Daar dacht ik ook eerst aan(het past ook zo goed bij MvD) maar de postcode klopt dan niet, of ze is een eind uit de buurt geweest om het pakje te posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar ook MevrouwVanDalen heeft daar wat van in huis![]()
*nog wat twijfel zaait*
Ja spuit elf, ik heb gisteravond al m@x bedankt!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:58 schreef Saffier het volgende:
M@x dan Jelief? Of ben ik nu spuit 11?
Jij bent het dus toch... en me een beetje voor de gek lopen houden, ben niet zo scherp als ik niet lekker ben geloof ik... dank je welquote:
Nog niet maar dat komt omdat ik veel te weinig weet van mensen in OUD, ik eigenlijk het estafettetopic nog moet doorspitten en ik wel een idee heb maar het niet zeker weet... moet de originele persoon er ff bijvinden.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef InspectorSanta het volgende:
Ik vind het grappig allemaal joehoeeee becky
Maak je nog een foto? Ik zou dat erg leuk vinden!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Kersjes het volgende:
Oxy is mijn Santa!
Nogmaals bedankt voor de kadootjes, je moest eens weten hoe toepasselijk ze zijn![]()
Ik heb gekregen: een mooi gedicht, een setje met 15 verschillende soorten zaadjes zodat ik groenten kan gaan verbouwen in mijn nieuwe tuin, het boekje "De tuin van Nijntje" en Oxy d'r eigen boekje "Uit mezelf gekeerd".
Ik ben er heel blij mee
deze santa gaat gewoon stug doorquote:
Pffff, lijkt erop dat ik eindelijk 2 handen vrij heb. Nu kan ik eindelijk de foto's uploaden!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maak je nog een foto? Ik zou dat erg leuk vinden!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Kersjes het volgende:
Pffff, lijkt erop dat ik eindelijk 2 handen vrij heb. Nu kan ik eindelijk de foto's uploaden!
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet![]()
Had ik jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |