nee, de foto is een van mijn eigen foto'squote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
mmmm
Ik had dus een varken en fluitjes.
Iemand een fluitend varken als nick ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:34 schreef simmu het volgende:
[..]
grabbel, grabbel, graaf, google
Twinkly, ben jij het?
Ik vond andere dingen op je lijstje zo 'persoonlijke smaak' en/of moeilijk, dat ik maar op het 'uitgebreid koken' ben afgegaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef Grasjes het volgende:
E.T. thanx voor de lekkere cadeautjes!! Jouw hints en het lijst van Asyniur gaven genoeg info
oh ja!!! die kraaltjes kan ik zeker iets mee, ik had vroeguh een mooie blauwe armband, die is laatst stuk gegaan dus nu kan ik een nieuwe maken. en zo'n kookboekhouder wilde ik echt al jaren, maar het kwam er steeds niet van. ik moet eventjes wachten met die kralen totdat ik een selene-veilig plekje heb, maar die komt er binnen een maand oid aan omdat we alle kamers boven herindelen ivm de guppiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
jaaa!!!
![]()
![]()
Sorry, voor de zwaar mislukte kat, als ik tijd had gehad had ik zijn hoofd verbeterd![]()
Maar het ging om de hint: de witte kat in mijn avatar en het sterretje om zijn nek voor mijn naam.
Vond je de cadeautjes leuk? Kun je iets met die kralen?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:54 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
nee, de foto is een van mijn eigen foto's
wat lukte er niet met t plaatsen van de foto's? misschien kan ik helpenIk krijg de foto''s niet van photobucket naar het forum, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenstar ????
Foto van de nagellak, dan zal ik je helpen, dat kan ik goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef wendytje het volgende:
[..]
nee, ben mijn eigen santa aan het raden... met nagellak als hint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hier voor het geval je je pm niet leest.
en pff wat is rijmen toch een klus!OEKE
MOEKE
zal ik
ZOEKE
quote:
Fijn dat Eva de mok helemaal leuk vind! De foto's zien we wel verschijnen, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef amaranta het volgende:
Als ik weer op de laptop kan enzo zal ik plaatjes posten. Maar ik lig vooralsnog in bed.
Eva vindt de mok overigens te gaaf, dus die mag ze wel lenen van me.
Ss nogmaals bedankt. En dat ik niet zo actief zoek is geen onwil hoor, eerder onmacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |