Jeetje Incantrix, wat lastig zo met je moeder.

Klinkt inderdaad alsof het het beste is om eens met je vader te praten. Maar het is wel belangrijk dat in deze tijd, waarin je elkaar leert kennen met zijn drieen, dat je dat ook gewoon ongestoord kan doen. Ik hoop dat ze dat gauw inziet.
En hopelijk is Stef gauw op zijn gewicht.
Willow, kletskontje.

Poppejans, je bent toch nog niet bevallen zonder dat ik het weet?

Je hebt nog 4 dagen
Bar, kun je Roy anders niet meenemen terwijl je je was opvouwt bv? Ko vond dat wel interessant, net als in de wipstoel bij de keuken naar het koken kijken. En dan een lekker muziekje opzetten en meezingen en een raar dansje doen, doet het hier heel goed!

En inderdaad, zo'n babygym waar ze tegen aan kunnen slaan, daar kan Ko zich wel een half uur mee vermaken.
BE, hopelijk gaat het helemaal goedkomen met Oscars hoofdje en hoeft hij geen helm. Dat zou toch erg fijn zijn.
Huup, jouw mams kan er ook wat van he?

Ik snap het wel hoor, ik zit hier achter een beeldscherm en ik krijg al zo'n zin om Amelie te knuffelen als ik haar zie, laat staan als je haar oma bent. Maar tact is misschien nog een leuk leerdoel voor je moeder.
Chan, hopelijk zijn jullie allebei weer snel beter. Hopelijk kan de dietiste je helpen.
IJsklompjes, ja! Lekker vooral 's nachts, van die koude pootjes in je zij.
Arme Toby, zo'n last van jeuk en eczeem.

voor alle andere kindjes en mama's!
Ko was vandaag mee naar een vergadering en hij heeft zich keurig gedragen.

Hij mag vaker mee!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir