Daar dacht ik ook eerst aan(het past ook zo goed bij MvD) maar de postcode klopt dan niet, of ze is een eind uit de buurt geweest om het pakje te posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar ook MevrouwVanDalen heeft daar wat van in huis![]()
*nog wat twijfel zaait*
Ja spuit elf, ik heb gisteravond al m@x bedankt!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:58 schreef Saffier het volgende:
M@x dan Jelief? Of ben ik nu spuit 11?
Jij bent het dus toch... en me een beetje voor de gek lopen houden, ben niet zo scherp als ik niet lekker ben geloof ik... dank je welquote:
Nog niet maar dat komt omdat ik veel te weinig weet van mensen in OUD, ik eigenlijk het estafettetopic nog moet doorspitten en ik wel een idee heb maar het niet zeker weet... moet de originele persoon er ff bijvinden.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef InspectorSanta het volgende:
Ik vind het grappig allemaal joehoeeee becky
Maak je nog een foto? Ik zou dat erg leuk vinden!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Kersjes het volgende:
Oxy is mijn Santa!
Nogmaals bedankt voor de kadootjes, je moest eens weten hoe toepasselijk ze zijn![]()
Ik heb gekregen: een mooi gedicht, een setje met 15 verschillende soorten zaadjes zodat ik groenten kan gaan verbouwen in mijn nieuwe tuin, het boekje "De tuin van Nijntje" en Oxy d'r eigen boekje "Uit mezelf gekeerd".
Ik ben er heel blij mee
deze santa gaat gewoon stug doorquote:
Pffff, lijkt erop dat ik eindelijk 2 handen vrij heb. Nu kan ik eindelijk de foto's uploaden!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maak je nog een foto? Ik zou dat erg leuk vinden!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Kersjes het volgende:
Pffff, lijkt erop dat ik eindelijk 2 handen vrij heb. Nu kan ik eindelijk de foto's uploaden!
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet![]()
Had ik jou?
Is it you Pvoess??? Moest effe speuren naar een origineel berichtje van je 'inclusief kitten'.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef InspectorSanta het volgende:
Ik vind het grappig allemaal joehoeeee becky
Let op de details, zowel op Fok! als in de doosquote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef simmu het volgende:
ik knars nog een dagje door, ss misschien nog een hint? ik heb het hier wat moeilijk *snifs* (te makkelijk hoeft ook niet, tis veels te leuk zo hoor!!!)
jupquote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha...Berkana...ben je dan toch SImmu?? Dan ik bij mijn eerste ingeving moeten blijven? Heeft t pakketje inderdaad niet zover hoeven reizen? Is it you??
maar nu kan ik je wel vertellen dat een door jou gewenst kadootje wellicht gewoon hier in het dorp te krijgen is, maar ik durfde het niet aan om die te kopen, dus ik stuur strakkies per pm wel een linkje met specifieken erinquote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha...Berkana...ben je dan toch SImmu?? Dan ik bij mijn eerste ingeving moeten blijven? Heeft t pakketje inderdaad niet zover hoeven reizen? Is it you??
Dank je wel! Echt heel leuk allemaal. En dat labeltjesdoekje is ook geweldig en de kaarsen in mijn lievelingskleurquote:
dat tijdschrift kwam niet uit de lucht vallen! en dat was een heul andere plaats dan de poststempel en postcode! je was bedgebonden of ziek in een week in november, en "I can has Identity"quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef SimmusSecretSanta het volgende:
[..]
Let op de details, zowel op Fok! als in de doosEn ik heb wel verteld dat ik studeerde, maar niet waar.
Had ik hem toch door mijn zus op het postkantoor moeten laten afgeven!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Postcodes enzo
Er zit namelijk wel een retouradres in Brabant in, maar een poststempel uit Limburg
Er zijn meer detailsquote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef simmu het volgende:
[..]
dat tijdschrift kwam niet uit de lucht vallen! en dat was een heul andere plaats dan de poststempel en postcode! je was bedgebonden of ziek in een week in november, en "I can has Identity"
ik knars verder weer
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef Jelief het volgende:
Met dank aan eenkuchje van een lieve dame,
M@x dankjewel!
*hardnekkig*quote:
Ohhhquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef m@x het volgende:
Xenos in de Bogaard, Ze hadden ook peperkoekenhuisjes
Wrom zou dat gek zijn? Ik zeg doen!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
OhhhHet zou zeker gek zijn om dat vanmiddag nog te gaan bekijken he?
eenschquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
jullie zouden eens moeten beginnen met je woonplaats in je profiel te zetten
Deze kerstpannekoek vraagt zich af of je de kaart gevonden hebt die in de envelop zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb ook nog geen idee....
Ik wil een hint !!!
Stond ook in het gedichtjequote:Op donderdag 24 december 2009 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
*hardnekkig*
je icoontje is ook verdacht, en je hebt ook minstens een poes!
Ik denk aan Chan... ben jij mijn Santa?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:51 schreef santazondererwt het volgende:
Ach arme PZE
Nog helemaal geen idee?
Nou dan zal ik nu maar eens een duidelijke hint geven
Ik heb één zoon, dat is het belangrijkste gegeven
Zoals je aan de postcode hebt kunnen zien
Weet je dat ik in het Leidse woon misschien
Ik ben benieuwd of je het nu kunt gokken
Dan ga ik weer onder mijn eigen nick Fokken!
Hier staat nu zo'n peperkoekhuisje (al is het gewoon taai-taaiquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef m@x het volgende:
Xenos in de Bogaard, Ze hadden ook peperkoekenhuisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |