abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75259836
Brrrrrr, die koude handjes komen me bekend voor!
Net als de opdringeride oma's, maar dat is bij een 2e kindje opvallend minder. Mijn moeder durfde de eerste weken Toby amper aan te kijken omdat ze bang was dat Devin jaloers zou worden, inmiddels is ze gelukkig weer bijgetrokken.

Agossie, arme Timo.Hopelijk is hij gauw weer beter

Toby heeft een nieuw trucje waar ik wat minder blij mee ben, hij kan zich nu gericht krabben. Zijn eczeem speelt weer op en zijn voorhoofd is felrood en geririteerd. Zo sneu, hij is ook helemaal huilerig vandaag.

En de brief bewaar ik idd. Heb het even nagezocht Mefke, je mag niet binnen 12 weken na de bevalling ontslagen worden.
.... met gevoel voor drama....
pi_75260694
hier is het even doffe ellende. Meneer wil niet slapen en huilt hard en veel. Trekt telkens aan zijn linkeroor. Misschien oorpijn? Als je hem uit bed haalt stopt het huilen.

Hij slaapt al dagen slecht en drinkt ook slecht en word soms schreeuwend wakker. We twijfelen om hem een paracetalmol te geven. We weten natuurlijk niet zeker of dit het is.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:21:00 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75261196
Ik weet het bijna wel zeker. afgaande op wat je zegt dan he...
Drinken doet ook pijn bij oorpijn. En als je hem uit bed haalt zit hij rechtop en doet het ook minder pijn... Zeker als het al een paar dagen duurt....
Paracetamol zou ik iig wel doen als ik het zo lees en ik zou toch vanavond als het echt niet gaat de hap bellen, en anders morgen de ha.
pi_75261410
Jeetje Incantrix, wat lastig zo met je moeder. Klinkt inderdaad alsof het het beste is om eens met je vader te praten. Maar het is wel belangrijk dat in deze tijd, waarin je elkaar leert kennen met zijn drieen, dat je dat ook gewoon ongestoord kan doen. Ik hoop dat ze dat gauw inziet.
En hopelijk is Stef gauw op zijn gewicht.

Willow, kletskontje.

Poppejans, je bent toch nog niet bevallen zonder dat ik het weet? Je hebt nog 4 dagen

Bar, kun je Roy anders niet meenemen terwijl je je was opvouwt bv? Ko vond dat wel interessant, net als in de wipstoel bij de keuken naar het koken kijken. En dan een lekker muziekje opzetten en meezingen en een raar dansje doen, doet het hier heel goed! En inderdaad, zo'n babygym waar ze tegen aan kunnen slaan, daar kan Ko zich wel een half uur mee vermaken.

BE, hopelijk gaat het helemaal goedkomen met Oscars hoofdje en hoeft hij geen helm. Dat zou toch erg fijn zijn.

Huup, jouw mams kan er ook wat van he? Ik snap het wel hoor, ik zit hier achter een beeldscherm en ik krijg al zo'n zin om Amelie te knuffelen als ik haar zie, laat staan als je haar oma bent. Maar tact is misschien nog een leuk leerdoel voor je moeder.

Chan, hopelijk zijn jullie allebei weer snel beter. Hopelijk kan de dietiste je helpen.

IJsklompjes, ja! Lekker vooral 's nachts, van die koude pootjes in je zij.

Arme Toby, zo'n last van jeuk en eczeem.

voor alle andere kindjes en mama's!

Ko was vandaag mee naar een vergadering en hij heeft zich keurig gedragen. Hij mag vaker mee!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 3 december 2009 @ 21:28:44 #230
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75261528
TheFrankey, ik heb wel eens gelezen dat ze ook een beetje last van de oortjes kunnen hebben als ze tandjes krijgen. Mss is dat het geval? Zou kunenn natuurlijk... En wat BE al zegt, als t niet gaat zou ik ook de HAP bellen hoor. En als de temp gaat oplopen zou ik zeker paracetamol geven voor de nacht.

Toby, dat is niet zo slim van je. Maar, ja t jeukt ook zo, vervelend... beterschap!

En, knappe Ko! Heb je ook lekker meevergaderd of was je wel stil? haha!
pi_75261641
tnx voor de reacties.

Hij ligt nu weer huilend in bed. Als hij beneden is is het goed. Ook op het aankleedkussen vind hij het prima. Alleen in bed liggen dus niet.
Gelukkig zijn we wat gewend hier met huilende baby's en panieken we niet zo snel. Zijn temp is 37.1. We geven hem even een para nu
pi_75261803
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef mikoxx het volgende:
En, knappe Ko! Heb je ook lekker meevergaderd of was je wel stil? haha!
Hij zat aan het begin op mijn schoot aan het hoofd van de tafel en sloeg er ook nog heel professioneel op!
Daarna, had ik hem op de doek op grond gelegd, naast me en was hij lief aan het spelen. Iedereen schrok toen hij na een half uur een kreetje slaakte, ze waren hem gewoon vergeten!

Beterschap TheFrankey.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75262020
Kobus wat heb je je goed gedragen dan zeg

TheFrankey het klinkt gewoon al zielig. Wat sneu, hopelijk helpt de paracetamol.

Arme toby

we hadden net weer een poepluier!!
helemaal uit zichzelf. En het was welliswaar niet heel erg veel, maar t zat wel tot op dr rug, dus mn blije eitje is gelijk maar even in bad geweest.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75262075
Beterschap voor je kleine man TheFrankey!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75262351
mja hij ligt nu in zijn maxi-cosi bij de afzuigkap en is vooralsnog stil. Het is niet alles maar hij moet wat. Hij slaapt al niet sinds 4u vanmiddag. En vanacht was hij al om half 5 wakker. Is dus ook oververmoeid. Hopelijk werkt de paracetamol.

Je bedenkt je van alles: Oorpijn, tandjes, een stapje, kramp, zijn nieuwe schema. Kon hij maar gewoon praten.
Wat opvalt, bij papa of mama zijn is wel goed. Maar alleen in bed liggen is niets
pi_75262602
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Kersjes het volgende:
En de brief bewaar ik idd. Heb het even nagezocht Mefke, je mag niet binnen 12 weken na de bevalling ontslagen worden.
Kersjes, had het ook nog even nagezocht, postbus 51 meldt het volgende: En ook tijdens uw bevallingsverlof en de eerste zes weken na uw bevallingsverlof mag u niet worden ontslagen.
Stom he, dan mag jij je dus dadelijk 8 weken te pletter werken en dan mag het wel want dan zijn die 6 weken voorbij. Maar goed, ik neem aan dat je geen tijdelijk contract hebt, dus dan moeten ze nog best wel hun best gaan doen om je er uit te zetten. Maar leuk is het niet....

Toby ook al eczeem dus, vervelend zeg. Smeer je em ergens mee in? Driekus heeft mijn eczeem, nu niet alleen meer in zijn gezichtje, ik kom het om meer plekken tegen. Het grote voordeel is dat het niet lijkt te jeuken. Bij mij jeukt dit eczeem ook nooit, dus laten we hopen dat het hierbij blijft (ik heb meerdere soorten eczeem en dit is de enige die niet jeukt).

The Frankey succes vannacht!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75262964
wel fijn dat jullie altijd reageren op mijn verhalen terwijl ik eigenlijk nooit op jullie reageer. Eigenlijk heel oneerlijk.
Maar als man is het misschien toch een beetje anders. Terwijl ik toch het beste met iedereen voor heb hoor :-)
pi_75263554
O, af en toe een nuchtere ongezouten mannenmening zou niet verkeerd zijn hier hoor!

Oeke, wat goed zeg, die Ko heeft gewoon manieren, nu al!
Gewoon rustig zijn tijdens een vergadering.....goed bezig!

Leuk Mikoxx, dat de boys zo leuk meewerkten gister, dat is nog eens leuk showen!
Wij hebben eigenlijk weinig commentaar gehad dat we Lars niet meehadden.

O arme Toby met zijn eczeem, wat zielig toch....
Helemaal nu hij gericht kan krabben, issie straks helemaal gehavend natuurlijk.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75264732
Die speelkleden hebben wij ook, met de bogen, en eentje uit frankrijk aan beide kan hij met gemak slaan, maar echt max 6 min en dan is hij het beu.

Oeke ik neem hem al mee als ik de was opvouw, dat doe ik meestal boven en dan ligt Roy naast me op bed.
Als Papa gaat koken zet hij roy in de maxi-cosi op het onderstel bij hem.
zelfde met eten, in de wipstoel naast ons (en dan nu al zover dat we beide om de beurt eten)

Maar ach we hebben al een temperament vol kindje het zal er wel bijhoren

toby dat je maar snel van je eczeem af mag zijn
en jezelf openkrabben kan Roy hier ook als de beste.

The_Franky dat jullie kleine man zich snel beter mag voelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door _Bar_ op 03-12-2009 22:43:16 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75265085
Ko.... wat een voorbeeldige baby!

Hoera voor Amelie! Ze wilde gewoon lekker in bad, dit is haar manier geweest om dat aan te geven

Oh, zo leuk! Ik ben vandaag voor het eerst in bad gegaan met allebei m'n jongens
Toby vindt het heerlijk, hij gaat wel vaker badderen met M en grote broer, zolang hij maar half rechtop mag blijven. Zodra je hem horizontaal houdt begint hij te brullen.

Mefke, ik smeer Lanette zalf op zijn gezicht en zijn polsen, daar is het het ergst.
.... met gevoel voor drama....
pi_75265304
Jeetje Bar, ik vind dat Roy soms best op Lars lijkt!
Allebei zo'n klein rond en kaal koppie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75265535
en donkere kijkers
pi_75266906
Ik heb toch maar even de HAP gebeld en die zeiden dat we langs moesten komen, dus dat hebben we maar gedaan.. Inmiddels is zn koorts nog hoger, maar ik heb hem in slaap gekregen, nu afwachten hoe lang hij gaat slapen... Wat vréselijk zeg, een ziek kindje

voor de poepluier van Amélie Wij twijfelen ook nog steeds of we nou wel of geen lactulose moeten geven, laatst toch weer een keer gedaan en met het gewenste resultaat

Mefke hier ook altijd ijsblokjes als handjes, hij weigert zn armen onder de dekens te doen..

Ko nu al aan het vergaderen?

Bar inmiddels is de mevrouw geweest toch? Ik ben nogal een zeef en kan me echt niet herinneren of je al geschreven had hoe het gegaan was
pi_75267653
Chan, wat naar dat Timo zo ziek is heel veel beterschap voor hem. En volg je gevoel: als je het weer niet vertrouwt, gewoon bellen met de hap hoor! daar zijn ze voor. Sterkte vannacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75272607
Jeetje 1 dag bijna niet online geweest en zowat 2 pagina's om bij te lezen.

Incantrix en Huup, sterkte met de moeders. Kan me hun enthousiasme goed voorstellen, maar er zijn echt grenzen. Natuurlijk doet het pijn als je moeder het gewoon niet toelaat als je je EIGEN kind voor de EERSTE keer aan wilt kleden. En huup wat een lullige opmerking zeg! Mijn moeder is er ook zeeeeer regelmatig (deze week was ze er op maandag, dinsdag, donderdag en vanavond (sintshoppen!) en morgen komt ze weer Sinterklaas vieren ) maar dat is ook omdat ik het erg leuk vind. Al is het deze week wel erg veel als ik het zo teruglees, maar zolang het niet opgedrongen wordt en nee ook goed is, is het prima. Ben er juist maar wat blij mee dat ze zo vaak komt zeker in de periode dat Esmee zo veel huilde. Maar Huup reken er dus niet op dat het bij een 2e automatisch minder wordt

Innepin wat een lief filmpje Ze is lekker aan het kletsen zeg! (dat schaap hebben we ook, zal hem eens opzoeken misschien vindt Esmee 'm ook wel zo leuk. Enneh die luier hebben we ook regelmatig in beeld hoor. Je wil toch graag alles goed vastleggen, dan moet je soms gewoon even prioriteiten stellen )

De mannen van Mikoxx hebben Sint gezien! Waren ze dit jaar wel lief geweest?

Chan sterkte voor jou en voor Timo. Ziek zijn is nooit leuk. Beterschap! Oeh lees nu verder dat je naar de HAP geweest ben. Hoe is de nacht gegaan?

Toby wat goed dat je weer wat nieuws geleerd hebt, maar niet zo fijn dat dat krabben is. Kersjes kan je 'm 's nachts anders geen sokjes om zijn handjes doen? Of sabbelt ie ook graag op zijn handjes?

TheFrankey dat klinkt inderdaad als oorpijn. Sterkte voor je ventje.

En Kobus is gewoon al aan het vergaderen

Bar Esmee kan zich zeker een kwartiertje zelf vermaken emt de babygym of de mobiel. Soms ook als ik haar in de wipstoel neerzet als ik was opvouw ofzo. Er moet natuurlijk wel altijd iets zijn om naar te kijken want anders is het saaaaaaai en dat staat gelijk aan huilen

En die foto's van Lars en Roy Wat een mooie mannen zeg!
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:40:47 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75273289
Incantrix en huup, hebben jullie dezelfde moeder als ik
de teksten die ik nu in mijn mailbox heb zitten en zij is tuurlijk het slachtoffer en ik de rotdochter die haar verdriet doet en nooit wat van zich laat horen

Nog eventjes en dan mag ik ook in dit topic posten met mijn manneke. Als hij zo druk blijft als nu in mijn buik, dan kan ik mijn lol nog op!
pi_75273557
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Asyniur het volgende:

Nog eventjes en dan mag ik ook in dit topic posten met mijn manneke. Als hij zo druk blijft als nu in mijn buik, dan kan ik mijn lol nog op!
Die van mij leek wel 24 uur per dag wakker toen hij nog in de buik zat, maar nu hij er is blijkt zijn favoriete hobby slapen te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:54:57 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75273660
Lieve chan. ik ga het stukje er even bij pakken
quote:
Gisteravond gesprek gehad na het video gebeuren.
Tja weinig op of aan te merken, we doen het goed.
Wat nou precies de bedoeling was weten we nu wel;
Doordat je te maken hebt met een huilbaby, komt het wel eens voor dat je dan vergeet dat je een kindje hebt, en dat je daar dan heel anders naar bent. (qua contackt zoeken ed)
Alleen dat is hier dus niet aan de orde.

Na aanleiding van mijn verhaal wat ik gisteren vertelde, schrok dat vrouwtje best wel, en komt nu maandag nog een keertje langs maar dan overdag.
Ik vertelde dus dat ik niet de volledige liefde aan Roy durf/kan geven, want stel nou dat.... ik houd gepaste afstand.
kijken in de toekomst dat durf/kan ik niet.
En a.s. Maandagochtend komt ze weer om te kijken hoe roy dan overdag is.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:00:06 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75273779
chan beterschap voor de kleine man
pi_75274087
We zijn de nacht best goed doorgekomen, Timo heeft prima geslapen en is nu zelfs vrolijk, maar nog wel koortsig en heel erg snotterig.. En het is zo lief, ik heb hem een paar keer in slaap gezongen gisteravond laat, hij waardeert het écht als ik voor hem zing Hopelijk slaapt hij vandaag ook weer goed..

Asy Timo was ook zo'n actieveling in mn buik, maar sinds hij er uit is, is het een typische slaapbaby geworden

Bar Ik snap goed dat je gepaste afstand houdt, het is ook allemaal heel ingewikkeld zo.. Fijn dat ze maandag nog een keer komt Ik had het geloof ik al wel gelezen want het komt me wel héél bekend voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')