Dus er is over n gedacht? Dan is het iemand die een goede smaak (truffels!!!) heeft en er duidelijk werk van heeft gemaakt iets leuks te zoeken. Moet een leuk mens zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef wendytje het volgende:
[..]
poeh... geen idee... volgens mij is het zo'n setje dat express lijkt alaf het los is gekocht, maar hoort het bij elkaar
quote:
quote:
quote:
Boeit het je eigenlijk wel wie het was?quote:
ok YPPY, dat klinkt heel logisch..... en ik ken haar wel een beetje van posts.... dus ik denk dat dit een hele goede mogelijkheid is....quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus er is over n gedacht? Dan is het iemand die een goede smaak (truffels!!!) heeft en er duidelijk werk van heeft gemaakt iets leuks te zoeken. Moet een leuk mens zijn.
Ik ga voor evenstar, die heeft om te beginnen al een geniale naam en is verder ook een keigaaf mens.
ja, echt wel... maar ik vind het echt moeilijk.....quote:
dat was meer als grapje bedoeld..........quote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het enthousiasme straalt er ook wel van af
Je bent niet de laatste want dan wist je het antwoordquote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, echt wel... maar ik vind het echt moeilijk.....
en ik voel me schuldig dat ik de laatste ben......
quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus er is over n gedacht? Dan is het iemand die een goede smaak (truffels!!!) heeft en er duidelijk werk van heeft gemaakt iets leuks te zoeken. Moet een leuk mens zijn.
Ik ga voor evenstar, die heeft om te beginnen al een geniale naam en is verder ook een keigaaf mens.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:43 schreef Asyniur het volgende:
Nog te vergeven SecretSanta's:
easy-going
Jelief
Luchtbel
Wie is nog in het ongewisse over haar Santa?
Lishe
oeke
zweefvliegje
Bijgewerkt t/m post 109
Waarom doe je dan mee?quote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef wendytje het volgende:
probleem is dat ik bijna alleen maar in één OUDtopic post en dus veel van jullie maar weinig ken
Nou ja, het meeste werk was al door Ca.ra gedaan!quote:
ook eenquote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, het meeste werk was al door Ca.ra gedaan!![]()
Daarna was het gewoon een beetje bijhouden...
Heel dankjewel, Jelief!quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef Jelief het volgende:
WErk het maar weer bij!
Oeke ikwas idd jouw Santa, ik ben zo blij dat je blij bent met je pakje!
Zo bijzonder, wij gebruiken ook vaak groen voor Tygo en blauw voor Max. Wist je dat soms? Tygo heeft bijvoorbeeld een groene fles, en Max een blauwe... heel apart hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Mikoxx, de shirtjes heb ik inderdaad zelfgemaakt. Ik hoop dat ze leuk staan!
Wat een mooie post Oekequote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Heel dankjewel, Jelief!![]()
Trui, ik dacht ook eerst Luchtbel, omdat in het gedicht stond dat er veel drukte en stress in huis was, en dat vind ik wel Luchtbellerig sorrie LB, en een oma kastje, en ik associeerde dat ook met LB.
Maar de zelfgemaakte muts![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 11:08 schreef Zweefvliegje het volgende:
Even snel zonder bijgelezen te hebben:
Lieve Luchtbel, ben jij mijn Secret Santa?
Oh ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Vond het alleen maar grappigquote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef oeke het volgende:![]()
Maar die post was wel lief bedoeld, want ik had het namelijk ook heel leuk gevonden als jij mijn Santa was.![]()
![]()
Ahh!! Ik ben heel erg blij met je cadeautjes, wat een hoop!! Echt super, en ik ben net begonnen in het boek van Renate Dorrestein, leuk! Hartelijk bedankt! ..en de snoepjes zijn al bijna op..quote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
De hint was denk ik te moeilijk, ik heb een keer gepost dat Jolie allerlei kaarsenstandaarddingetjes enzo van brooddeeg had gemaakt...dus dat kon je haast niet weten. Een andere hint had 'm in het lijstjesding van de Hema kunnen zitten maar ik denk dat we elkaar gewoon niet zo goed kennen om daarachter te komen!
Ik hoop van harte dat de cadeautjes naar je wens zijn. Ik vond het leuk om iets voor je uit te zoeken nadat ik je hele postgeschiedenis en het estafettetopic doorgelezen had hoop ik dat ik er nog wat van heb weten te maken ook![]()
Ik ben benieuwd naar het resultaat van je armbandjequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:00 schreef simmu het volgende:
[..]
oh ja!!! die kraaltjes kan ik zeker iets mee, ik had vroeguh een mooie blauwe armband, die is laatst stuk gegaan dus nu kan ik een nieuwe maken. en zo'n kookboekhouder wilde ik echt al jaren, maar het kwam er steeds niet van. ik moet eventjes wachten met die kralen totdat ik een selene-veilig plekje heb, maar die komt er binnen een maand oid aan omdat we alle kamers boven herindelen ivm de guppies
wbt de douche; het stoeltje staat er vast, de lichtjes komen er van de week en dan kan ik met veel plezier uren onder de douche hangen![]()
en selene mag met het poesje spelen, die is er helemaal dol op. poesje komt nu als tweede in volgorde van lievelingsspeeltjes (ze mag er alleen mee spelen als we erbij zijn ivm loszittende dingetjes, dus ik zit er op te kijken hoe ze hem meesjouwt). als je wil kan ik wel ff een foto laten zien van selene toen het poesje eventjes afgepakt werd
De account waarmee jij post?quote:
Zo ken ik je weer!quote:
deze bedoel jequote:Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef trui het volgende:
het moet het account zijn. dat is daar mis mee.
Wat ben jij streng zegquote:Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef trui het volgende:
het moet het account zijn. dat is daar mis mee.
pfoeiiiquote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef PM-girl het volgende:
Zo. Ben ik de laatste?
Toen ik net thuiskwam van mijn werk was mijn pakje binnen!![]()
En al uitgepakt, uiteraard!
Ik heb foto's gemaakt, zal ze zo even uploaden en in het betreffende topic plaatsen!
Kleurdoos,ik vind het erg leuke cadeaus en ben helemaal keiblij met het arugumi-boekje!![]()
![]()
De lollie viel bij peuter in goede aarde en is al voor de helft verorberd!Bedankt!
Enne, de plakband was een hint?
Ah, bedankt! Ik ben nog heel precies met patroontjes enzo, dus vandaar!quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pfoeiii
verdorie, dat duurde lang!
enne de maten
t is iig allemaal rond, en ik denk eh(hoeveel zijn het er?)
grootste is 7.0 iig daaronder 6.0, dan 5,0 etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |