Sonnetje heeft zichzelf onthuld in het andere topic. Ik heb het goedquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef E.T. het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn geld zet op Sonnetje85![]()
Gewoon, gevoel . (en het leesclub-lijstje is niet zo groot)
Nee, mijsje ben ik zeker niet....quote:
hmz..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sonnetje heeft zichzelf onthuld in het andere topic. Ik heb het goed![]()
Sonnetje is mijn Secret Santa.
Sorry![]()
Dank jewel Sonnetje voor de leuke cadeaus!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
hmz..
kan Chell zo goed rijmen dan?![]()
Mijn grootste hobby is het rijmen nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
hmz..
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er hangt er hier een op het prikbord, dat is Washington. Daar kan ik dan weer niks mee, qua hint...
TF! Joehoe, vond je de pakjes leuk?
Ik had het al op rijm gevraagd, maar mss heb je er overheen gelezen.
De topics gaan ook zo hardquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker van mij
Ik ben er heel erg blij mee, echt en heus waar
Ik wilde vanavond foto`s gaan posten en jubelen enzo
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm vilt..... Tan.....
Zie net dat Lishe namelijk bij iemand anders hoort
er is hier ook iemand die meedoet met een buitengewone grote interesse voor de amerikaanse beurs geloof ik...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Oh darn..ik lees t net ja, hahahah... Maar daar was ik zelf ook al achter een paar berichtjes terug
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
De topics gaan ook zo hard
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Chell, was jij het toch?Ik wist het niet meer en dacht dat er mss wel nóg een leesclub match was.
Slaap lekkerquote:
nou als t om t rijmen gaat, kon ik het al niet zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
hmz..
Graag gedaan, heb je mijn kaartje ook nog ontvangen?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil even gauw mijn santa onwijs bedanken voor de super leuke kadootjes!!!!
Mijn verslag komt asap. Heb vandaag echt geen tijd gehad en moet morgen om 7.45 beginnen met werken, tot 18.00!
Ik ben geradenIk had idd happyme
She's mine, echt!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Halve autist die ik ben, als je er een knipoog bij zet dan weet ik niet meer of ze nou wel of niet je santa is.
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef hoohoo-ho het volgende:
Grasjes vroeg om een hint.. Ik ben erg slecht met hints (net als met rijmen).. maar hier een poging..
1 kadootje
9 jaar en een beetje loop ik hier rond
7 jaar bestaat OUD al weer
2 keer een helpend handje
Sommigen zullen het meteen zien, anderen zullen het nooit snappen.. Wanneer valt jouw kwartje?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
ha jeumig dat was een bak teruglezen![]()
Sjak nogmaals bedankt voor de kadootjesik ben er ontzettend blij mee, er zijn al een aantal recepten uitgekozen die binnenkort gemaakt gaan worden
@Mijsje, ik ben blij dat je het leuk vindt.
De olie is massage-olie/body-oil van Kneipp, ik was het alleen even vergeten op een kaartje of iets dergelijks te zetten bij het flesje![]()
Ik heb nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef santaspuug het volgende:
Oh Spuuglokje, waar ben je? Heb je al een idee?
Ik weet het volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee.Heb je nog een hint voor mij misschien? Ik was trouwens een 167 minuten durende film aan het kijken, dus de hele avond ineens om.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |