welke I???quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft Lishe het nou echt niet door ???
I, jij bent het toch?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Ik denk aan Chan... ben jij mijn Santa?
Ik dacht het al vanaf het begin maar kon je niet zo snel terugvinden.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
geen resultaatquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En Google Zoeken via Fok de plaatsnaam? Misschien heeft ze 't ooit in een SC topic of ergens anders op Fok! geschreven dat ze daar woont??
Zo heb ik mijn Secret Santa ook gevonden
Ik heb een kaart gevonden. Die met het vuurwerk erop, neem ik aan.....quote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
Deze kerstpannekoek vraagt zich af of je de kaart gevonden hebt die in de envelop zit.
als je weet waarmee die gemaakt is, denk ik dat je weet wie ik ben
had je ook al foto's in t fototopic gezet? k was er benieuwd naar
Nee hoor helemaal niet. Hij heeft geen intresse in gehaakte mutsjes en olifantenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:52 schreef trui het volgende:
Urla had gelijk hoor, ik was haar Santa-voor-Urlala.en een suffe ook, want ik heb m'n allerlaatste PM-etje aan haar in plaats van met m'n SecretSanta account met m'n Trui-account verstuurd.
![]()
haastige spoed is zelden goed! maar ik denk dat ze 't anders ook wel had geweten.
![]()
Urla, ik vond 't heel leuk om jouw Santa te zijn, ook al wist ik eerst niet zoveel van je. en ik ben blij dat je de kadootjes leuk vindt! hopelijk is 't kadootje voor je zoon niet te teleurstellend, want in vergelijking met Dewi's dingetjes komt hij er wel wat karig van af.
er zat niets anders bij, de kaart met een foto van vuurwerk ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik heb een kaart gevonden. Die met het vuurwerk erop, neem ik aan.....
De originele envelop was wel opengemaakt (door tnt), zat er nog wat anders in, dan ??
Aanwijzing dus de kaart...mmmmm...
erg jammerquote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
En foto;s plaatsen lukt niet...
Das ook irritant.
wtfquote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef PM-girl het volgende:
Dames, Kleurdoos is mijn Santa, oftewel, zij is PM_kerstgirl. Die mag in het overzicht!
Helaas vandaag ook geen post
ynskes ouders wonen in Zuid-Limburg (bij mij 'om de hoek')quote:Op donderdag 24 december 2009 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zelfs in de fotolijstje gekeken naar een hint, ook dit mocht niet baten, ik ga strepen:
_evenstar_
_Ingrid_ komt niet uit die buurt
Beaker
Belana is plaatsgenootje
Cattie moeder woont wel 150 km verderop maar dan kom je niet daaruit
E.T. is ook een NH-er toch?
easy-going
Icicle
Jelief woont in NH
Kersjes woont ook in NH,
Keshet
Luchtbel