Mefke hopelijk ben je er snel van af! Stom gedoe!
Wow, wat is Evi weer gegroeid! Lekkere bolle bijtwangen!
Hopelijk gaat Tijn snel lekker slapen in zijn bedje overdag
Icantrix wat fijn dat Stef aankomt

Ik had ook heel erg last van mijn bekkenbodem en rug tijdens het verschonen (en laten boeren) en nu nog steeds een beetje, wat helpt is heel bewust je onderbuik aanspannen (iets wat je tijdens je zwangerschap waarschijnlijk verleerd bent).
Dankjulliewel

Maar ik ben heul geen held, ik doe toch gewoon wat moet?
Totdat ik weet wat ik wel en niet kan eten heb ik op dit moment alleen melkproducten uit mijn dieet verbannen, sojaproducten zijn best lekker
Hij heeft inderdaad last van eczeem maar op dit moment nog niet zo erg dat er speciale zalf voorgeschreven moet worden. We moeten het alleen goed vet houden en hem niet te vaak in bad doen, maar dat deden we al niet

Aan de krampen is niets te doen behalve mijn dieet aanpassen en hopen dat dat werkt.
Niels heeft echt jeuk van de eczeem, hij ligt nu op zijn buik in de co-sleeper (idd ivm omhoog komen van de voeding) en schuurt steeds kreunend met zijn wangetjes over de hydrofiel. Vandaag maar Calendulan zalf halen, ik kan me herinneren van mij vroeger dat dat goed hielp tegen de jeuk. Ik heb als kind eczeem in mijn knie- en elleboogholtes gehad, mijn broertje zat er echter helemaal onder als baby en kind en heeft later astma ontwikkeld, hopelijk blijft dat Niels bespaard.
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:Twinkly, heel heftig, je verhaal. Zoals Karin al schrijft, heb je contact met een deskundig iemand? Iemand die julie de juiste richting op kan helpen? Want het is zo ontzettend zoeken soms. En iemand die met 'andere ogen kijkt' kan soms heel verhelderend zijn. Misschien ook een idee om iemand te vragen om je huisje oid bij te houden, dan kan jij je op Niels concentreren. Of juist andersom, is misschien ook wel even lekker. Of een dagje er tussenuit? Kan je even opladen. Sterkte iig!
We hebben contact met de huisarts en het CB, maar het CB heeft als advies alleen nog maar de "30-minuten-laten-huilen kookwekker methode" van Ria Blom gegeven. Ja, dat ga ik natuurlijk niet doen met een kindje dat pijn heeft

(eigenlijk sowieso niet).
Mijn moeder wil wel helpen met het huishouden maar zij heeft pas midden december een paar daagjes vrij.
Ik vind hier schrijven al heel verhelderd, ik dacht namelijk dat dit allemaal normaal was

(ik ben helemaal geen baby's gewend).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>