Ik hoop dat je snel weer fit bent!quote:Op vrijdag 25 december 2009 06:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
jullie mogen meeraden hoorik ben nog steeds niet topfit; maar nog steeds erg blij met mijn cadeautjes en zou SS ook graag persoonlijk bedanken;
mijn SS is een oud-gediende en mijn pakje was gestempeld in hoorn??
reageer je op mijn post ??quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:58 schreef wendytje het volgende:
E.T ??????
nee, ben mijn eigen santa aan het raden... met nagellak als hintquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
reageer je op mijn post ??
Als ET het is, dan heeft ze het hele versturen/ik kom niet bij een postkantoot etc verzonnen hebben![]()
Nee toch ???
E.T. had Grasjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
reageer je op mijn post ??
Als ET het is, dan heeft ze het hele versturen/ik kom niet bij een postkantoot etc verzonnen hebben![]()
Nee toch ???
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:28 schreef Keshet het volgende:
Ik heb mijn pakketje vanochtend uitgepakt!![]()
![]()
![]()
(Heb even gewacht tot mijn lootje haar pakket ook binnenhad. Nogmaals sorry Beefcake!![]()
)
De inhoud was helemaal geweldig! Een uitgebreide post met foto's volgt na de kerst, moet nu weer gaan rennen!
Ik weet voor 99% zeker dat _Ingrid_ mijn Secret Santa is!
Mijn Secret Santa heeft 2 kinderen, komt uit Drente en ondertekent haar Secret Santa PM's soms per ongeluk met Ingrid.
Lieve Ingrid, ontzettend bedankt voor de kadootjes en de moeite die je er voor gedaan hebt!![]()
![]()
wie wat waar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef mrien het volgende:
Die is niet zo moeilijk
Net zoals met de letters!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef wendytje het volgende:
[..]
nee, ben mijn eigen santa aan het raden... met nagellak als hint
Pff gelukkig dat je het leuk vond!!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef m@x het volgende:
Lieve Poppejans,
Wat een onwijze toffe kadootjes zeg. Ik ben er echt blij mee. Kai's kadootje blijft nog dicht tot hij het zelf open kan maken. Ik neem het 2e kerstdag mee naar mijn ouders want dan zijn we allebei daar, Ik houd je op de hoogte.
Het zwarte kerstboompje staat op de plank in mijn slaapkamer. Aangezien ik daar nu het meeste ben heb ik nu dankzij jou daar ook een beetje kerstsfeer. Kai zal zijn kadootje vast leuk vinden. Alles waar het kado-idee achter zit vindt hij prachtig. Morgen mag hij het uit gaan pakken. En ik ben nu heel nieuwsgierig naar de inhoudquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Pff gelukkig dat je het leuk vond!!(dat zwarte kerstboompje vond ik zo geweldig, dat ik nog een keer ben teruggegaan om hem ook voor mezelf te kopen)
Of Kai zn kadootje leuk vindt weet ik niet zeker hoor, ik meen me te herrineren dat jij het was die ooit eens met hem naar een voorstelling/tentoonstelling ofzo bent geweest van iets wat in dit kadootje zit.
Nouja als hij het niks aan vindt was het iig wel goed bedoeld![]()
kloptquote:
Haai!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
na jullie hulpzame tips en lijstjes denk ik dat Belana mijn Santa Beessie is en wil ik haar enorm bedanken voor het enorm leuke pakket!!!!
![]()
zo leuk en lief!!!
de giraffe staat gezellig bij Evie in haar boxje...
dat maakt het cadeau nog extra speciaal Belana...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef Belana het volgende:
[..]
Haai!
De giraf is niet nieuw, hij is van Ezra geweest, ik wilde je iets persoonlijks geven
Fijn dat je de cadeautjes leuk vind, ik vond het heel fijn om voor jouw baby te shoppen![]()
Ik hoop dat je je snel beter voelt!
grabbel, grabbel, graaf, googlequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:19 schreef SimmusSecretSanta het volgende:
Ahh op de foto's zijn de hints niet zo duidelijk.
- ik hou van een bepaalde vorm (net als Spuuglokje)
- ik heb expres een witte kat als avatar gekozen (maar mijn eigen katten zijn cypers en cypers met wit)
Weet je het nu?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat maakt het cadeau nog extra speciaal Belana...![]()
![]()
enorm lief van je
nee, de foto is een van mijn eigen foto'squote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
mmmm
Ik had dus een varken en fluitjes.
Iemand een fluitend varken als nick ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:34 schreef simmu het volgende:
[..]
grabbel, grabbel, graaf, google
Twinkly, ben jij het?
Ik vond andere dingen op je lijstje zo 'persoonlijke smaak' en/of moeilijk, dat ik maar op het 'uitgebreid koken' ben afgegaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef Grasjes het volgende:
E.T. thanx voor de lekkere cadeautjes!! Jouw hints en het lijst van Asyniur gaven genoeg info
oh ja!!! die kraaltjes kan ik zeker iets mee, ik had vroeguh een mooie blauwe armband, die is laatst stuk gegaan dus nu kan ik een nieuwe maken. en zo'n kookboekhouder wilde ik echt al jaren, maar het kwam er steeds niet van. ik moet eventjes wachten met die kralen totdat ik een selene-veilig plekje heb, maar die komt er binnen een maand oid aan omdat we alle kamers boven herindelen ivm de guppiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
jaaa!!!
![]()
![]()
Sorry, voor de zwaar mislukte kat, als ik tijd had gehad had ik zijn hoofd verbeterd![]()
Maar het ging om de hint: de witte kat in mijn avatar en het sterretje om zijn nek voor mijn naam.
Vond je de cadeautjes leuk? Kun je iets met die kralen?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:54 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
nee, de foto is een van mijn eigen foto's
wat lukte er niet met t plaatsen van de foto's? misschien kan ik helpenIk krijg de foto''s niet van photobucket naar het forum, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenstar ????
Foto van de nagellak, dan zal ik je helpen, dat kan ik goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef wendytje het volgende:
[..]
nee, ben mijn eigen santa aan het raden... met nagellak als hint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hier voor het geval je je pm niet leest.
en pff wat is rijmen toch een klus!OEKE
MOEKE
zal ik
ZOEKE
quote:
Fijn dat Eva de mok helemaal leuk vind! De foto's zien we wel verschijnen, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef amaranta het volgende:
Als ik weer op de laptop kan enzo zal ik plaatjes posten. Maar ik lig vooralsnog in bed.
Eva vindt de mok overigens te gaaf, dus die mag ze wel lenen van me.
Ss nogmaals bedankt. En dat ik niet zo actief zoek is geen onwil hoor, eerder onmacht.
Nee ook niet...................quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ik zie dat easy ook nog beschikbaar is..
Ben jij mijn santa ??? Dat zou echt geestig zijn !
Nou dit was hint van mijn secret santa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef Sonnige_Santa het volgende:Sonnetje, hier een tip van de sluier.
Het adres is wel echt, alleen ik woon daar niet. Het is het adres van mijn ouders. Expres, omdat ik idd vermoedde dat je wel zou weten waar ik woon.
Dit is wel een hele duidelijke hint!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
Nee ook niet...................
ik heb geen kinderen
Aaah wat superleuk en lief!!!quote:Op zondag 27 december 2009 09:39 schreef m@x het volgende:
Poppejans, je kadootje voor Kai was een schot in de roos. HIj heeft gisteren de dino-set uitgepakt en sindsdien zijn hij en de set onafscheidelijk. Als hij klaar is met spelen dan gaat alles netjes weer in de doos en sjouwt hij met de doos rond om aan iedereen te vragen welke dino zij het coolst vinden. De doos is zelfs mee naar bed geweest gisteravond. Hij vindt het zijn 'allermooiste kado van altijd'. Namens Kai dus ook nog even bedankt!
quote:Op zondag 27 december 2009 07:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou dit was hint van mijn secret santa.
Aan de hand van dit en wat ik in het vorige topic zei denk ik dat het igraine is.
Maar zou dr zo helemaal naast kunnen zitten
Bijgewerkt t/m post 86quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:18 schreef mrien het volgende:
Nog te vergeven SecretSanta's:
_evenstar_
easy-going
Jelief
Luchtbel
oeke
She-Wolf/Igraine
Ynske
Wie is nog in het ongewisse over haar Santa?
kapiteinpannekoek
Lishe
mikoxx verdenkt oeke
oeke
Sonnetje85
wendytje
zweefvliegje
Onze hond wilde graag reebout met de kerst, vandaar dat ze hem in het bos was gesmeerd. 18 uur later dook ze op bij de Rabobank in het dorp, en warenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Sjeeeeeekie, wat had die hond nou gedaan????
juistemquote:
Is Wendytje niet al ontmaskerd als de SS van Vicky?quote:
Ga het nog een poging geven. Zie fototopic pakjes enzo !quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
juistem
ben nog benieuwd naar de foto's
Weet je het nou nog niet.....quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef mikoxx het volgende:
Oeke!! Ben jij....???
Daarbij komt ook nog dat ik het slechts een half uurtje weet....quote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef mikoxx het volgende:
Ja zeg, Oeke was op vakantie heur... dat telt niet!
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef wendytje het volgende:
zucht... ik geef het op.....
sorry, ben niet goed met hints enzo... ik heb alle nagellaktopics doorgekeken en niets gevonden....
quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Is Wendytje niet al ontmaskerd als de SS van Vicky?
Ikhepumikhepumikhepum!!!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik gooi het even op een overdosis pijnstillers. Wendytje zoekt haar Santa.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?Wat kreeg je nog meer, of alleen nagellak?
Jelief? Ben jij mijn Santa?quote:
Fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb vanavond mijn pakje opengemaakten ben heel blij met de inhoud. Een boekje, een etui van Matilda
en beenwarmers
![]()
Dank je wel lieve Beef.
Ja heel. Ik hou van paars dit jaar. Alsof je het wistquote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk vindt!
En heel graag gedaan
truffels... een hele rits blauwe armbanden, dove-pakketje, blauwe en zilveren nagellak...quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's gepost? Dan ga ik helpen raden, daar was ik goed in, weet je nog?Wat kreeg je nog meer, of alleen nagellak?
poeh... geen idee... volgens mij is het zo'n setje dat express lijkt alaf het los is gekocht, maar hoort het bij elkaarquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef YPPY het volgende:
Truffels!Duidelijk iemand met gevoel voor smaak.
En over die blauwe armbanden: details, dit zegt niks natuurlijk, is het een setje, of losse? Hema achtig, of wereldwinkel of meer bijenkorf of van de markt? Dat geeft duidelijkheid over van wie het komt.
Dus er is over n gedacht? Dan is het iemand die een goede smaak (truffels!!!) heeft en er duidelijk werk van heeft gemaakt iets leuks te zoeken. Moet een leuk mens zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef wendytje het volgende:
[..]
poeh... geen idee... volgens mij is het zo'n setje dat express lijkt alaf het los is gekocht, maar hoort het bij elkaar
quote:
quote:
quote:
Boeit het je eigenlijk wel wie het was?quote:
ok YPPY, dat klinkt heel logisch..... en ik ken haar wel een beetje van posts.... dus ik denk dat dit een hele goede mogelijkheid is....quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus er is over n gedacht? Dan is het iemand die een goede smaak (truffels!!!) heeft en er duidelijk werk van heeft gemaakt iets leuks te zoeken. Moet een leuk mens zijn.
Ik ga voor evenstar, die heeft om te beginnen al een geniale naam en is verder ook een keigaaf mens.
ja, echt wel... maar ik vind het echt moeilijk.....quote:
dat was meer als grapje bedoeld..........quote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het enthousiasme straalt er ook wel van af
Je bent niet de laatste want dan wist je het antwoordquote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, echt wel... maar ik vind het echt moeilijk.....
en ik voel me schuldig dat ik de laatste ben......
quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus er is over n gedacht? Dan is het iemand die een goede smaak (truffels!!!) heeft en er duidelijk werk van heeft gemaakt iets leuks te zoeken. Moet een leuk mens zijn.
Ik ga voor evenstar, die heeft om te beginnen al een geniale naam en is verder ook een keigaaf mens.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:43 schreef Asyniur het volgende:
Nog te vergeven SecretSanta's:
easy-going
Jelief
Luchtbel
Wie is nog in het ongewisse over haar Santa?
Lishe
oeke
zweefvliegje
Bijgewerkt t/m post 109
Waarom doe je dan mee?quote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef wendytje het volgende:
probleem is dat ik bijna alleen maar in één OUDtopic post en dus veel van jullie maar weinig ken
Nou ja, het meeste werk was al door Ca.ra gedaan!quote:
ook eenquote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, het meeste werk was al door Ca.ra gedaan!![]()
Daarna was het gewoon een beetje bijhouden...
Heel dankjewel, Jelief!quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef Jelief het volgende:
WErk het maar weer bij!
Oeke ikwas idd jouw Santa, ik ben zo blij dat je blij bent met je pakje!
Zo bijzonder, wij gebruiken ook vaak groen voor Tygo en blauw voor Max. Wist je dat soms? Tygo heeft bijvoorbeeld een groene fles, en Max een blauwe... heel apart hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Mikoxx, de shirtjes heb ik inderdaad zelfgemaakt. Ik hoop dat ze leuk staan!
Wat een mooie post Oekequote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Heel dankjewel, Jelief!![]()
Trui, ik dacht ook eerst Luchtbel, omdat in het gedicht stond dat er veel drukte en stress in huis was, en dat vind ik wel Luchtbellerig sorrie LB, en een oma kastje, en ik associeerde dat ook met LB.
Maar de zelfgemaakte muts![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 11:08 schreef Zweefvliegje het volgende:
Even snel zonder bijgelezen te hebben:
Lieve Luchtbel, ben jij mijn Secret Santa?
Oh ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Vond het alleen maar grappigquote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef oeke het volgende:![]()
Maar die post was wel lief bedoeld, want ik had het namelijk ook heel leuk gevonden als jij mijn Santa was.![]()
![]()
Ahh!! Ik ben heel erg blij met je cadeautjes, wat een hoop!! Echt super, en ik ben net begonnen in het boek van Renate Dorrestein, leuk! Hartelijk bedankt! ..en de snoepjes zijn al bijna op..quote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
De hint was denk ik te moeilijk, ik heb een keer gepost dat Jolie allerlei kaarsenstandaarddingetjes enzo van brooddeeg had gemaakt...dus dat kon je haast niet weten. Een andere hint had 'm in het lijstjesding van de Hema kunnen zitten maar ik denk dat we elkaar gewoon niet zo goed kennen om daarachter te komen!
Ik hoop van harte dat de cadeautjes naar je wens zijn. Ik vond het leuk om iets voor je uit te zoeken nadat ik je hele postgeschiedenis en het estafettetopic doorgelezen had hoop ik dat ik er nog wat van heb weten te maken ook![]()
Ik ben benieuwd naar het resultaat van je armbandjequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:00 schreef simmu het volgende:
[..]
oh ja!!! die kraaltjes kan ik zeker iets mee, ik had vroeguh een mooie blauwe armband, die is laatst stuk gegaan dus nu kan ik een nieuwe maken. en zo'n kookboekhouder wilde ik echt al jaren, maar het kwam er steeds niet van. ik moet eventjes wachten met die kralen totdat ik een selene-veilig plekje heb, maar die komt er binnen een maand oid aan omdat we alle kamers boven herindelen ivm de guppies
wbt de douche; het stoeltje staat er vast, de lichtjes komen er van de week en dan kan ik met veel plezier uren onder de douche hangen![]()
en selene mag met het poesje spelen, die is er helemaal dol op. poesje komt nu als tweede in volgorde van lievelingsspeeltjes (ze mag er alleen mee spelen als we erbij zijn ivm loszittende dingetjes, dus ik zit er op te kijken hoe ze hem meesjouwt). als je wil kan ik wel ff een foto laten zien van selene toen het poesje eventjes afgepakt werd
De account waarmee jij post?quote:
Zo ken ik je weer!quote:
deze bedoel jequote:Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef trui het volgende:
het moet het account zijn. dat is daar mis mee.
Wat ben jij streng zegquote:Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef trui het volgende:
het moet het account zijn. dat is daar mis mee.
pfoeiiiquote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef PM-girl het volgende:
Zo. Ben ik de laatste?
Toen ik net thuiskwam van mijn werk was mijn pakje binnen!![]()
En al uitgepakt, uiteraard!
Ik heb foto's gemaakt, zal ze zo even uploaden en in het betreffende topic plaatsen!
Kleurdoos,ik vind het erg leuke cadeaus en ben helemaal keiblij met het arugumi-boekje!![]()
![]()
De lollie viel bij peuter in goede aarde en is al voor de helft verorberd!Bedankt!
Enne, de plakband was een hint?
Ah, bedankt! Ik ben nog heel precies met patroontjes enzo, dus vandaar!quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pfoeiii
verdorie, dat duurde lang!
enne de maten
t is iig allemaal rond, en ik denk eh(hoeveel zijn het er?)
grootste is 7.0 iig daaronder 6.0, dan 5,0 etc.
Of je lot moet in de handen van iemand die in dezelfde topics komt. Fijn dat je het leuk vind, ik hoop dat de paarse spulletjes ook naar wens zijn. En ik heb hier en daar een beetje gedingest met een boek uit m'n kast en snoep uit m'n kerstpakket voor de opvullingquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ahh!! Ik ben heel erg blij met je cadeautjes, wat een hoop!! Echt super, en ik ben net begonnen in het boek van Renate Dorrestein, leuk! Hartelijk bedankt! ..en de snoepjes zijn al bijna op..
Ik heb inderdaad gemist dat Jolie die standaardjes heeft gemaakt, maar dat heeft ze wel mooi gedaan, lief!
Naast dat ik naar dat houdertje keek, keek ik dus ook naar het engeltje erin, en toen verdacht ik Faja, omdat ik weet dat zij ook een dochter heeft, en haar avatar vond ik wel wat weghebben van dat engeltje
Maargoed, jij bent het dus, als ik nog eens mee doe dan ben ik bang dat ik meer hints nodig heb!
Nogmaals bedankt Luchtbel!
omdat ik wel in één to[ic van oud post en ik het een super leuk idee vond.... maar zal bij een volgende actie wijselijk mijn mond houden, want blijkbaar is je best doen om te raden niet genoegquote:
Iemand moet de laatste zijn meissie...quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Mijn excuses voor het laatst raden.
En daar vind ik wat van ook.
Via diverse kanalen bereikt mij het spijtige nieuws dat ik de laatste ben. Easy, dankjewel voor de lieve cadeautjes, echt.
Helaas is mijn ´afwezigheid´ overmacht.
-Ik heb Easy een PM gestuurd.-
Nou het spijt me zeer,quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef trui het volgende:
tuurlijk wel wendytje, het was toch prima zo. maar ik kan me de vraag van icicle ook wel voorstellen. als je echt heel weinig mensen kent van de groep die meedoet lijkt het me voor jezelf ook minder leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |