Daarbij komt ook nog dat ik het slechts een half uurtje weet....quote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef mikoxx het volgende:
Ja zeg, Oeke was op vakantie heur... dat telt niet!
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef wendytje het volgende:
zucht... ik geef het op.....
sorry, ben niet goed met hints enzo... ik heb alle nagellaktopics doorgekeken en niets gevonden....
quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Is Wendytje niet al ontmaskerd als de SS van Vicky?
Ikhepumikhepumikhepum!!!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik gooi het even op een overdosis pijnstillers. Wendytje zoekt haar Santa.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?Wat kreeg je nog meer, of alleen nagellak?
Jelief? Ben jij mijn Santa?quote:
Fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb vanavond mijn pakje opengemaakten ben heel blij met de inhoud. Een boekje, een etui van Matilda
en beenwarmers
![]()
Dank je wel lieve Beef.
Ja heel. Ik hou van paars dit jaar. Alsof je het wistquote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk vindt!
En heel graag gedaan
truffels... een hele rits blauwe armbanden, dove-pakketje, blauwe en zilveren nagellak...quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?Wat kreeg je nog meer, of alleen nagellak?
poeh... geen idee... volgens mij is het zo'n setje dat express lijkt alaf het los is gekocht, maar hoort het bij elkaarquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef YPPY het volgende:
Truffels!Duidelijk iemand met gevoel voor smaak.
En over die blauwe armbanden: details, dit zegt niks natuurlijk, is het een setje, of losse? Hema achtig, of wereldwinkel of meer bijenkorf of van de markt? Dat geeft duidelijkheid over van wie het komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |