Ca-ra d'r lijstje nog ff in de OPquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Ca.ra het volgende:
Bijgewerkt tot post 264 van dit topic:
Amaranta - Santeamaranta -
Asyniur - Santa_voor_ruinysA - Lenaatje
_Bar_ - Santa_Barbara -
Beaker - SantaBeaker - Saffier
Beefcake - BiefKeekSecretSanta - Keshet
Beessie-Jen - santa-beessie -
Becky27 - InspectorSanta -
Belana - Santa-Belanana - zweefvliegje
bixister - Bixanta - Saffier
Bodpa - Santapa - Linda2205
Brighteyes - Brightsanta - Nijna
Ca.ra - SantaCa.ra - Lois
Cattie - CattiesSecretSanta - Amaranta
Chacama - Secret_Chacanta - De_Taartjesfee
Chan - Secret_Chanta - debuurvrouw
Chell - SantasView - Tessie
De_Taartjesfee - SanTaart - Brighteyes
debuurvrouw - -
Diaan73 - MevrouwKerstman - Vicky
easy-going - BOINGKERSTGOING - kapiteinpannekoek
E.T. - Secr.E.T.-Santa - Chell, m@x, Memmel of Sonnetje85
Estrys - SantaEsmeralda - Ca.ra
_evenstar_ - evenSanta - PM-girl
Faja-Lobi - SantaFaja - Grasjes
Fannie - SantaFan - bodpa
Fuente - RednosedReindeer - Mikoxx
Flowerbox - Secret-Joulumuori - Faja-Lobi
Grasjes - -
Happyme28 - - - Sonnetje85
huuphuup - Huupmas - Sjak
Icicle - Secret-Santa-van-Icicle - Rockabella
Incantrix - heiligeklaas - Miss_Sly
_Ingrid_ - - -
Innepin - de_kerstengel - Asyniur
Jelief - JeliefsteSanta -
kapiteinpannekoek - - - Piglet
xxxKarinxxx - xxxsantakarinaxxx - kleurdoos
Kersjes - SecretSjerrie - Oxymoron
Keshet - santa_van_keshet -
kleurdoos - KerstKleurdoos - Vlindur
Lenaatje - Santaatje - Diaan73
Linda2205 - De_duitse_Santa - Ticootje
Lishe - santavanlishe -
Lois - tantesanta en SecretSanta2 - Innepin
LovelyLady - -
Luchtbel - Clifford - Beefcake
Marie79 - - Ingrid
m@x - Santa_max -
Memmel - Kerst_Mengel - _Bar_
MevrouwVanDalen - SantaVanDalen - Estrys
Mijsje - Secret_mijsja - Huup
Mikoxx - Kerstsoxx - Raissa Oeke
miss_dynastie - KerstMissDynasty - Lishe
Miss_Sly - santa-sly - miss_dynastie
Mrien - Santarien - Flowerbox
Nijna - kerstgeheimpje -
oeke - pakketdienst -
Oxymoron - - - Beessie-Jen
PM-girl - PM_Kerstgirl -
Poppedein - Berkana - Memmel
Poppejans - Poppejanssanta - spuuglokje
prinseszondererwt - santazondererwt - miss_dynastie
Pvoesss - De_enige_echte - Marie79
Rockabella - SantaRocka en RockaSanta - YPPY
Saffier - Saffier-hier - Poppejans
She-Wolf/Igraine - - Memmel
Simmu - SimmusSecretSanta -
Sjak - Santa-a-Sjak -
Sjeekie_Beekie - -
Sonnetje85 - Sonnige_Santa -
Sorbootje - SantaMiauw - Urla
spuuglokje - santaspuug - Marlieske
Tan - Secret_SanTan -
Tessie - Kerstelfje - Chacama
Ticootje - RooieRakkerRudolph - LovelyLady
Twinkly - TwinklyWinkliefhebber - MevrouwVanDalen
Urla - SecretSanta_voor_URLala - Trui
Vicky - kerstvuur - wendytje
Vlindur - SanTinus - xxxKarinxxx
wendytje - Kerst_elfje -
Ynske - Ynskes_Private_Dancer - Fannie
YPPY - -
zweefvliegje - ZweefSanta - Faja-Lobi
Dat dacht ik de hele tijd al, maar ik dacht dat zij al geraden was door een ander!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, kan het niet Ticootje zijn?
Nee, die is het niet helaas. Idd Met een Bumbahint en al.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dacht ik de hele tijd al, maar ik dacht dat zij al geraden was door een ander!
En waar ik bang ben dat Saffier alsnog haar bed in is gedokenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
En waar MvD mij toch niet op het goede spoor zet!![]()
jaja vandaagquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef wendytje het volgende:
Vicky... was je pakje nu nog gekomen?
Jaaaah staat in het eerste topic volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef wendytje het volgende:
Vicky... was je pakje nu nog gekomen?
Zeg...breng jij mensen es ff niet op t foute spoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wie het is
Was er niet iemand die laatst met de trein naar Zwolle moest met haar kindje? Misschien is het kaartje daar gepost?
Of vergis ik me nu heel erg?
echt handgemaakt.......quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
jaja vandaag
de chocolaatjes waren heerlijk!!
Ik heb al een paar keer voor je zitten denken, maar ik heb geen idee, sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Poppedein het volgende:
mensen...een dollarbiljet..wie? Waar? Waaaaaaaaaaaaaarom??? Hellup me nou!
Ik ben even aan het teruglezenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
De hints van mijn santa op een rijtje...
- ze deed vorig jaar ook al mee
- post bijna alleen in oud
- houdt van veel strikjes en lintjes...
Tsja... nog kandidaten genoeg denk ik. Maar vanwege de strikken is mijn eerste gok: miss_dynastie!
Ik ben blij dat je er blij mee bent! Ik bedacht me dat ik geen 'gebruiksaanwijzing' bij de Lush had gedaan, maar het sterretje kun je gewoon in bad gooien, de andere twee verkruimelen onder de kraan als je bad aan het vollopen is (ik doe dat zelf altijd in een pantykousje). Tenzij je al bekend bent met alle Lushproducten, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 17:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn kadootjes net opengemaakt,. want Senna sliep nog toen ik thuis kwam dus even tijd
En ze zijn zooo leuk en lekker![]()
![]()
![]()
En er zat ook een heel leuk en lief kadootje voor mijn meisje bij!
En ik bof maar met een username bestaande uit 2 delen, want ik heb lekker twee (2!!) pure chocoladeletters
En het pakje rook al zo lekker toen ik er het papier afhaalde, en er zaten heerlijk ruikende dingetjes van Lush in
En een M&M's lip smacker (lipp gloss met chocoladesmaak)
Ow ow, wat een verwennerij en wat ontzettend leuk! Dadelijk foto's in eht andere topic![]()
Geen steek wijzerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef bodpa09 het volgende:
Sorry...
en nee geen idee dan. Wel een creabea... misschien dat topic screenen?
Jij staat al dikgedrukt als ontmaskerde Santa. She-wolf zelf is nog niet ontmaskerd dus zij blijft nog even 'dun'. Dan weten de zoekende medefokkers ook nog een beetje uit wie ze kunnen kiezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Was Amaranta iet een Bumba kloon in het tweede streepjes topic, Marie?
She Wolf mag ook dikgedrukt in het schemaatje. Ze heeft me ontmaskerd!
Halve autist die ik ben, als je er een knipoog bij zet dan weet ik niet meer of ze nou wel of niet je santa is.quote:
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Cara!! Wat doe jij nou?? Is Poppejans mijn santa?????
Er is hier een dame op Fok die een broer of zus heeft die regelmatig naar de US gaat en dan geeft ze haar aardig wat geld mee om kleding te kopen voor haar kind bij oa GAP. Misschien is zij het?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Poppedein het volgende:
mensen...een dollarbiljet..wie? Waar? Waaaaaaaaaaaaaarom??? Hellup me nou!
Wat leuk! Je chocola komt echt van pas nu, al de halve reep is op, ben vandaag ongesteld geworden, vandaar...quote:
Haha, net op tijd geedit, wilde je net quotenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nee dus.
Poppedein, welke president staat er op het biljet? Mss kunnen we iets met de naam?
Nogmaals bedankt voor de heerlijke kadootjes Spuuglokjequote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef Poppejanssanta het volgende:
[..]Ik had me net ingelogd als Poppejanssanta om je nog een hint te geven.
Maar het klopt dus, ik ben Spuuglokje.
Thnx Faja!!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Er is hier een dame op Fok die een broer of zus heeft die regelmatig naar de US gaat en dan geeft ze haar aardig wat geld mee om kleding te kopen voor haar kind bij oa GAP. Misschien is zij het?
Hier ga ik vannacht eens even fijn over nadenkenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef hoohoo-ho het volgende:
Grasjes vroeg om een hint.. Ik ben erg slecht met hints (net als met rijmen).. maar hier een poging..
1 kadootje
9 jaar en een beetje loop ik hier rond
7 jaar bestaat OUD al weer
2 keer een helpend handje
Sommigen zullen het meteen zien, anderen zullen het nooit snappen.. Wanneer valt jouw kwartje?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef hoohoo-ho het volgende:
Grasjes vroeg om een hint.. Ik ben erg slecht met hints (net als met rijmen).. maar hier een poging..
1 kadootje
Sommigen zullen het meteen zien, anderen zullen het nooit snappen.. Wanneer valt jouw kwartje?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Wat leuk! Je chocola komt echt van pas nu, al de halve reep is op, ben vandaag ongesteld geworden, vandaar...
En de kaarsjes ga ik morgen lekker branden!
Stom toeval dat ik je woonplaats wist en de poststempel zag, anders had ik het nooit geraden!
Nope sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Becky ben jij mijn santa?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
![]()
Goed!![]()
Nu nog een pakje ontvangen!
*track&trace doet het niet*
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef E.T. het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn geld zet op Sonnetje85![]()
Gewoon, gevoel . (en het leesclub-lijstje is niet zo groot)
Was het 1 dollar?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Thnx Faja!!Maar diegene staat niet meer in t overgebleven santa's lijstje toch?
En BE...good one! Maar stresss... Mn lief heeft mn dollarbiljet ergens opgeruimd waar ik m niet meer weet te vinden...Grrrr...Nou moet ik eerst weer wachten tot hij thuis is! Buhhh
Ja, dat behangetje dacht ik ook te herkennen!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef She-Wolf het volgende:
Jouw pakje was toch ingepakt in behangpapier? Dat was toch een hint of vergis ik me?
Ja maar, ja maar, dat was mijn gok al... (en als ze mijn santa niet is, weet ik het ECHT niet...)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef E.T. het volgende:
Ja en ik moest maar in de topics van vorig jaar kijken, ET kreeg een pakje in datzelfde behang, dus of ET heeft mij óf haar santa van vorig jaar heeft mij, ik gok op het laatste. Maar na een uur zoeken ben ik het wel zat eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef She-Wolf het volgende:
Jouw pakje was toch ingepakt in behangpapier? Dat was toch een hint of vergis ik me?
Lieve miss, ik ben erg blij met de kadootjesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben even aan het teruglezen, maar: waarom? Strikken? Ik? * miss_dynastie nieuwsgierig is
[..]
Ik ben blij dat je er blij mee bent! Ik bedacht me dat ik geen 'gebruiksaanwijzing' bij de Lush had gedaan, maar het sterretje kun je gewoon in bad gooien, de andere twee verkruimelen onder de kraan als je bad aan het vollopen is (ik doe dat zelf altijd in een pantykousje). Tenzij je al bekend bent met alle Lushproducten, dan heb ik niks gezegd
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ja en ik moest maar in de topics van vorig jaar kijken, ET kreeg een pakje in datzelfde behang, dus of ET heeft mij óf haar santa van vorig jaar heeft mij, ik gok op het laatste. Maar na een uur zoeken ben ik het wel zat eigenlijk.
Ben ik waarschijnlijk net weer te laat, wat erg! Sorry, nu moest ik mijn bed weer uitklimmen en mijn kleine donderbroek verschonenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef Saffier het volgende:
vanuit bed speciaal voor incantrix![]()
Van de week zal ik je even uitgebreid pm-en
Die Lush-bal-ding... Is mijn eerste Lush-geval, moet hij in zijn geheel in bad? Of in gedeeltes zodat ik er vaker van kan genieten?
zodra ik het papiertje opende ging het heerlijk ruiken in de kamer
maar ook MevrouwVanDalen heeft daar wat van in huisquote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat behang..heeft m@x daar niet ooit een kastje mee behangen?
Er hangt er hier een op het prikbord, dat is Washington. Daar kan ik dan weer niks mee, qua hint...quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Was Amaranta iet een Bumba kloon in het tweede streepjes topic, Marie?
She Wolf mag ook dikgedrukt in het schemaatje. Ze heeft me ontmaskerd!
Sonnetje heeft zichzelf onthuld in het andere topic. Ik heb het goedquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef E.T. het volgende:
Nee, mijsje ben ik zeker niet....quote:
hmz..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sonnetje heeft zichzelf onthuld in het andere topic. Ik heb het goed![]()
Sonnetje is mijn Secret Santa.
Sorry![]()
Dank jewel Sonnetje voor de leuke cadeaus!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
hmz..
kan Chell zo goed rijmen dan?![]()
Mijn grootste hobby is het rijmen nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
hmz..
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er hangt er hier een op het prikbord, dat is Washington. Daar kan ik dan weer niks mee, qua hint...
TF! Joehoe, vond je de pakjes leuk?
Ik had het al op rijm gevraagd, maar mss heb je er overheen gelezen.
De topics gaan ook zo hardquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lekker van mij
Ik ben er heel erg blij mee, echt en heus waar
Ik wilde vanavond foto`s gaan posten en jubelen enzo
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm vilt..... Tan.....
Zie net dat Lishe namelijk bij iemand anders hoort
er is hier ook iemand die meedoet met een buitengewone grote interesse voor de amerikaanse beurs geloof ik...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Oh darn..ik lees t net ja, hahahah... Maar daar was ik zelf ook al achter een paar berichtjes terug
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
De topics gaan ook zo hard
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Chell, was jij het toch?Ik wist het niet meer en dacht dat er mss wel nóg een leesclub match was.
Slaap lekkerquote:
nou als t om t rijmen gaat, kon ik het al niet zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
hmz..
Graag gedaan, heb je mijn kaartje ook nog ontvangen?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil even gauw mijn santa onwijs bedanken voor de super leuke kadootjes!!!!
Mijn verslag komt asap. Heb vandaag echt geen tijd gehad en moet morgen om 7.45 beginnen met werken, tot 18.00!
Ik ben geradenIk had idd happyme
She's mine, echt!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Halve autist die ik ben, als je er een knipoog bij zet dan weet ik niet meer of ze nou wel of niet je santa is.
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef hoohoo-ho het volgende:
1 kadootje
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
ha jeumig dat was een bak teruglezen![]()
Sjak nogmaals bedankt voor de kadootjesik ben er ontzettend blij mee, er zijn al een aantal recepten uitgekozen die binnenkort gemaakt gaan worden
@Mijsje, ik ben blij dat je het leuk vindt.
De olie is massage-olie/body-oil van Kneipp, ik was het alleen even vergeten op een kaartje of iets dergelijks te zetten bij het flesje![]()
Ik heb nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef santaspuug het volgende:
Oh Spuuglokje, waar ben je? Heb je al een idee?
Ik weet het volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee.Heb je nog een hint voor mij misschien? Ik was trouwens een 167 minuten durende film aan het kijken, dus de hele avond ineens om.
![]()
Daar dacht ik ook eerst aan(het past ook zo goed bij MvD) maar de postcode klopt dan niet, of ze is een eind uit de buurt geweest om het pakje te posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar ook MevrouwVanDalen heeft daar wat van in huis![]()
*nog wat twijfel zaait*
Ja spuit elf, ik heb gisteravond al m@x bedankt!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:58 schreef Saffier het volgende:
M@x dan Jelief? Of ben ik nu spuit 11?
Jij bent het dus toch... en me een beetje voor de gek lopen houden, ben niet zo scherp als ik niet lekker ben geloof ik... dank je welquote:
Nog niet maar dat komt omdat ik veel te weinig weet van mensen in OUD, ik eigenlijk het estafettetopic nog moet doorspitten en ik wel een idee heb maar het niet zeker weet... moet de originele persoon er ff bijvinden.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef InspectorSanta het volgende:
Ik vind het grappig allemaal joehoeeee becky
Maak je nog een foto? Ik zou dat erg leuk vinden!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Kersjes het volgende:
Oxy is mijn Santa!
Nogmaals bedankt voor de kadootjes, je moest eens weten hoe toepasselijk ze zijn![]()
Ik heb gekregen: een mooi gedicht, een setje met 15 verschillende soorten zaadjes zodat ik groenten kan gaan verbouwen in mijn nieuwe tuin, het boekje "De tuin van Nijntje" en Oxy d'r eigen boekje "Uit mezelf gekeerd".
Ik ben er heel blij mee
deze santa gaat gewoon stug doorquote:
Pffff, lijkt erop dat ik eindelijk 2 handen vrij heb. Nu kan ik eindelijk de foto's uploaden!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maak je nog een foto? Ik zou dat erg leuk vinden!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef Kersjes het volgende:
Pffff, lijkt erop dat ik eindelijk 2 handen vrij heb. Nu kan ik eindelijk de foto's uploaden!
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet![]()
Had ik jou?
Is it you Pvoess??? Moest effe speuren naar een origineel berichtje van je 'inclusief kitten'.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef InspectorSanta het volgende:
Ik vind het grappig allemaal joehoeeee becky
Let op de details, zowel op Fok! als in de doosquote:Op donderdag 24 december 2009 10:29 schreef simmu het volgende:
ik knars nog een dagje door, ss misschien nog een hint? ik heb het hier wat moeilijk *snifs* (te makkelijk hoeft ook niet, tis veels te leuk zo hoor!!!)
jupquote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha...Berkana...ben je dan toch SImmu?? Dan ik bij mijn eerste ingeving moeten blijven? Heeft t pakketje inderdaad niet zover hoeven reizen? Is it you??
maar nu kan ik je wel vertellen dat een door jou gewenst kadootje wellicht gewoon hier in het dorp te krijgen is, maar ik durfde het niet aan om die te kopen, dus ik stuur strakkies per pm wel een linkje met specifieken erinquote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef Poppedein het volgende:
Hahahha...Berkana...ben je dan toch SImmu?? Dan ik bij mijn eerste ingeving moeten blijven? Heeft t pakketje inderdaad niet zover hoeven reizen? Is it you??
Dank je wel! Echt heel leuk allemaal. En dat labeltjesdoekje is ook geweldig en de kaarsen in mijn lievelingskleurquote:
dat tijdschrift kwam niet uit de lucht vallen! en dat was een heul andere plaats dan de poststempel en postcode! je was bedgebonden of ziek in een week in november, en "I can has Identity"quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef SimmusSecretSanta het volgende:
[..]
Let op de details, zowel op Fok! als in de doosEn ik heb wel verteld dat ik studeerde, maar niet waar.
Had ik hem toch door mijn zus op het postkantoor moeten laten afgeven!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef innepin het volgende:
[..]Postcodes enzo
Er zit namelijk wel een retouradres in Brabant in, maar een poststempel uit Limburg
Er zijn meer detailsquote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef simmu het volgende:
[..]
dat tijdschrift kwam niet uit de lucht vallen! en dat was een heul andere plaats dan de poststempel en postcode! je was bedgebonden of ziek in een week in november, en "I can has Identity"
ik knars verder weer
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef Jelief het volgende:
Met dank aan eenkuchje van een lieve dame,
M@x dankjewel!
*hardnekkig*quote:
Ohhhquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef m@x het volgende:
Xenos in de Bogaard, Ze hadden ook peperkoekenhuisjes
Wrom zou dat gek zijn? Ik zeg doen!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
OhhhHet zou zeker gek zijn om dat vanmiddag nog te gaan bekijken he?
eenschquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
jullie zouden eens moeten beginnen met je woonplaats in je profiel te zetten
Deze kerstpannekoek vraagt zich af of je de kaart gevonden hebt die in de envelop zit.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb ook nog geen idee....
Ik wil een hint !!!
Stond ook in het gedichtjequote:Op donderdag 24 december 2009 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
*hardnekkig*
je icoontje is ook verdacht, en je hebt ook minstens een poes!
Ik denk aan Chan... ben jij mijn Santa?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:51 schreef santazondererwt het volgende:
Ach arme PZE
Nog helemaal geen idee?
Nou dan zal ik nu maar eens een duidelijke hint geven
Ik heb één zoon, dat is het belangrijkste gegeven
Zoals je aan de postcode hebt kunnen zien
Weet je dat ik in het Leidse woon misschien
Ik ben benieuwd of je het nu kunt gokken
Dan ga ik weer onder mijn eigen nick Fokken!
Hier staat nu zo'n peperkoekhuisje (al is het gewoon taai-taaiquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef m@x het volgende:
Xenos in de Bogaard, Ze hadden ook peperkoekenhuisjes
*snif* daganie, want sangdrax heeft het chipleesdingetje mee naar zn werkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:57 schreef SimmusSecretSanta het volgende:
[..]
Stond ook in het gedichtje
Post je foto's eens? Misschien valt het kwartje dan ineens
Details details details!!
Ik woon toch niet in brabant!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef Lishe het volgende:
Ik dacht dat aysiniur mn santa was, maar die is al weg....
Hm. Mn hints liggen thuis, dus morgen als ik ze hebbschakel ik jullie hulp in.
Ik weet alleen een plaats. En volgens mij woont frans bauer daar ook...
Ik heb een peuter en een baby, al is het al bijna een dreumes. Haar naam is bijna gelijk aan 1 van de titels van je cadeaus. Nou moet het toch lukken?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee.Heb je nog een hint voor mij misschien? Ik was trouwens een 167 minuten durende film aan het kijken, dus de hele avond ineens om.
![]()
en belooft nu om echtechtecht eerder naar huis te komenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef simmu het volgende:
[..]
*snif* daganie, want sangdrax heeft het chipleesdingetje mee naar zn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |