abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 22:21:44 #151
108648 cattie
lieve moeder
pi_76160561
Lishe, iemand moet toch de laatste zijn!
En verder zonder gekheid, wat rot dat het niet zo goed gaat.
pi_76161039
Huh? Waarom zou het erg zijn als je de laatste bent? Dat snap ik niet.
Enne... je hebt haske actief zitten raden toch, dus onattent zou ik je zeker niet noemen.

Niet druk over maken joh, het klinkt alsof je wel belangrijkere dingen aan je hoofd hebt dan
de laatste zijn. Sterkte daarmee!
  maandag 28 december 2009 @ 22:43:00 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76161658
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ahh!! Ik ben heel erg blij met je cadeautjes, wat een hoop!! Echt super, en ik ben net begonnen in het boek van Renate Dorrestein, leuk! Hartelijk bedankt! ..en de snoepjes zijn al bijna op..
Ik heb inderdaad gemist dat Jolie die standaardjes heeft gemaakt, maar dat heeft ze wel mooi gedaan, lief!
Naast dat ik naar dat houdertje keek, keek ik dus ook naar het engeltje erin, en toen verdacht ik Faja, omdat ik weet dat zij ook een dochter heeft, en haar avatar vond ik wel wat weghebben van dat engeltje
Maargoed, jij bent het dus, als ik nog eens mee doe dan ben ik bang dat ik meer hints nodig heb!

Nogmaals bedankt Luchtbel!
Of je lot moet in de handen van iemand die in dezelfde topics komt. Fijn dat je het leuk vind, ik hoop dat de paarse spulletjes ook naar wens zijn. En ik heb hier en daar een beetje gedingest met een boek uit m'n kast en snoep uit m'n kerstpakket voor de opvulling Vandaar.

En Lishe lieve Lishe
pi_76161888
edit post, gekruisd met pm
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_76172388
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef lcicle het volgende:

[..]

Waarom doe je dan mee?
omdat ik wel in één to[ic van oud post en ik het een super leuk idee vond.... maar zal bij een volgende actie wijselijk mijn mond houden, want blijkbaar is je best doen om te raden niet genoeg
uit een aspergernest
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:12:16 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76172696
tuurlijk wel wendytje, het was toch prima zo. maar ik kan me de vraag van icicle ook wel voorstellen. als je echt heel weinig mensen kent van de groep die meedoet lijkt het me voor jezelf ook minder leuk.
in de haak.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:46:53 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76176219
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Mijn excuses voor het laatst raden.
En daar vind ik wat van ook.

Via diverse kanalen bereikt mij het spijtige nieuws dat ik de laatste ben. Easy, dankjewel voor de lieve cadeautjes, echt.
Helaas is mijn ´afwezigheid´ overmacht.

-Ik heb Easy een PM gestuurd.-
Iemand moet de laatste zijn meissie...
En jij hebt het even druk met andere dingen. Prima toch!
Niet te druk om maken hoor!
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:14:31 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76177510
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef trui het volgende:
tuurlijk wel wendytje, het was toch prima zo. maar ik kan me de vraag van icicle ook wel voorstellen. als je echt heel weinig mensen kent van de groep die meedoet lijkt het me voor jezelf ook minder leuk.
Nou het spijt me zeer,

ik heb verscheidene Pm's gestuurd met vragen, en erg veel respons kwam er gewoon niet ja het standaard antwoord oh leuk spannend, geen antwoorden op mijn vragen, ja eenmaal..
Er wordt totaal geen moiete gedaan om te raden, ik kan ook wel willekeurig namen gaan opnoemen... kom je er vanzelf wel een keer.
Dat er geen foto gemaakt kan worden, ja dat kan.
Maar wees dan wat enthousiaster in je verhaaltje vertel het dan.
En niet ja heb het lakje op gedaan, terwijl erg echt veel meer bij zat.
Vraag dan hoe ik tot heel het gebeuren bij elkaar gekomen ben.
Je moet vragen om een bedankje.. want dat kwam er in eerste instantie niet zelf vanaf, sorry dat vind ik gewoon rottig.
Bedankt is zo simpel gezegd, interesse tonen hoort daar vind ik wel bij en dat kwam gewoon niet.
Net zoals zo goed als allemaal hier heb ik ondanks alles geprobeerd om echt iets te zoeken aan de hand van posthistorie etc. om iemand blij te maken.
En dat is best lastig als je iemand niet kent, maar dan ga je toch op onderzoek uit, wat ik leuk vond om te doen.
Ergens vond ik het in het begin nog wel leuk, juist omdat je dan wellicht wat meer over mensen leert die je niet zo goed kent.
Het gaat niet om de kadootjes an sich, het gaat erom dat je moeite doet. En dat wekt van beide kanten imho.
Dan vind ik het niet vreemd om te verwachteb dat er van degene die krijgt ook wat enthousiasme af komt.
En dat kwam er gewoon niet.
Daarbij denk ik ook, maar dat is mijn mening, anderen werden afgewezen omdat ze gewoon niet frequent oud posters zijn.
Het ging tenslotte om SS van OUD, en niet van een specifiek topic wat toevallig in OUD zit.
Jij gaat toch ook niet met SS doen van een heel subforum, waar je eens af en toe in een specifiek topic komt?
Dat ze wellicht geen tijd heeft of afiniteit heetf verder met OUD, kan, prima.
Maar dan snap ik niet waarom je dan zo graag mee wil doen, om vervolgens zo te reageren naar haar eigen Santa,, maar ook naar diegene toe die zij als lootje had.
En nee ik vind haar geen slecht mens, uit haar posthistorie lijkt het me juist best een lief persoon.
Maar ik blijf wel bij mijn mening wat betreft het hele Santa gebeuren.
En ik denk dat dat best gezegd mag worden

Verders wil ik wel duidelijk maken, ondanks dat dit wel een domper was, ik het echt wel heel tof vond ik ben reuze blij met mijn Santa en ook om allle andere leuke verhalen te lezen.
En ik heb totaal gee spijt er zoveel energie in te steken. zou het zo weer doen !
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:23:48 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76177940
sorry evenstar, ik had niet precies gevolgd dat 't zo moeizaam ging. ik kan me voorstellen dat het wel teleurstellend is als je er zelf veel moeite in gestoken hebt. het lastige vind ik dat iedereen ook op z'n eigen manier mee moet kunnen doen. niet iedereen heeft zin (of het in zich) om 't op een even intensieve of actieve manier aan te pakken. en mensen kunnen zo hun redenen hebben waarom ze er nu even niet al te enthousiast op kunnen reageren. anders wordt 't zo'n verplicht jubelen, da's ook weer niet leuk.
(maar ik heb makkelijk praten, ik had een heel dankbare ontvanger en een zeer attente lieve gever. )
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')