Nee ook niet...................quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ik zie dat easy ook nog beschikbaar is..
Ben jij mijn santa ??? Dat zou echt geestig zijn !
Nou dit was hint van mijn secret santa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef Sonnige_Santa het volgende:Sonnetje, hier een tip van de sluier.
Het adres is wel echt, alleen ik woon daar niet. Het is het adres van mijn ouders. Expres, omdat ik idd vermoedde dat je wel zou weten waar ik woon.
Dit is wel een hele duidelijke hint!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
Nee ook niet...................
ik heb geen kinderen
Aaah wat superleuk en lief!!!quote:Op zondag 27 december 2009 09:39 schreef m@x het volgende:
Poppejans, je kadootje voor Kai was een schot in de roos. HIj heeft gisteren de dino-set uitgepakt en sindsdien zijn hij en de set onafscheidelijk. Als hij klaar is met spelen dan gaat alles netjes weer in de doos en sjouwt hij met de doos rond om aan iedereen te vragen welke dino zij het coolst vinden. De doos is zelfs mee naar bed geweest gisteravond. Hij vindt het zijn 'allermooiste kado van altijd'. Namens Kai dus ook nog even bedankt!
quote:Op zondag 27 december 2009 07:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou dit was hint van mijn secret santa.
Aan de hand van dit en wat ik in het vorige topic zei denk ik dat het igraine is.
Maar zou dr zo helemaal naast kunnen zitten
Bijgewerkt t/m post 86quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:18 schreef mrien het volgende:
Nog te vergeven SecretSanta's:
_evenstar_
easy-going
Jelief
Luchtbel
oeke
She-Wolf/Igraine
Ynske
Wie is nog in het ongewisse over haar Santa?
kapiteinpannekoek
Lishe
mikoxx verdenkt oeke
oeke
Sonnetje85
wendytje
zweefvliegje
Onze hond wilde graag reebout met de kerst, vandaar dat ze hem in het bos was gesmeerd. 18 uur later dook ze op bij de Rabobank in het dorp, en warenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Sjeeeeeekie, wat had die hond nou gedaan????
juistemquote:
Is Wendytje niet al ontmaskerd als de SS van Vicky?quote:
Ga het nog een poging geven. Zie fototopic pakjes enzo !quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
juistem
ben nog benieuwd naar de foto's
Weet je het nou nog niet.....quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef mikoxx het volgende:
Oeke!! Ben jij....???
Daarbij komt ook nog dat ik het slechts een half uurtje weet....quote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef mikoxx het volgende:
Ja zeg, Oeke was op vakantie heur... dat telt niet!
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef wendytje het volgende:
zucht... ik geef het op.....
sorry, ben niet goed met hints enzo... ik heb alle nagellaktopics doorgekeken en niets gevonden....
quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Is Wendytje niet al ontmaskerd als de SS van Vicky?
Ikhepumikhepumikhepum!!!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik gooi het even op een overdosis pijnstillers. Wendytje zoekt haar Santa.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?Wat kreeg je nog meer, of alleen nagellak?
Jelief? Ben jij mijn Santa?quote:
Fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb vanavond mijn pakje opengemaakten ben heel blij met de inhoud. Een boekje, een etui van Matilda
en beenwarmers
![]()
Dank je wel lieve Beef.
Ja heel. Ik hou van paars dit jaar. Alsof je het wistquote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk vindt!
En heel graag gedaan
truffels... een hele rits blauwe armbanden, dove-pakketje, blauwe en zilveren nagellak...quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?Wat kreeg je nog meer, of alleen nagellak?
poeh... geen idee... volgens mij is het zo'n setje dat express lijkt alaf het los is gekocht, maar hoort het bij elkaarquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef YPPY het volgende:
Truffels!Duidelijk iemand met gevoel voor smaak.
En over die blauwe armbanden: details, dit zegt niks natuurlijk, is het een setje, of losse? Hema achtig, of wereldwinkel of meer bijenkorf of van de markt? Dat geeft duidelijkheid over van wie het komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |