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje! Ik heb vandaag onze fysio gevraagd over dat rollen voetjes vastpakken en als ze het al konden nu was het echt heel vroeg. 4-5 maanden is daarvoor echt wel gemiddeld.
Het is wel goed, dat van die voetjes omdat ze dan hun rugje bollen dus het idee dat je fysio graag zou zien dat ze het deed is wel leuk, maar het zou echt rap zijn hoor!
De fysio heeft vandaag Oscar's schedeltje weer opgemeten, morgen of volgende week krijgen we de uitslag Er was iig nu al wel aan de vorm te zien dat het schedeltje nog niet mooi rond was... Als ze alles berekend heeft gaan we overleggen over hoe nu verder zeg maar.
Volgens mij is het wel iets verbeterd, wat ik ervan kan zien, maar toen ze me de vorm liet zien vanmiddag viel het me eig. tegen dat het nog zo ongelijk was...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh wat lief dat je het gevraagd hebt! dankjewel
wij moeten maandag weer... ik ben benieuwd. Kind gaat nog geen kant op als ik haar op dr buik leg en ook die voeten doet ze nog niets mee. Ze ziet ze wel en ze vindt het geinig om haar tenen te bewegen (dikke pret!) maar pakken nèh... maar rugje bollen dus, okay, daar kan ik misschien wel iets meer mee.
Heeft je fysio ook gezegd of Oscar's schedel wel al rond had moeten zijn? Of dat het wellicht nog gewoon bijtrekt ofzo? En maak je je er zelf zorgen om?
Mijn fysio heeft dus nog niets opgemeten, en vorige keer zei ze dat ze ons eigenlijk had willen ontslaan maar dat ze het toch maar niet ging doen. Ergens ben ik dus blij dat ze ons niet ontslagen heeft maar aan de andere kant vond ik het wel gek dat ze ons zo weg wilde sturen zonder iets gemeten te hebben ofzo. Terwijl ze wel steeds roept dat ze zo plat isik ga denk ik maandag maar ns vragen of Amélie ook opgemeten kan worden want al dat haar is leuk en aardig maar ik zie nauwelijks iets aan haar schedel qua veranderingen
zijquote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gek dat hij zegt dat het erger is, maar dat hij dan niet meet...
Ik was bij de eerste keer meten al verbaasd dat hij net over de grens van matig naar erger zat.
En toen dacht ik 'ach, stel dat... wat maakt zo'n helmpje dan uit' maar idd vind ik het nu ook een naar idee. Maar goed, beter wel doen. Stel dat hij later ooit zijn koppie kaal wil scheren dan moet het er wel een beetje uit zien.
jaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef mefke79 het volgende:
Hebben jullie hummels trouwens ook van die ijskoude handjes als je ze 's ochtends uit bed haalt? Echte ijspegels zijn het hier, het eigenwijsje wil gewoon niet met zijn handjes onder de dekens.
Hij zat aan het begin op mijn schoot aan het hoofd van de tafel en sloeg er ook nog heel professioneel op!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef mikoxx het volgende:
En, knappe Ko! Heb je ook lekker meevergaderd of was je wel stil? haha!
Kersjes, had het ook nog even nagezocht, postbus 51 meldt het volgende: En ook tijdens uw bevallingsverlof en de eerste zes weken na uw bevallingsverlof mag u niet worden ontslagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Kersjes het volgende:
En de brief bewaar ik idd. Heb het even nagezocht Mefke, je mag niet binnen 12 weken na de bevalling ontslagen worden.
Die van mij leek wel 24 uur per dag wakker toen hij nog in de buik zat, maar nu hij er is blijkt zijn favoriete hobby slapen te zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Asyniur het volgende:
Nog eventjes en dan mag ik ook in dit topic posten met mijn manneke. Als hij zo druk blijft als nu in mijn buik, dan kan ik mijn lol nog op!
En a.s. Maandagochtend komt ze weer om te kijken hoe roy dan overdag is.quote:Gisteravond gesprek gehad na het video gebeuren.
Tja weinig op of aan te merken, we doen het goed.
Wat nou precies de bedoeling was weten we nu wel;
Doordat je te maken hebt met een huilbaby, komt het wel eens voor dat je dan vergeet dat je een kindje hebt, en dat je daar dan heel anders naar bent. (qua contackt zoeken ed)
Alleen dat is hier dus niet aan de orde.
Na aanleiding van mijn verhaal wat ik gisteren vertelde, schrok dat vrouwtje best wel, en komt nu maandag nog een keertje langs maar dan overdag.
Ik vertelde dus dat ik niet de volledige liefde aan Roy durf/kan geven, want stel nou dat.... ik houd gepaste afstand.
kijken in de toekomst dat durf/kan ik niet.
Dat geeft hoop!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Chan het volgende:
Asy Timo was ook zo'n actieveling in mn buik, maar sinds hij er uit is, is het een typische slaapbaby geworden
je gaat het haast denken ja...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:43 schreef Kersjes het volgende:
Hoera voor Amelie! Ze wilde gewoon lekker in bad, dit is haar manier geweest om dat aan te geven![]()
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb net toch maar de huisarts gebeld voor mezelf. Driekus is maandag 10 weken oud en ik heb geloof ik al 5 dagen (verspreid) gehad waarop ik geen bloed verloor. Had zo de hoop dat het na een menstruatie zou ophouden, maar niet dus. Argh, ik ben er zo klaar mee
Ja, zoiets had ik ook gevonden! o.a. hier. En met die symptomen van exceem op de wangen vond ik het toch wel erg verdacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Xenia het volgende:
Twinkly, toen ik zelf nog enorm bezig was met borstvoeding op gang krijgen heb ik ergens gelezen dat ze krampjes kunnen krijgen als de moeder melk drinkt. Ik kan het nu niet meer vinden, maar ik weet dat ik het ergens heb gelezen, want ik ben toen accuut gestopt met zelf melk drinken.
Ik heb nog even gegoogled en kwam ook nog dit tegen:
"Allergie of intolerantie voor melk
Prof. Castronovo uit België vertelde dat het IgA door melk stuk gemaakt wordt. Indien de moeder tijdens de borstvoeding veel melk drinkt, dan krijgt het kind te weinig IgA en kan dan allergisch reageren met bijv. eczeem. Het stoppen van melk drinken heft de situatie op."
Ja eng die verhalen! Maar toen was er iets mis met het vaccin he.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Xenia het volgende:
Wat goed Karin!![]()
Xeentje ligt in de wandelwagen naast me te slapen. Ze heeft vanmorgen haar eerste prikjes gehad. Wat is dat zieligMaar ze was super dapper en lachte alweer voorzichtig toen we de deur uit gingen.
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen er over. Laatst waren er 3 baby's overleden na die vaccinatie en ze zijn er nog niet achter hoe dat nou kon gebeuren. Ik begreep dat ze gewoon stopten met ademhalen. Dus ik laat mijn meisje vandaag geen seconde uit het oog![]()
* Xenia me had van te voren nooit gedacht dat ze zo'n overbezorgde moeder zou zijn
Fijn ja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Ja, zoiets had ik ook gevonden! o.a. hier. En met die symptomen van exceem op de wangen vond ik het toch wel erg verdacht.
Ik ben net teruggebeld door de dietiste, ik moest mijn voedingsschema van een dag doormailen en dan kijkt zij wat ik als vervanging kan eten en mailt dat terug. Ze gaat ook kijken of ik eerder volgende week op het spreekuur kan komen. Lief he?
We hebben contact met de huisarts en het CB, maar het CB heeft als advies alleen nog maar de "30-minuten-laten-huilen kookwekker methode" van Ria Blom gegeven. Ja, dat ga ik natuurlijk niet doen met een kindje dat pijn heeftquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:
Twinkly, heel heftig, je verhaal. Zoals Karin al schrijft, heb je contact met een deskundig iemand? Iemand die julie de juiste richting op kan helpen? Want het is zo ontzettend zoeken soms. En iemand die met 'andere ogen kijkt' kan soms heel verhelderend zijn. Misschien ook een idee om iemand te vragen om je huisje oid bij te houden, dan kan jij je op Niels concentreren. Of juist andersom, is misschien ook wel even lekker. Of een dagje er tussenuit? Kan je even opladen. Sterkte iig!
Bar, ben je al eens doorgestuurd naar een kinderarts?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef _Bar_ het volgende:
Twinkel gewoon lekker van je afschrijven hoor, lucht voor jezelf ook alleen maar op.
En het is gewoon erg pittig, niet alleen het ouderschap, maar alles eromheen ook.
En als dan je kindje ook nog aardig wat aandacht vraagt, is dat net nog ietsjes pittiger
En dat refluxverhaal....
Zantac hielp hier dus niet, daar kwamen alleen nog maar krampen van.
Het jbpm helpt daarintegen wel tegen het overmatige spugen.
Heb gisteravond met vriend afgesproken dat we na maandag weer contackt op gaan nemen met de ha, dat er nog maar eens goed naar Roy gekeken moet worden.
Weet niet wat het is, maar het gehuild ed maakt me onrustig.
Het ging echt bijna een hele week goed, maar nu alweer 2 dagen terug bij af.
Incantrix en StefWoei zet het door he !!!
Rocka en Baby lekker doorgeslapen
Evi
Pokonquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:48 schreef Poppedein het volgende:
Jeeeeeeeeeeetje Evi..inderdaad zeg, wat voeren ze jou?
mja dat had ik ook wel gewild maar morgen komen mn schoonouders op visitequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:20 schreef Stiemie het volgende:
Ja Huup hier ook slecht drinken en alleen maar brullen terwijl ze echt al doodop en hongerig moet zijn geweest. Morgen maar een dagje rustiger aandoen.
`quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn heerlijke bolleke heeft er heel weinig van meegekregen!
Had van te voren niet veel geslapen, viel om 5 uur na een fles in slaap, is toen lekker in de wandelwagenbak bij mijn zus op zolder geparkeerd en toen zijn wij de kadootjes gaan doen. Om 8 uur hebben we hem weer naar beneden gehaald en toen werd hij ook pas weer wakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |